Excuses.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:17 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
bron artikel en wat moeten mij met deze info in NL?
hun fout was altijd de software ondersteuning, dat is nu niet meer aan de orde want een nexus telefoon. Hardware is top notchquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:20 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
LG
Meer heb ik niet te zeggen
Waarom haten op LG? Niet dat ik ooit een telefoon van hun heb gehad maar gebruik momenteel wel muis/speakers en tv van LG, en daar is niks mee.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:20 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
LG
Meer heb ik niet te zeggen
Eerst eens de reviews afwachten over de Nexus 4.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:24 schreef nodig het volgende:
[..]
Waarom haten op LG? Niet dat ik ooit een telefoon van hun heb gehad maar gebruik momenteel wel muis/speakers en tv van LG, en daar is niks mee.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:03 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Eerst eens de reviews afwachten over de Nexus 4.
Dat sowieso.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:03 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Eerst eens de reviews afwachten over de Nexus 4.
Ik was zinnens om de Lumia 920 te halen, maar ik twijfel nu wel door het prijsverschil.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:01 schreef ArnosL het volgende:
Ziet er goed uit. Dat wordt kiezen tussen deze en de Nokia Lumia 820.
Dat is een Galaxy Nexus, de video is gekopieerd van wicked7u2c.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:31 schreef Peunage het volgende:
Ik weet niet 100% zeker of dit inderdaad de Nexus 4 is. Maar de video is vandaag geupload en hij lijkt er wel op.
EDIT; Nevermind, dat is geen Nexus 4. Die gozer liegt gewoon. Hij begint aan het eind van de video ineens over Android ICS.
Raar dat die dat filmpje gejat heeft van Engadgetquote:
Androidworld.nl meld dat hij eind november komt en dat wij alleen de 16GB versie krijgen. De meest logische prijs is 349 euro. Dat is wat hij in Duitsland kost, maar ook in de UK(omgerekend).quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Raar dat die dat filmpje gejat heeft van Engadget.
Maar wel een mooie vid![]()
Draadloos laden.
Ik zit nu op een SGS, en was ook aan het kijken naar de Jiayu G3 maar omdat die (nog) niet komt lijkt me dit ook heel tof.
Heb het eigenlijk niet zo op LG maar dat komt vooral door de software. Die komt nu van Google dus dat probleem is opgelost.
Ben benieuwd wat de uiteindelijke prijs in NL zal worden.
Je woont er vlakbij?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:50 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Dan haal ik de 8gb uit Duitsland :-)
Waar haal je die in Duitsland? Is die dan Sim-lock vrij? En dan NL taal instellen en klaar?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:50 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Dan haal ik de 8gb uit Duitsland :-)
Jup, sim-lock vrij tenzij je er een abbo bij af sluit natuurlijk. Is gewoon Android dus Nederlands moet natuurlijk ook lukken.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:30 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Waar haal je die in Duitsland? Is die dan Sim-lock vrij? En dan NL taal instellen en klaar?
Bron?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:06 schreef Sharpdressedman het volgende:
Een tweaker heeft net via klantenservice doorgekregen 499,-
Lijkt me onzin, kunnen ze gewoon niet maken, en prijsverschil van 150 simpelweg om wel/niet beschikbaar in play store.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:06 schreef Sharpdressedman het volgende:
In de play Store bestellen duitsland kan alleen met duits adres en creditcard in duitsland uitgegeven.
Het is nog niet zeker of ze daar in de MM etc verkocht worden.
Zou het bespottelijk vinden, Asus kan het ook dus LG hopelijk ook.
Afwachten nog maar even.
Dat moet ik dan nog eventjes kijkenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:30 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Waar haal je die in Duitsland? Is die dan Sim-lock vrij? En dan NL taal instellen en klaar?
Dan verkoop ik ze voor 450! Hierdoor ontstaat natuurlijk een zwarte markt zoals een user op tweakers al zei.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:06 schreef Sharpdressedman het volgende:
In de play Store bestellen duitsland kan alleen met duits adres en creditcard in duitsland uitgegeven.
Het is nog niet zeker of ze daar in de MM etc verkocht worden.
Zou het bespottelijk vinden, Asus kan het ook dus LG hopelijk ook.
Afwachten nog maar even.
Conclusie: Afwachten dusquote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:54 schreef Peunage het volgende:
Hmm, ik heb het topic op tweakers ook even doorgelezen. Het is allemaal vaag nog. 1 gebruiker zegt dat een maat van hem bij LG werkt, en die heeft hem verteld dat de Nexus 4 549 euro gaat kosten(!). Een andere gebruiker zegt dat hij de klantenservice van LG heeft gebeld en dat die aangaven dat de adviesprijs 499 euro is. Weer een andere gebruiker heeft via Twitter aan LG gevraagd wat de prijzen worden, LG antwoordde dat de prijzen binnenkort bekend worden gemaakt, maar ze bevestigden wel dat de Nexus 4 eind november in de winkels ligt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |