Ik niet perse, maar lease auto, dus ik ga wel karren...quote:
Tnx. Nu nog even afwachten totdat alle prijzen bekend zijn. Lastige keuzes.quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Redelijk serieus, komt al snel terecht bij je voorkeur voor platform dan, beide kwalitatief goed
[..]
Zeker, plain Android, geen touchwiz, snelle updates
[..]
Zéér zeker.
Is dat voor de media markt in nederland?quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:07 schreef nodig het volgende:
Heeeu! Officieele prijs van MediaMarkt is bekend! Lijkt me dus dat die voor ¤395 ook gewoon in de winkel komt te liggen. Mocht dat het geval zijn er er verder geen andere (betere) opties zijn dan ga ik een tripje maken naar onze oosterburen.
Nee Duitslandquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:18 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Is dat voor de media markt in nederland?
heb je wel de 8GB versie. Ik heb hem vanmiddag gereserveerd bij een duitse mediamarkt online. 395 euro voor de 16 GBquote:
Ga je hem dan ophalen (had ik ookal op tweakers gevraagd maar iemand anders gaf antwoordquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:37 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
heb je wel de 8GB versie. Ik heb hem vanmiddag gereserveerd bij een duitse mediamarkt online. 395 euro voor de 16 GB
al vaker iets vlak over de grens ingevuld, gewoon verzonnen adres. Doen ze nooit moeilijk over. Dus over 5,5 week heb ik hemquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:42 schreef nodig het volgende:
[..]
Ga je hem dan ophalen (had ik ookal op tweakers gevraagd maar iemand anders gaf antwoord) '?
En zag dat je Duits ''factuuradres'' moest invullen, heb je iets randoms gedaan of woon je in Duitsland?
Misschien dat ik dit ook nog even doe, maar denk dat in mijn geval pre-order niet nodig is, neem aan dat ze een week later ook gewoon standaard op voorraad zijn in de winkel.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:54 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
al vaker iets vlak over de grens ingevuld, gewoon verzonnen adres. Doen ze nooit moeilijk over. Dus over 5,5 week heb ik hemHalf uurtje rijden!
8GB is voor mij voldoende... M'n neef komt echter rond oud en nieuw terug uit Berlijn dus vraag wel aan hem of hij m voor me kan meenemenquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:37 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
heb je wel de 8GB versie. Ik heb hem vanmiddag gereserveerd bij een duitse mediamarkt online. 395 euro voor de 16 GB
zou ik niet zo zeker van zijn, dit zou wel eens 1 van de snelst verkopende smartphones ever kunnen worden als je de prijs/kwaliteit mee doet rekenen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:57 schreef nodig het volgende:
[..]
Misschien dat ik dit ook nog even doe, maar denk dat in mijn geval pre-order niet nodig is, neem aan dat ze een week later ook gewoon standaard op voorraad zijn in de winkel.
je houdt nog effectief 5 gb over aangezien besturingssysteem al 3gb inneemt. Erg weinig, zelfs voor mij die nauwelijks een mediajunkie is;)quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:03 schreef replay11nl het volgende:
[..]
8GB is voor mij voldoende... M'n neef komt echter rond oud en nieuw terug uit Berlijn dus vraag wel aan hem of hij m voor me kan meenemen
Wat?quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:09 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
je houdt nog effectief 5 gb over aangezien besturingssysteem al 3gb inneemt. Erg weinig, zelfs voor mij die nauwelijks een mediajunkie is;)
Even afwachten wat ze hier gaan doen dus.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:10 schreef Devolution het volgende:
Hmm, de dichtstbijzijnde Media Markt in Duitsland is voor mij 149 kilometer verderop..
8 niet nee, 16 wel.quote:Op donderdag 8 november 2012 09:24 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Er is nog niks bekend over de prijs van de 8 GB versie in Duitsland of heb ik iets gemist?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |