McClean denk ik, die is altijd wel goed als ik tegen hem moet. Die Belg met Marokkaanse naam kom ik ook vaak tegen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:16 schreef Toefjes het volgende:
Wie is een goede LM in een 3-5-2, silver BPL? Heb nu Townsend, maar ik heb het gevoel dat op die positie nog progressie te boeken is
Ik pak mijn tarot kaarten er even bij. Zo terugquote:Op vrijdag 9 november 2012 17:17 schreef Duuc-nl het volgende:
Met bronze net naar divisie 3 gepromoveerd. Red ik het in de divisie 3 nog met bronze of moet ik over op gold?
McClean of Thomas?quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:16 schreef Toefjes het volgende:
Wie is een goede LM in een 3-5-2, silver BPL? Heb nu Townsend, maar ik heb het gevoel dat op die positie nog progressie te boeken is
Meh ik probeer die keeperts wel, Howard en Givenquote:Op vrijdag 9 november 2012 17:17 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nou dan niet he. Dan maar lekker veel tegengoals krijgen, I don't care.
[..]
bakkes houwe
Pak dan Mr Polskaquote:Op vrijdag 9 november 2012 17:19 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Meh ik probeer die keeperts wel, Howard en Given
Snesnie kan ook wel jaquote:
Freestyle rappen?quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:28 schreef leoon. het volgende:
[..]
Begint met een F en eindigt op appen.
VDM at it's finestquote:
Ja uuh, geen ideequote:
Kapot plaatjequote:Op vrijdag 9 november 2012 17:42 schreef bombmannl het volgende:
Deze straks maar is even mijn ps3 inslingeren
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:42 schreef bombmannl het volgende:
Deze straks maar is even mijn ps3 inslingeren
[ afbeelding ]
Ik niet, ben niet erg van de FPS games, alhoewel Mw2 wel leuk is op zijn tijdquote:Op vrijdag 9 november 2012 17:44 schreef bombmannl het volgende:
[..]
laatmaar was een troll actie,
Ook black ops 2 besteld?
(zombies![]()
![]()
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |