ja mw2quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:47 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik niet, ben niet erg van de FPS games, alhoewel Mw2 wel leuk is op zijn tijd
Had iemand ook een keer naar mij gestuurd, maar helaasquote:Op vrijdag 9 november 2012 17:42 schreef ThadCastle het volgende:
Haha net een potje in het zilvere toernooi gespeeld. Waardeloze lag had ik. Hij komt 2-0 voor, ik maak 2-2. Hij maakt 3-2 en gaat tijdrekken.. Ik pak de bal af door ultra attack en team pressing. Vervolgens maak ik 3-3.. wordt het 4-4 en maak ik 4-5 in verlengingIk vervolgens nog 2 ingame minuten tijdrekken
Dus ik laat hem alle replays zien haha
Vervolgens krijg ik een message: this will be a good video
Haha miss kom ik op YT
Je vindt de een na slechtste COD de beste ooit?quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:47 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik niet, ben niet erg van de FPS games, alhoewel Mw2 wel leuk is op zijn tijd
Ik speel vanaf 4quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:49 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je vindt de een na slechtste COD de beste ooit?
Mw2quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik speel vanaf 4
Vond Mw2 de leukste, daarna 4, en daarna blops
volgende week dinsdag 13 novemberquote:Op vrijdag 9 november 2012 17:52 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Mw2
Denk dat ik bo2 wel ga kopen, wat is de release date?
druk op LT danquote:Op vrijdag 9 november 2012 17:52 schreef byah het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kom hier al niet voorbij. WTF!!?!
Quickscopen was toen geniaal, toen speelde ik nog geen fifaquote:Op vrijdag 9 november 2012 17:52 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Mw2
Denk dat ik bo2 wel ga kopen, wat is de release date?
XxX EPiCzzQuickScopezzXxXquote:Op vrijdag 9 november 2012 17:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Quickscopen was toen geniaal, toen speelde ik nog geen fifa
Neen, Richievdmquote:
Kwam die vandaag uit? wtf ik heb hem gepre-orderd bij bol.com en nog niets binnen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:42 schreef bombmannl het volgende:
Deze straks maar is even mijn ps3 inslingeren
[ afbeelding ]
hij trollt jequote:Op vrijdag 9 november 2012 18:02 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Kwam die vandaag uit? wtf ik heb hem gepre-orderd bij bol.com en nog niets binnen.
Oh ik denk alquote:Op vrijdag 9 november 2012 18:02 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hij trollt jevolgende week dinsdag pas
Helaas hij heeft niet meer gereageerd op de vraag wat de naam van zijn channel isquote:Op vrijdag 9 november 2012 17:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Had iemand ook een keer naar mij gestuurd, maar helaas
Wrm speel je nog steeds MW2 danquote:
Doe ik allang niet meer, Black ops is veel beter en dat speel ik nogquote:
Zodra er een silver toernooi komt gaan de prijzen skyhighquote:Op vrijdag 9 november 2012 18:14 schreef ThadCastle het volgende:
Zo Bassong is even van 30k naar 24k gezakt in paar dagen
Dat zijn echt de kut potjes vind ik. Dat je verdediging gewoon geen drol doet en dat je aan de andere kant van het veld opeens een goal scoort terwijl je het zelf niet door hebt. Ik heb dan ook altijd dat spelers traag reageren etc..quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:34 schreef Dudeweiser het volgende:
Weer zo'n wedstrijd hoor
6-5 winnen in de ET
dat inderdaadquote:Op vrijdag 9 november 2012 18:35 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Dat zijn echt de kut potjes vind ik. Dat je verdediging gewoon geen drol doet en dat je aan de andere kant van het veld opeens een goal scoort terwijl je het zelf niet door hebt. Ik heb dan ook altijd dat spelers traag reageren etc..
Demba Ba is ook wel leuk als STquote:Op vrijdag 9 november 2012 18:40 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zit te denken aan Balotelli ST, verder nog tips?
Long/Cissé voor Konéquote:Op vrijdag 9 november 2012 18:40 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zit te denken aan Balotelli ST, verder nog tips?
Je moet op zo'n ton op de grond schieten.quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:52 schreef byah het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kom hier al niet voorbij. WTF!!?!
Haha, die heb ikquote:Op vrijdag 9 november 2012 18:14 schreef ThadCastle het volgende:
Zo Bassong is even van 30k naar 24k gezakt in paar dagen
Nee.quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:56 schreef DutchSL het volgende:
Had Carlos Vela vorig jaar ook 2* weak foot?
sorry hoor, maar dat is de meest debiele suggestie die ik ooit gehoord hebquote:
Ik ook. Ik trade veel in zilvere en het grappige is dat er veel gepricefixed wordt. Maar het heeft nu weinig zin meer, iig zo lijkt het want bijna elke pricefix stopt weer na een tijdje. Voorbeeld: Lacazette was ong 35k als ik ultimatedb mag geloven. Hij werd gefixed naar 50k. Gister had de fixer er genoeg van en stonden er super veel op voor 25kquote:
Cissé is 10x beter dan Koné imoquote:Op vrijdag 9 november 2012 19:00 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
sorry hoor, maar dat is de meest debiele suggestie die ik ooit gehoord hebKoné vervangen
Ik ga wel Cissé nog uitproberen ipv Kenwyne
Ik heb even gekeken, maar Bassong heb ik voor 22.5K, al boeit het me niet zo erg, heb wel genoeg coins, en heb 2 elftallen die uitstekend draaienquote:Op vrijdag 9 november 2012 19:00 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik ook. Ik trade veel in zilvere en het grappige is dat er veel gepricefixed wordt. Maar het heeft nu weinig zin meer, iig zo lijkt het want bijna elke pricefix stopt weer na een tijdje. Voorbeeld: Lacazette was ong 35k als ik ultimatedb mag geloven. Hij werd gefixed naar 50k. Gister had de fixer er genoeg van en stonden er super veel op voor 25kNu is hij weer terug naar 28k ong..
Op het moment wordt townsend op de xbox gefixed naar 9k dus voor degene die niet met hem spelen verkoop hem nu
dan is Cissé dus 10x beter dan Messi?quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:01 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Cissé is 10x beter dan Koné imo
Wat?quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:04 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dan is Cissé dus 10x beter dan Messi?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |