Even afwachten wat ze hier gaan doen dus.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:10 schreef Devolution het volgende:
Hmm, de dichtstbijzijnde Media Markt in Duitsland is voor mij 149 kilometer verderop..
8 niet nee, 16 wel.quote:Op donderdag 8 november 2012 09:24 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Er is nog niks bekend over de prijs van de 8 GB versie in Duitsland of heb ik iets gemist?
Maar als je kijkt wat mensen voor een Chinaphone betalen aan DHL. Meestal maar $13 ofzo... Waarom moet het dan vanuit VS vele malen duurder zijn...quote:
Waarom niet gewoon via Duitsland? Als het toch maar 35km is..quote:Op donderdag 8 november 2012 11:57 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Dit wordt echt mijn nieuwe foon
Media Markt Nordhorn is ook maar 35 km
Edit: Ik bedenk me net ook ineens dat ik familie heb wonen in Amerika... Eens kijken of ik daar iets mee kan regelen... Shippen kan ik dan het beste via DHL doen lijkt me?
Edit 2: Hoe kan het dat ik qua shipping, met berekeningen van een doosje van 20, bij 15, bij 10 cm, op $100 uitkom?
Oh ik was gewoon even de mogelijkheden aan het bekijkenquote:Op donderdag 8 november 2012 16:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon via Duitsland? Als het toch maar 35km is..
Voor 15 euro verzenden ze naar Nederland. 415 euro, redelijke prijs. Ben alleen benieuwd of ze hem ook pas vanaf 15/12 leveren (zoals mediamarkt). Vrees van welquote:Op zondag 11 november 2012 00:36 schreef Peunage het volgende:
399 euro
http://www.handyshop.de/h(...)us-4-16gb-smartphone
http://www.androidpolice.(...)-13th-no-pre-orders/quote:AndroidPolice: Is Google going to start shipping on the 13th or open pre-orders? In other words, when will the first customers be able to hold the new Nexuses in their paws?
Google PR Rep: They'll start shipping on that date.
AndroidPolice: Alright, thanks. Do you know when the pre-orders will start then?
Google PR Rep: Right now, it's "Notify me" and on 11/13 it will switch to available for order.
met daadwerkelijk 5 a 6GB opslag. Veels te weinig imho. Altijd voor die kleine meerprijs voor de 16GB gaan!quote:Op maandag 12 november 2012 15:12 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Mooi! Het is ook nog even wachten voor de prijs van de 8gb...
Sim only abonnementen zijn zo veel goedkoper dan abonnementen. Ik verbaas me er iedere keer weer over dat toch de meeste mensen nog een abonnement nemen. Voor degenen die er nog niet zeker van zijn even een berekening van sim only abonnement tegen mobiel abonnement.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:33 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Wie gaat nu nog bijvoorbeeld los een Galaxy S3 kopen die er verstand van heeft? Niet zoveel meer![]()
Is allang uitverkocht.quote:Op dinsdag 13 november 2012 12:10 schreef Olment het volgende:
Google Play Store is in duitsland nog niet bijgewerkt. Staat nog steeds dat je je email moet opgeven en een email krijgt wanneer deze gekocht kan worden.
Email vanmorgen gehad, maar helaas, nog steeds niet te bestellen.
nope, heb in de gaten gehouden en de site is niks veranderd de afgelopen ong 2 weken.quote:
Ik geloof dat ie ongeveer 5 minuten te koop is geweest (net zoals in UK/Aus), en daarna weer naar 'Bald Verfügbar' is gegaan.quote:Op dinsdag 13 november 2012 12:29 schreef Olment het volgende:
[..]
nope, heb in de gaten gehouden en de site is niks veranderd de afgelopen ong 2 weken.
Same story de googleplay in frankrijk
Jawel, hij is uitverkocht.quote:Op dinsdag 13 november 2012 12:29 schreef Olment het volgende:
[..]
nope, heb in de gaten gehouden en de site is niks veranderd de afgelopen ong 2 weken.
Alle telefoons waren binnen een kwartier uitverkocht. Daarom zie je nu weer de oude melding.quote:Op dinsdag 13 november 2012 12:29 schreef Olment het volgende:
[..]
Damn, echt lelijk. Had gisteravond na 10 over 12 ofzo gekeken maar de site was niet veranderd.quote:Op dinsdag 13 november 2012 12:37 schreef enilnomrow het volgende:
[..]
Ik geloof dat ie ongeveer 5 minuten te koop is geweest (net zoals in UK/Aus), en daarna weer naar 'Bald Verfügbar' is gegaan.
@Peter_Aragorn: je hebt een Duitse CC/Adres nodig als ik me niet vergis, dus dat wordt lastig.
Hij is vanochtend rond een uur of 9 even beschikbaar geweest.quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:04 schreef Olment het volgende:
[..]
Damn, echt lelijk. Had gisteravond na 10 over 12 ofzo gekeken maar de site was niet veranderd.
Hopelijk komt hij binnenkort weer.
Duits cc en adres no problemo hier, heb een kennis die hem voor me wilde bestellen.
mooi dat het de telefoon (en tablet) met zoveel bombarie aankondigen maar er dan niet voldoende op voorraad hebben om uberhaupt 1 dag een verkoop stand te houden.quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:08 schreef enilnomrow het volgende:
[..]
Hij is vanochtend rond een uur of 9 even beschikbaar geweest.
http://www.nu.nl/gadgets/2957340/nexus-4-in-uren-uitverkocht.htmlquote:Nexus 4 in enkele uren uitverkocht
AMSTERDAM - Google verkoopt sinds dinsdag de Nexus 4-smartphone en Nexus 10-tablet met Android 4.2 De Nexus 4 was binnen enkele uren uitverkocht.
ze doen Apple na, heel slim!!quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:15 schreef Olment het volgende:
[..]
mooi dat het de telefoon (en tablet) met zoveel bombarie aankondigen maar er dan niet voldoende op voorraad hebben om uberhaupt 1 dag een verkoop stand te houden.
Als je hem voor ¤350 aanbied in de playstore dan weet je toch dat die dingen als een trein gaan lopen.
Via het XDA forum:quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:18 schreef jcdragon het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/gadgets/2957340/nexus-4-in-uren-uitverkocht.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |