Ik vond Ted best grappig. Niet fantastisch, maar wel vermakelijk.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:52 schreef Zhano het volgende:
Serieus, kan iemand 1 goede comedie noemen uit 2012?
Ik doelde duidelijk op Engeland die niet mee wilde gaan in het verhaal van de Euro. Voor de rest hebben die Engelsen toch niet gek veel anders gedaan als ons.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:54 schreef Thorb het volgende:
[..]
DutchSL heeft gewoon gelijk
Zeg gewoon dat je fout zat, maar het wel goed bedoelde. Moeilijk hoor toegeven
Dudequote:Op dinsdag 20 november 2012 19:54 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Zo is dat volk. Zijn ze in hun eer geraakt, slachten ze gewoon een dochter.
Ja die was wel 1x leuk, net als 21 Jump Street. Maar een 8 of hoger zit er niet bij.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:55 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik vond Ted best grappig. Niet fantastisch, maar wel vermakelijk.
dan wij* maar dat bedoelde je ook natuurlijkquote:Op dinsdag 20 november 2012 19:55 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik doelde duidelijk op Engeland die niet mee wilde gaan in het verhaal van de Euro. Voor de rest hebben die Engelsen toch niet gek veel anders gedaan als ons.
Nee, want dat haal ik altijd door elkaar.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:57 schreef Thorb het volgende:
[..]
dan wij* maar dat bedoelde je ook natuurlijk
Ik vind comedies sowieso nooit beter dan een 7. Wil een film hoger dan een 7 halen dan moet het toch wel een thriller zijn.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:57 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ja die was wel 1x leuk, net als 21 Jump Street. Maar een 8 of hoger zit er niet bij.
Rondje @ 0:55quote:
Die muziekquote:
Superbad? Toch echt een geniale film hoor!quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:58 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik vind comedies sowieso nooit beter dan een 7. Wil een film hoger dan een 7 halen dan moet het toch wel een thriller zijn.
Een 7 ongeveer jaquote:Op dinsdag 20 november 2012 19:59 schreef Zhano het volgende:
[..]
Superbad? Toch echt een geniale film hoor!
Serieus? Wat is daar zo goed aan? Grutjes, ik vond het echt een kutfilm.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:59 schreef Zhano het volgende:
[..]
Superbad? Toch echt een geniale film hoor!
Kijk 'm zo! Zit nog in een potje.quote:
Hij zat ook in top 5 goals of the week van KSIquote:
Gewoon lompe humor I guess. Vind m nog steeds echt mooi, net als Harold & Kumar go to White Castlequote:Op dinsdag 20 november 2012 20:01 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Serieus? Wat is daar zo goed aan? Grutjes, ik vond het echt een kutfilm.
[..]
Kijk 'm zo! Zit nog in een potje.
quote:NEC-supporters zijn tijdens de wedstrijd tegen Vitesse afgelopen zondag in stadion Gelredome bekogeld met bekers vol urine vanuit het Vitesse-vak. Dat stelt de supportersvereniging dinsdag op de officiële NEC-website.
Volgens de supportersvereniging ging er 'zelfs een luid gejoel op toen een gezin met kinderen werd geraakt'. De vereniging spreekt van 'provocatie' en 'verwerpelijke praktijken'. "Tevens hopen en verwachten wij dat er hard wordt opgetreden tegen de smeerlappen die het nodig vonden om bekers urine het uitvak in te gooien. Met de camerabeelden moet het gemakkelijk zijn de daders hiervan te achterhalen", gaat de vereniging verder.
Voorafgaand aan de traditioneel beladen derby waarschuwden de voetbalclubs, politie en justitie de supporters van beide clubs dat er ditmaal niets mocht gebeuren, anders zou de derby 3 jaar lang zonder uitpubliek worden gespeeld. Na de wedstrijd (4-1 winst voor Vitesse) waren de besturen van de clubs tevreden.
Als je zo kan scoren heb je eigenlijk alleen maar 1 goede spits nodig. De rest hoeft alleen maar heel goed te kunnen verdedigenquote:Op dinsdag 20 november 2012 20:03 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hij zat ook in top 5 goals of the week van KSI
Ik haal twee films door elkaar, merk ik nu. Superbad ging nog wel (was dat met McLovin?quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:03 schreef Zhano het volgende:
[..]
Gewoon lompe humor I guess. Vind m nog steeds echt mooi, net als Harold & Kumar go to White Castle
[..]
Pfffffft, jij vond barbie dan zeker wel een leuke film.quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:05 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik haal twee films door elkaar, merk ik nu. Superbad ging nog wel (was dat met McLovin?) Ik doelde op een 'comedy' over een kneus die superheld wilde worden en daarom zo'n slecht pak kocht. Hoe heet die ook alweer? Dat was echt een schijtfilm.
quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:05 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik vind dit niet grappig hoor, misselijkmakend.
Een gezin met kinderen ook nog.
Belachelijk inderdaad.quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:05 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik vind dit niet grappig hoor, misselijkmakend.
Een gezin met kinderen ook nog.
Kick-Ass? Of Scott Pilgrim? Beide niet geweldig iig.quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:05 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik haal twee films door elkaar, merk ik nu. Superbad ging nog wel (was dat met McLovin?) Ik doelde op een 'comedy' over een kneus die superheld wilde worden en daarom zo'n slecht pak kocht. Hoe heet die ook alweer? Dat was echt een schijtfilm.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |