Zodra er een silver toernooi komt gaan de prijzen skyhighquote:Op vrijdag 9 november 2012 18:14 schreef ThadCastle het volgende:
Zo Bassong is even van 30k naar 24k gezakt in paar dagen
Dat zijn echt de kut potjes vind ik. Dat je verdediging gewoon geen drol doet en dat je aan de andere kant van het veld opeens een goal scoort terwijl je het zelf niet door hebt. Ik heb dan ook altijd dat spelers traag reageren etc..quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:34 schreef Dudeweiser het volgende:
Weer zo'n wedstrijd hoor
6-5 winnen in de ET
dat inderdaadquote:Op vrijdag 9 november 2012 18:35 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Dat zijn echt de kut potjes vind ik. Dat je verdediging gewoon geen drol doet en dat je aan de andere kant van het veld opeens een goal scoort terwijl je het zelf niet door hebt. Ik heb dan ook altijd dat spelers traag reageren etc..
Demba Ba is ook wel leuk als STquote:Op vrijdag 9 november 2012 18:40 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zit te denken aan Balotelli ST, verder nog tips?
Long/Cissé voor Konéquote:Op vrijdag 9 november 2012 18:40 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zit te denken aan Balotelli ST, verder nog tips?
Je moet op zo'n ton op de grond schieten.quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:52 schreef byah het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kom hier al niet voorbij. WTF!!?!
Haha, die heb ikquote:Op vrijdag 9 november 2012 18:14 schreef ThadCastle het volgende:
Zo Bassong is even van 30k naar 24k gezakt in paar dagen
Nee.quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:56 schreef DutchSL het volgende:
Had Carlos Vela vorig jaar ook 2* weak foot?
sorry hoor, maar dat is de meest debiele suggestie die ik ooit gehoord hebquote:
Ik ook. Ik trade veel in zilvere en het grappige is dat er veel gepricefixed wordt. Maar het heeft nu weinig zin meer, iig zo lijkt het want bijna elke pricefix stopt weer na een tijdje. Voorbeeld: Lacazette was ong 35k als ik ultimatedb mag geloven. Hij werd gefixed naar 50k. Gister had de fixer er genoeg van en stonden er super veel op voor 25kquote:
Cissé is 10x beter dan Koné imoquote:Op vrijdag 9 november 2012 19:00 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
sorry hoor, maar dat is de meest debiele suggestie die ik ooit gehoord hebKoné vervangen
Ik ga wel Cissé nog uitproberen ipv Kenwyne
Ik heb even gekeken, maar Bassong heb ik voor 22.5K, al boeit het me niet zo erg, heb wel genoeg coins, en heb 2 elftallen die uitstekend draaienquote:Op vrijdag 9 november 2012 19:00 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik ook. Ik trade veel in zilvere en het grappige is dat er veel gepricefixed wordt. Maar het heeft nu weinig zin meer, iig zo lijkt het want bijna elke pricefix stopt weer na een tijdje. Voorbeeld: Lacazette was ong 35k als ik ultimatedb mag geloven. Hij werd gefixed naar 50k. Gister had de fixer er genoeg van en stonden er super veel op voor 25kNu is hij weer terug naar 28k ong..
Op het moment wordt townsend op de xbox gefixed naar 9k dus voor degene die niet met hem spelen verkoop hem nu
dan is Cissé dus 10x beter dan Messi?quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:01 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Cissé is 10x beter dan Koné imo
Wat?quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:04 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dan is Cissé dus 10x beter dan Messi?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |