Ik kwam zelf op ditquote:Op vrijdag 9 november 2012 16:48 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je krijgt alleen wel een groot probleem met mensen die quitten tijdens het laadscherm
Nieteens op gelet.quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:49 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Drie middenvelders met high defending workratewelkom bij Fifa
Broertje Toure op CBquote:Op vrijdag 9 november 2012 16:51 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Nieteens op gelet.
[ afbeelding ]
Toure heeft 7 CHEM
Valpoort.quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:56 schreef WezepAFCA het volgende:
Ik wil een soortgelijke speler als Ronaldo op de LW, geen IF Reus dus en geen Ribery. Suggesties?
Fappen op die voorhoedequote:Op vrijdag 9 november 2012 16:55 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Broertje Toure op CB
Maxwell LB ()
Ebecilioquote:Op vrijdag 9 november 2012 16:56 schreef WezepAFCA het volgende:
Ik wil een soortgelijke speler als Ronaldo op de LW, geen IF Reus dus en geen Ribery. Suggesties?
Kandjiquote:Op vrijdag 9 november 2012 16:56 schreef WezepAFCA het volgende:
Jaquote:Op vrijdag 9 november 2012 16:58 schreef Thommez het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is dit echt?
Kompany centraal achterin Clichy LB Sirigu op goal Silva CB en Rafinha RBquote:Op vrijdag 9 november 2012 16:51 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Nieteens op gelet.
[ afbeelding ]
Toure heeft 7 CHEM
Lolquote:Op vrijdag 9 november 2012 16:58 schreef Thommez het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is dit echt?
zoek het opquote:Op vrijdag 9 november 2012 17:00 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Zijn Zuid-Afrikanen nog wat waard?
Twitter het je boiquote:Op vrijdag 9 november 2012 17:00 schreef wieisboos het volgende:
Pieters speelt toch ook FUT? Hij moet ook vragen om zo'n kaart
Dan heeft Silva 7 chem volgens mij hoor.quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:58 schreef vandermar het volgende:
[..]
Kompany centraal achterin Clichy LB Sirigu op goal Silva CB en Rafinha RB
Zoek jij dan op of je je save game kan hackenquote:
Hmz, dat klopt. Dan moet Ramires centraal en in-game wisselen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:03 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dan heeft Silva 7 chem volgens mij hoor.
edit. ja zoals wieisboos doet kan het wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |