Atjekratjequote:Op zondag 25 november 2012 11:53 schreef poepeneesje het volgende:
Wat voor type verjaardagen stel jij dan voor?
gayquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:54 schreef LethalNinja het volgende:
OOm van Pieter: hey en hoe gaan je rijlessen?
Pieter: ja bijna mijn rijbewijs
Oom van Pieter: en dan doe je je scooter weg? ga je dan een auto kopen?
Pieter: haha nee te duur ik rijd nog in de autos van mijn ouders ik koop later wel een leuke auto
Oom van pieter: welke auto dan?
Pieter: niet zo tering lelijke skoda zoals jij die rijdt maar
.......
Pieter: oh zo'n VW GOLF, lekker veel vermogen
Oom van pieter: niet te hard rijden hé![]()
Pieter: nee tuurlijk niet
Zo typerend. Zat ook een keer bij zo'n typische verjaardag waar het bier op was omdat de gastheer toch niet erop rekende dat ik en mijn vriendin langskwamen. Komt die neef van m'n vriendin aan (de jarige) met enorm geforceerd 'grappig' kak-accent, omdat ik studeer (quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:09 schreef Skv het volgende:
Met meestal een schamel kratje lauw bier wat lekker op staat te warmen tegen de buitenmuur, één fles lauwwarme rosé en een fles ijskoude rode wijn om het geheel nog wat extra op te fleuren. En sloffe pinda's.
Tering hey wat ben jij dan voor zuurpruim, je bent wel snel op je piemmeltje getrapt. En al gaf hij het in een mok, het gebaar is toch vriendelijk? Beter ga je niet bij een studentenvereniging want daar ben je na 1 week al weggepest als je zo gevoelig bent.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:00 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Zo typerend. Zat ook een keer bij zo'n typische verjaardag waar het bier op was omdat de gastheer toch niet erop rekende dat ik en mijn vriendin langskwamen. Komt die neef van m'n vriendin aan (de jarige) met enorm geforceerd 'grappig' kak-accent, omdat ik studeer (): "Nou kearel, jij lust zeker wel wat sterkers dan! Heb nog wel een goede whiskey!" Komt 'ie heel trots aan met een fles Johnny Walker, fucking Red Label én een longdrinkglas
Ach je moet 'm kennen, denk ik. Is toch wel het uitgekotste iemand in die familietak. Teert van een uitkering maar veroordeelt mij omdat ik studiefinanciering krijg. Zo'n type dat de "universiteit wel had kunnen doen als 'ie dat had gewild." Wel een auto op lening kopen en een nieuwe keuken laten installeren terwijl de oude nog goed was, maar dan niet drie kratjes bier bij je verjaardag hebbenquote:Op woensdag 19 december 2012 00:01 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Tering hey wat ben jij dan voor zuurpruim, je bent wel snel op je piemmeltje getrapt. En al gaf hij het in een mok, het gebaar is toch vriendelijk?
Hehe mijn opmerking was wat flauw maar deze post laat inderdaad wel een grote mate van triestheid zien. Als je van een uitkering geniet (kan) maar dan moet je wel je plek kennen, als in vooral bescheiden blijven en dan mag je niet gaan wijzen. Die andere dingen zoals "auto op lening etc" die komt zichzelf nog wel tegenquote:Op woensdag 19 december 2012 00:04 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Ach je moet 'm kennen, denk ik. Is toch wel het uitgekotste iemand in die familietak. Teert van een uitkering maar veroordeelt mij omdat ik studiefinanciering krijg. Zo'n type dat de "universiteit wel had kunnen doen als 'ie dat had gewild." Wel een auto op lening kopen en een nieuwe keuken laten installeren terwijl de oude nog goed was, maar dan niet drie kratjes bier bij je verjaardag hebben
Nou dan zijn we het daar in ieder geval over eens, want zo'n feest ga ik a.s. vrijdag ook maar eens geven als de wereld niet vergaan is (en anders gaan we zo lang door dat we alsnog vergaan).quote:Op woensdag 19 december 2012 00:04 schreef LethalNinja het volgende:
Bij feesten die ik geef worden btw verschillende kratten bier gehaald van goede merken, de frituur gaat aan, zoutjes/ chips van de betere merken en goede muziek.. En uiteraard is er ook sterke drank, whiskey voor de genieters, bacardi voor degene die eventueel willen mixen en baylies voor de dames. Jammer dat het weer een jaar wachten is voor ik weer zo'n feest kan geven
Ja toch, en daarna wellicht nog even stappen, of gewoon lekker een "chill/ lounge " party ervan maken!quote:Op woensdag 19 december 2012 00:06 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Nou dan zijn we het daar in ieder geval over eens, want zo'n feest ga ik a.s. vrijdag ook maar eens geven als de wereld niet vergaan is (en anders gaan we zo lang door dat we alsnog vergaan).
Red Label, dat geef je je ergste vijand nog niet, laat staan je gastenquote:Op woensdag 19 december 2012 00:00 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Zo typerend. Zat ook een keer bij zo'n typische verjaardag waar het bier op was omdat de gastheer toch niet erop rekende dat ik en mijn vriendin langskwamen. Komt die neef van m'n vriendin aan (de jarige) met enorm geforceerd 'grappig' kak-accent, omdat ik studeer (): "Nou kearel, jij lust zeker wel wat sterkers dan! Heb nog wel een goede whiskey!" Komt 'ie heel trots aan met een fles Johnny Walker, fucking Red Label én een longdrinkglas
Inderdaad, ligt er een beetje aan hoe hard het hier tekeer gaatquote:Op woensdag 19 december 2012 00:07 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Ja toch, en daarna wellicht nog even stappen, of gewoon lekker een "chill/ lounge " party ervan maken!
Misschien was het ook de bedoeling om het aan iemand te geven die hij niet mochtquote:Op woensdag 19 december 2012 00:07 schreef Henno het volgende:
[..]
Red Label, dat geef je je ergste vijand nog niet, laat staan je gasten
Heb nog wel zulke mooie gesprekken die iedereen wel herkend gepost, weinig reacties. FUCK DE HATERZZZquote:
keiharde waarheid.quote:Op zondag 25 november 2012 11:57 schreef afcajos het volgende:
Ook altijd een sport om zoveel mogelijk te snaaien, maar niet te gretig overkomen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |