Je mag je er best een ietsiepietsietietsie in verdiepen voor je vragen stelt heurquote:Op donderdag 20 december 2012 22:21 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Waarom kopen de meesten hem bij de MM terwijl hij in de Play Store goedkoper is? Levert dat problemen ofzo, ik wil hem zelf namelijk ook graag!
Heb ik gedaan, ik snap niet wat je bedoelt. Ik snap best wel dat ie niet in NL verkrijgbaar is hoor... Maar sommige mensen gaan toch ook met proxy's naar de Duitse playstore?quote:Op donderdag 20 december 2012 22:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je mag je er best een ietsiepietsietietsie in verdiepen voor je vragen stelt heur
Het is hier dan wel geen Tweakers, maar toch...
Ik had ook iets op de voicemail en een e-mail gekregen, maar wat zeiden ze op de voice mail? Je hoeft toch niet iets extra te bevestigen toch?quote:Op donderdag 20 december 2012 15:52 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik ook! Ook gemeld via de voicemail!.
[..]
Zaterdag ophalen!.
Ik heb geen Duits adres en geen Duitse CC.quote:Op donderdag 20 december 2012 22:21 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Waarom kopen de meesten hem bij de MM terwijl hij in de Play Store goedkoper is? Levert dat problemen ofzo, ik wil hem zelf namelijk ook graag!
Nee.quote:Op donderdag 20 december 2012 22:44 schreef Xu het volgende:
[..]
Ik had ook iets op de voicemail en een e-mail gekregen, maar wat zeiden ze op de voice mail? Je hoeft toch niet iets extra te bevestigen toch?
Ik dacht ook al dat het nodig was maar sommige mensen zijn zo druk met proxies. Nou ja, ik heb in elk geval een oom die door Duitsland rijdt op weg naar wintersport in januari, als hij met de auto gaat weet ik wat m'n nieuwe telefoon wordt. :pquote:Op donderdag 20 december 2012 22:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik heb geen Duits adres en geen Duitse CC.
Idem hier. Of 2 besteld hebben en er maar 1 willen hebben. Zou er graag nog 1 willen hebben voor mijn manquote:Op donderdag 20 december 2012 22:50 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Mocht er iemand zijn die inmiddels de telefoon niet meer wil hebben, maar wel bericht heeft gekregen hem op te kunnen halen, dan wil ik die telefoon wel
Ik ook opgehaald! Kreeg van de medewerker te horen dat er in die Mediamarkt (Nordhorn) 200 bestelling binnen zijn gekomen vanuit Nederland.quote:Op zaterdag 22 december 2012 18:43 schreef Pino112 het volgende:
Zo. Vanmiddag opgehaald in Nordhorn.
Ik was ook in Nordhorn, die bij mij (Tobias?) liet zien hoeveel mensen hem al op konden halen en hoeveel nog even konden wachtenquote:Op zaterdag 22 december 2012 19:18 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik ook opgehaald! Kreeg van de medewerker te horen dat er in die Mediamarkt (Nordhorn) 200 bestelling binnen zijn gekomen vanuit Nederland.
Fijn toestel!.
Ja dat is ook wel weer zo aan de ene kant.quote:Op dinsdag 25 december 2012 15:54 schreef zarGon het volgende:
Hm, ik heb liever een case dan een hoesje. Moet 'm direct kunnen gebruiken en hij moet tijdens het gebruiken beschermd worden (want juist tijdens het gebruiken pleurt-ie uit mijn handen).
Ik lees me nu trouwens in om 'm te rooten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |