I know. Dus ik hoop vandaag/morgen een mail te krijgenquote:Op donderdag 27 december 2012 11:28 schreef harmenst het volgende:
[..]
Zie dat je je pre-order evenals mij op 5 december bij de MM in Nordhorn hebt geplaatst. Ik heb afgelopen maandag van de "Bereichsleiter Dienste" een e-mail gehad waarin staat dat ze een "einer weiteren Teillieferung in der nächsten Woche" verwachten. De rest komt pas midden januari.
Voor ons geldt dus deze week of anders waarschijnlijk wachten tot 15 januari.
Ik weet het wel, 31 december, mochten er mensen zijn die dan hun toestel nog niet hebben opgehaald worden die doorgespeeldquote:Op donderdag 27 december 2012 12:32 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Mailtje van de verkoopleider:
"Hi Peter,
I'm sorry but I dont know when we will receive the next Delivery.
Mit freundlichen Grüßen
Met vriendelijke groet
With best regards
Ralf Gravemeier
Verkaufsleiter
Media Markt TV-HiFi-Elektro GmbH Nordhorn"
You think?! Ik hoop het nietquote:Op donderdag 27 december 2012 12:57 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik weet het wel, 31 december, mochten er mensen zijn die dan hun toestel nog niet hebben opgehaald worden die doorgespeeld
Ik denk datquote:Op donderdag 27 december 2012 12:57 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
You think?! Ik hoop het nietHoop dat ze er gewoon nog wat binnen krijgen
Hoe bedoel je? Jij denkt dat iedereen zijn toestel heeft opgehaald/nog gaat ophalen? Kans dat ik er gebruik van ging maken was denk ik ook 2/3 ofzo.quote:Op donderdag 27 december 2012 12:57 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
You think?! Ik hoop het nietHoop dat ze er gewoon nog wat binnen krijgen
Ik las inderdaad erg vaak dat mensen hun afhaal-mail zelf niet gingen gebruiken, dus denk ook dat er een aantal niet opgehaald zullen worden ook al zal dat aantal minimaal zijn.quote:Hoe bedoel je? Jij denkt dat iedereen zijn toestel heeft opgehaald/nog gaat ophalen? Kans dat ik er gebruik van ging maken was denk ik ook 2/3 ofzo.
En waar komt het nu vandaan? Ik heb toch bewust voor de MM gekozen i.v.m. aanspreekpunt en wacht hier op ook al zal ik wat langer moeten wachten.quote:Op donderdag 27 december 2012 12:59 schreef enilnomrow het volgende:
Ik heb 'm gisteren maar op eBay besteld. Totaal prijs komt uit op 440 euro, wat inclusief benzine/treinkaartjes/verzendkosten ongeveer net zo veel is als ik 'm uit Duitsland had kunnen halen.
... en nu maar hopen dat ik niet genaaid word en dat ie ook echt binnen komt! Als het goed is binnen een week.
Nouja ik ga ervan uit dat 80% hem wel opgehaald zal hebben ja,quote:Op donderdag 27 december 2012 12:59 schreef nodig het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Jij denkt dat iedereen zijn toestel heeft opgehaald/nog gaat ophalen? Kans dat ik er gebruik van ging maken was denk ik ook 2/3 ofzo.
Hij komt nu uit de UK. Als het goed is verzendt die kerel 'm binnen een paar dagen,en dan zou ie via express delivery (oid) in 3-4 werkdagen hier moeten zijn.quote:Op donderdag 27 december 2012 13:11 schreef harmenst het volgende:
[..]
En waar komt het nu vandaan? Ik heb toch bewust voor de MM gekozen i.v.m. aanspreekpunt en wacht hier op ook al zal ik wat langer moeten wachten.
Geen ervaring, maar ik vind m op de foto wel erg ondoorzichtig.quote:Op donderdag 27 december 2012 11:09 schreef harmenst het volgende:
Kom dit tegen: http://www.mobilefun.nl/3(...)-4---transparant.htm
Iemand ervaring met deze case? De prijs is niet erg laag namelijk
Ben er naast de officiële bumper case geen tegengekomen...quote:Op donderdag 27 december 2012 20:56 schreef Vanyel het volgende:
Bummer, bumper, kleine overgang.
Weet iemand een bumper die alleen de zijkant pakt?
Barstje kwam vanzelf of wat heb je ermee gedaan?quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:12 schreef DaveGrohl het volgende:
Bumpertje is wel aan te raden als je geen barstjes wil in je achterkant. Binnen 4 weken had die van mij al een barstje van 2 cm.
Heb nooit een hoesje oid, want dat vind ik persoonlijk niks, maar bij deze telefoon betaal je daar wel de figuurlijke prijs voor.
Overigens nooit laten vallen of onvoorzichtig mee gedaan. Zo lomp dat er zo'n glazen achterkant op zit. Maar ja een quadcore 2gb ram phone voor omgerekend 275 euro is bijna verwaarloosbaar.
Niets bijzonders, ligt de hele dag op een tafel of bureau en zit in m'n broekzak, van en naar werk.quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:34 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Barstje kwam vanzelf of wat heb je ermee gedaan?
530 euroquote:Op vrijdag 28 december 2012 19:11 schreef alwaysonhold het volgende:
Belsimpel.nl ( nederlandse webshop) heeft hem nu ook los. Wel 530 euro. Nog altijd de moeite waard. 140 euro goedkoper dan een iPhone 5 los en veel goedkoper dan een OneX plus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |