530 euroquote:Op vrijdag 28 december 2012 19:11 schreef alwaysonhold het volgende:
Belsimpel.nl ( nederlandse webshop) heeft hem nu ook los. Wel 530 euro. Nog altijd de moeite waard. 140 euro goedkoper dan een iPhone 5 los en veel goedkoper dan een OneX plus.
Je kan gewoon op Saturn.de kijken. En dan gewoon even verschillende Saturn filialen proberen bij de Nexus 4. Dan zie je vanzelf of hij ergens op voorraad is voordat je gaat rijdenquote:Op vrijdag 28 december 2012 19:45 schreef harmenst het volgende:
Was vanmiddag in Duitsland en ook even naar de Saturn geweest maar de Nexus was helaas niet op voorraad.
Wie niet waagt wie niet wint
vind het eigenlijk wat die kan nog een reeele prijs ook;). Maar die camera houdt me nog tegen om niet van de iPhone 5 te switchen. Enige echte minpunt van de Nexus 4, de middelmatige cameraquote:
Wat ie kan wel ja, maar in vergelijking met mijn 395 niet.quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:02 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
vind het eigenlijk wat die kan nog een reeele prijs ook;). Maar die camera houdt me nog tegen om niet van de iPhone 5 te switchen. Enige echte minpunt van de Nexus 4, de middelmatige camera
16 gb versiequote:Op vrijdag 28 december 2012 19:11 schreef alwaysonhold het volgende:
Belsimpel.nl ( nederlandse webshop) heeft hem nu ook los. Wel 530 euro. Nog altijd de moeite waard. 140 euro goedkoper dan een iPhone 5 los en veel goedkoper dan een OneX plus.
Klopt, alleen de garantie wordt wat lastiger en dan betaal ik graag wat meer.quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:38 schreef Devolution het volgende:
Dan ben je alsnog veel geld kwijt. Op marktplaats heb je em ook voor een lagere prijs. Neem er vervolgens een los sim only abbo bij en je hebt dubbel bespaard.
En dat mag dus nu ook niet meer. Reacties worden weggemod.quote:Op dinsdag 25 december 2012 22:56 schreef nodig het volgende:
[..]
Inderdaad, keek er van op dat het algemene topic nog wel los is. Nu worden levertijden in dat topic besproken en dat willen ze daar al helemaal niet.
Ben benieuwd wat ze er van vinden.quote:Ik werd hier heen verwezen dus hoi.
Het Nexus 4-prijzen en levertijden zit op slot vanwege het feit dat er 'gehandeld' werd met reserveringen bij de Duitse MM. Echter waren de leveringen toen nog vrij uniek. Nu zijn er al meer users die hun reservering binnen hebben en er is meer bekend over de andere leveringen.
Tevens is er nu prijsinformatie en levertijd van een Nederlandse telecomwinkel beschikbaar, maar omdat het levertijdentopic tot ergens volgend jaar op slot zit mag dit dus nergens worden besproken.
Vind ik raar omdat er dus nu veel meer users komen die hierom vragen / geïnteresseerd in zijn / het zelf ook posten. Wordt dan weer weggemod onder het mom van 'Er is een ander topic, maar die zit op slot dus houd de informatie of de vraag dan maar lekker zelf voor je'. Deze handhaving zal geen users aantrekken verwacht ik. Eerder juist afstoten.
Kan dat informatie- en levertijdentopic weer open? Scheelt meneer Jan ook weer een hele lading posts wegediten.
Bel je nooit?quote:Op zaterdag 29 december 2012 09:49 schreef Vanyel het volgende:
Heb ik nog nooit met een telefoon gedaan. Geloof niet dat ik dat een basisbehoefte vind
Dan hoor ik dat soort geluiden niet. Ik had t over als ie gewoon aanstaat.quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:15 schreef nodig het volgende:
[..]
Bel je nooit?
Verder doe ik het ook niet omdat ik het leuk vind maar wou even kijken of mijn toestel er ook last van had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |