quote:
Ben benieuwd naar de eindstand.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:44 schreef Lindgren. het volgende:
5-0 voor met rust. Wat een vieze voorhoede zo.
quote:
quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:44 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Is dit Daryl van TWD, hij lijkt erop
Dezelfde acteur idd.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:44 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Is dit Daryl van TWD, hij lijkt erop
Jij hebt sinds kort ook een halve zandbak in je vagijn of niet?quote:
Tweede was niet zo goed als de eerste inderdaad. Misschien komt er nog een 3equote:Op dinsdag 20 november 2012 19:45 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
De tweede vond ik maar crapEerste was idd top
Ik zeg toch duidelijk dat we het hadden moeten doen zoals Engeland destijds deed.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:44 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nee, je faalt gewoon.
Bovendien gaat het in de UK echt niet beter dan hier voor de gemiddelde inwoner.
quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:45 schreef Dudeweiser het volgende:
"Ga niet in discussie met de onwetenden. Want zij die niet willen leren, zullen nooit leren." -Seneca
2e is kut idd.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:45 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
De tweede vond ik maar crapEerste was idd top
Zoiets dacht ik ook al.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:46 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Jij hebt sinds kort ook een halve zandbak in je vagijn of niet?
Je moet met bepaalde mensen hier geen discussies aangaan hoor, anders heb je straks een mod in je inboxquote:Op dinsdag 20 november 2012 19:47 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik zeg toch duidelijk dat we het hadden moeten doen zoals Engeland destijds deed.
Ga gewoon niet de nerd uithangen door ieder moment aan te grijpen om mensen te verbeteren.Zelfs GJE begreep wat er bedoeld werd.
Van rechts naar links = van baas naar minder baas (exclusief de meeste linkse want die ken ik niet echtquote:Op dinsdag 20 november 2012 19:48 schreef Zhano het volgende:
[..]
2e is kut idd.
[..]
Zoiets dacht ik ook al.
------
[ afbeelding ]
Die linker gast
Dat zeg je tegen ozquote:Op dinsdag 20 november 2012 19:49 schreef Zhano het volgende:
[..]
Je moet met bepaalde mensen hier geen discussies aangaan hoor, anders heb je straks een mod in je inbox
Stasiquote:Op dinsdag 20 november 2012 19:49 schreef Zhano het volgende:
[..]
Je moet met bepaalde mensen hier geen discussies aangaan hoor, anders heb je straks een mod in je inbox
Die gast links is van the IT Crowd. Geniale britse serie.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:49 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Van rechts naar links = van baas naar minder baas (exclusief de meeste linkse want die ken ik niet echt)
De EU, niet de Euro.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:30 schreef vandermar het volgende:
[..]
Vind ik ook. De EU had moeten zijn.
Nederland
België
Frankrijk
Duitsland
Luxemburg
Daar had het bij moeten blijven, misschien Scandinavië er nog bij.
quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:51 schreef DutchSL het volgende:
Gast echt probeer je er niet uit te lullen man.
De discussie ging over Turkije bij de EU, niet over Turkije bij de Euro.
En vandermar postte dit:
[..]
De EU, niet de Euro.
En jij reageerde rechtstreeks op die post van vandermar..
IMDb: Genre: Comedy misschien staat daar iets tussenquote:Op dinsdag 20 november 2012 19:52 schreef Zhano het volgende:
Serieus, kan iemand 1 goede comedie noemen uit 2012?
DutchSL heeft gewoon gelijkquote:
Zo is dat volk. Zijn ze in hun eer geraakt, slachten ze gewoon een dochter.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:54 schreef Thorb het volgende:
[..]
DutchSL heeft gewoon gelijk
Zeg gewoon dat je fout zat, maar het wel goed bedoelde. Moeilijk hoor toegeven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |