je kunt hem daar pre-orderen, lijkt me een redelijke garantiequote:Op dinsdag 13 november 2012 19:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hoop je ja. Wie zegt dat ie dan daadwerkelijk geleverd kan worden?
Lijkt mij niet, zeker na alle berichten van vandaag.quote:Op dinsdag 13 november 2012 19:31 schreef Klonk het volgende:
[..]
je kunt hem daar pre-orderen, lijkt me een redelijke garantie
heb daar zelf ook aardige ervaringen mee, gaat vrijwel altijd goed
je maakt dan een pre-order bij de mediamarkt, die zullen niet meer pre-orders aannemen dan dat die vestiging krijgtquote:Op dinsdag 13 november 2012 19:34 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Lijkt mij niet, zeker na alle berichten van vandaag.
Zij weten nu al exact hoeveel N4's ze van Google krijgen?quote:Op dinsdag 13 november 2012 19:35 schreef Klonk het volgende:
[..]
je maakt dan een pre-order bij de mediamarkt, die zullen niet meer pre-orders aannemen dan dat die vestiging krijgt
maar goed, je mag sceptisch zijn, ik zeg alleen maar dat ik dat vaker doe als grensbewoner en dat het vrijwel altijd probleemloos is verlopen, die ene keer dat het mis is gegaan kon ik het een week later ophalen met 1000 excuses en 20 euro korting voor de benzine
ik kan me voorstellen dat een groot concern daar wat meer zicht op heeft dan een of ander knullig webwinkeltjequote:Op dinsdag 13 november 2012 19:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zij weten nu al exact hoeveel N4's ze van Google krijgen?
Ik ben sceptisch ja, die andere webshop waar je al kon pre-orderen in Duitsland zegt nu al dat ze pas eind december kunnen leveren.
We wachten het wel af.
Ik heb geen idee.quote:Op dinsdag 13 november 2012 19:41 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik kan me voorstellen dat een groot concern daar wat meer zicht op heeft dan een of ander knullig webwinkeltje
Ik ben gewoon pissig omdat ze hem hier niet uitbrengen en ik nu naar Duitsland moet om hem te kopen. Of mag ik dan niet meer reageren?quote:
Iets duidelijker had gekund, je kwam nu over als een Apple-fanboy die niks van andere merken wil hebben.quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:03 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Ik ben gewoon pissig omdat ze hem hier niet uitbrengen en ik nu naar Duitsland moet om hem te kopen. Of mag ik dan niet meer reageren?
Ironisch genoeg post ik dit wel vanaf mijn Macbookquote:Op dinsdag 13 november 2012 20:05 schreef nodig het volgende:
[..]
Iets duidelijker had gekund, je kwam nu over als een Apple-fanboy die niks van andere merken wil hebben.
een grote keten als mediamarkt zit er altijd goed bij.quote:Op dinsdag 13 november 2012 19:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:55 schreef dutchdevil het volgende:
Ook maar even een pre-order gedaan bij MM Duitsland (Nordhorn). Adres van de dierentuin in Nordhorn ingevuldNetjes orderbevestiging per mail ontvangen. Nu wachten tot 15 december.
Nee, pas als je hem ophaalt. Je krijgt netjes een orderbevestiging als je een pre-order plaatst. Op het moment dat hij daadwerkelijk te leveren is krijg je nog een keer een e-mail die je dan moet bevestigen en dan zorgen ze ervoor dat hij voor je klaarligt. Er staat wel in de mail dat de prijs die nu op de site staat misschien nog kan veranderenquote:Op dinsdag 13 november 2012 20:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]Dierentuin
.
Nordhorn is ook voor mij het dichtste bij. Moet je meteen betalen of pas als je hem ophaalt?
quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:01 schreef dutchdevil het volgende:
[..]
Nee, pas als je hem ophaalt. Je krijgt netjes een orderbevestiging als je een pre-order plaatst. Op het moment dat hij daadwerkelijk te leveren is krijg je nog een keer een e-mail die je dan moet bevestigen en dan zorgen ze ervoor dat hij voor je klaarligt. Er staat wel in de mail dat de prijs die nu op de site staat misschien nog kan veranderenMaar het is een vrijblijvende reservering, je kunt er gewoon vanaf als je wil.
Er staat ook in de mail dat je met je preorder de gunstigste prijs berekend krijgt.quote:Im Einzelfall kann sich der Preis für einen Vorverkaufsartikel zwischen dem Zeitpunkt, an dem dieser bei Media Markt zur Vorbestellung angeboten wird und dem Erscheinungsdatum noch ändern. Als Vorbesteller erhalten Sie den Artikel zum günstigsten Preis dieser Zeitspanne. Weitere Informationen hierzu finden Sie in unseren AGB.
Pre-orderen dusquote:Op dinsdag 13 november 2012 21:57 schreef Vanyel het volgende:
[..]
[..]
Er staat ook in de mail dat je met je preorder de gunstigste prijs berekend krijgt.
Ik ga gewoon het adres van de Mediamarkt invullen denk ikquote:Op dinsdag 13 november 2012 22:45 schreef zarGon het volgende:
Kan geen kwaad om zomaar een Duits adres in te vullen hč?
Bij het pre-orderen bij Mediamarkt...
Edit: een straat in de buurt van die Mediamarkt gekozen..
ikquote:Op dinsdag 13 november 2012 19:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Handig nietwaar dat Google Mapsquote:Op woensdag 14 november 2012 00:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik ga gewoon het adres van de Mediamarkt invullen denk ik.
Edit: buren van de Aldi in Nordhorn is hem geworden![]()
Ja best wel. Waarom is Google onderstreept dan?quote:Op woensdag 14 november 2012 01:07 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Handig nietwaar dat Google Maps
Nexus=Google toch?quote:Op woensdag 14 november 2012 01:08 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja best wel. Waarom is Google onderstreept dan?
Hoe heb je dat gedaan? Woon je zelf in Duitsland?quote:Op dinsdag 13 november 2012 18:15 schreef DaveGrohl het volgende:
Yay! Probably got it.![]()
![]()
Wat een klote process, maar de phone staat in m'n wallet account als besteld.![]()
Nope, noord-amerika. Maar wat een klote proces. Had het al opgegeven na 30 error messages, toen ik opeens na 30 minuten de transactie in google wallet zag. Na nog eens 30 minuten een bevestiging per mail.quote:Op woensdag 14 november 2012 11:39 schreef Devolution het volgende:
[..]
Hoe heb je dat gedaan? Woon je zelf in Duitsland?
Precies, al verkoop je er maar 5, dan heb je er maar vier op voorraad in enequote:Op dinsdag 13 november 2012 13:26 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
ze doen Apple na, heel slim!!
was al bekend dat artikel en is in tig artikelen al tegengesproken en uitgelegd waarom er niks aan de hand is.quote:Op donderdag 15 november 2012 20:41 schreef jcdragon het volgende:
Bouwkwaliteit van LG is waarschijnlijk wel minder.
http://www.xda-developers.com/android/nexus-4-battery-shot-reveals-potential-quality-issues/
Saturn doet op zich wel aan verzenden, maar ik kan nergens op de site vinden of ze ook naar Nederland sturen. Iemand meer info daarover?quote:Op donderdag 15 november 2012 18:04 schreef nodig het volgende:
Hij is nu ook te bestellen bij Saturn.de
Volgens mij versturen ze alleen naar Duitsland zelfquote:Op vrijdag 16 november 2012 17:50 schreef enilnomrow het volgende:
[..]
Saturn doet op zich wel aan verzenden, maar ik kan nergens op de site vinden of ze ook naar Nederland sturen. Iemand meer info daarover?
Geloof het ook. Egoďsten!quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:51 schreef nodig het volgende:
[..]
Volgens mij versturen ze alleen naar Duitsland zelf
Heb ik al ja. Cheap-ass Vodafone met onbeperkt internet tot 2029quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:42 schreef Landgeld het volgende:
Wel interessant. Voor 300 euro heb je een super high-end toestel, toch? Wel maar 8 GB, maar opzich is dat geen probleem.
Doen jullie hier sim-only in?
Die zal nu niet meer te krijgen zijnquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Heb ik al ja. Cheap-ass Vodafone met onbeperkt internet tot 2029
Kloptquote:Op zaterdag 24 november 2012 12:11 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Die zal nu niet meer te krijgen zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |