Je geeft het toequote:Op vrijdag 9 november 2012 19:42 schreef Thorb het volgende:
[..]
De wil om mensen te overtuigen wint het steeds. Gelukkig is hij maar 1 dag in de 2 weken thuis ofzo
watquote:Op vrijdag 9 november 2012 19:45 schreef BDIL het volgende:
[..]
Je geeft het toeik heb niks meer tegen je
-quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:41 schreef Thorb het volgende:
[..]
Mijn reactie, toen kwam de opmerking dat ik het studenten leven verheerlijk.
quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:45 schreef Dudeweiser het volgende:
"Ga niet in discussie met de onwetenden. Want zij die niet willen leren, zullen nooit leren." -Seneca
Zeg dat maar tegen hem Thorbinsky
Hier klopt iets niet, want:quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:46 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
jij bent degene die zegt dat Cissé 10x beter is dan Koné
quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:45 schreef Dudeweiser het volgende:
"Ga niet in discussie met de onwetenden. Want zij die niet willen leren, zullen nooit leren." -Seneca
quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hier klopt iets niet, want:
[..]
Lolquote:Op vrijdag 9 november 2012 19:39 schreef Thorb het volgende:
Mijn broer is weer thuis dus weer een 2 uur durende discussie gehad over politiek en dat soort zaken waar we het nooit over eens worden.
Wat onder andere voorbij kwam was de tijd dat studenten aan hun studie besteden. Mijn vraag aan jullie is dus hoeveel van jullie meer dan 45 uur per week eraan besteden?
Nee volgens hem was er een onderzoek gedaan op de uni en bleek dat het gemiddelde 40 uur was ofzoquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:03 schreef vandermar het volgende:
[..]
Lol
hij was zeker bezig over dat 1 EC voor 28 uur staat of niet? Dat is 1680 uur per jaar 40 weken per jaar school is 42 uur per week zou moeten.
Dat doet denk ik niemand
Nooit, ik alleen verneuk het gemiddeldequote:Op vrijdag 9 november 2012 20:04 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nee volgens hem was er een onderzoek gedaan op de uni en bleek dat het gemiddelde 40 uur was ofzo
Volgens mij is er hooguit maar 1% die 40 uur haalt, rest doet nietsquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:05 schreef BDIL het volgende:
[..]
Nooit, ik alleen verneuk het gemiddelde![]()
Zeker doen, wat een beest!quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:40 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik zit te denken aan Balotelli ST, verder nog tips?
Ramires op je middenveld is altijd wel prettigquote:Op vrijdag 9 november 2012 18:40 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zit te denken aan Balotelli ST, verder nog tips?
Ramires dacht ik ook al jaquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:09 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ramires op je middenveld is altijd wel prettig
Balo is wel een aanrader ja.
Dat is wel knapquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:14 schreef Thorb het volgende:
Potje clubs met 2-0 voor en in 10 minuten 2-4
Lekker team hoorquote:
Knap maar niet leukquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:15 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dat is wel knapMeeste potjes eindigen met 2 doelpunten oid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |