quote:Your Nexus 4 order is scheduled to ship this week. We’ll send you a notification, including tracking information, when it’s on the way.
Please note that your order will be charged in full when it ships. As a courtesy and to thank you for your patience, you’ll then receive a credit for the shipping charge within 7 business days.
Thanks again,
The Google Play Team
Mooi, dan krijgen wij hem dus eerder.quote:Op woensdag 28 november 2012 00:32 schreef alwaysonhold het volgende:
Tot zover mijn plannen om een nexus 4 te kopen, na dit filmpje niet meer helaas:
check deze thread maar eens: http://code.google.com/p/android/issues/detail?id=40445quote:Op woensdag 28 november 2012 08:28 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Inderdaad. Is ook de eerst keer dat ik daar iets over lees/zie en ik heb toch al veel over de Nexus 4 bekeken...
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 28 november 2012 10:03 schreef Peter_Aragorn het volgende:
(nooit gedacht dat ik die zin ooit uit zou spreken...)
Poeh poeh, 20 reactiesquote:Op woensdag 28 november 2012 09:52 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
check deze thread maar eens: http://code.google.com/p/android/issues/detail?id=40445
Hoe kom je er aan, als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:57 schreef DaveGrohl het volgende:
It's freakin' AWESOME! Eindelijk binnen. Heb een aantal telefoons hier om te vergelijken op m'n werk. iPhone 4,(S), 5, Galaxy S3 en wat oudere modellen. Het scherm is echt fantastisch. Camera is so-so vergeleken met m'n Xperia Arc. Scherm is erg responsive. Uiterlijk is mooi. Minimalistisch, achterkant had ik m'n twijfels over, maar is ook erg stijlvol. Ligt goed in de hand en past prima in de broekzak. Tot zover eerste bevindingen.
[ afbeelding ]
Dat magquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:59 schreef Peunage het volgende:
[..]
Hoe kom je er aan, als ik vragen mag?
dus niet dat je iets harder moet drukken qua tochscreen? Super, plaats maar meer bevindingen kerel!quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:57 schreef DaveGrohl het volgende:
It's freakin' AWESOME! Eindelijk binnen. Heb een aantal telefoons hier om te vergelijken op m'n werk. iPhone 4,(S), 5, Galaxy S3 en wat oudere modellen. Het scherm is echt fantastisch. Camera is so-so vergeleken met m'n Xperia Arc. Scherm is erg responsive. Uiterlijk is mooi. Minimalistisch, achterkant had ik m'n twijfels over, maar is ook erg stijlvol. Ligt goed in de hand en past prima in de broekzak. Tot zover eerste bevindingen.
[ afbeelding ]
NICE.quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:57 schreef DaveGrohl het volgende:
[ afbeelding ]
- Test vandaag de accuduur. Ik bel niet veel, maar speel wel veel games en kijk veel video's.quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:23 schreef Pino112 het volgende:
[..]
NICE.![]()
Graag je mening over de accuduur en idd de zogenaamde scherm'problemen'.
Het lijkt net alsof ie hem de eerste keer net niet aanraakt en de keer daarna wel, waardoor het lijkt alsof het besturingssysteem faalt. Doet het dus niet.quote:Op woensdag 28 november 2012 00:32 schreef alwaysonhold het volgende:
Tot zover mijn plannen om een nexus 4 te kopen, na dit filmpje niet meer helaas:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |