Hommoquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:40 schreef bram1241 het volgende:
laten we het over kringspieren hebben
ZEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER TERECHTE KLACHT.quote:Op zondag 25 november 2012 11:52 schreef kort het volgende:
[ afbeelding ]
Allemaal geforceerd in een rondjeAltijd weer een tante die constant vraagt of ze moet helpen omdat ze toch niks beter te doen heeft. Oma die elke kringverjaardag steevast hetzelfde verhaal verteld
Helemaal mee eens, er is niets erger stomdronken aan zo een tafeltje te lopen hangen...quote:Op zondag 27 oktober 2013 12:55 schreef Piye het volgende:
En mensen die geen zitplaatsen bieden "want met statafels loopt iedereen zo lekker rond". Moeten al helemaal een pijnlijke soa doorstaan.
Toch wel een spitsvondige opmerking gezien je omvang?quote:Op zaterdag 15 december 2012 12:14 schreef haan33 het volgende:
Mijn tante belde aan en het eerste wat ze tegen mij zei was: 'hee bolle'
Ze kan het alleen maar over het figuur van de familieleden hebben, doodsirritantquote:Op zondag 27 oktober 2013 13:25 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Toch wel een spitsvondige opmerking gezien je omvang?
Vervelend voor je, bolle.quote:Op zondag 27 oktober 2013 13:26 schreef haan33 het volgende:
[..]
Ze kan het alleen maar over het figuur van de familieleden hebben, doodsirritant confronterend.
Zo werkt dat nou eenmaal in Nederland.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:28 schreef Starm het volgende:
Ergste is nog wel als iemand binnenkomt en dan de hele kring rond gaat om te feliciteren en handjes te schudden
Mij boeit het niet, maar voor anderen is het niet fijn.quote:
Die oomquote:Op zondag 27 oktober 2013 13:57 schreef haan33 het volgende:
Toen een neef van mij 21 werd, had hij de hele familie uitgenodigd en vrienden zouden rond 9u komen.
Wij dus om 4u daar zijn, ging mijn opa wel even vertellen dat Mark Rutte een schoft is en hij de cel in moet gaan. Wilders was de oplossing, aldus Opa.
Komt mijn tante(GL stemmer, je kent het wel) die vindt dat Wilders weer de cel in moet en dat dieren meer verzorging moeten krijgen. Ze is verliefd op dieren en mensen haat ze meestal
Opeens mijn oom: 'ja, jullie tante heeft eens een hert aangereden en is gewoon doorgereden'.
Toen brak de pestpleuris los, mijn tante woedend naar boven gerend en een spiegel stukgeslagen, mijn opa die snel 4x een kopstoot neemt en ik had ook wel zin om te zuipen.
Rond 10u(toen de vrienden van mijn neef er waren) kwamen de hippe ooms en tantes bij ons staan.
'lekker stapppuhh vanavond?' en 'na een paar drankjes word ik altijd wat losser hahah!!'
ja ik heb me kapot zitten ergeren daar.
Komt mijn tante opeens beneden, 'ja jongens het spijt mij van mijn actie'
Zegt mijn trolloom opeens: 'heb je ook spijt van dat hert?'
Toen was die shit aan, de tante sloeg haar glas wijn op de grond en is het huis uit gegaan.
Inmiddels ging het feest gewoon verder, mensen werden losvoetig en er werd muziek opgezet.
Ja een verjaardag om nooit te vergeten
Mogen FOK!ers ook komenquote:Op woensdag 19 december 2012 00:04 schreef LethalNinja het volgende:
Bij feesten die ik geef worden btw verschillende kratten bier gehaald van goede merken, de frituur gaat aan, zoutjes/ chips van de betere merken en goede muziek.. En uiteraard is er ook sterke drank, whiskey voor de genieters, bacardi voor degene die eventueel willen mixen en baylies voor de dames. Jammer dat het weer een jaar wachten is voor ik weer zo'n feest kan geven
homoneefquote:Op zondag 27 oktober 2013 14:56 schreef Syntos het volgende:
[..]
Mogen FOK!ers ook komen![]()
Klinkt stukken beter dan een kringverjaardag moeten doorzitten met een breiende neef naast je
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |