Gepasseerd..1 goal in 7 wedstrijden maarquote:
Het is als 4-2-3-1 alleen is de ST nu een extra CB geworden.quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:32 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Het is maar hoe je het bekijkt... Die voorste 3 man zullen gewoon aanvallend spelen.
In het geval van Torres niet.quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:33 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Form is temporary en class is permanent toch
Het is zijn uitspraak gastquote:
quote:
Normaal is het zo van: wat je zegt ben jezelf. In het geval van Torres niet.quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:33 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Het is zijn uitspraak gast
Jij denkt dat er niemand in de spits gaat lopen straks?quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:33 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Het is als 4-2-3-1 alleen is de ST nu een extra CB geworden.
Eastmond, Yennaris, Gnabry, Eisfeldquote:Op dinsdag 20 november 2012 20:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
Powell in de basis bij Man Utd en Piazon zit op de bank bij Chelsea. Waarom zijn die spelers nog steeds 0 weight in FUT
Eastmond is toch verhuurd? Yennaris zou wel een goede zijn vanwege zijn pace (en hij is CDM) Gnabry schijnt best goed te zijn in het echt en Eisfeld ken ik niet zo goed. Vorig jaar werden BPL bronzes pas de moeite waard toen ze in januari Pogba etc. gingen toevoegen, ik ben bang dat we voor deze spelers ook tot januari moeten wachtenquote:Op dinsdag 20 november 2012 20:34 schreef Thorb het volgende:
[..]
Eastmond, Yennaris, Gnabry, Eisfeld
Ja maar dat is pas later gebeurdquote:Op dinsdag 20 november 2012 20:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Eastmond is toch verhuurd? Yennaris zou wel een goede zijn vanwege zijn pace (en hij is CDM) Gnabry schijnt best goed te zijn in het echt en Eisfeld ken ik niet zo goed. Vorig jaar werden BPL bronzes pas de moeite waard toen ze in januari Pogba etc. gingen toevoegen, ik ben bang dat we voor deze spelers ook tot januari moeten wachten
Grappig. Onwaar, maar grappig.quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:33 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Het is zijn uitspraak gast
Fucking word.quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:33 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Form is temporary en class is permanent toch
haha LOLquote:Op dinsdag 20 november 2012 20:43 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dat doe ik ook niet bij meisjes, dus waarom nu wel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |