Sowieso. Lekker ieder voor zichquote:Op dinsdag 20 november 2012 19:32 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Of we hadden zoals Engeland moeten handelen en nooit aan de EU moeten beginnen.
22 benen, zal wel lukken dusquote:Op dinsdag 20 november 2012 19:33 schreef Lindgren. het volgende:
Mijn nieuwe team is af.Kijken of het loopt.
Waarom ben jij geen stand-up comedian geworden? OH JE KAN GEEN 2 UUR ACHTER ELKAAR STAAN HAHAHAHAquote:
Abramovic is erg, dus zou mij niets verbazenquote:Op dinsdag 20 november 2012 19:34 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Op VZ bij de wandelgangen stond een bericht dat als Chelsea niet zou winnen dat RDM ontslagen zou wordenAls Abramovic dat doet.. is hij nog erger dan ik al dacht
quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:36 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Waarom ben jij geen stand-up comedian geworden? OH JE KAN GEEN 2 UUR ACHTER ELKAAR STAAN HAHAHAHA![]()
![]()
Gisteren was ik anders wel king of the hills op je moeder haar melkbussenquote:Op dinsdag 20 november 2012 19:36 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Waarom ben jij geen stand-up comedian geworden? OH JE KAN GEEN 2 UUR ACHTER ELKAAR STAAN HAHAHAHA![]()
![]()
Niet altijd. Nu staat er dat Arsenal interesse in Vermeer zou hebben. Bron: Sport1..quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:35 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
De wandelgangen.Pure bullshit altijd.
Ik vind het gewoon vreemd dat je vindt dat er alleen vanwege de Europese probleem landen wordt bezuinigd terwijl er sowieso een tekort is ook al zouden zij niet gesteund worden. Ook snap ik niet waarom je de Nederlandse werklozen belangrijker vindt dan die in Griekenland maar die discussie is al vaker geweest.quote:
Die woordkeuze van hem altijdquote:Op dinsdag 20 november 2012 19:37 schreef vandermar het volgende:
[..]
Gisteren was ik anders wel king of the hills op je moeder haar melkbussen
Pic?quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:34 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Prima stats inderdaad.ik wilde eigenlijk vorige week al een hybrid met Lacazette en Alessandrini, maar kwam steeds niet echt uit. Nu is ie eindelijk klaar.
Hoorde ik laatst van iemand, vorig jaar zouden ze interesse hebben in Siem de Jongquote:Op dinsdag 20 november 2012 19:37 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Niet altijd. Nu staat er dat Arsenal interesse in Vermeer zou hebben. Bron: Sport1..
Zou kunnen, maar niet als eerste keeper.. Ik schat Szcenznshdy wel hoger in
Ik vind ook niet dat de bezuinigingen in NL met Griekenland te maken hebben. Het komt door het overspenderen in de jaren 90, en de mensen die dat deden kunnen nu niets betalen maar hebben wel grote huizen. Deze mensen worden door de regering enigzins geholpen en daardoor moet de middenmoot want daar is het geld te halen, bezuinigen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:37 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon vreemd dat je vindt dat er alleen vanwege de Europese probleem landen wordt bezuinigd terwijl er sowieso een tekort is ook al zouden zij niet gesteund worden. Ook snap ik niet waarom je de Nederlandse werklozen belangrijker vindt dan die in Griekenland maar die discussie is al vaker geweest.
quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:18 schreef DannyDeko het volgende:
Suggesties voor een fijne silver/gold combo gezocht.
Komt u maar !
Luie donder, ik wil een webapp pic!quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:39 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/fifa/squads/1292501/
Dode links.
Ja, ik ook maar ik zit in een potje.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:41 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Luie donder, ik wil een webapp pic!
Gast, UK zit ook gewoon in de EU.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:32 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Of we hadden zoals Engeland moeten handelen en nooit aan de EU moeten beginnen.
Boondock saints?quote:
Gozer, dat bedoelde ik ook.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:41 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Gast, UK zit ook gewoon in de EU.
EU en Euro zijn verschillende dingen.
Is dit Daryl van TWD, hij lijkt eropquote:Op dinsdag 20 november 2012 19:41 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
En nog ff een klacht: Er komen de laatste tijd geen goede comedies meer uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |