Das stimmt. hoplich kann unseren Deutsche freunden hilfen.quote:Op maandag 5 november 2012 16:36 schreef zarGon het volgende:
Hm. De 8 GB is dan dus iets goedkoper (rond de 350 euro). Maar ja, die invoerrechten verneuken veel.
They owe us onequote:Op maandag 5 november 2012 16:47 schreef nodig het volgende:
[..]
Das stimmt. hoplich kann unseren Deutsche freunden hilfen.
De vraag is of Duitse retailers de telefoon óók voor 299/349 euro kunnen aanbieden. In Nederland is dat met de Nexus 7 het geval, doordat Asus ze hier verkoopt voor die prijs. Dat is LG in ieder geval dus niet van plan, nie zo mooiquote:Op maandag 5 november 2012 20:53 schreef MacorgaZ het volgende:
Google subsidieert de telefoons via zijn eigen Play Store, daar zijn ze 299/etc euro.
De Google Play Store is er echter niet in Nederland, dus moet het via LG zelf gaan, en die wil gewoon een normale prijs: 599 euro.
Gewoon regelen met een Duitser, waarom uberhaupt het risico van Amerikaanse shipping + btw gaan nemen als je er vast wel een Duitse site is en dat btw-vrijgesteld is.
Duitse cc ookquote:Op dinsdag 6 november 2012 00:05 schreef wormtrein het volgende:
[..]
De vraag is of Duitse retailers de telefoon óók voor 299/349 euro kunnen aanbieden. In Nederland is dat met de Nexus 7 het geval, doordat Asus ze hier verkoopt voor die prijs. Dat is LG in ieder geval dus niet van plan, nie zo mooi![]()
Overigens: is een Duitse creditcard noodzakelijk? Of alleen een Duits shipping address?
quote:Op maandag 5 november 2012 15:47 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Laat je dat hier even weten?
- 16 GB == 400 euro, zonder eventuele invoerkosten.quote:Beste zarGon,
Bedankt voor je e-mail en interesse in onze service.
Uiteraard kunnen we deze Nexus 4 voor je bestellen zodra die beschikbaar is en opsturen. Bijgaand de totaalprijs voor het 16GB model:
Kosten voor producten incl 6% salestax $369.94
Shipping kosten binnen de USA $9.99
Verzending naar Nederland via DHL $46.50
Currency toeslag (5% over bovenstaande) * $21.32
Subtotaal $447.75
Omgerekend euro's ¤ 376.61
Handling fee ¤ 25.00
Totaal ¤ 401.61
De “kosten voor product” zijn inclusief 6% sales tax.
Niet inbegrepen is de BTW die in rekening kan worden gebracht bij invoer.
Als je met bovenstaande akkoord gaat en de bestelling wilt plaatsen dan horen we het graag en verzoeken we je vriendelijk om het totaal bedrag over te maken naar ons nederlandse postbankrekeningnummer:
[rekeningnummer], t.n.v. [naam] (Ver. Staten)
Onder vermelding van: Nexus 4 / zarGon
Dit is een gewoon nederlands nummer en je hoeft dus geen internationale overboeking te doen.
Wil je dan ook nog even doorgeven naar welk adres we je bestelling kunnen opsturen.
We zien je reactie graag tegemoet!
Kind regards,
Met vriendelijke groet,
quote:Op dinsdag 6 november 2012 00:08 schreef nodig het volgende:
[..]
Duitse cc ookMag ook geen prepaidcc zijn
quote:Op dinsdag 6 november 2012 10:23 schreef Pino112 het volgende:
http://www.notebook.de/google-nexus-4-8gb-smartphone-p-51866.
Besteld?quote:
Nee moet even aan m'n ouders vragen of ze ff hun creditcard willen geven, die heb ik niet ben nog 16 haha... Voor die 20 euro die ik bespaar koop ik m trouwens liever bij deze winkel dan bij de mediamarkt....quote:
Redelijk serieus, komt al snel terecht bij je voorkeur voor platform dan, beide kwalitatief goedquote:Op dinsdag 6 november 2012 14:14 schreef Stansfield het volgende:
Is de nexus 4 een serieuze concurrent voor de iphone 5
Zeker, plain Android, geen touchwiz, snelle updatesquote:Galaxy S3
Zéér zeker.quote:Nokia Lumix 920?
Alleen kan je naar de Mediamarkt toe rijden en hem daar fysiek kopen, je kan nu daar pre-orderen, betalen via CC, en dan wellicht vervolgens een levertijd van >12 weken krijgen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:47 schreef replay11nl het volgende:
[..]
Nee moet even aan m'n ouders vragen of ze ff hun creditcard willen geven, die heb ik niet ben nog 16 haha... Voor die 20 euro die ik bespaar koop ik m trouwens liever bij deze winkel dan bij de mediamarkt....
Voor de 8 jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |