Zoiezo: Vitessequote:Op dinsdag 20 november 2012 20:09 schreef Zhano het volgende:
Jaja, ik vind dat ook niet leuk voor die mensen. Het ging me er meer om: Hoe dom moet je zijn om erop te komen om in een vol vak in een beker te gaan pissen en daarmee te gooien?
Is al vaker gebeurd, helaasch.quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:09 schreef Zhano het volgende:
Jaja, ik vind dat ook niet leuk voor die mensen. Het ging me er meer om: Hoe dom moet je zijn om erop te komen om in een vol vak in een beker te gaan pissen en daarmee te gooien?
Kick-Ass is 'm ja! Wordt gewoon nog goed beoordeeld op IMDB ook. Dat vond ik echt een van de slechtste films die ik gezien heb.quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:08 schreef Zhano het volgende:
[..]
Kick-Ass? Of Scott Pilgrim? Beide niet geweldig iig.
Kick-Ass vond ik heel tof..die krijgt ook een vervolgquote:Op dinsdag 20 november 2012 20:08 schreef Zhano het volgende:
[..]
Kick-Ass? Of Scott Pilgrim? Beide niet geweldig iig.
Erg leuke film iddquote:Op dinsdag 20 november 2012 20:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kick-Ass vond ik heel tof..die krijgt ook een vervolg
quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kick-Ass vond ik heel tof..die krijgt ook een vervolg
Wat.quote:
Project-X vond ik niet echt comedy, wel een goede film idd. American Reunion vond ik best slecht. Leuk voor het sentiment idd maar thats it. Dan vond ik die slappe American Pie aftreksels van de laatste jaren nog beter.quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:10 schreef Tim86 het volgende:
Ik vond Project X wel echt supertof..die is ook van 2012. Verder idd 21 Jump Street en Ted die ik wel tof vond en de rest viel echt tegen. Alleen American Reunion kon ik wel waarderen vooral door het sentiment..was verder ook een beetje uitmelken.
Comedy genre is een beetje dood, maar ieder genre heeft daar af en toe last van..Een paar jaar geleden kwam er echt totaal geen toffe horror meer uit en waren het alleen maar van die standaard slashers die allemaal op elkaar leken..nu is dat genre weer wide open met veel diversiteit. Komt met comedy ook wel weer..zijn nu wat teveel gezinsfilms en zweverige hipster-rommel.
Bende gij een belg ja?quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:12 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wij Belgen weten de echte spelling
Deuce Biggalowquote:Op dinsdag 20 november 2012 20:12 schreef DutchSL het volgende:
Comedy is imo 9 van de 10x leuker in serie-vorm dan in film.
Volmondigquote:Op dinsdag 20 november 2012 20:12 schreef DutchSL het volgende:
Comedy is imo 9 van de 10x leuker in serie-vorm dan in film.
Mean Machinequote:
Waar de fuque heb jij het over?quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:14 schreef Lindgren. het volgende:
In hetzelfde land als stoereboii wonen.
Ben ik blij dat we van dat joch verlost zijn...quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:14 schreef Lindgren. het volgende:
In hetzelfde land als stoereboii wonen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |