Praat niet zo dom.quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:12 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
jij zegt dat Cisse=10Koné
Koné=Messi, dus Cisse=10Messi
Amirite
CDMquote:Op vrijdag 9 november 2012 19:13 schreef ThadCastle het volgende:
Grote broer Gardner op CAM of CDM in 352?
Nee. Ramos heeft high/med en Casillas blijft klein (helaas is Diego Lopez gedowngrade en niet meer beter)quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:25 schreef StijnDa het volgende:
Iemand met Ramos/Casillas gespeeld? Geld waard?
Gewoon smegma op smerenquote:Op vrijdag 9 november 2012 19:26 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Oke, misschien zo'n huid zalfje kopen? Of camouflage creme?
Heb wel het gevoel dat klein minder in het nadeel is dan vorig jaar, maar kan het me wel voorstellen, zeker met een keeper van 100+k.quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:25 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nee. Ramos heeft high/med en Casillas blijft klein (helaas is Diego Lopez gedowngrade en niet meer beter)
Ik kom de laatste tijd ook veel noobs tegen in de eerste rondesquote:Op vrijdag 9 november 2012 19:31 schreef ThadCastle het volgende:
Haha wat gebeurt hier.. tweede ronde zilver toernooi kom ik tegen een brons team.. na 8 min sta ik 1-0 voor. Vervolgens quit hij![]()
Waarom doe je dan uberhaupt mee aan dat toernooi
Deed ik dat maarquote:Op vrijdag 9 november 2012 19:39 schreef Thorb het volgende:
Mijn broer is weer thuis dus weer een 2 uur durende discussie gehad over politiek en dat soort zaken waar we het nooit over eens worden.
Wat onder andere voorbij kwam was de tijd dat studenten aan hun studie besteden. Mijn vraag aan jullie is dus hoeveel van jullie meer dan 45 uur per week eraan besteden?
Als FUT een studie genoemd zou kunnen worden, dan kom je een heel eind.quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:39 schreef Thorb het volgende:
Mijn broer is weer thuis dus weer een 2 uur durende discussie gehad over politiek en dat soort zaken waar we het nooit over eens worden.
Wat onder andere voorbij kwam was de tijd dat studenten aan hun studie besteden. Mijn vraag aan jullie is dus hoeveel van jullie meer dan 45 uur per week eraan besteden?
quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:40 schreef Thorb het volgende:
[..]
Volgens hem is dat gemiddeld en zitten de meeste studenten erboven.
Waarom voer je überhaupt discussies met hem als hij onredelijk is.quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:41 schreef Thorb het volgende:
[..]
Mijn reactie, toen kwam de opmerking dat ik het studenten leven verheerlijk.
De wil om mensen te overtuigen wint het steeds. Gelukkig is hij maar 1 dag in de 2 weken thuis ofzoquote:Op vrijdag 9 november 2012 19:41 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Waarom voer je überhaupt discussies met hem als hij onredelijk is.
Tja dat is wel herkenbaar...quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:42 schreef Thorb het volgende:
[..]
De wil om mensen te overtuigen wint het steeds. Gelukkig is hij maar 1 dag in de 2 weken thuis ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |