Wedstrijd begint toch om kwart voor 9?quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:24 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Juve stadion zit lekker vol...was al bang dat we weer naar lege tribunes moesten kijken
Ze wordt een Walkerquote:Op dinsdag 20 november 2012 20:06 schreef Dudeweiser het volgende:
ik ben dat gekanker met die kut Sophia wel een beetje zat nu
Neem aan dat je uitgezonden bedoelt? Juist wel...ze hebben een switch gemaakt!quote:
Juve-Chelski wordt wel uitgezonden omdat Valencia-Bayern al beslist is omdat Valencia al door is en Bayern nog maar 1 punt nodig heeft.quote:
Ja sorry, dacht al dat ik een typo maaktequote:Op dinsdag 20 november 2012 20:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Neem aan dat je uitgezonden bedoelt? Juist wel...ze hebben een switch gemaakt!
Ohhh beterquote:Op dinsdag 20 november 2012 20:27 schreef Thorb het volgende:
[..]
Juve-Chelski wordt wel uitgezonden omdat Valencia-Bayern al beslist is omdat Valencia al door is en Bayern nog maar 1 punt nodig heeft.
Dat wil niet zeggen dat het niet al lekker vol kan zittenquote:Op dinsdag 20 november 2012 20:26 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Wedstrijd begint toch om kwart voor 9?
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter
Hazard staat in de spitsquote:
quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:30 schreef Lindgren. het volgende:
[..]HAHAHAHAHAHA LOL XD XD XD XD XD :S :S L:S IK MOET PIESEN VAN HET LACHEN, HOE MOET IK NU MIJN HUISWERK AFMAKEN OMG OMG OMG XD XD XPX XSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |