Wij ook niet, woonkamer te kleinquote:Op zondag 25 november 2012 12:22 schreef Pharkus het volgende:
Ergens is het wel sad, aangezien ik niet weet hoe ik anders een verjaardag moet vieren, en ik een hekel heb aan kringverjaardagen, vier ik al tijden mijn verjaardag niet.
Yay!quote:Op zondag 25 november 2012 12:24 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Precies, als ik volgend jaar een goede manier heb gevonden dan mag je komen natuurlijk.
Ik vreet altijd gelijk de hele bak chips opquote:Op zondag 25 november 2012 11:57 schreef afcajos het volgende:
Ook altijd een sport om zoveel mogelijk te snaaien, maar niet te gretig overkomen.
Vanwaar deze ongelofelijke kutkick?quote:Op zaterdag 15 december 2012 10:08 schreef haan33 het volgende:
[..]
Ik vreet altijd gelijk de hele bak chips op
Had een dikke party in die villa in Spanje gegeven voor heel FOK!quote:
Ik had vroeger een oudoom die allerlei fantastische verhalen vertelde elke keer. Vertelde hij op een gegeven moment 2 verhalen die mijn opa overkomen waren en ik dus al jaren kende alsof het hem was overkomenquote:Op zaterdag 15 december 2012 11:25 schreef Frank_Drebin het volgende:
Lekker luisteren naar oneliners die zelfs de PVV te ver gaan je gal spuwen over de Hoge Heren in Den Haag 'stelletje boeven' en het slechte integratie beleid. De Kleine Dood is het, de kringverjaardag.
'' JE MOET TEGENWOORDIG OPPASSEN, JE WORDT GENAAID WAAR JE ZELF BIJ STAAT11!!!11einz ''quote:Op zaterdag 15 december 2012 11:25 schreef Frank_Drebin het volgende:
Lekker luisteren naar oneliners die zelfs de PVV te ver gaan je gal spuwen over de Hoge Heren in Den Haag 'stelletje boeven' en het slechte integratie beleid. De Kleine Dood is het, de kringverjaardag.
quote:Op zondag 25 november 2012 11:57 schreef afcajos het volgende:
Ook altijd een sport om zoveel mogelijk te snaaien, maar niet te gretig overkomen.
Vinex...quote:Op zaterdag 15 december 2012 11:44 schreef Meike26 het volgende:
Eigenlijk zouden die kringverjaardagen een ander naamplaatje moeten krijgen, iets wat makkelijker je strot uit te duwen is, maar nog altijd de nadruk legt op hoe 'gezellig' dat soort verjaardagen zijn:
Vinex-verjaardagen vind ik dan aardig in de buurt komen
Dat is wel een mooie omschrijving van een kringverjaardagquote:Op zaterdag 15 december 2012 12:14 schreef haan33 het volgende:
En dan die tante die de hele tijd in de keuken staat, bedelend om te kunnen helpen. De 'wijze' oom die wel even Nederland uit de recessie helpt en het pasgeboren kind waar de halve familie aan gekleefd zit. Meestal zuip ik mijzelf helemaal klem zodat ik weinig meekrijg van de 'kringverjaardag'
Hee bolle.quote:Op zaterdag 15 december 2012 12:21 schreef haan33 het volgende:
ben ik gewoon gaan frituren in haar garage.
Misschien wat vaker sportenquote:Op zaterdag 15 december 2012 12:14 schreef haan33 het volgende:
Mijn tante belde aan en het eerste wat ze tegen mij zei was: 'hee bolle'
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |