Heb je ervaring met het bestellen via de Duitse Playstore? wordt gewoon geleverd op Nederlandse adressen?quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:30 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
Voor die prijs en die specs ga ik hem kopen.
Vandaag is mijn Galaxy Nexus overleden (door mijn eigen stomme fout), helaas. Maar dat is een zeer goede vervanger, en zeker voor die prijs/kwaliteit verhouding.
Direct bestellen via de Duitse playstore. Maar ik kijk er nu al naar uit, het was zoiezo een vereiste voor mij om weer een Nexus toestel te bestellen ivm de updates direct van Google.
Neem aan van wel. Open handelsgrenzen in de EU namelijk.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:09 schreef Xu het volgende:
[..]
Heb je ervaring met het bestellen via de Duitse Playstore? wordt gewoon geleverd op Nederlandse adressen?
Waar heb je die prijzen vandaan?quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:20 schreef Peunage het volgende:
Ja, de 16GB versie gaat 349 euro kosten, de 8GB versie 299.
quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:35 schreef Xu het volgende:
[..]
Ik vond hem in het begin lelijk, Maar nu vind ik hem steeds mooier en mooier
Inderdaad, echt vreselijk. Het ziet er ook echt belachelijk uit als je iemand met een smartphone van dat formaat ziet bellen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:42 schreef Drommelsch85 het volgende:
Wat is dat toch met die trend van schermgrootte en Android? Groter = beter? Koelkasten als HTC One X, de Samsung Galaxy S 3, Galaxy Nexus en nu deze zijn echt veels te groot voor in je broekzak. Ik heb een Galaxy S II en die is eigenlijk precies groot genoeg.
Nou nee, dat valt allemaal best wel mee. Misschien als je er iemand met kleine handen en een klein hoofd mee ziet bellen. Bij de gemiddelde volwassene is dat echt niet raar.quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:44 schreef sthomass het volgende:
[..]
Inderdaad, echt vreselijk. Het ziet er ook echt belachelijk uit als je iemand met een smartphone van dat formaat ziet bellen.
Dan vraag ik me toch echt af of je zo'n toestel wel eens langdurig in je broekzak hebt gehad.quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:42 schreef Drommelsch85 het volgende:
Wat is dat toch met die trend van schermgrootte en Android? Groter = beter? Koelkasten als HTC One X, de Samsung Galaxy S 3, Galaxy Nexus en nu deze zijn echt veels te groot voor in je broekzak. Ik heb een Galaxy S II en die is eigenlijk precies groot genoeg.
Dat dus. Mijn One X past in elke broekzak en dat die groot is merk je na een week echt niet meer, de normale 3,7"-telefoons zien er nu echt als mini-dingen uit, zou niet meer terug willen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:46 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Dan vraag ik me toch echt af of je zo'n toestel wel eens langdurig in je broekzak hebt gehad.
Ik vind 4.2" ongeveer wel de max, bovendien werkt groter totaal niet lekker om met 1 hand te bedienen. Ik heb geen kleine handjes als kerel (1.82)quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:50 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Dat dus. Mijn One X past in elke broekzak en dat die groot is merk je na een week echt niet meer, de normale 3,7"-telefoons zien er nu echt als mini-dingen uit, zou niet meer terug willen.
5,3" zoals de Galaxy Note 2 daarentegen is wel overdreven.
Kom van 3,5 inch af al lijkt mij 4,3 het fijnst werken maar 4,5 en 4,7 vind ik geen groot probleem.quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:51 schreef Drommelsch85 het volgende:
[..]
Ik vind 4.2" ongeveer wel de max, bovendien werkt groter totaal niet lekker om met 1 hand te bedienen.
Alles tussen 4 en 4,8 inch moet ik mijn hand laten rollen om goed aan de bovenkant van de telefoon te komen. Of ik nou de iPhone 5, de Samsung SII of mijn eigen One X bedien, ik merk daar niet veel verschil omdat je in alle gevallen niet goed aan de bovenkant van het scherm kan komen. Neemt niet weg dat wel te bedienen is met 1 hand.quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:51 schreef Drommelsch85 het volgende:
[..]
Ik vind 4.2" ongeveer wel de max, bovendien werkt groter totaal niet lekker om met 1 hand te bedienen.
De Duitse playstore. In de UK zijn de prijzen 239 pond en 279. Ik denk niet dat de Nederlandse prijzen daarvan afwijken.quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:41 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Waar heb je die prijzen vandaan?
Alleen een 16GB versie voor Nederland dus, voor 349 euro. Eind november beschikbaar.quote:Nexus 4 komt eind november naar Nederland
De Nexus 4 komt in twee verschillende modellen op de markt, één met 8GB opslagruimte en één met 16GB opslag en beschikt over een 4,7 inch scherm dat 320 ppi (pixels per inch) heeft. In Nederland zal enkel de 16GB-versie verkrijgbaar zijn. Daarnaast draait deze op een quad-core Qualcomm Snapdragon S4 Pro-chipset die geklokt is op 1,5GHz in combinatie met 2 GB aan RAM-geheugen. De Nexus 4 zal draaien op een nieuwe Jelly Bean-versie, Android 4.2 die we al eerder voorbij zagen komen. De camera aan de achterzijde van de Nexus 4 is 8 megapixel, aan de voorzijde zit een 1,3 megapixel-camera die vooral gebruikt wordt om te videobellen. De Nexus 4 beschikt over een redelijke batterij van 2100 mAh. Het toestel heeft afmetingen van 133.9 x 68.7 x 9.1mm en weegt 139 gram. Google heeft er ook voor gekozen om NFC te integreren met het toestel en er is een functionaliteit om de Nexus 4 draadloos op te laden.
We hebben het gisteren al benoemd in onze extra AW Hangout die volledig in het teken stond van de nieuwe aankondigingen, de Nexus 4 komt eind november naar de Nederlandse markt. Over de prijs hebben we nog geen uitsluitsel, maar we verwachten dat het in Nederland te verkrijgen 16GB-model voor ¤ 349 over de toonbank
Rijd ik wel even naar Duitslandquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:22 schreef Peunage het volgende:
[..]
Alleen een 16GB versie voor Nederland dus, voor 349 euro. Eind november beschikbaar.
Het is 2012 en een high end android telefoon, need i say more?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:37 schreef nodig het volgende:
zit er trouwens gps in? kan die informatie nergens vinden?
Dan ga ik er serieus over nadenken om mijn HTC One X in te wisselen voor dit toestel. Met een beetje geluk kan ik nog genoeg vangen voor mijn One X om hier niets voor te hoeven bijbetalen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:22 schreef Peunage het volgende:
[..]
Alleen een 16GB versie voor Nederland dus, voor 349 euro. Eind november beschikbaar.
Denk dat er dan zat webshops zijn die hem hier gewoon aanbieden, scheelt je een ritje.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:35 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Rijd ik wel even naar Duitsland
quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:42 schreef Drommelsch85 het volgende:
Als de software puur van google is en de hardware van LG is er niets om bang voor te zijn. Alleen softwarematig is LG belabberd. Hardware is wel prima.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:08 schreef speknek het volgende:
Hmm hij wordt gemaakt door LG? Moet zeggen dat ik wel wat meer vertrouwen in Samsung heb.
Ik vind het juist een mooi minimalistisch design. Smaken verschillen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:38 schreef L3viathan het volgende:
Dit is zo'n beetje het saaiste design ever
Mee eens. Ik vind hem prachtig.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:57 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ik vind het juist een mooi minimalistisch design. Smaken verschillen.
Mij interesseert het echt geen flikker hoe mijn telefoon eruit ziet, wat mij betreft lijken ze allemaal op elkaar. Functionaliteit vind ik zelf veel belangrijker. En wat dat betreft is dit veruit de beste keus voor mij. Supersnel, perfect formaat (ik wil niet groter gaan dan 4.7" want dan kan ik de telefoon niet meer met 1 hand bedienen) en een geweldige prijs!quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:07 schreef spierbal het volgende:
Smartphones worden met de dag lelijker
In Duitsland wel.. Geloof dr dan geen snars van. En anders word het een ritje naar Duitsland is ook niet erg.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:47 schreef alwaysonhold het volgende:
Ai ai, lees ik dit op tweakers een user zeggen:
Jongens, nog niet blind staren op de mooie prijs. LG nederland heeft nog niks bevestigd van de prijs van 349 euro in Nederland. Bron: twitter allaboutphones die het nagevraagd hebben aan LG Nederland!
hij is alleen vanaf 13 november in de play store in duitsland verkrijgbaar, nog niks bekend van wanneer en wat voor prijs ze in de winkels komen te liggen in duitslandquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:27 schreef nodig het volgende:
[..]
In Duitsland wel.. Geloof dr dan geen snars van. En anders word het een ritje naar Duitsland is ook niet erg.
Voor dezelfde prijs natuurlijk, anders gaan winkels ze natuurlijk ook niet in hun assortiment nemen héquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:30 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
hij is alleen vanaf 13 november in de play store in duitsland verkrijgbaar, nog niks bekend van wanneer en wat voor prijs ze in de winkels komen te liggen in duitsland
wil het wel eens zien, kan best zijn dat google met de fabrikanten van HTC, Samsung en dergelijke heeft afgesproken alleen het online tegen die prijs aan te bieden. Het is zo goedkoop.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:30 schreef nodig het volgende:
[..]
Voor dezelfde prijs natuurlijk, anders gaan winkels ze natuurlijk ook niet in hun assortiment nemen hé
Prijsafspraken doen we niet aan héquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:33 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
wil het wel eens zien, kan best zijn dat google met de fabrikanten van HTC, Samsung en dergelijke heeft afgesproken alleen het online tegen die prijs aan te bieden. Het is zo goedkoop.
Dit zet de gehele Android smartphone wereld op de kop.
Wie gaat nu nog bijvoorbeeld los een Galaxy S3 kopen die er verstand van heeft? Niet zoveel meer![]()
Ikke los, iets met abbo moet ik niks van hebben, misschien dat ik er dan later nog een goedkope sim-only op neem. Heb meestal toch gewoon WiFi en bellen en smsen doe ik niet echt vaak.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:02 schreef Peunage het volgende:
Zijn jullie van plan om hem los te kopen, of met abonnement? Ik zie dat in de VS T-mobile hem met een abonnement gaat verkopen en dan vragen ze nog $200,- voor het toestel
http://www.talkandroid.co(...)first-100-customers/quote:O2 UK To Be The Only Wireless Carrier In The UK To Offer The Nexus 4 Smartphone, Celebrates By Giving Away LG TVs To The First 100 Customers
Google and UK wireless carrier O2 are generating quite a bit of excitement in anticipation of the newly announced Nexus 4 smartphone by announcing one heck of a promotion. In the spirit of O2 being able to secure the title of being the only UK wireless carrier to offer the Nexus 4 for one month, it has announced it will offer a free LG TV to the first 100 customers who are able to get the phone. Of course customers will need to keep in mind that the cost of the smartphone and especially the monthly tariffs will probably end up dwarfing the overall cost of the television, but hey— we all love anything free right and who wouldn’t want a new LG TV set?
Sowieso los, dat is vrijwel altijd voordeliger.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:02 schreef Peunage het volgende:
Zijn jullie van plan om hem los te kopen, of met abonnement? Ik zie dat in de VS T-mobile hem met een abonnement gaat verkopen en dan vragen ze nog $200,- voor het toestel
Excuses.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:17 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
bron artikel en wat moeten mij met deze info in NL?
hun fout was altijd de software ondersteuning, dat is nu niet meer aan de orde want een nexus telefoon. Hardware is top notchquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:20 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
LG
Meer heb ik niet te zeggen
Waarom haten op LG? Niet dat ik ooit een telefoon van hun heb gehad maar gebruik momenteel wel muis/speakers en tv van LG, en daar is niks mee.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:20 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
LG
Meer heb ik niet te zeggen
Eerst eens de reviews afwachten over de Nexus 4.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:24 schreef nodig het volgende:
[..]
Waarom haten op LG? Niet dat ik ooit een telefoon van hun heb gehad maar gebruik momenteel wel muis/speakers en tv van LG, en daar is niks mee.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:03 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Eerst eens de reviews afwachten over de Nexus 4.
Dat sowieso.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:03 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Eerst eens de reviews afwachten over de Nexus 4.
Ik was zinnens om de Lumia 920 te halen, maar ik twijfel nu wel door het prijsverschil.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:01 schreef ArnosL het volgende:
Ziet er goed uit. Dat wordt kiezen tussen deze en de Nokia Lumia 820.
Dat is een Galaxy Nexus, de video is gekopieerd van wicked7u2c.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:31 schreef Peunage het volgende:
Ik weet niet 100% zeker of dit inderdaad de Nexus 4 is. Maar de video is vandaag geupload en hij lijkt er wel op.
EDIT; Nevermind, dat is geen Nexus 4. Die gozer liegt gewoon. Hij begint aan het eind van de video ineens over Android ICS.
Raar dat die dat filmpje gejat heeft van Engadgetquote:
Androidworld.nl meld dat hij eind november komt en dat wij alleen de 16GB versie krijgen. De meest logische prijs is 349 euro. Dat is wat hij in Duitsland kost, maar ook in de UK(omgerekend).quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Raar dat die dat filmpje gejat heeft van Engadget.
Maar wel een mooie vid![]()
Draadloos laden.
Ik zit nu op een SGS, en was ook aan het kijken naar de Jiayu G3 maar omdat die (nog) niet komt lijkt me dit ook heel tof.
Heb het eigenlijk niet zo op LG maar dat komt vooral door de software. Die komt nu van Google dus dat probleem is opgelost.
Ben benieuwd wat de uiteindelijke prijs in NL zal worden.
Je woont er vlakbij?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:50 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Dan haal ik de 8gb uit Duitsland :-)
Waar haal je die in Duitsland? Is die dan Sim-lock vrij? En dan NL taal instellen en klaar?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:50 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Dan haal ik de 8gb uit Duitsland :-)
Jup, sim-lock vrij tenzij je er een abbo bij af sluit natuurlijk. Is gewoon Android dus Nederlands moet natuurlijk ook lukken.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:30 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Waar haal je die in Duitsland? Is die dan Sim-lock vrij? En dan NL taal instellen en klaar?
Bron?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:06 schreef Sharpdressedman het volgende:
Een tweaker heeft net via klantenservice doorgekregen 499,-
Lijkt me onzin, kunnen ze gewoon niet maken, en prijsverschil van 150 simpelweg om wel/niet beschikbaar in play store.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:06 schreef Sharpdressedman het volgende:
In de play Store bestellen duitsland kan alleen met duits adres en creditcard in duitsland uitgegeven.
Het is nog niet zeker of ze daar in de MM etc verkocht worden.
Zou het bespottelijk vinden, Asus kan het ook dus LG hopelijk ook.
Afwachten nog maar even.
Dat moet ik dan nog eventjes kijkenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:30 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Waar haal je die in Duitsland? Is die dan Sim-lock vrij? En dan NL taal instellen en klaar?
Dan verkoop ik ze voor 450! Hierdoor ontstaat natuurlijk een zwarte markt zoals een user op tweakers al zei.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:06 schreef Sharpdressedman het volgende:
In de play Store bestellen duitsland kan alleen met duits adres en creditcard in duitsland uitgegeven.
Het is nog niet zeker of ze daar in de MM etc verkocht worden.
Zou het bespottelijk vinden, Asus kan het ook dus LG hopelijk ook.
Afwachten nog maar even.
Conclusie: Afwachten dusquote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:54 schreef Peunage het volgende:
Hmm, ik heb het topic op tweakers ook even doorgelezen. Het is allemaal vaag nog. 1 gebruiker zegt dat een maat van hem bij LG werkt, en die heeft hem verteld dat de Nexus 4 549 euro gaat kosten(!). Een andere gebruiker zegt dat hij de klantenservice van LG heeft gebeld en dat die aangaven dat de adviesprijs 499 euro is. Weer een andere gebruiker heeft via Twitter aan LG gevraagd wat de prijzen worden, LG antwoordde dat de prijzen binnenkort bekend worden gemaakt, maar ze bevestigden wel dat de Nexus 4 eind november in de winkels ligt.
Hmm, ik zie het somber in.quote:Op donderdag 1 november 2012 00:12 schreef Sharpdressedman het volgende:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1966783
Die 549 komt nu in meerdere landen voor. Niks lijkt officieel, afwachten inderdaad maar.
Klopt ook, maar het is nu wel heel extreem. Als de geruchten kloppen is er 200 euro verschil met Duitsland, VS en UK. Ben benieuwd naar de prijzen in Frankrijk.quote:Op donderdag 1 november 2012 00:50 schreef Pino112 het volgende:
Volgens mij is het vaker zo dat de prijs bij release hoger ligt en daarna vanzelf wel lager wordt.
het jammer eraan is dat de nexus 7 prijs wel gewoon gelijk gehanteerd werd qua prijs vanaf de play store, nu dus met de nexus 4 niet.quote:Op donderdag 1 november 2012 00:50 schreef Pino112 het volgende:
Volgens mij is het vaker zo dat de prijs bij release hoger ligt en daarna vanzelf wel lager wordt.
Ik denk gewoon dat Google nu de lage prijzen exclusief voor zichzelf houdt..quote:Op donderdag 1 november 2012 00:59 schreef Peunage het volgende:
[..]
Klopt ook, maar het is nu wel heel extreem. Als de geruchten kloppen is er 200 euro verschil met Duitsland, VS en UK. Ben benieuwd naar de prijzen in Frankrijk.
Ik ook, best balen.quote:
winkels willen flinke winst maken, google heeft al genoeg geld. Dat is het verschil. Vrij logisch. Dat ze dit bij de Nexus 7 niet doen, is omdat de tablet markt een boost moest hebben bij Google. Och ja. Wie weet gaan gekke Duitsers hem voor 400 euro op ebay knallen. Hoop hetquote:Op donderdag 1 november 2012 08:22 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Zou toch raar zijn als ze zulke verschillende prijzen hanteren...?!
leuk!quote:Op donderdag 1 november 2012 08:24 schreef Pino112 het volgende:
http://forums.androidcent(...)tions-fire-away.html
Iemand met een Nexus 4 antwoordt vragen. Veel leesplezier.
Link iets fatsoenlijks en werkends of link helemaal niks.quote:Op donderdag 1 november 2012 08:24 schreef Pino112 het volgende:
http://forums.androidcent(...)tions-fire-away.html
Iemand met een Nexus 4 antwoordt vragen. Veel leesplezier.
quote:Android Forums Message
Invalid Thread specified. If you followed a valid link, please notify the administrator
Gast, relax man.quote:Op donderdag 1 november 2012 18:41 schreef Olment het volgende:
[..]
Link iets fatsoenlijks en werkends of link helemaal niks.
Hier hebben we dus geen bal aan.
[..]
Nordhorn.quote:Op donderdag 1 november 2012 20:18 schreef Peunage het volgende:
Weet iemand al of er net over de grens een Duitse Mediamarkt is ofzo?
ligt eraan waar je woontquote:Op donderdag 1 november 2012 20:18 schreef Peunage het volgende:
Weet iemand al of er net over de grens een Duitse Mediamarkt is ofzo?
het resultaat hoor ik graag van je! woon daar in de buurtquote:Op donderdag 1 november 2012 20:25 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nordhorn.
Edit: ik heb ze gewoon maar even een mailtje gestuurd![]()
Je weet maar nooit.
Ze zijn erg enthousiast over het design lees ik. Ik denk dat dit een toestel is dat je echt in de hand moet voelen maar ook van foto's is het verschil met de oudere Nexus ook al groot.quote:Op donderdag 1 november 2012 21:50 schreef alwaysonhold het volgende:
Mooie preview: http://www.androidpolice.(...)s-and-build-quality/
Misschien dat ze zich vast indekken door een niet te lage prijs te noemen. Zakken met de prijs kan altijd nog als de uiteindelijke inkoopprijs bekend wordt gemaakt aan de retailersquote:Op donderdag 1 november 2012 23:50 schreef Peunage het volgende:
Zweedse webshop:
http://www.proshop.se/Mobiltelefon/LG-Nexus-4-2376922.html
560 euro bijna.
Een beetje raar dat hij de telefoon laat vallen en dan minpunten geeft omdat er een scheur in komt. Maar geen slechte score dus.quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:51 schreef Klonk het volgende:
review: http://www.theverge.com/2012/11/2/3589280/google-nexus-4-review
Is dit zeker? Uitgezocht enzo?quote:Op vrijdag 2 november 2012 21:19 schreef alwaysonhold het volgende:
De tips der tips, http://fromus2eu.nl/ zend vanaf 13 november inclusief verzendkosten de nexus 4 16 GB voor 382 euro op naar NL. Top!!
probleem is dat hij daar ook zal liggen voor 500/600 euro, omdat hij buiten de playstore in europa een adviesprijs van 599 euro krijgt.quote:Op vrijdag 2 november 2012 22:01 schreef nodig het volgende:
Het lijkt mij helemaal niks met garantie etc. Dan word de Xiaomi M2 opeens ook weer intressant als je via fromus2eu.nl moet kopen.. Ik vind het top als ik hem in Duitsland in de Saturn/mediamarkt kan halen.
Het wordt steeds meer, bij release is het ding straks nog duurder dan de iPhonequote:Op vrijdag 2 november 2012 23:22 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
probleem is dat hij daar ook zal liggen voor 500/600 euro, omdat hij buiten de playstore in europa een adviesprijs van 599 euro krijgt.
Okequote:Op zaterdag 3 november 2012 00:17 schreef alwaysonhold het volgende:
Ik ga hem gewoon via fromus2eu.com bestellen. 400 euro en klaar. Woppa:)
http://www.androidworld.n(...)ls-voor-fabrikanten/quote:In Spanje is een probleem ontstaan bij The Phone House. Die keten ziet namelijk af van de verkoop van de Nexus 4. De reden? LG geeft het toestel in Spanje een adviesprijs van ¤600,- mee. Dat is twee keer zoveel als in de Play Store. Hier lijkt er een mogelijke subsidie van Google naar voren te komen. Hierdoor zou Google het toestel in de Play Store kunnen verkopen voor de kostprijs, of wellicht zelfs met een verlies. Aangezien LG het toestel buiten de Play Store gewoon een adviesprijs meegeeft van ¤600,-, lijkt het er op dat Google buiten de Play Store om geen subsidie geeft. Bovendien heeft LG andere topmodellen die gekannibaliseerd zouden worden als het de Nexus 4 voor ¤300,- verkoopt. De LG Optimus G heeft nagenoeg dezelfde specificaties al de Nexus 4. LG kan het zich simpelweg niet veroorloven om op prijs met haar eigen producten te concurreren. Ook in Zweden lijkt het toestel een flink hogere prijs te krijgen. Daar wordt hij verkocht voor ongeveer ¤530,- in combinatie met een abonnement van ¤35,- per maand. Ook in Italië schijnt de prijs hoger te zijn dan ¤300,-. Overigens hoeft het niet per se zo te zijn dat Google de fabrikant subsidie geeft; het is ook goed mogelijk dat Google met LG af heeft gesproken de smartphone in de Play Store zo goedkoop mogelijk te verkopen.
Gezien het feit dat het in Nederland niet mogelijk is om toestellen in de Play Store te kopen, komt het prijskaartje van ¤300,- daarmee voor Nederland in gevaar. De adviesprijzen zijn nog niet bekend voor Nederland en dit zou zomaar eens de achterliggende reden zijn. We zijn er dan ook bang voor dat je hier gewoon de volle mep zal betalen voor het toestel. Uiteraard doen we hier geen definitieve uitspraak over, maar er is een aanleiding om een aanzienlijk hogere prijs te verwachten.
idd. Of fromus2eu.nl mailen, die regelen dan alles voor je en binnen 2 weekjes vanuit Amerika geleverd ! Dus heb je hem eind november;)quote:Op zondag 4 november 2012 16:48 schreef Peunage het volgende:
[..]
http://www.androidworld.n(...)ls-voor-fabrikanten/
Ok. Ik ga hem gewoon uit de VS importeren. Dan blijf ik hopelijk onder de 350.
Bron: http://googleblog.blogspo(...)-in-three-sizes.htmlquote:Great value
We’ve always focused on building great devices at great value. And we think today’s devices offer the very best that money can buy. Here are more details on when and where you can pick up your next Nexus device:
Nexus 4: 8GB for $299; 16GB for $349; available unlocked and without a contract on 11/13 on the Google Play store in the U.S., U.K., Australia, France, Germany, Spain and Canada. The 16GB version will also be available through T-Mobile for $199, with a 2-year contract (check here for more details).
Nexus 7: 16GB for $199 and 32GB for $249; available in the U.S., U.K., Australia, France, Germany, Spain, Canada and Japan, and also through our retail partners Gamestop, Office Depot, Office Max, Staples and Walmart.
Nexus 7 with 32GB and mobile data: $299 and unlocked, on sale 11/13 in the Google Play store in the U.S., U.K., Australia, France, Germany, Spain and Canada.
Nexus 10: 16GB for $399; 32GB for $499; available on 11/13 in the Google Play Store in the U.S., U.K., Australia, France, Germany, Spain, Canada and Japan. You'll also be able to purchase the 32GB version in more than 2,000 Walmart stores in the U.S.
A Nexus device is much more than simply a phone or tablet. It’s your connection to the best of Google—all of your stuff and entertainment, everywhere you go with no hassle. Now you have three new Nexus devices, a new improved version of Jelly Bean and more entertainment than ever before—all available on Google Play. The playground is open.
Bron: http://tweakers.net/nieuw(...)-smartphone-aan.htmlquote:In een blogpost heeft Google toch het apparaat wereldkundig gemaakt, waarbij de internetgigant meldt dat de Nexus 4 met 8GB of 16GB vanaf 13 november wordt geleverd in de Verenigde Staten, het Verenigd Koninkrijk, Duitsland, Spanje, Frankrijk, Australië en Canada. De prijs bedraagt 299 dollar voor het 8GB-model, of 349 dollar voor de variant met 16GB. De prijs in Nederland is nog niet duidelijk. Hij zal vanaf eind november in de winkels liggen.
Hij zou ook in Nederland los te koop moeten zijn. Maar het is nog even afwachten. In Duitsland, de VS, UK en nog een paar landen is hij in de Google Play Store voor omgerekend 350 euro te koop. In landen waar hij niet via de Google Play Store te koop is gaan hem los verkopen, voor een waarschijnlijk veel hogere prijs. Meer tussen de 500 en 600 euro.quote:Op maandag 5 november 2012 14:56 schreef Stansfield het volgende:
Ik ben op zoek naar een vervanger voor mijn iphone 3Gs. En de iphone 5 vind ik wel een beetje te duur worden.
Nu vind ik dit toestel ook wel erg aantrekkelijk geprijst en eruit zien.
Maar is deze alleen als los toestel in duitsland te koop? Of is hij binnenkort ook gewoon verkrijgbaar bij tmobile met de verlenging van mijn abbonement voor een iets gunstigere toestelprijs?
Dat weet alleen googlequote:Op maandag 5 november 2012 15:31 schreef ArnosL het volgende:
Waarom is de Play Store eigenlijk niet in Nederland beschikbaar?
Laat je dat hier even wetenquote:Op maandag 5 november 2012 15:41 schreef zarGon het volgende:
E-mailtje naar FromUS2EU verzonden. Gevraagd hoeveel het mij in totaal gaat kosten (en ook gevraagd naar de eventuele douanekosten) en op welke manieren ik kan betalen.
Ben benieuwd.
Jup. Vermeldde daarom ook dat ik een bericht heb gestuurd.quote:Op maandag 5 november 2012 15:47 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Laat je dat hier even weten?
Iemand op Tweakers had het al gedaan; 388 euro.quote:Op maandag 5 november 2012 15:41 schreef zarGon het volgende:
E-mailtje naar FromUS2EU verzonden. Gevraagd hoeveel het mij in totaal gaat kosten (en ook gevraagd naar de eventuele douanekosten) en op welke manieren ik kan betalen.
Ben benieuwd.
Geldt dat voor de 8 GB ($ 299) of de 16 GB ($ 349)?quote:Op maandag 5 november 2012 16:16 schreef Peunage het volgende:
[..]
Iemand op Tweakers had het al gedaan; 388 euro.
Dan bestaat er nog een kans dat je er BTW/invoerrechten op moet betalen.
Geloof dat ze het over de 16GB versie hadden.quote:Op maandag 5 november 2012 16:30 schreef zarGon het volgende:
[..]
Geldt dat voor de 8 GB ($ 299) of de 16 GB ($ 349)?
Das stimmt. hoplich kann unseren Deutsche freunden hilfen.quote:Op maandag 5 november 2012 16:36 schreef zarGon het volgende:
Hm. De 8 GB is dan dus iets goedkoper (rond de 350 euro). Maar ja, die invoerrechten verneuken veel.
They owe us onequote:Op maandag 5 november 2012 16:47 schreef nodig het volgende:
[..]
Das stimmt. hoplich kann unseren Deutsche freunden hilfen.
De vraag is of Duitse retailers de telefoon óók voor 299/349 euro kunnen aanbieden. In Nederland is dat met de Nexus 7 het geval, doordat Asus ze hier verkoopt voor die prijs. Dat is LG in ieder geval dus niet van plan, nie zo mooiquote:Op maandag 5 november 2012 20:53 schreef MacorgaZ het volgende:
Google subsidieert de telefoons via zijn eigen Play Store, daar zijn ze 299/etc euro.
De Google Play Store is er echter niet in Nederland, dus moet het via LG zelf gaan, en die wil gewoon een normale prijs: 599 euro.
Gewoon regelen met een Duitser, waarom uberhaupt het risico van Amerikaanse shipping + btw gaan nemen als je er vast wel een Duitse site is en dat btw-vrijgesteld is.
Duitse cc ookquote:Op dinsdag 6 november 2012 00:05 schreef wormtrein het volgende:
[..]
De vraag is of Duitse retailers de telefoon óók voor 299/349 euro kunnen aanbieden. In Nederland is dat met de Nexus 7 het geval, doordat Asus ze hier verkoopt voor die prijs. Dat is LG in ieder geval dus niet van plan, nie zo mooi![]()
Overigens: is een Duitse creditcard noodzakelijk? Of alleen een Duits shipping address?
quote:Op maandag 5 november 2012 15:47 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Laat je dat hier even weten?
- 16 GB == 400 euro, zonder eventuele invoerkosten.quote:Beste zarGon,
Bedankt voor je e-mail en interesse in onze service.
Uiteraard kunnen we deze Nexus 4 voor je bestellen zodra die beschikbaar is en opsturen. Bijgaand de totaalprijs voor het 16GB model:
Kosten voor producten incl 6% salestax $369.94
Shipping kosten binnen de USA $9.99
Verzending naar Nederland via DHL $46.50
Currency toeslag (5% over bovenstaande) * $21.32
Subtotaal $447.75
Omgerekend euro's ¤ 376.61
Handling fee ¤ 25.00
Totaal ¤ 401.61
De “kosten voor product” zijn inclusief 6% sales tax.
Niet inbegrepen is de BTW die in rekening kan worden gebracht bij invoer.
Als je met bovenstaande akkoord gaat en de bestelling wilt plaatsen dan horen we het graag en verzoeken we je vriendelijk om het totaal bedrag over te maken naar ons nederlandse postbankrekeningnummer:
[rekeningnummer], t.n.v. [naam] (Ver. Staten)
Onder vermelding van: Nexus 4 / zarGon
Dit is een gewoon nederlands nummer en je hoeft dus geen internationale overboeking te doen.
Wil je dan ook nog even doorgeven naar welk adres we je bestelling kunnen opsturen.
We zien je reactie graag tegemoet!
Kind regards,
Met vriendelijke groet,
quote:Op dinsdag 6 november 2012 00:08 schreef nodig het volgende:
[..]
Duitse cc ookMag ook geen prepaidcc zijn
quote:Op dinsdag 6 november 2012 10:23 schreef Pino112 het volgende:
http://www.notebook.de/google-nexus-4-8gb-smartphone-p-51866.
Besteld?quote:
Nee moet even aan m'n ouders vragen of ze ff hun creditcard willen geven, die heb ik niet ben nog 16 haha... Voor die 20 euro die ik bespaar koop ik m trouwens liever bij deze winkel dan bij de mediamarkt....quote:
Redelijk serieus, komt al snel terecht bij je voorkeur voor platform dan, beide kwalitatief goedquote:Op dinsdag 6 november 2012 14:14 schreef Stansfield het volgende:
Is de nexus 4 een serieuze concurrent voor de iphone 5
Zeker, plain Android, geen touchwiz, snelle updatesquote:Galaxy S3
Zéér zeker.quote:Nokia Lumix 920?
Alleen kan je naar de Mediamarkt toe rijden en hem daar fysiek kopen, je kan nu daar pre-orderen, betalen via CC, en dan wellicht vervolgens een levertijd van >12 weken krijgen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:47 schreef replay11nl het volgende:
[..]
Nee moet even aan m'n ouders vragen of ze ff hun creditcard willen geven, die heb ik niet ben nog 16 haha... Voor die 20 euro die ik bespaar koop ik m trouwens liever bij deze winkel dan bij de mediamarkt....
Voor de 8 jaquote:
voor de 8? dafuq?quote:
Van de Mediamarkt weet je toch ook niet zeker dat ze hem daadwerkelijk hebben half december?quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Alleen kan je naar de Mediamarkt toe rijden en hem daar fysiek kopen, je kan nu daar pre-orderen, betalen via CC, en dan wellicht vervolgens een levertijd van >12 weken krijgen.
Klopt, maar dan kan je er een paar afrijden en heb je niet al bijna 400 afgetikt bij een andere winkel. Dus je zit nergens aan vastquote:Op dinsdag 6 november 2012 14:52 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Van de Mediamarkt weet je toch ook niet zeker dat ze hem daadwerkelijk hebben half december?
naar Duitsland rijden is voor mij sowieso geen optie, woon aan de kust en ga binnenkort niet naar Duitsland, dus zal hem dan wel moeten bestellen i guessquote:Op dinsdag 6 november 2012 15:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Klopt, maar dan kan je er een paar afrijden en heb je niet al bijna 400 afgetikt bij een andere winkel. Dus je zit nergens aan vast
Ik niet perse, maar lease auto, dus ik ga wel karren...quote:
Tnx. Nu nog even afwachten totdat alle prijzen bekend zijn. Lastige keuzes.quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Redelijk serieus, komt al snel terecht bij je voorkeur voor platform dan, beide kwalitatief goed
[..]
Zeker, plain Android, geen touchwiz, snelle updates
[..]
Zéér zeker.
Is dat voor de media markt in nederland?quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:07 schreef nodig het volgende:
Heeeu! Officieele prijs van MediaMarkt is bekend! Lijkt me dus dat die voor ¤395 ook gewoon in de winkel komt te liggen. Mocht dat het geval zijn er er verder geen andere (betere) opties zijn dan ga ik een tripje maken naar onze oosterburen.
Nee Duitslandquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:18 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Is dat voor de media markt in nederland?
heb je wel de 8GB versie. Ik heb hem vanmiddag gereserveerd bij een duitse mediamarkt online. 395 euro voor de 16 GBquote:
Ga je hem dan ophalen (had ik ookal op tweakers gevraagd maar iemand anders gaf antwoordquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:37 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
heb je wel de 8GB versie. Ik heb hem vanmiddag gereserveerd bij een duitse mediamarkt online. 395 euro voor de 16 GB
al vaker iets vlak over de grens ingevuld, gewoon verzonnen adres. Doen ze nooit moeilijk over. Dus over 5,5 week heb ik hemquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:42 schreef nodig het volgende:
[..]
Ga je hem dan ophalen (had ik ookal op tweakers gevraagd maar iemand anders gaf antwoord) '?
En zag dat je Duits ''factuuradres'' moest invullen, heb je iets randoms gedaan of woon je in Duitsland?
Misschien dat ik dit ook nog even doe, maar denk dat in mijn geval pre-order niet nodig is, neem aan dat ze een week later ook gewoon standaard op voorraad zijn in de winkel.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:54 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
al vaker iets vlak over de grens ingevuld, gewoon verzonnen adres. Doen ze nooit moeilijk over. Dus over 5,5 week heb ik hemHalf uurtje rijden!
8GB is voor mij voldoende... M'n neef komt echter rond oud en nieuw terug uit Berlijn dus vraag wel aan hem of hij m voor me kan meenemenquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:37 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
heb je wel de 8GB versie. Ik heb hem vanmiddag gereserveerd bij een duitse mediamarkt online. 395 euro voor de 16 GB
zou ik niet zo zeker van zijn, dit zou wel eens 1 van de snelst verkopende smartphones ever kunnen worden als je de prijs/kwaliteit mee doet rekenen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:57 schreef nodig het volgende:
[..]
Misschien dat ik dit ook nog even doe, maar denk dat in mijn geval pre-order niet nodig is, neem aan dat ze een week later ook gewoon standaard op voorraad zijn in de winkel.
je houdt nog effectief 5 gb over aangezien besturingssysteem al 3gb inneemt. Erg weinig, zelfs voor mij die nauwelijks een mediajunkie is;)quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:03 schreef replay11nl het volgende:
[..]
8GB is voor mij voldoende... M'n neef komt echter rond oud en nieuw terug uit Berlijn dus vraag wel aan hem of hij m voor me kan meenemen
Wat?quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:09 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
je houdt nog effectief 5 gb over aangezien besturingssysteem al 3gb inneemt. Erg weinig, zelfs voor mij die nauwelijks een mediajunkie is;)
Even afwachten wat ze hier gaan doen dus.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:10 schreef Devolution het volgende:
Hmm, de dichtstbijzijnde Media Markt in Duitsland is voor mij 149 kilometer verderop..
8 niet nee, 16 wel.quote:Op donderdag 8 november 2012 09:24 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Er is nog niks bekend over de prijs van de 8 GB versie in Duitsland of heb ik iets gemist?
Maar als je kijkt wat mensen voor een Chinaphone betalen aan DHL. Meestal maar $13 ofzo... Waarom moet het dan vanuit VS vele malen duurder zijn...quote:
Waarom niet gewoon via Duitsland? Als het toch maar 35km is..quote:Op donderdag 8 november 2012 11:57 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Dit wordt echt mijn nieuwe foon
Media Markt Nordhorn is ook maar 35 km
Edit: Ik bedenk me net ook ineens dat ik familie heb wonen in Amerika... Eens kijken of ik daar iets mee kan regelen... Shippen kan ik dan het beste via DHL doen lijkt me?
Edit 2: Hoe kan het dat ik qua shipping, met berekeningen van een doosje van 20, bij 15, bij 10 cm, op $100 uitkom?
Oh ik was gewoon even de mogelijkheden aan het bekijkenquote:Op donderdag 8 november 2012 16:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon via Duitsland? Als het toch maar 35km is..
Voor 15 euro verzenden ze naar Nederland. 415 euro, redelijke prijs. Ben alleen benieuwd of ze hem ook pas vanaf 15/12 leveren (zoals mediamarkt). Vrees van welquote:Op zondag 11 november 2012 00:36 schreef Peunage het volgende:
399 euro
http://www.handyshop.de/h(...)us-4-16gb-smartphone
http://www.androidpolice.(...)-13th-no-pre-orders/quote:AndroidPolice: Is Google going to start shipping on the 13th or open pre-orders? In other words, when will the first customers be able to hold the new Nexuses in their paws?
Google PR Rep: They'll start shipping on that date.
AndroidPolice: Alright, thanks. Do you know when the pre-orders will start then?
Google PR Rep: Right now, it's "Notify me" and on 11/13 it will switch to available for order.
met daadwerkelijk 5 a 6GB opslag. Veels te weinig imho. Altijd voor die kleine meerprijs voor de 16GB gaan!quote:Op maandag 12 november 2012 15:12 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Mooi! Het is ook nog even wachten voor de prijs van de 8gb...
Sim only abonnementen zijn zo veel goedkoper dan abonnementen. Ik verbaas me er iedere keer weer over dat toch de meeste mensen nog een abonnement nemen. Voor degenen die er nog niet zeker van zijn even een berekening van sim only abonnement tegen mobiel abonnement.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:33 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Wie gaat nu nog bijvoorbeeld los een Galaxy S3 kopen die er verstand van heeft? Niet zoveel meer![]()
Is allang uitverkocht.quote:Op dinsdag 13 november 2012 12:10 schreef Olment het volgende:
Google Play Store is in duitsland nog niet bijgewerkt. Staat nog steeds dat je je email moet opgeven en een email krijgt wanneer deze gekocht kan worden.
Email vanmorgen gehad, maar helaas, nog steeds niet te bestellen.
nope, heb in de gaten gehouden en de site is niks veranderd de afgelopen ong 2 weken.quote:
Ik geloof dat ie ongeveer 5 minuten te koop is geweest (net zoals in UK/Aus), en daarna weer naar 'Bald Verfügbar' is gegaan.quote:Op dinsdag 13 november 2012 12:29 schreef Olment het volgende:
[..]
nope, heb in de gaten gehouden en de site is niks veranderd de afgelopen ong 2 weken.
Same story de googleplay in frankrijk
Jawel, hij is uitverkocht.quote:Op dinsdag 13 november 2012 12:29 schreef Olment het volgende:
[..]
nope, heb in de gaten gehouden en de site is niks veranderd de afgelopen ong 2 weken.
Alle telefoons waren binnen een kwartier uitverkocht. Daarom zie je nu weer de oude melding.quote:Op dinsdag 13 november 2012 12:29 schreef Olment het volgende:
[..]
Damn, echt lelijk. Had gisteravond na 10 over 12 ofzo gekeken maar de site was niet veranderd.quote:Op dinsdag 13 november 2012 12:37 schreef enilnomrow het volgende:
[..]
Ik geloof dat ie ongeveer 5 minuten te koop is geweest (net zoals in UK/Aus), en daarna weer naar 'Bald Verfügbar' is gegaan.
@Peter_Aragorn: je hebt een Duitse CC/Adres nodig als ik me niet vergis, dus dat wordt lastig.
Hij is vanochtend rond een uur of 9 even beschikbaar geweest.quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:04 schreef Olment het volgende:
[..]
Damn, echt lelijk. Had gisteravond na 10 over 12 ofzo gekeken maar de site was niet veranderd.
Hopelijk komt hij binnenkort weer.
Duits cc en adres no problemo hier, heb een kennis die hem voor me wilde bestellen.
mooi dat het de telefoon (en tablet) met zoveel bombarie aankondigen maar er dan niet voldoende op voorraad hebben om uberhaupt 1 dag een verkoop stand te houden.quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:08 schreef enilnomrow het volgende:
[..]
Hij is vanochtend rond een uur of 9 even beschikbaar geweest.
http://www.nu.nl/gadgets/2957340/nexus-4-in-uren-uitverkocht.htmlquote:Nexus 4 in enkele uren uitverkocht
AMSTERDAM - Google verkoopt sinds dinsdag de Nexus 4-smartphone en Nexus 10-tablet met Android 4.2 De Nexus 4 was binnen enkele uren uitverkocht.
ze doen Apple na, heel slim!!quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:15 schreef Olment het volgende:
[..]
mooi dat het de telefoon (en tablet) met zoveel bombarie aankondigen maar er dan niet voldoende op voorraad hebben om uberhaupt 1 dag een verkoop stand te houden.
Als je hem voor ¤350 aanbied in de playstore dan weet je toch dat die dingen als een trein gaan lopen.
Via het XDA forum:quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:18 schreef jcdragon het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/gadgets/2957340/nexus-4-in-uren-uitverkocht.html
Ritje naar Duitsland, mediamarkt, saturn, wordt ie los verkocht vanaf ik meen 15 december voor prijzen tussen 380 en 400 euroquote:Op dinsdag 13 november 2012 17:40 schreef zarGon het volgende:
Dus, wat nu om met Google Play-kosten (350-400 euro) aan het toestel te geraken?
Hoop je ja. Wie zegt dat ie dan daadwerkelijk geleverd kan worden?quote:Op dinsdag 13 november 2012 19:24 schreef alwaysonhold het volgende:
Gelukkig heb ik hem 15 december bij de Mediamarkt vlak over de grens in Duitsland![]()
![]()
je kunt hem daar pre-orderen, lijkt me een redelijke garantiequote:Op dinsdag 13 november 2012 19:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hoop je ja. Wie zegt dat ie dan daadwerkelijk geleverd kan worden?
Lijkt mij niet, zeker na alle berichten van vandaag.quote:Op dinsdag 13 november 2012 19:31 schreef Klonk het volgende:
[..]
je kunt hem daar pre-orderen, lijkt me een redelijke garantie
heb daar zelf ook aardige ervaringen mee, gaat vrijwel altijd goed
je maakt dan een pre-order bij de mediamarkt, die zullen niet meer pre-orders aannemen dan dat die vestiging krijgtquote:Op dinsdag 13 november 2012 19:34 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Lijkt mij niet, zeker na alle berichten van vandaag.
Zij weten nu al exact hoeveel N4's ze van Google krijgen?quote:Op dinsdag 13 november 2012 19:35 schreef Klonk het volgende:
[..]
je maakt dan een pre-order bij de mediamarkt, die zullen niet meer pre-orders aannemen dan dat die vestiging krijgt
maar goed, je mag sceptisch zijn, ik zeg alleen maar dat ik dat vaker doe als grensbewoner en dat het vrijwel altijd probleemloos is verlopen, die ene keer dat het mis is gegaan kon ik het een week later ophalen met 1000 excuses en 20 euro korting voor de benzine
ik kan me voorstellen dat een groot concern daar wat meer zicht op heeft dan een of ander knullig webwinkeltjequote:Op dinsdag 13 november 2012 19:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zij weten nu al exact hoeveel N4's ze van Google krijgen?
Ik ben sceptisch ja, die andere webshop waar je al kon pre-orderen in Duitsland zegt nu al dat ze pas eind december kunnen leveren.
We wachten het wel af.
Ik heb geen idee.quote:Op dinsdag 13 november 2012 19:41 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik kan me voorstellen dat een groot concern daar wat meer zicht op heeft dan een of ander knullig webwinkeltje
Ik ben gewoon pissig omdat ze hem hier niet uitbrengen en ik nu naar Duitsland moet om hem te kopen. Of mag ik dan niet meer reageren?quote:
Iets duidelijker had gekund, je kwam nu over als een Apple-fanboy die niks van andere merken wil hebben.quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:03 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Ik ben gewoon pissig omdat ze hem hier niet uitbrengen en ik nu naar Duitsland moet om hem te kopen. Of mag ik dan niet meer reageren?
Ironisch genoeg post ik dit wel vanaf mijn Macbookquote:Op dinsdag 13 november 2012 20:05 schreef nodig het volgende:
[..]
Iets duidelijker had gekund, je kwam nu over als een Apple-fanboy die niks van andere merken wil hebben.
een grote keten als mediamarkt zit er altijd goed bij.quote:Op dinsdag 13 november 2012 19:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:55 schreef dutchdevil het volgende:
Ook maar even een pre-order gedaan bij MM Duitsland (Nordhorn). Adres van de dierentuin in Nordhorn ingevuldNetjes orderbevestiging per mail ontvangen. Nu wachten tot 15 december.
Nee, pas als je hem ophaalt. Je krijgt netjes een orderbevestiging als je een pre-order plaatst. Op het moment dat hij daadwerkelijk te leveren is krijg je nog een keer een e-mail die je dan moet bevestigen en dan zorgen ze ervoor dat hij voor je klaarligt. Er staat wel in de mail dat de prijs die nu op de site staat misschien nog kan veranderenquote:Op dinsdag 13 november 2012 20:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]Dierentuin
.
Nordhorn is ook voor mij het dichtste bij. Moet je meteen betalen of pas als je hem ophaalt?
quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:01 schreef dutchdevil het volgende:
[..]
Nee, pas als je hem ophaalt. Je krijgt netjes een orderbevestiging als je een pre-order plaatst. Op het moment dat hij daadwerkelijk te leveren is krijg je nog een keer een e-mail die je dan moet bevestigen en dan zorgen ze ervoor dat hij voor je klaarligt. Er staat wel in de mail dat de prijs die nu op de site staat misschien nog kan veranderenMaar het is een vrijblijvende reservering, je kunt er gewoon vanaf als je wil.
Er staat ook in de mail dat je met je preorder de gunstigste prijs berekend krijgt.quote:Im Einzelfall kann sich der Preis für einen Vorverkaufsartikel zwischen dem Zeitpunkt, an dem dieser bei Media Markt zur Vorbestellung angeboten wird und dem Erscheinungsdatum noch ändern. Als Vorbesteller erhalten Sie den Artikel zum günstigsten Preis dieser Zeitspanne. Weitere Informationen hierzu finden Sie in unseren AGB.
Pre-orderen dusquote:Op dinsdag 13 november 2012 21:57 schreef Vanyel het volgende:
[..]
[..]
Er staat ook in de mail dat je met je preorder de gunstigste prijs berekend krijgt.
Ik ga gewoon het adres van de Mediamarkt invullen denk ikquote:Op dinsdag 13 november 2012 22:45 schreef zarGon het volgende:
Kan geen kwaad om zomaar een Duits adres in te vullen hè?
Bij het pre-orderen bij Mediamarkt...
Edit: een straat in de buurt van die Mediamarkt gekozen..
ikquote:Op dinsdag 13 november 2012 19:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Handig nietwaar dat Google Mapsquote:Op woensdag 14 november 2012 00:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik ga gewoon het adres van de Mediamarkt invullen denk ik.
Edit: buren van de Aldi in Nordhorn is hem geworden![]()
Ja best wel. Waarom is Google onderstreept dan?quote:Op woensdag 14 november 2012 01:07 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Handig nietwaar dat Google Maps
Nexus=Google toch?quote:Op woensdag 14 november 2012 01:08 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja best wel. Waarom is Google onderstreept dan?
Hoe heb je dat gedaan? Woon je zelf in Duitsland?quote:Op dinsdag 13 november 2012 18:15 schreef DaveGrohl het volgende:
Yay! Probably got it.![]()
![]()
Wat een klote process, maar de phone staat in m'n wallet account als besteld.![]()
Nope, noord-amerika. Maar wat een klote proces. Had het al opgegeven na 30 error messages, toen ik opeens na 30 minuten de transactie in google wallet zag. Na nog eens 30 minuten een bevestiging per mail.quote:Op woensdag 14 november 2012 11:39 schreef Devolution het volgende:
[..]
Hoe heb je dat gedaan? Woon je zelf in Duitsland?
Precies, al verkoop je er maar 5, dan heb je er maar vier op voorraad in enequote:Op dinsdag 13 november 2012 13:26 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
ze doen Apple na, heel slim!!
was al bekend dat artikel en is in tig artikelen al tegengesproken en uitgelegd waarom er niks aan de hand is.quote:Op donderdag 15 november 2012 20:41 schreef jcdragon het volgende:
Bouwkwaliteit van LG is waarschijnlijk wel minder.
http://www.xda-developers.com/android/nexus-4-battery-shot-reveals-potential-quality-issues/
Saturn doet op zich wel aan verzenden, maar ik kan nergens op de site vinden of ze ook naar Nederland sturen. Iemand meer info daarover?quote:Op donderdag 15 november 2012 18:04 schreef nodig het volgende:
Hij is nu ook te bestellen bij Saturn.de
Volgens mij versturen ze alleen naar Duitsland zelfquote:Op vrijdag 16 november 2012 17:50 schreef enilnomrow het volgende:
[..]
Saturn doet op zich wel aan verzenden, maar ik kan nergens op de site vinden of ze ook naar Nederland sturen. Iemand meer info daarover?
Geloof het ook. Egoïsten!quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:51 schreef nodig het volgende:
[..]
Volgens mij versturen ze alleen naar Duitsland zelf
Heb ik al ja. Cheap-ass Vodafone met onbeperkt internet tot 2029quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:42 schreef Landgeld het volgende:
Wel interessant. Voor 300 euro heb je een super high-end toestel, toch? Wel maar 8 GB, maar opzich is dat geen probleem.
Doen jullie hier sim-only in?
Die zal nu niet meer te krijgen zijnquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Heb ik al ja. Cheap-ass Vodafone met onbeperkt internet tot 2029
Kloptquote:Op zaterdag 24 november 2012 12:11 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Die zal nu niet meer te krijgen zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |