Volgens mij is er hooguit maar 1% die 40 uur haalt, rest doet nietsquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:05 schreef BDIL het volgende:
[..]
Nooit, ik alleen verneuk het gemiddelde![]()
Zeker doen, wat een beest!quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:40 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik zit te denken aan Balotelli ST, verder nog tips?
Ramires op je middenveld is altijd wel prettigquote:Op vrijdag 9 november 2012 18:40 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zit te denken aan Balotelli ST, verder nog tips?
Ramires dacht ik ook al jaquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:09 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ramires op je middenveld is altijd wel prettig
Balo is wel een aanrader ja.
Dat is wel knapquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:14 schreef Thorb het volgende:
Potje clubs met 2-0 voor en in 10 minuten 2-4
Lekker team hoorquote:
Knap maar niet leukquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:15 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dat is wel knapMeeste potjes eindigen met 2 doelpunten oid.
Ja behalve met Ramos, die heb ik net gehaaldquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:15 schreef vandermar het volgende:
[..]
Lekker team hoor
Heb je er al mee gespeeld? Ik vind Torres dit jaar beter dan vorig jaar
Karmaquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:17 schreef Tim86 het volgende:
lol, best comeback ever. 4-0 achter half uur voor tijd en bij de 3-0 en 4-0 ging hij me sshen en irritant doen. Daarna teruggekomen tot 4-2, waarna hij achterin ging rondtikken. Pakte hem al snel een keer af en scoorde en toen werd hij schijtnerveus en scoorde ik 4-4. In de verlenging was hij echt gebroken en scoorde ik er snel 2 waarna hij in rage mode ging: 9-4 gewonnen![]()
![]()
Falcao
9-4 dudequote:Op vrijdag 9 november 2012 20:17 schreef Tim86 het volgende:
lol, best comeback ever. 4-0 achter half uur voor tijd en bij de 3-0 en 4-0 ging hij me sshen en irritant doen. Daarna teruggekomen tot 4-2, waarna hij achterin ging rondtikken. Pakte hem al snel een keer af en scoorde en toen werd hij schijtnerveus en scoorde ik 4-4. In de verlenging was hij echt gebroken en scoorde ik er snel 2 waarna hij in rage mode ging: 9-4 gewonnen![]()
![]()
Falcao
Wie welquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:15 schreef Thorb het volgende:
[..]
Knap maar niet leuk
Gelukkig was ik geen any
Als ik geen FUT speelde had ik je fantast genoemd, maar nu klinkt het gewoon legitquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:17 schreef Tim86 het volgende:
![]()
Falcao
Dat zijn de fijnste overwinningenquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:17 schreef Tim86 het volgende:
![]()
Falcao
Nope, bazig teamquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:19 schreef WezepAFCA het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/squads/1001563/#squad-player
Iemand suggesties om te verbeteren?
Ja klopt, maar hij was in FUT 12 wel echt een baas, weet niet of hij dat in 13 ook is maar verder geen alternatievenquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:20 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nope, bazig teamJammer dat Sissoko zo laag gerate is
Jup, dit jaar is hij ook heel erg goedquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:22 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Ja klopt, maar hij was in FUT 12 wel echt een baas, weet niet of hij dat in 13 ook is maar verder geen alternatieven
Heb wel het geld daarvoor, niet zonde om Tevez daar neer te proppen?quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:22 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jup, dit jaar is hij ook heel erg goedTevez zou ook CM kunnen
Vorig jaar vond ik Tevez behoorlijk goed op het middenveld, toen had ik hem ook nog als meest centrale man. Redelijk sterk, goede aggression en prima workrates. Vorig jaar was hij verdedigend wel beter.quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:25 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Heb wel het geld daarvoor, niet zonde om Tevez daar neer te proppen?
Ga het gewoon doen, had eerst Nasri op die plaats met Hazard als LW maar nu bespaar ik het geld met Lavezzi en Nasri en dan kan makkelijk Tevez daar CM.quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
Vorig jaar vond ik Tevez behoorlijk goed op het middenveld, toen had ik hem ook nog als meest centrale man. Redelijk sterk, goede aggression en prima workrates. Vorig jaar was hij verdedigend wel beter.
Lol, Tevez kost ongeveer 45k en ik pik er net 1 die al CM is en 4-3-3 voor 35k in de 59e minuut nu ik zoek, gelukquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
Vorig jaar vond ik Tevez behoorlijk goed op het middenveld, toen had ik hem ook nog als meest centrale man. Redelijk sterk, goede aggression en prima workrates. Vorig jaar was hij verdedigend wel beter.
quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:29 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Lol, Tevez kost ongeveer 45k en ik pik er net 1 die al CM is en 4-3-3 voor 35k in de 59e minuut nu ik zoek, geluk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |