PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
Geen straf is te hoog.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Mijn standpunt gaat om moord/verkrachting en die meuk
En als dit niet een telefoon is, maar een appel? Zolang je er niet mee belt is dit hetzelfde toch?quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:09 schreef Thorb het volgende:
Als jij met je telefoon in de hand rijdt ben je gewoon gevaarlijk bezig zoals Tim al zegt.
Nee, dan ben je een hipster en mag je doorrijden. Daarom vragen ze ook altijd naar het merkquote:Op dinsdag 20 november 2012 19:11 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
En als dit niet een telefoon is, maar een appel? Zolang je er niet mee belt is dit hetzelfde toch?
Niet mee bellen? Sms'en of wordfeud (quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:11 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
En als dit niet een telefoon is, maar een appel? Zolang je er niet mee belt is dit hetzelfde toch?
Exactquote:
Moord en verkrachting moeten ze levenslang geven.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Mijn standpunt gaat om moord/verkrachting en die meuk
Ja idd, en daarom zijn mensen van nature slecht volgens dit standpunt volgens mijquote:Op dinsdag 20 november 2012 19:11 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Moord en verkrachting moeten ze levenslang geven.Verkrachten is toch wel het meest laffe wat je als mens kunt doen. De slachtoffer neemt dat z'n hele leven mee.
In een (gigantisch interessant, not) hoorcollege is mij laatst verteld dat er een auto was gecrashed ooit. Daarin zaten voorin een man (bestuurder) en daarnaast zijn vrouw. Achterin zat een vriendin van de vrouw. Deze vriendin droeg geen gordel. De kracht van de impact was zo groot dat de vriendin zo hard tegen de stoel voor haar vloog dat ze de vrouw dood drukte. Zelf heeft ze het overleefd...quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bellen achter het stuur kan anderen in gevaar brengen, rijden zonder gordel niet. Daarom niet echt te vergelijken imo.
Ondanks de domme dingen die sommige mensen doen, vind ik nog steeds dat je niet de leven van mensen moet ontnemen die dat bij andere wel hebben gedaan.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:11 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Moord en verkrachting moeten ze levenslang geven.Verkrachten is toch wel het meest laffe wat je als mens kunt doen. De slachtoffer neemt dat z'n hele leven mee.
Ze verdienen het wel, maar is zonde vind ik, lekker laten lijdenquote:Op dinsdag 20 november 2012 19:12 schreef Thorb het volgende:
Ik vind de doodstraf/steniging anders vrij ver gaan
Van nature slecht zijn is nog iets anders dan overanderbaarquote:Op dinsdag 20 november 2012 19:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja idd, en daarom zijn mensen van nature slecht volgens dit standpunt volgens mij
Dat heb je in Nederland niet dus is niet rulevantquote:Op dinsdag 20 november 2012 19:12 schreef Thorb het volgende:
Ik vind de doodstraf/steniging anders vrij ver gaan
Geen straf te zwaar zegt hij tochquote:Op dinsdag 20 november 2012 19:13 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat heb je in Nederland niet dus is niet rulevant
Doodstraf is niet in NL dus niet rulevant.quote:
Voor NL begrippen lijkt mijquote:
Kan je wel invoeren.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:14 schreef vandermar het volgende:
[..]
Doodstraf is niet in NL dus niet rulevant.
Gaat niet gebeuren in de EUquote:
turkije wilde het toch invoeren?quote:
Dan komen ze niet in de EUquote:Op dinsdag 20 november 2012 19:17 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
turkije wilde het toch invoeren?
Dus kan het niet je mening zijn.quote:
waterboarden, elke dag een uur verplichtquote:Op dinsdag 20 november 2012 19:18 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dus kan het niet je mening zijn.
Ondanks dat het weinig voorkomt heb je in Nederland toch nog altijd echt levenslang? Hoe wil je iemand dan nog zwaarder straffen.
Waterboarden?quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:19 schreef vandermar het volgende:
[..]
waterboarden, elke dag een uur verplicht
quote:
quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:18 schreef DannyDeko het volgende:
Suggesties voor een fijne silver/gold combo gezocht.
Komt u maar !
Chineze marteltechnieken ditquote:
Turkije moet gewoon doen wat het zelf wil. Ze hebben daar jarenlang de doodstraf gehad, maar omdat ze persé in de EU wilden hebben ze die toen afgeschaft. In de EU komen ze toch nooit. Nu willen ze het weer invoeren omdat meerdere landen gewoon nog steeds de doodstraf hebben, Rusland, Amerika en China volgens mij.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:17 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
turkije wilde het toch invoeren?
Komt u maar !
Meer Amerikaansquote:Op dinsdag 20 november 2012 19:21 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Chineze marteltechnieken dit
Amerika bijna niet meer hoor, da's maar een paar staatjesquote:Op dinsdag 20 november 2012 19:22 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Turkije moet gewoon doen wat het zelf wil. Ze hebben daar jarenlang de doodstraf gehad, maar omdat ze persé in de EU wilden hebben ze die toen afgeschaft. In de EU komen ze toch nooit. Nu willen ze het weer invoeren omdat meerdere landen gewoon nog steeds de doodstraf hebben, Rusland, Amerika en China volgens mij.
Dan krijg je een EU dat aangrenst tegen Syrië, Irak, Iran, Armenië et. Bovendien zou Turkije dan de grootste EU lid worden.
Dit heb ik een tijdje terug gezien in een Turkse film, thee doekje over het gezicht en dan in een natte spons knijpen.quote:
Ik ben blij dat Turkije niet bij de EU komt. Nog meer armoede; dus meer kosten in NL om de armen te onderhouden.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:22 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Turkije moet gewoon doen wat het zelf wil. Ze hebben daar jarenlang de doodstraf gehad, maar omdat ze persé in de EU wilden hebben ze die toen afgeschaft. In de EU komen ze toch nooit. Nu willen ze het weer invoeren omdat meerdere landen gewoon nog steeds de doodstraf hebben, Rusland, Amerika en China volgens mij.
Dan krijg je een EU dat aangrenst tegen Syrië, Irak, Iran, Armenië et. Bovendien zou Turkije dan de grootste EU lid worden.
Volgens mij zou Turkije nummer 3 of iets dergelijks worden. Dat de EU grenst aan die landen is geen probleem, eerder de totaal andere cultuur in Turkije en volgens mij klopt het financieel gezien daar ook nog niet helemaal.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:22 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Daar hoor je voor de rest ook weinig over. Erdogan moet de doodstraf gewoon invoeren en de PKK leider die nu geniet van zijn leven op een prive eiland (Imrali adasi) ophangen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:22 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Amerika bijna niet meer hoor, da's maar een paar staatjes
Turkije is booming businessquote:Op dinsdag 20 november 2012 19:24 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik ben blij dat Turkije niet bij de EU komt. Nog meer armoede; dus meer kosten in NL om de armen te onderhouden.
Erdogan van Borussia?quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:24 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Daar hoor je voor de rest ook weinig over. Erdogan moet de doodstraf gewoon invoeren en de PKK leider die nu geniet van zijn leven op een prive eiland (Imrali adasi) ophangen.
Spreekt me totaal niet aanquote:
Nee, een land met alleen maar problemen voor de EU. Heb je nog een land als Griekenland, Spanje, Portugal, Ierland, Italië erbij.quote:
Tot 15 van de wereld en zal doorstijgen tot de top 10, lekker boeiend of het jou aanspreektquote:Op dinsdag 20 november 2012 19:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Spreekt me totaal niet aan
Het zal je verbazen hoe goed het financieel gaat in Turkije, zeker de laatste paar jaren. Alleen de gebieden die grensen aan Irak hebben het minder.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:24 schreef Thorb het volgende:
[..]
Volgens mij zou Turkije nummer 3 of iets dergelijks worden. Dat de EU grenst aan die landen is geen probleem, eerder de totaal andere cultuur in Turkije en volgens mij klopt het financieel gezien daar ook nog niet helemaal.
quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:27 schreef Thorb het volgende:
[..]
Tot 15 van de wereld en zal doorstijgen tot de top 10, lekker boeiend of het jou aanspreekt
Eigenlijk is alleen het Europese deel normaal en aantrekkelijk voor de EUquote:Op dinsdag 20 november 2012 19:27 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Het zal je verbazen hoe goed het financieel gaat in Turkije, zeker de laatste paar jaren. Alleen de gebieden die grensen aan Irak hebben het minder.
Alle landen die jij opnoemt mogen er wat mij betreft ook uit. Dat kost ons allemaal geld omdat er hier in Nederland zo nodig bezuinigd moet worden.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, een land met alleen maar problemen voor de EU. Heb je nog een land als Griekenland, Spanje, Portugal, Ierland, Italië erbij.
quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:27 schreef poker4lifee het volgende:
yessssss kwartfinale gewonnen van dat 25 euro fifa toernooi tegen de favoriet![]()
![]()
![]()
2-0 en 2-1![]()
Echt die wedstrijdenBij rust 1 op doel vs 0 o pdoel etc.
Heb ik net ook gepost alleen GJE snapt het niet.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:27 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Het zal je verbazen hoe goed het financieel gaat in Turkije, zeker de laatste paar jaren. Alleen de gebieden die grensen aan Irak hebben het minder.
Jij weet echt helemaal niet waar je over praat.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:28 schreef vandermar het volgende:
[..]
Eigenlijk is alleen het Europese deel normaal en aantrekkelijk voor de EU
Vind ik ook. De EU had moeten zijn.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:29 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Alle landen die jij opnoemt mogen er wat mij betreft ook uit. Dat kost ons allemaal geld omdat er hier in Nederland zo nodig bezuinigd moet worden.
Want anders hoeft er niet bezuinigd te worden? Wat Nederland in de noodfondsen heeft gestort is tot nu toe nog geen 5 miljard (komt natuurlijk nog wel wat verliezen voor banken etc bij). Er moet hier sowieso bezuinigd worden omdat ons tekort ook gewoon te groot was/is. Anders schuif je problemen alleen maar vooruit voor komende generaties (net zoals die landen deden).quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:29 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Alle landen die jij opnoemt mogen er wat mij betreft ook uit. Dat kost ons allemaal geld omdat er hier in Nederland zo nodig bezuinigd moet worden.
Ik zeg alleen dat turkijke me niet aanspreektquote:Op dinsdag 20 november 2012 19:29 schreef Thorb het volgende:
[..]
Heb ik net ook gepost alleen GJE snapt het niet.
nu de halve finale winnen en dan in het geldquote:
Frankrijk doet het ook aardig slecht.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:30 schreef vandermar het volgende:
[..]
Vind ik ook. De EU had moeten zijn.
Nederland
België
Frankrijk
Duitsland
Luxemburg
Daar had het bij moeten blijven, misschien Scandinavië er nog bij.
Bulgarije spreekt je meer aan?quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:30 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat turkijke me niet aanspreekt
Tuurlijk zou er gewoon bezuinigd moeten worden, maar dan hadden we het gedaan voor de inwoners van dit land, en niet voor een luie Griek met een bierbuik die geen zin heeft om te werken.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:30 schreef Thorb het volgende:
[..]
Want anders hoeft er niet bezuinigd te worden? Wat Nederland in de noodfondsen heeft gestort is tot nu toe nog geen 5 miljard (komt natuurlijk nog wel wat verliezen voor banken etc bij). Er moet hier sowieso bezuinigd worden omdat ons tekort ook gewoon te groot was/is. Anders schuif je problemen alleen maar vooruit voor komende generaties (net zoals die landen deden).
Nice man.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:30 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
nu de halve finale winnen en dan in het geld
Het is ook voor de inwoners hierquote:Op dinsdag 20 november 2012 19:31 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Tuurlijk zou er gewoon bezuinigd moeten worden, maar dan hadden we het gedaan voor de inwoners van dit land, en niet voor een luie Griek met een bierbuik die geen zin heeft om te werken.
Nee.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:31 schreef Thorb het volgende:
[..]
Frankrijk doet het ook aardig slecht.
Oosten van Turkije groeit ook heel snel overigens.
[..]
Bulgarije spreekt je meer aan?
Dit.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:32 schreef Zhano het volgende:
blabblabalabaabbalbablablablablabaldibla
Ik vind dat de mensen die het tekort hebben veroorzaakt (de mensen die dus overgespendeerd hebben) nu op de blaren moeten zitten en dus niet iedere Nederlander. Ik heb vandaag een aflevering van Zembla gezien waarin mensen die minimum inkomen hebben of net werkloos zijn er gigantisch op achteruit gaan en gewoon niets meer kunnen betalen. ROnduit achterlijk.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:30 schreef Thorb het volgende:
[..]
Want anders hoeft er niet bezuinigd te worden? Wat Nederland in de noodfondsen heeft gestort is tot nu toe nog geen 5 miljard (komt natuurlijk nog wel wat verliezen voor banken etc bij). Er moet hier sowieso bezuinigd worden omdat ons tekort ook gewoon te groot was/is. Anders schuif je problemen alleen maar vooruit voor komende generaties (net zoals die landen deden).
quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:30 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nederland
België
Frankrijk
Duitsland
Luxemburg
In Griekenland hebben de armste mensen het toch ook niet veroorzaakt? En die gaan er 30 tot 50 % op achteruit ipv 5%. Nederland heeft ook een structureel tekort... dat vind je wel prima?quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:32 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik vind dat de mensen die het tekort hebben veroorzaakt (de mensen die dus overgespendeerd hebben) nu op de blaren moeten zitten en dus niet iedere Nederlander. Ik heb vandaag een aflevering van Zembla gezien waarin mensen die minimum inkomen hebben of net werkloos zijn er gigantisch op achteruit gaan en gewoon niets meer kunnen betalen. ROnduit achterlijk.
Met die fransen ga ik ook iets doen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:33 schreef Lindgren. het volgende:
Mijn nieuwe team is af.Kijken of het loopt.
Op VZ bij de wandelgangen stond een bericht dat als Chelsea niet zou winnen dat RDM ontslagen zou wordenquote:
Prima stats inderdaad.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:34 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Met die fransen ga ik ook iets doen.
Ik had het over nederlandquote:Op dinsdag 20 november 2012 19:33 schreef Thorb het volgende:
[..]
In Griekenland hebben de armste mensen het toch ook niet veroorzaakt? En die gaan er 30 tot 50 % op achteruit ipv 5%. Nederland heeft ook een structureel tekort... dat vind je wel prima?
De wandelgangen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:34 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Op VZ bij de wandelgangen stond een bericht dat als Chelsea niet zou winnen dat RDM ontslagen zou wordenAls Abramovic dat doet.. is hij nog erger dan ik al dacht
Sowieso. Lekker ieder voor zichquote:Op dinsdag 20 november 2012 19:32 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Of we hadden zoals Engeland moeten handelen en nooit aan de EU moeten beginnen.
22 benen, zal wel lukken dusquote:Op dinsdag 20 november 2012 19:33 schreef Lindgren. het volgende:
Mijn nieuwe team is af.Kijken of het loopt.
Waarom ben jij geen stand-up comedian geworden? OH JE KAN GEEN 2 UUR ACHTER ELKAAR STAAN HAHAHAHAquote:
Abramovic is erg, dus zou mij niets verbazenquote:Op dinsdag 20 november 2012 19:34 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Op VZ bij de wandelgangen stond een bericht dat als Chelsea niet zou winnen dat RDM ontslagen zou wordenAls Abramovic dat doet.. is hij nog erger dan ik al dacht
quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:36 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Waarom ben jij geen stand-up comedian geworden? OH JE KAN GEEN 2 UUR ACHTER ELKAAR STAAN HAHAHAHA![]()
![]()
Gisteren was ik anders wel king of the hills op je moeder haar melkbussenquote:Op dinsdag 20 november 2012 19:36 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Waarom ben jij geen stand-up comedian geworden? OH JE KAN GEEN 2 UUR ACHTER ELKAAR STAAN HAHAHAHA![]()
![]()
Niet altijd. Nu staat er dat Arsenal interesse in Vermeer zou hebben. Bron: Sport1..quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:35 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
De wandelgangen.Pure bullshit altijd.
Ik vind het gewoon vreemd dat je vindt dat er alleen vanwege de Europese probleem landen wordt bezuinigd terwijl er sowieso een tekort is ook al zouden zij niet gesteund worden. Ook snap ik niet waarom je de Nederlandse werklozen belangrijker vindt dan die in Griekenland maar die discussie is al vaker geweest.quote:
Die woordkeuze van hem altijdquote:Op dinsdag 20 november 2012 19:37 schreef vandermar het volgende:
[..]
Gisteren was ik anders wel king of the hills op je moeder haar melkbussen
Pic?quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:34 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Prima stats inderdaad.ik wilde eigenlijk vorige week al een hybrid met Lacazette en Alessandrini, maar kwam steeds niet echt uit. Nu is ie eindelijk klaar.
Hoorde ik laatst van iemand, vorig jaar zouden ze interesse hebben in Siem de Jongquote:Op dinsdag 20 november 2012 19:37 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Niet altijd. Nu staat er dat Arsenal interesse in Vermeer zou hebben. Bron: Sport1..
Zou kunnen, maar niet als eerste keeper.. Ik schat Szcenznshdy wel hoger in
Ik vind ook niet dat de bezuinigingen in NL met Griekenland te maken hebben. Het komt door het overspenderen in de jaren 90, en de mensen die dat deden kunnen nu niets betalen maar hebben wel grote huizen. Deze mensen worden door de regering enigzins geholpen en daardoor moet de middenmoot want daar is het geld te halen, bezuinigen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:37 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon vreemd dat je vindt dat er alleen vanwege de Europese probleem landen wordt bezuinigd terwijl er sowieso een tekort is ook al zouden zij niet gesteund worden. Ook snap ik niet waarom je de Nederlandse werklozen belangrijker vindt dan die in Griekenland maar die discussie is al vaker geweest.
Komt u maar !
Luie donder, ik wil een webapp pic!quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:39 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/fifa/squads/1292501/
Dode links.
Ja, ik ook maar ik zit in een potje.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:41 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Luie donder, ik wil een webapp pic!
Gast, UK zit ook gewoon in de EU.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:32 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Of we hadden zoals Engeland moeten handelen en nooit aan de EU moeten beginnen.
Boondock saints?quote:
Gozer, dat bedoelde ik ook.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:41 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Gast, UK zit ook gewoon in de EU.
EU en Euro zijn verschillende dingen.
Is dit Daryl van TWD, hij lijkt eropquote:Op dinsdag 20 november 2012 19:41 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
En nog ff een klacht: Er komen de laatste tijd geen goede comedies meer uit
quote:
Ben benieuwd naar de eindstand.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:44 schreef Lindgren. het volgende:
5-0 voor met rust. Wat een vieze voorhoede zo.
quote:
quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:44 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Is dit Daryl van TWD, hij lijkt erop
Dezelfde acteur idd.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:44 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Is dit Daryl van TWD, hij lijkt erop
Jij hebt sinds kort ook een halve zandbak in je vagijn of niet?quote:
Tweede was niet zo goed als de eerste inderdaad. Misschien komt er nog een 3equote:Op dinsdag 20 november 2012 19:45 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
De tweede vond ik maar crapEerste was idd top
Ik zeg toch duidelijk dat we het hadden moeten doen zoals Engeland destijds deed.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:44 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nee, je faalt gewoon.
Bovendien gaat het in de UK echt niet beter dan hier voor de gemiddelde inwoner.
quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:45 schreef Dudeweiser het volgende:
"Ga niet in discussie met de onwetenden. Want zij die niet willen leren, zullen nooit leren." -Seneca
2e is kut idd.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:45 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
De tweede vond ik maar crapEerste was idd top
Zoiets dacht ik ook al.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:46 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Jij hebt sinds kort ook een halve zandbak in je vagijn of niet?
Je moet met bepaalde mensen hier geen discussies aangaan hoor, anders heb je straks een mod in je inboxquote:Op dinsdag 20 november 2012 19:47 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik zeg toch duidelijk dat we het hadden moeten doen zoals Engeland destijds deed.
Ga gewoon niet de nerd uithangen door ieder moment aan te grijpen om mensen te verbeteren.Zelfs GJE begreep wat er bedoeld werd.
Van rechts naar links = van baas naar minder baas (exclusief de meeste linkse want die ken ik niet echtquote:Op dinsdag 20 november 2012 19:48 schreef Zhano het volgende:
[..]
2e is kut idd.
[..]
Zoiets dacht ik ook al.
------
[ afbeelding ]
Die linker gast
Dat zeg je tegen ozquote:Op dinsdag 20 november 2012 19:49 schreef Zhano het volgende:
[..]
Je moet met bepaalde mensen hier geen discussies aangaan hoor, anders heb je straks een mod in je inbox
Stasiquote:Op dinsdag 20 november 2012 19:49 schreef Zhano het volgende:
[..]
Je moet met bepaalde mensen hier geen discussies aangaan hoor, anders heb je straks een mod in je inbox
Die gast links is van the IT Crowd. Geniale britse serie.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:49 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Van rechts naar links = van baas naar minder baas (exclusief de meeste linkse want die ken ik niet echt)
De EU, niet de Euro.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:30 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nederland
België
Frankrijk
Duitsland
Luxemburg
quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:51 schreef DutchSL het volgende:
Gast echt probeer je er niet uit te lullen man.
De discussie ging over Turkije bij de EU, niet over Turkije bij de Euro.
En vandermar postte dit:
[..]
De EU, niet de Euro.
En jij reageerde rechtstreeks op die post van vandermar..
IMDb: Genre: Comedy misschien staat daar iets tussenquote:Op dinsdag 20 november 2012 19:52 schreef Zhano het volgende:
Serieus, kan iemand 1 goede comedie noemen uit 2012?
DutchSL heeft gewoon gelijkquote:
Zo is dat volk. Zijn ze in hun eer geraakt, slachten ze gewoon een dochter.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:54 schreef Thorb het volgende:
[..]
DutchSL heeft gewoon gelijk
Zeg gewoon dat je fout zat, maar het wel goed bedoelde. Moeilijk hoor toegeven
Ik vond Ted best grappig. Niet fantastisch, maar wel vermakelijk.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:52 schreef Zhano het volgende:
Serieus, kan iemand 1 goede comedie noemen uit 2012?
Ik doelde duidelijk op Engeland die niet mee wilde gaan in het verhaal van de Euro. Voor de rest hebben die Engelsen toch niet gek veel anders gedaan als ons.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:54 schreef Thorb het volgende:
[..]
DutchSL heeft gewoon gelijk
Zeg gewoon dat je fout zat, maar het wel goed bedoelde. Moeilijk hoor toegeven
Dudequote:Op dinsdag 20 november 2012 19:54 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Zo is dat volk. Zijn ze in hun eer geraakt, slachten ze gewoon een dochter.
Ja die was wel 1x leuk, net als 21 Jump Street. Maar een 8 of hoger zit er niet bij.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:55 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik vond Ted best grappig. Niet fantastisch, maar wel vermakelijk.
dan wij* maar dat bedoelde je ook natuurlijkquote:Op dinsdag 20 november 2012 19:55 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik doelde duidelijk op Engeland die niet mee wilde gaan in het verhaal van de Euro. Voor de rest hebben die Engelsen toch niet gek veel anders gedaan als ons.
Nee, want dat haal ik altijd door elkaar.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:57 schreef Thorb het volgende:
[..]
dan wij* maar dat bedoelde je ook natuurlijk
Ik vind comedies sowieso nooit beter dan een 7. Wil een film hoger dan een 7 halen dan moet het toch wel een thriller zijn.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:57 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ja die was wel 1x leuk, net als 21 Jump Street. Maar een 8 of hoger zit er niet bij.
Rondje @ 0:55quote:
Die muziekquote:
Superbad? Toch echt een geniale film hoor!quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:58 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik vind comedies sowieso nooit beter dan een 7. Wil een film hoger dan een 7 halen dan moet het toch wel een thriller zijn.
Een 7 ongeveer jaquote:Op dinsdag 20 november 2012 19:59 schreef Zhano het volgende:
[..]
Superbad? Toch echt een geniale film hoor!
Serieus? Wat is daar zo goed aan? Grutjes, ik vond het echt een kutfilm.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:59 schreef Zhano het volgende:
[..]
Superbad? Toch echt een geniale film hoor!
Kijk 'm zo! Zit nog in een potje.quote:
Hij zat ook in top 5 goals of the week van KSIquote:
Gewoon lompe humor I guess. Vind m nog steeds echt mooi, net als Harold & Kumar go to White Castlequote:Op dinsdag 20 november 2012 20:01 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Serieus? Wat is daar zo goed aan? Grutjes, ik vond het echt een kutfilm.
[..]
Kijk 'm zo! Zit nog in een potje.
quote:NEC-supporters zijn tijdens de wedstrijd tegen Vitesse afgelopen zondag in stadion Gelredome bekogeld met bekers vol urine vanuit het Vitesse-vak. Dat stelt de supportersvereniging dinsdag op de officiële NEC-website.
Volgens de supportersvereniging ging er 'zelfs een luid gejoel op toen een gezin met kinderen werd geraakt'. De vereniging spreekt van 'provocatie' en 'verwerpelijke praktijken'. "Tevens hopen en verwachten wij dat er hard wordt opgetreden tegen de smeerlappen die het nodig vonden om bekers urine het uitvak in te gooien. Met de camerabeelden moet het gemakkelijk zijn de daders hiervan te achterhalen", gaat de vereniging verder.
Voorafgaand aan de traditioneel beladen derby waarschuwden de voetbalclubs, politie en justitie de supporters van beide clubs dat er ditmaal niets mocht gebeuren, anders zou de derby 3 jaar lang zonder uitpubliek worden gespeeld. Na de wedstrijd (4-1 winst voor Vitesse) waren de besturen van de clubs tevreden.
Als je zo kan scoren heb je eigenlijk alleen maar 1 goede spits nodig. De rest hoeft alleen maar heel goed te kunnen verdedigenquote:Op dinsdag 20 november 2012 20:03 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hij zat ook in top 5 goals of the week van KSI
Ik haal twee films door elkaar, merk ik nu. Superbad ging nog wel (was dat met McLovin?quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:03 schreef Zhano het volgende:
[..]
Gewoon lompe humor I guess. Vind m nog steeds echt mooi, net als Harold & Kumar go to White Castle
[..]
Pfffffft, jij vond barbie dan zeker wel een leuke film.quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:05 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik haal twee films door elkaar, merk ik nu. Superbad ging nog wel (was dat met McLovin?) Ik doelde op een 'comedy' over een kneus die superheld wilde worden en daarom zo'n slecht pak kocht. Hoe heet die ook alweer? Dat was echt een schijtfilm.
quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:05 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik vind dit niet grappig hoor, misselijkmakend.
Een gezin met kinderen ook nog.
Belachelijk inderdaad.quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:05 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik vind dit niet grappig hoor, misselijkmakend.
Een gezin met kinderen ook nog.
Kick-Ass? Of Scott Pilgrim? Beide niet geweldig iig.quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:05 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik haal twee films door elkaar, merk ik nu. Superbad ging nog wel (was dat met McLovin?) Ik doelde op een 'comedy' over een kneus die superheld wilde worden en daarom zo'n slecht pak kocht. Hoe heet die ook alweer? Dat was echt een schijtfilm.
Zoiezo: Vitessequote:Op dinsdag 20 november 2012 20:09 schreef Zhano het volgende:
Jaja, ik vind dat ook niet leuk voor die mensen. Het ging me er meer om: Hoe dom moet je zijn om erop te komen om in een vol vak in een beker te gaan pissen en daarmee te gooien?
Is al vaker gebeurd, helaasch.quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:09 schreef Zhano het volgende:
Jaja, ik vind dat ook niet leuk voor die mensen. Het ging me er meer om: Hoe dom moet je zijn om erop te komen om in een vol vak in een beker te gaan pissen en daarmee te gooien?
Kick-Ass is 'm ja! Wordt gewoon nog goed beoordeeld op IMDB ook. Dat vond ik echt een van de slechtste films die ik gezien heb.quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:08 schreef Zhano het volgende:
[..]
Kick-Ass? Of Scott Pilgrim? Beide niet geweldig iig.
Kick-Ass vond ik heel tof..die krijgt ook een vervolgquote:Op dinsdag 20 november 2012 20:08 schreef Zhano het volgende:
[..]
Kick-Ass? Of Scott Pilgrim? Beide niet geweldig iig.
Erg leuke film iddquote:Op dinsdag 20 november 2012 20:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kick-Ass vond ik heel tof..die krijgt ook een vervolg
quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kick-Ass vond ik heel tof..die krijgt ook een vervolg
Wat.quote:
Project-X vond ik niet echt comedy, wel een goede film idd. American Reunion vond ik best slecht. Leuk voor het sentiment idd maar thats it. Dan vond ik die slappe American Pie aftreksels van de laatste jaren nog beter.quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:10 schreef Tim86 het volgende:
Ik vond Project X wel echt supertof..die is ook van 2012. Verder idd 21 Jump Street en Ted die ik wel tof vond en de rest viel echt tegen. Alleen American Reunion kon ik wel waarderen vooral door het sentiment..was verder ook een beetje uitmelken.
Comedy genre is een beetje dood, maar ieder genre heeft daar af en toe last van..Een paar jaar geleden kwam er echt totaal geen toffe horror meer uit en waren het alleen maar van die standaard slashers die allemaal op elkaar leken..nu is dat genre weer wide open met veel diversiteit. Komt met comedy ook wel weer..zijn nu wat teveel gezinsfilms en zweverige hipster-rommel.
Bende gij een belg ja?quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:12 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wij Belgen weten de echte spelling
Deuce Biggalowquote:Op dinsdag 20 november 2012 20:12 schreef DutchSL het volgende:
Comedy is imo 9 van de 10x leuker in serie-vorm dan in film.
Volmondigquote:Op dinsdag 20 november 2012 20:12 schreef DutchSL het volgende:
Comedy is imo 9 van de 10x leuker in serie-vorm dan in film.
Mean Machinequote:
Waar de fuque heb jij het over?quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:14 schreef Lindgren. het volgende:
In hetzelfde land als stoereboii wonen.
Ben ik blij dat we van dat joch verlost zijn...quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:14 schreef Lindgren. het volgende:
In hetzelfde land als stoereboii wonen.
Welke versie.quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:14 schreef jepperdeprep het volgende:
Weet iemand hier welke Pokemon het beste is om alle HM moves te leren?
Woon je dan net op de grens van beide landen?quote:
Ik gebruikte altijd Swallow ofzo of hoe die vogel heetquote:Op dinsdag 20 november 2012 20:14 schreef jepperdeprep het volgende:
Weet iemand hier welke Pokemon het beste is om alle HM moves te leren?
Zigzagoon is ook handig, verzamelt items als je loopt. Incl. rare candys enzo.quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:15 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik gebruikte altijd Swallow ofzo of hoe die vogel heet
Tuurlijk gebruikte jij Swallow, ouwe rukkerquote:Op dinsdag 20 november 2012 20:15 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik had die vogel voor fly erbij, en die Hariyama oid voor de overigenquote:Op dinsdag 20 november 2012 20:16 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Zigzagoon is ook handig, verzamelt items als je loopt. Incl. rare candys enzo.
En kan gewoon veel HM's
Swallowquote:Op dinsdag 20 november 2012 20:15 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
In FIFA 12 was mijn commentaar met clubs altijd Swallowquote:Op dinsdag 20 november 2012 20:16 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Tuurlijk gebruikte jij Swallow, ouwe rukker
@StijnDa: Pokemon White 2
quote:
Een Marokkaan kan toch ook gewoon in Nederland wonenquote:Op dinsdag 20 november 2012 20:15 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Woon je dan net op de grens van beide landen?
Hoe moet ik dat zien?
Het was Swellowquote:
Heb alleen paar begin spellen gespeeld...quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:16 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Tuurlijk gebruikte jij Swallow, ouwe rukker
@StijnDa: Pokemon White 2
Road tripquote:
Hmm, ik tot die Emerald troep, is 2e geloof ikquote:Op dinsdag 20 november 2012 20:18 schreef DutchSL het volgende:
[..]
O.. ik ken alleen de 1e generatie Pokemon
Haha ja! Die was ook wel prettig.quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:18 schreef vandermar het volgende:
[..]
Road trip
Met die grote negerin toch? Daarvan is die halve luipaard toch?
Ja iddquote:Op dinsdag 20 november 2012 20:18 schreef vandermar het volgende:
[..]
Road trip
Met die grote negerin toch? Daarvan is die halve luipaard toch?
Werd niet uitgevonden hè?quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:24 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Juve stadion zit lekker vol...was al bang dat we weer naar lege tribunes moesten kijken
Wedstrijd begint toch om kwart voor 9?quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:24 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Juve stadion zit lekker vol...was al bang dat we weer naar lege tribunes moesten kijken
Ze wordt een Walkerquote:Op dinsdag 20 november 2012 20:06 schreef Dudeweiser het volgende:
ik ben dat gekanker met die kut Sophia wel een beetje zat nu
Neem aan dat je uitgezonden bedoelt? Juist wel...ze hebben een switch gemaakt!quote:
Juve-Chelski wordt wel uitgezonden omdat Valencia-Bayern al beslist is omdat Valencia al door is en Bayern nog maar 1 punt nodig heeft.quote:
Ja sorry, dacht al dat ik een typo maaktequote:Op dinsdag 20 november 2012 20:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Neem aan dat je uitgezonden bedoelt? Juist wel...ze hebben een switch gemaakt!
Ohhh beterquote:Op dinsdag 20 november 2012 20:27 schreef Thorb het volgende:
[..]
Juve-Chelski wordt wel uitgezonden omdat Valencia-Bayern al beslist is omdat Valencia al door is en Bayern nog maar 1 punt nodig heeft.
Dat wil niet zeggen dat het niet al lekker vol kan zittenquote:Op dinsdag 20 november 2012 20:26 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Wedstrijd begint toch om kwart voor 9?
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter
Hazard staat in de spitsquote:
quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:30 schreef Lindgren. het volgende:
[..]HAHAHAHAHAHA LOL XD XD XD XD XD :S :S L:S IK MOET PIESEN VAN HET LACHEN, HOE MOET IK NU MIJN HUISWERK AFMAKEN OMG OMG OMG XD XD XPX XSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Gepasseerd..1 goal in 7 wedstrijden maarquote:
Het is als 4-2-3-1 alleen is de ST nu een extra CB geworden.quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:32 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Het is maar hoe je het bekijkt... Die voorste 3 man zullen gewoon aanvallend spelen.
In het geval van Torres niet.quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:33 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Form is temporary en class is permanent toch
Het is zijn uitspraak gastquote:
quote:
Normaal is het zo van: wat je zegt ben jezelf. In het geval van Torres niet.quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:33 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Het is zijn uitspraak gast
Jij denkt dat er niemand in de spits gaat lopen straks?quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:33 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Het is als 4-2-3-1 alleen is de ST nu een extra CB geworden.
Eastmond, Yennaris, Gnabry, Eisfeldquote:Op dinsdag 20 november 2012 20:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
Powell in de basis bij Man Utd en Piazon zit op de bank bij Chelsea. Waarom zijn die spelers nog steeds 0 weight in FUT
Eastmond is toch verhuurd? Yennaris zou wel een goede zijn vanwege zijn pace (en hij is CDM) Gnabry schijnt best goed te zijn in het echt en Eisfeld ken ik niet zo goed. Vorig jaar werden BPL bronzes pas de moeite waard toen ze in januari Pogba etc. gingen toevoegen, ik ben bang dat we voor deze spelers ook tot januari moeten wachtenquote:Op dinsdag 20 november 2012 20:34 schreef Thorb het volgende:
[..]
Eastmond, Yennaris, Gnabry, Eisfeld
Ja maar dat is pas later gebeurdquote:Op dinsdag 20 november 2012 20:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Eastmond is toch verhuurd? Yennaris zou wel een goede zijn vanwege zijn pace (en hij is CDM) Gnabry schijnt best goed te zijn in het echt en Eisfeld ken ik niet zo goed. Vorig jaar werden BPL bronzes pas de moeite waard toen ze in januari Pogba etc. gingen toevoegen, ik ben bang dat we voor deze spelers ook tot januari moeten wachten
Grappig. Onwaar, maar grappig.quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:33 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Het is zijn uitspraak gast
Fucking word.quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:33 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Form is temporary en class is permanent toch
haha LOLquote:Op dinsdag 20 november 2012 20:43 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dat doe ik ook niet bij meisjes, dus waarom nu wel?
Nee man, heb gewoon voorraadje liggen en een minibar op m'n kamerquote:Op dinsdag 20 november 2012 20:46 schreef Rijst het volgende:
Die GJE staat nu nog in de rij bij DEEN met zn zakkie chips
quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:46 schreef Rijst het volgende:
Die GJE staat nu nog in de rij bij DEEN met zn zakkie chips
jaloerrrrrs. had ik dat echt maarquote:Op dinsdag 20 november 2012 20:47 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee man, heb gewoon voorraadje liggen en een minibar op m'n kamer
Dat idee had ik ook alquote:Op dinsdag 20 november 2012 20:48 schreef StijnDa het volgende:
Commentaar loopt voor op het beeld bij mij
Same here.quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:48 schreef StijnDa het volgende:
Commentaar loopt voor op het beeld bij mij
Uhuhquote:Op dinsdag 20 november 2012 20:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Gewoon solide verdediging, niks aan het handje
Que?quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:51 schreef Thorb het volgende:
Met Cole en Luiz kan je ook niet veel verwachten.
quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:51 schreef Thorb het volgende:
Met Mikel en Luiz kan je ook niet veel verwachten.
Veel tegendoelpuntenquote:Op dinsdag 20 november 2012 20:51 schreef Thorb het volgende:
Met Cole en Luiz kan je ook niet veel verwachten.
niet leaven, hele wedstrijd uitzittenquote:Op dinsdag 20 november 2012 20:53 schreef Tobi-wan het volgende:
Zat net even drop-in matches te doen bij clubs maar ik haalde elke wedstrijd dezelfde achievements. Heb nu iets van 37x gescoord maar elke keer staat hij bij de achievement op 32 van de 33 goals...
Ik ga nooit weg.quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:54 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
niet leaven, hele wedstrijd uitzitten
pirlo lijkt op jezusquote:Op dinsdag 20 november 2012 20:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Die Lichtsteiner ziet er echt uit als een of andere Oostblokkert uit Wladiwostok
Oostblokkers uit vladivostok hebben meestal een meer aziatisch uiterlijk dan een oostblok uiterlijkquote:Op dinsdag 20 november 2012 20:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Die Lichtsteiner ziet er echt uit als een of andere Oostblokkert uit Wladiwostok
Hij lijkt op zijn vader ja.quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:59 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Jezus lijkt op Pirlo bedoel je?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Robben is geblesseerdquote:Op dinsdag 20 november 2012 20:59 schreef Reemi het volgende:
Waarom zendt de NOS opeens Chelsea uit i.p.v. Bayern?![]()
Wat jij wil, mijn punt is duidelijkquote:Op dinsdag 20 november 2012 20:59 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Oostblokkers uit vladivostok hebben meestal een meer aziatisch uiterlijk dan een oostblok uiterlijk
quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:00 schreef Revontulet het volgende:
Chelski speelt gewoon met een gierige 5 ATB pacehoeren opstelling
Hahaaaaa ik zat naar een stream te kijkenquote:Op dinsdag 20 november 2012 20:59 schreef Reemi het volgende:
Waarom zendt de NOS opeens Chelsea uit i.p.v. Bayern?![]()
quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:00 schreef n0ir het volgende:
Je gaat toch niet zo'n saaie CL-wedstrijd kijken_!
Forever Alone jijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |