Ik ga nooit weg.quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:54 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
niet leaven, hele wedstrijd uitzitten
pirlo lijkt op jezusquote:Op dinsdag 20 november 2012 20:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Die Lichtsteiner ziet er echt uit als een of andere Oostblokkert uit Wladiwostok
Oostblokkers uit vladivostok hebben meestal een meer aziatisch uiterlijk dan een oostblok uiterlijkquote:Op dinsdag 20 november 2012 20:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Die Lichtsteiner ziet er echt uit als een of andere Oostblokkert uit Wladiwostok
Hij lijkt op zijn vader ja.quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:59 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Jezus lijkt op Pirlo bedoel je?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Robben is geblesseerdquote:Op dinsdag 20 november 2012 20:59 schreef Reemi het volgende:
Waarom zendt de NOS opeens Chelsea uit i.p.v. Bayern?![]()
Wat jij wil, mijn punt is duidelijkquote:Op dinsdag 20 november 2012 20:59 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Oostblokkers uit vladivostok hebben meestal een meer aziatisch uiterlijk dan een oostblok uiterlijk
quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:00 schreef Revontulet het volgende:
Chelski speelt gewoon met een gierige 5 ATB pacehoeren opstelling
Hahaaaaa ik zat naar een stream te kijkenquote:Op dinsdag 20 november 2012 20:59 schreef Reemi het volgende:
Waarom zendt de NOS opeens Chelsea uit i.p.v. Bayern?![]()
quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:00 schreef n0ir het volgende:
Je gaat toch niet zo'n saaie CL-wedstrijd kijken_!
Forever Alone jijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |