nee dit topic is lekker origineelquote:Op zondag 25 november 2012 11:52 schreef kort het volgende:
Oma die elke kringverjaardag steevast hetzelfde verhaal verteld
quote:Op zondag 25 november 2012 11:53 schreef poepeneesje het volgende:
Wat voor type verjaardagen stel jij dan voor?
Gewoon, in de tuin, partytenten, statafels enzo... Dan kan je tenminste nog vrij bewegenquote:Op zondag 25 november 2012 11:53 schreef poepeneesje het volgende:
Lekker in de tuin, met dit weerquote:Op zondag 25 november 2012 11:57 schreef kort het volgende:
[..]
Gewoon, in de tuin, partytenten, statafels enzo... Dan kan je tenminste nog vrij bewegen
Heel praktisch.quote:Op zondag 25 november 2012 11:57 schreef kort het volgende:
[..]
Gewoon, in de tuin, partytenten, statafels enzo... Dan kan je tenminste nog vrij bewegen
Om vandaag te stoeien met een partytent.quote:
Dat is een goede strategie als de rest ook bezopen is, echter, op deze manier weten de toeschouwers nog precies wat je uitgekraamd hebt.quote:Op zondag 25 november 2012 12:14 schreef Conflict het volgende:
Roken onder de afzuigkap. Mannen staan met een flesje bier over auto's te praten in de keuken en de vrouwen, tegenwoordig met allemaal krijsende kinderen, in de woonkamer over die kinderen te praten en drinken een sapje.
Ik trek dat niet, drink thuis eerst zes flesjes bier en daar nog tien en dan ga ik heel jolig doen en de volgende dag weet ik niet meer wat ik allemaal gezegd heb.
Er staan geen eens lekkere versnaperingen op tafel, ik had al lang m,n biezen gepakt.quote:Op zondag 25 november 2012 11:52 schreef kort het volgende:
[ afbeelding ]
Allemaal geforceerd in een rondjeAltijd weer een tante die constant vraagt of ze moet helpen omdat ze toch niks beter te doen heeft. Oma die elke kringverjaardag steevast hetzelfde verhaal verteld
Dat is inderdaad het ergste. Maar ik heb tenminste wel plezier gehad.quote:Op zondag 25 november 2012 12:18 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Dat is een goede strategie als de rest ook bezopen is, echter, op deze manier weten de toeschouwers nog precies wat je uitgekraamd hebt.
Dus daarom nodig je mij nooit uitquote:Op zondag 25 november 2012 12:22 schreef Pharkus het volgende:
Ergens is het wel sad, aangezien ik niet weet hoe ik anders een verjaardag moet vieren, en ik een hekel heb aan kringverjaardagen, vier ik al tijden mijn verjaardag niet.
Precies, als ik volgend jaar een goede manier heb gevonden dan mag je komen natuurlijk.quote:Op zondag 25 november 2012 12:23 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dus daarom nodig je mij nooit uit.
Wij ook niet, woonkamer te kleinquote:Op zondag 25 november 2012 12:22 schreef Pharkus het volgende:
Ergens is het wel sad, aangezien ik niet weet hoe ik anders een verjaardag moet vieren, en ik een hekel heb aan kringverjaardagen, vier ik al tijden mijn verjaardag niet.
Yay!quote:Op zondag 25 november 2012 12:24 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Precies, als ik volgend jaar een goede manier heb gevonden dan mag je komen natuurlijk.
Ik vreet altijd gelijk de hele bak chips opquote:Op zondag 25 november 2012 11:57 schreef afcajos het volgende:
Ook altijd een sport om zoveel mogelijk te snaaien, maar niet te gretig overkomen.
Vanwaar deze ongelofelijke kutkick?quote:Op zaterdag 15 december 2012 10:08 schreef haan33 het volgende:
[..]
Ik vreet altijd gelijk de hele bak chips op
Had een dikke party in die villa in Spanje gegeven voor heel FOK!quote:
Ik had vroeger een oudoom die allerlei fantastische verhalen vertelde elke keer. Vertelde hij op een gegeven moment 2 verhalen die mijn opa overkomen waren en ik dus al jaren kende alsof het hem was overkomenquote:Op zaterdag 15 december 2012 11:25 schreef Frank_Drebin het volgende:
Lekker luisteren naar oneliners die zelfs de PVV te ver gaan je gal spuwen over de Hoge Heren in Den Haag 'stelletje boeven' en het slechte integratie beleid. De Kleine Dood is het, de kringverjaardag.
'' JE MOET TEGENWOORDIG OPPASSEN, JE WORDT GENAAID WAAR JE ZELF BIJ STAAT11!!!11einz ''quote:Op zaterdag 15 december 2012 11:25 schreef Frank_Drebin het volgende:
Lekker luisteren naar oneliners die zelfs de PVV te ver gaan je gal spuwen over de Hoge Heren in Den Haag 'stelletje boeven' en het slechte integratie beleid. De Kleine Dood is het, de kringverjaardag.
quote:Op zondag 25 november 2012 11:57 schreef afcajos het volgende:
Ook altijd een sport om zoveel mogelijk te snaaien, maar niet te gretig overkomen.
Vinex...quote:Op zaterdag 15 december 2012 11:44 schreef Meike26 het volgende:
Eigenlijk zouden die kringverjaardagen een ander naamplaatje moeten krijgen, iets wat makkelijker je strot uit te duwen is, maar nog altijd de nadruk legt op hoe 'gezellig' dat soort verjaardagen zijn:
Vinex-verjaardagen vind ik dan aardig in de buurt komen
Dat is wel een mooie omschrijving van een kringverjaardagquote:Op zaterdag 15 december 2012 12:14 schreef haan33 het volgende:
En dan die tante die de hele tijd in de keuken staat, bedelend om te kunnen helpen. De 'wijze' oom die wel even Nederland uit de recessie helpt en het pasgeboren kind waar de halve familie aan gekleefd zit. Meestal zuip ik mijzelf helemaal klem zodat ik weinig meekrijg van de 'kringverjaardag'
Hee bolle.quote:Op zaterdag 15 december 2012 12:21 schreef haan33 het volgende:
ben ik gewoon gaan frituren in haar garage.
Misschien wat vaker sportenquote:Op zaterdag 15 december 2012 12:14 schreef haan33 het volgende:
Mijn tante belde aan en het eerste wat ze tegen mij zei was: 'hee bolle'
Godverdomme man, het is zo eenvoudig...quote:Op zondag 25 november 2012 12:24 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Precies, als ik volgend jaar een goede manier heb gevonden dan mag je komen natuurlijk.
quote:Op zaterdag 15 december 2012 11:25 schreef Frank_Drebin het volgende:
quote:Op zaterdag 15 december 2012 12:14 schreef haan33 het volgende:
En dan die tante die de hele tijd in de keuken staat, bedelend om te kunnen helpen. De 'wijze' oom die wel even Nederland uit de recessie helpt en het pasgeboren kind waar de halve familie aan gekleefd zit. Meestal zuip ik mijzelf helemaal klem zodat ik weinig meekrijg van de 'kringverjaardag'
quote:Op zaterdag 15 december 2012 12:21 schreef haan33 het volgende:
En dan de mensen die steeds naar de zoutjesbak loeren maar gewoon niks pakken. En altijd hetzelfde. Een bordje worst/kaas een bak chips en wat nootjes. Nadat mijn tante ging trouwen en we bij haar zonodig moesten 'borrelen (
) en ik zag dit staan ben ik gewoon gaan frituren in haar garage.
Oh oh oh een 'feest' van herkenning ditquote:Op zaterdag 15 december 2012 16:03 schreef Dastan het volgende:
Onterechte klacht, hartstikke gezellig [ afbeelding ]
Dat is het hem inderdaad, niet dat ik zeg dat iedereen stomdronken moet zijn en maar moet gaan tanken, maar verjaardagen of 'gezellige avondjes' waar er prominent geen alcohol wordt geschonken, krijgen in mijn ogen toch altijd zoiets truttigs en nerderigs over zich heen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:40 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Buiten donker maar geen pils op tafel ...
Sociale druk joh, iedereen kent het verhaal wel van de oom die twee biertjes neemt en een derde graag aan neemt en dan de dodende blik van het tarrel dat hij een vrouw noemt, moet aanzien en er toch maar vanaf zietquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:27 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat is het hem inderdaad, niet dat ik zeg dat iedereen stomdronken moet zijn en maar moet gaan tanken, maar verjaardagen of 'gezellige avondjes' waar er prominent geen alcohol wordt geschonken, krijgen in mijn ogen toch altijd zoiets truttigs en nerderigs over zich heen.![]()
Niet dat ėk alcohol nodig heb om gezellig te zijn, maar de meeste andere mensen doorgaans wel.![]()
Kringverjaardagen in mijn omgeving zijn doorgaans gewoon met bier, wijn (of iets sterkers) en wat versnaperingen op tafel. Soms begint het ook als een kringverjaardag, maar later wordt het gewoon meer een borrel
Vreselijk zoiets inderdaad, maar bij mij houden ze allemaal wel van een drankjequote:Op dinsdag 18 december 2012 19:30 schreef Piethur het volgende:
[..]
Sociale druk joh, iedereen kent het verhaal wel van de oom die twee biertjes neemt en een derde graag aan neemt en dan de dodende blik van het tarrel dat hij een vrouw noemt, moet aanzien en er toch maar vanaf ziet
Zelfde hier en de verjaardagen waarbij ik weet dat ze zo kneuterig gaan doen, daar doe ik het af met een smsje of ik kom nietquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:32 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Vreselijk zoiets inderdaad, maar bij mij houden ze allemaal wel van een drankje![]()
En hoe dan ook, ik zuip meestal gewoon ongegeneerd door hoor, dan moet het maar niet voorradig zijn, mocht het echt te kneuzig worden dan drink ik gewoon een bak koffie en dan ben ik weg. Ik kan mijn tijd wel beter gebruiken.
Dit dus. Daar erger me ik vooral hier in Friesland aan. En niet alleen bij verjaardagen. Hier kloppen ze altijd bij de voordeur aan en de hele familie van vrienden en zijzelf zit me raar aan te kijken als ik zelf een fles bier uit de koelkast trek terwijl we daar allemaal zitten te drinken 's avonds.quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:18 schreef finsdefis het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Oh oh oh een 'feest' van herkenning ditVaak halen ze ook maar 'net genoeg' (lees: je moet je inhouden) bier omdat ze geen rekening houden met mij en mijn schoonbroer's lust naar iets wat zij klaarblijkelijk niet hebben of anders ervaren: gezelligheid. Je mag ook vķķral zelf geen drankjes halen hoor!! Zo zijn de jarige en zijn/haar partner alsnog de hele avond bezig met regelen
daar gaat je verjaardag toch niet om.
Serieus, flikker de meubels ff aan de kant, gooi wat statafels in je woonkamer en geef iedereen het eerste biertje/drankje waarna ze het zelf mogen halen.
Eerste rondje is voor mij, rest moet je zelf maar halenquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:39 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Dit dus. Daar erger me ik vooral hier in Friesland aan. En niet alleen bij verjaardagen. Hier kloppen ze altijd bij de voordeur aan en de hele familie van vrienden en zijzelf zit me raar aan te kijken als ik zelf een fles bier uit de koelkast trek terwijl we daar allemaal zitten te drinken 's avonds.Rare mensen wonen hier...
Ergerlijk is datquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:30 schreef Piethur het volgende:
[..]
Sociale druk joh, iedereen kent het verhaal wel van de oom die twee biertjes neemt en een derde graag aan neemt en dan de dodende blik van het tarrel dat hij een vrouw noemt, moet aanzien en er toch maar vanaf ziet
Ja dat dus. Als vrienden hier komen zitten durven ze zelf nooit wat te pakkenquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:43 schreef Piethur het volgende:
[..]
Eerste rondje is voor mij, rest moet je zelf maar halen
quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:38 schreef Djeez het volgende:
Komt door Linda de Mol met haar Ik hou van Holland
Ja joh, alsof hij stiekem helemaal niet zo wil zijn maar alles maar accepteert van die vrouw van hem omdat hij anders alleen isquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:44 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Ergerlijk is datHet komt altijd zo treurig over, alsof het een verloren mannenziel is. Als ik dat zie bij ooms/tantes (vooral bij de schoonfamilie) en zie hoe mijn vriendin ook flink doordrinkt ben ik blij dat ik nooit zo zal worden.
hoef je volgende keer teminste niet te komenquote:Op zondag 25 november 2012 12:18 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Dat is een goede strategie als de rest ook bezopen is, echter, op deze manier weten de toeschouwers nog precies wat je uitgekraamd hebt.
Denk dat het vooral gewenning en het 'maar goed vinden' is.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:04 schreef Piethur het volgende:
[..]
Ja joh, alsof hij stiekem helemaal niet zo wil zijn maar alles maar accepteert van die vrouw van hem omdat hij anders alleen is
Het begin van het einde. Een maat van mij vertelde me laatst dat hij nu weleens een punt van dingen maakt, niet eens om dat het hem zoveel boeit, maar om een dergelijk patroon dat de relatie binnensluipt te voorkomen. Omdat hij zo iemand is die alles wel best vindt, wenden zijn vorige relaties er snel aan altijd hun zijn te krijgen.quote:
Bestaan die nog?quote:Op dinsdag 18 december 2012 18:02 schreef TigerXtrm het volgende:
Mensen waarom is dit nog geen paint topic?
Atjekratjequote:Op zondag 25 november 2012 11:53 schreef poepeneesje het volgende:
gayquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:54 schreef LethalNinja het volgende:
OOm van Pieter: hey en hoe gaan je rijlessen?
Pieter: ja bijna mijn rijbewijs
Oom van Pieter: en dan doe je je scooter weg? ga je dan een auto kopen?
Pieter: haha nee te duur ik rijd nog in de autos van mijn ouders ik koop later wel een leuke auto
Oom van pieter: welke auto dan?
Pieter: niet zo tering lelijke skoda zoals jij die rijdt maar
.......
Pieter: oh zo'n VW GOLF, lekker veel vermogen
Oom van pieter: niet te hard rijden hé![]()
Pieter: nee tuurlijk niet
Zo typerend. Zat ook een keer bij zo'n typische verjaardag waar het bier op was omdat de gastheer toch niet erop rekende dat ik en mijn vriendin langskwamen. Komt die neef van m'n vriendin aan (de jarige) met enorm geforceerd 'grappig' kak-accent, omdat ik studeer (quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:09 schreef Skv het volgende:
Met meestal een schamel kratje lauw bier wat lekker op staat te warmen tegen de buitenmuur, één fles lauwwarme rosé en een fles ijskoude rode wijn om het geheel nog wat extra op te fleuren. En sloffe pinda's.
Tering hey wat ben jij dan voor zuurpruim, je bent wel snel op je piemmeltje getrapt. En al gaf hij het in een mok, het gebaar is toch vriendelijk? Beter ga je niet bij een studentenvereniging want daar ben je na 1 week al weggepest als je zo gevoelig bent.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:00 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Zo typerend. Zat ook een keer bij zo'n typische verjaardag waar het bier op was omdat de gastheer toch niet erop rekende dat ik en mijn vriendin langskwamen. Komt die neef van m'n vriendin aan (de jarige) met enorm geforceerd 'grappig' kak-accent, omdat ik studeer (): "Nou kearel, jij lust zeker wel wat sterkers dan! Heb nog wel een goede whiskey!" Komt 'ie heel trots aan met een fles Johnny Walker, fucking Red Label én een longdrinkglas
Ach je moet 'm kennen, denk ik. Is toch wel het uitgekotste iemand in die familietak. Teert van een uitkering maar veroordeelt mij omdat ik studiefinanciering krijg. Zo'n type dat de "universiteit wel had kunnen doen als 'ie dat had gewild." Wel een auto op lening kopen en een nieuwe keuken laten installeren terwijl de oude nog goed was, maar dan niet drie kratjes bier bij je verjaardag hebbenquote:Op woensdag 19 december 2012 00:01 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Tering hey wat ben jij dan voor zuurpruim, je bent wel snel op je piemmeltje getrapt. En al gaf hij het in een mok, het gebaar is toch vriendelijk?
Hehe mijn opmerking was wat flauw maar deze post laat inderdaad wel een grote mate van triestheid zien. Als je van een uitkering geniet (kan) maar dan moet je wel je plek kennen, als in vooral bescheiden blijven en dan mag je niet gaan wijzen. Die andere dingen zoals "auto op lening etc" die komt zichzelf nog wel tegenquote:Op woensdag 19 december 2012 00:04 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Ach je moet 'm kennen, denk ik. Is toch wel het uitgekotste iemand in die familietak. Teert van een uitkering maar veroordeelt mij omdat ik studiefinanciering krijg. Zo'n type dat de "universiteit wel had kunnen doen als 'ie dat had gewild." Wel een auto op lening kopen en een nieuwe keuken laten installeren terwijl de oude nog goed was, maar dan niet drie kratjes bier bij je verjaardag hebben
Nou dan zijn we het daar in ieder geval over eens, want zo'n feest ga ik a.s. vrijdag ook maar eens geven als de wereld niet vergaan is (en anders gaan we zo lang door dat we alsnog vergaan).quote:Op woensdag 19 december 2012 00:04 schreef LethalNinja het volgende:
Bij feesten die ik geef worden btw verschillende kratten bier gehaald van goede merken, de frituur gaat aan, zoutjes/ chips van de betere merken en goede muziek.. En uiteraard is er ook sterke drank, whiskey voor de genieters, bacardi voor degene die eventueel willen mixen en baylies voor de dames. Jammer dat het weer een jaar wachten is voor ik weer zo'n feest kan geven
Ja toch, en daarna wellicht nog even stappen, of gewoon lekker een "chill/ lounge " party ervan maken!quote:Op woensdag 19 december 2012 00:06 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Nou dan zijn we het daar in ieder geval over eens, want zo'n feest ga ik a.s. vrijdag ook maar eens geven als de wereld niet vergaan is (en anders gaan we zo lang door dat we alsnog vergaan).
Red Label, dat geef je je ergste vijand nog niet, laat staan je gastenquote:Op woensdag 19 december 2012 00:00 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Zo typerend. Zat ook een keer bij zo'n typische verjaardag waar het bier op was omdat de gastheer toch niet erop rekende dat ik en mijn vriendin langskwamen. Komt die neef van m'n vriendin aan (de jarige) met enorm geforceerd 'grappig' kak-accent, omdat ik studeer (): "Nou kearel, jij lust zeker wel wat sterkers dan! Heb nog wel een goede whiskey!" Komt 'ie heel trots aan met een fles Johnny Walker, fucking Red Label én een longdrinkglas
Inderdaad, ligt er een beetje aan hoe hard het hier tekeer gaatquote:Op woensdag 19 december 2012 00:07 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Ja toch, en daarna wellicht nog even stappen, of gewoon lekker een "chill/ lounge " party ervan maken!
Misschien was het ook de bedoeling om het aan iemand te geven die hij niet mochtquote:Op woensdag 19 december 2012 00:07 schreef Henno het volgende:
[..]
Red Label, dat geef je je ergste vijand nog niet, laat staan je gasten
Heb nog wel zulke mooie gesprekken die iedereen wel herkend gepost, weinig reacties. FUCK DE HATERZZZquote:
keiharde waarheid.quote:Op zondag 25 november 2012 11:57 schreef afcajos het volgende:
Hommoquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:40 schreef bram1241 het volgende:
laten we het over kringspieren hebben
ZEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER TERECHTE KLACHT.quote:Op zondag 25 november 2012 11:52 schreef kort het volgende:
[ afbeelding ]
Allemaal geforceerd in een rondjeAltijd weer een tante die constant vraagt of ze moet helpen omdat ze toch niks beter te doen heeft. Oma die elke kringverjaardag steevast hetzelfde verhaal verteld
Helemaal mee eens, er is niets erger stomdronken aan zo een tafeltje te lopen hangen...quote:Op zondag 27 oktober 2013 12:55 schreef Piye het volgende:
En mensen die geen zitplaatsen bieden "want met statafels loopt iedereen zo lekker rond". Moeten al helemaal een pijnlijke soa doorstaan.
Toch wel een spitsvondige opmerking gezien je omvang?quote:Op zaterdag 15 december 2012 12:14 schreef haan33 het volgende:
Mijn tante belde aan en het eerste wat ze tegen mij zei was: 'hee bolle'
Ze kan het alleen maar over het figuur van de familieleden hebben, doodsirritantquote:Op zondag 27 oktober 2013 13:25 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Toch wel een spitsvondige opmerking gezien je omvang?
Vervelend voor je, bolle.quote:Op zondag 27 oktober 2013 13:26 schreef haan33 het volgende:
[..]
Ze kan het alleen maar over het figuur van de familieleden hebben, doodsirritant confronterend.
Zo werkt dat nou eenmaal in Nederland.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:28 schreef Starm het volgende:
Ergste is nog wel als iemand binnenkomt en dan de hele kring rond gaat om te feliciteren en handjes te schudden
Mij boeit het niet, maar voor anderen is het niet fijn.quote:
Die oomquote:Op zondag 27 oktober 2013 13:57 schreef haan33 het volgende:
Toen een neef van mij 21 werd, had hij de hele familie uitgenodigd en vrienden zouden rond 9u komen.
Wij dus om 4u daar zijn, ging mijn opa wel even vertellen dat Mark Rutte een schoft is en hij de cel in moet gaan. Wilders was de oplossing, aldus Opa.
Komt mijn tante(GL stemmer, je kent het wel) die vindt dat Wilders weer de cel in moet en dat dieren meer verzorging moeten krijgen. Ze is verliefd op dieren en mensen haat ze meestal
Opeens mijn oom: 'ja, jullie tante heeft eens een hert aangereden en is gewoon doorgereden'.
Toen brak de pestpleuris los, mijn tante woedend naar boven gerend en een spiegel stukgeslagen, mijn opa die snel 4x een kopstoot neemt en ik had ook wel zin om te zuipen.
Rond 10u(toen de vrienden van mijn neef er waren) kwamen de hippe ooms en tantes bij ons staan.
'lekker stapppuhh vanavond?' en 'na een paar drankjes word ik altijd wat losser hahah!!'
ja ik heb me kapot zitten ergeren daar.
Komt mijn tante opeens beneden, 'ja jongens het spijt mij van mijn actie'
Zegt mijn trolloom opeens: 'heb je ook spijt van dat hert?'
Toen was die shit aan, de tante sloeg haar glas wijn op de grond en is het huis uit gegaan.
Inmiddels ging het feest gewoon verder, mensen werden losvoetig en er werd muziek opgezet.
Ja een verjaardag om nooit te vergeten
Mogen FOK!ers ook komenquote:Op woensdag 19 december 2012 00:04 schreef LethalNinja het volgende:
Bij feesten die ik geef worden btw verschillende kratten bier gehaald van goede merken, de frituur gaat aan, zoutjes/ chips van de betere merken en goede muziek.. En uiteraard is er ook sterke drank, whiskey voor de genieters, bacardi voor degene die eventueel willen mixen en baylies voor de dames. Jammer dat het weer een jaar wachten is voor ik weer zo'n feest kan geven
homoneefquote:Op zondag 27 oktober 2013 14:56 schreef Syntos het volgende:
[..]
Mogen FOK!ers ook komen![]()
Klinkt stukken beter dan een kringverjaardag moeten doorzitten met een breiende neef naast je
quote:Op zondag 27 oktober 2013 16:11 schreef Syntos het volgende:
[..]
Was hij dat maar. Zou een hoop verklaren
Dat heet beleefdheid.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:28 schreef Starm het volgende:
Ergste is nog wel als iemand binnenkomt en dan de hele kring rond gaat om te feliciteren en handjes te schudden
Mwah ik vind het onzin. Het is veel te geforceerd.quote:
En jij bent? Dit kalenderjaar gaat het feest waarschijnlijk niet door omdat ik in mijn verjaardagsweek in Oostenrijk ben ivm een wintersport.quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:56 schreef Syntos het volgende:
[..]
Mogen FOK!ers ook komen![]()
Klinkt stukken beter dan een kringverjaardag moeten doorzitten met een breiende neef naast je
Geil kontjequote:Op woensdag 1 februari 2017 15:46 schreef HSG het volgende:
Nee joh hartstikke gezellig..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |