een goede wedstrijd maakt een verjaardag ineens stukken interessanter: alle mannen voor de tv op de bank en alle vrouwen ergens in de achterkamer aan de eettafel keuvelen over kussens, bloemen, hobbies en zulksquote:Op zondag 11 september 2011 23:15 schreef McFearless het volgende:
Ha! Ik ben binnenkort jarig, is Real - AFCA. Lekker kijken, zitten, je bek houden en bier zuipen. Ideaal.
Verjaardagen zijn kutkots.
quote:Op zondag 11 september 2011 22:14 schreef ZuidGrens het volgende:
Afgelopen verjaardag begon er eentje uit te leggen waarom hij onder de schrammen zat, hij had gevochten met het uitgaan de avond ervoor. Je had die lui moeten zien kijken
Het lijkt me eerder de koffietafel na een begrafenis.quote:Op maandag 12 september 2011 16:17 schreef Jor_Dii het volgende:
Wat random Google plaatjes van overduidelijke kringverjaardagen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Inderdaad, iedereen zit daar met jas aan... Kun je toch veel beter binnen gaan zitten, of niet?quote:Op maandag 12 september 2011 16:29 schreef Adelante het volgende:
Dat buitenfeestje is in oktober ofzo, iedereen zit kou te lijen![]()
Leuk detail ook die koekjes nog IN het pak, op die manier durft zeker niemand meer een koekje te pakkenquote:Op maandag 12 september 2011 16:29 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Het lijkt me eerder de koffietafel na een begrafenis.
Scherp, dat nodigt inderdaad niet uit tot bunkeren en dus kan het pak weer terug de kast in tot de volgende gelegenheid.quote:Op maandag 12 september 2011 16:37 schreef Selestha het volgende:
[..]
Leuk detail ook die koekjes nog IN het pak, op die manier durft zeker niemand meer een koekje te pakken
Nee want daar is de garage te mooi voor aangekleed: met die boxen en zeiltje met bomen en bergen er opquote:Op maandag 12 september 2011 16:29 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Ik ben zoiemand die zo'n schaal worstjes, crackers of koekjes vrolijk stilletjes leegkaant, maar, als er nog 2 liggen, stopt, omdat ik geen zin heb om nieuwe crackers te smeren of blokken kaas te snijden. Omdat je dan direct zo'n heel pak moet gaan zitten smeren.quote:Op maandag 12 september 2011 16:37 schreef Selestha het volgende:
[..]
Leuk detail ook die koekjes nog IN het pak, op die manier durft zeker niemand meer een koekje te pakken
Ja oké, maar da's wat anders dan een dicht pak neerleggen, toch?quote:Op maandag 12 september 2011 16:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik ben zoiemand die zo'n schaal worstjes, crackers of koekjes vrolijk stilletjes leegkaant, maar, als er nog 2 liggen, stopt, omdat ik geen zin heb om nieuwe crackers te smeren of blokken kaas te snijden. Omdat je dan direct zo'n heel pak moet gaan zitten smeren.
Das voor de gastvrouw hoor.
Ach, ze hebben allemaal een lauw bakkie Senseo.quote:Op maandag 12 september 2011 16:29 schreef Adelante het volgende:
Dat buitenfeestje is in oktober ofzo, iedereen zit kou te lijen![]()
Da's wel raar ja. Die moet op z'n minst even worden opengebroken. Zitten ook maar 6 in, dus die is in een keer leeg.quote:Op maandag 12 september 2011 16:42 schreef Selestha het volgende:
[..]
Ja oké, maar da's wat anders dan een dicht pak neerleggen, toch?
Yep, die man aan de linkerkant schuift het in 1x naar binnen.quote:Op maandag 12 september 2011 16:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Da's wel raar ja. Die moet op z'n minst even worden opengebroken. Zitten ook maar 6 in, dus die is in een keer leeg.
Nee joh, er is pas gedweild gewordenquote:Op maandag 12 september 2011 16:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Inderdaad, iedereen zit daar met jas aan... Kun je toch veel beter binnen gaan zitten, of niet?
Ook zoiets, mensen die hun hele huis schoonmaken VOOR een feestjequote:Op maandag 12 september 2011 17:24 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Nee joh, er is pas gedweild geworden
Met de jas aan buiten zitten
Het moet er proper uitzien voor het bezoek, anders zouden ze mogelijk misschien kunnen gaan denken dat je een sloddervos bent.quote:Op maandag 12 september 2011 17:34 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ook zoiets, mensen die hun hele huis schoonmaken VOOR een feestjeKun je de volgende dag weer aan de bak...
aaarghquote:Op maandag 12 september 2011 16:17 schreef Jor_Dii het volgende:
Wat random Google plaatjes van overduidelijke kringverjaardagen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Pff zulke taferelen zijn echt erg. Als ik die paar familieleden die ik nog wel aardig vind gesproken heb ga ik heel gauw mijn pasgeboren nichtje en neefje vermaken. Hamertje-tik is nog uitdagender dan gesprekken in een kring.quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:42 schreef boskameel het volgende:
[..]
aaarghgoddomme wat een treurnis. binnenkort moet ik er ook weer eens aan geloven. en nee ik ben niet zelf jarig
Die eerste in ieder geval wel.quote:Op maandag 12 september 2011 16:29 schreef Twiitch het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |