Kompany centraal achterin Clichy LB Sirigu op goal Silva CB en Rafinha RBquote:Op vrijdag 9 november 2012 16:51 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Nieteens op gelet.
[ afbeelding ]
Toure heeft 7 CHEM
Lolquote:Op vrijdag 9 november 2012 16:58 schreef Thommez het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is dit echt?
zoek het opquote:Op vrijdag 9 november 2012 17:00 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Zijn Zuid-Afrikanen nog wat waard?
Twitter het je boiquote:Op vrijdag 9 november 2012 17:00 schreef wieisboos het volgende:
Pieters speelt toch ook FUT? Hij moet ook vragen om zo'n kaart
Dan heeft Silva 7 chem volgens mij hoor.quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:58 schreef vandermar het volgende:
[..]
Kompany centraal achterin Clichy LB Sirigu op goal Silva CB en Rafinha RB
Zoek jij dan op of je je save game kan hackenquote:
Hmz, dat klopt. Dan moet Ramires centraal en in-game wisselen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:03 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dan heeft Silva 7 chem volgens mij hoor.
edit. ja zoals wieisboos doet kan het wel
dat kan en dat had ik al opgezochtquote:Op vrijdag 9 november 2012 17:03 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zoek jij dan op of je je save game kan hacken
Vertonghen en Assou-Ekottoquote:
quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:05 schreef vandermar het volgende:
[..]
Assou-Ekotto
Neem dan Kompany en een willekeurige BPL LB
Jaquote:Op vrijdag 9 november 2012 17:08 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Is het het waard om Diaby voor Fellaini te upgraden?
Top, met een beetje geluk de finale winnen, kan ik hem van het prijzengeld kopen.quote:
koop Shay Given danquote:Op vrijdag 9 november 2012 17:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Top, met een beetje geluk de finale winnen, kan ik hem van het prijzengeld kopen.
Wat is De Gea slecht trouwens
Mignolet doet het wel goed eigenlijk op het momentquote:
KOOP SHAY GIVEN RICHMOND. DIT IS EEN BEVEL.quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Mignolet doet het wel goed eigenlijk op het moment
quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:13 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
KOOP SHAY GIVEN RICHMOND. DIT IS EEN BEVEL.
Zullen we weer eens vanouds clubben vanavond?quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:13 schreef Vijf_voor het volgende:
Waarom is het vinden van tegenstanders in de silvercup zo moeilijk. Als ik er eindelijk één vind is er meestal lag.
Javi Garcia is ook een baasjequote:Op vrijdag 9 november 2012 17:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Top, met een beetje geluk de finale winnen, kan ik hem van het prijzengeld kopen.
Wat is De Gea slecht trouwens
beter danquote:Op vrijdag 9 november 2012 17:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Kijk wel even naar de prijs en stats, Mignolet doet het prima, beter als De Gea
Vanavond ben ik er niet. Morgen kan ik welquote:Op vrijdag 9 november 2012 17:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zullen we weer eens vanouds clubben vanavond?
Ok dan, ik koop hem zo, na de finalequote:Op vrijdag 9 november 2012 17:14 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
beter dan
En Given is sowieso beter dan Mignolet
quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:15 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
Vanavond ben ik er niet. Morgen kan ik wel
goed zoquote:Op vrijdag 9 november 2012 17:15 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ok dan, ik koop hem zo, na de finale
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |