PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
Omer Toprak in RLquote:Op maandag 19 november 2012 22:35 schreef Ajacied7 het volgende:
Bundesliga heeft ook goede silver dit jaar![]()
[ afbeelding ]
Toen je Debra en the general zag viezerikken?quote:Op maandag 19 november 2012 22:36 schreef Fuszy het volgende:
lol ik schrok me kapot in die nieuwe ep van TWD
Was niet zo'n bijzondere aflevering tochquote:Op maandag 19 november 2012 22:36 schreef Fuszy het volgende:
lol ik schrok me kapot in die nieuwe ep van TWD
Nee daar ben ik nog niet hommoquote:Op maandag 19 november 2012 22:36 schreef vandermar het volgende:
[..]
Toen je Debra en the general zag viezerikken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
I saw what you verkeerd spoilertquote:Op maandag 19 november 2012 22:37 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Nee daar ben ik nog niet hommo
TWD spoiler
Per ongeluk een quote geplaatstquote:Op maandag 19 november 2012 22:38 schreef vandermar het volgende:
[..]
I saw what you verkeerd spoilert
Debra?quote:Op maandag 19 november 2012 22:36 schreef vandermar het volgende:
[..]
Toen je Debra en the general zag viezerikken?
Ach, ik weet al die namen nietquote:
quote:Op maandag 19 november 2012 22:41 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ach, ik weet al die namen nietik bedoel die blondie.
quote:Op maandag 19 november 2012 22:41 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ach, ik weet al die namen nietik bedoel die blondie.
Aitquote:Op maandag 19 november 2012 22:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Div1 is 7.5k + premium gold pack, div2 is 10k
En minimaal de helft van de potjes tegen 5atb kneusjes die alleen maar containen als een dollequote:Op maandag 19 november 2012 22:43 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ait
Divisie 1 titel lijkt me wel moeilijk, 7 winstpartijen in 10 potjes.
Nee, een ferrari Murcielagoquote:Op maandag 19 november 2012 22:44 schreef Dudeweiser het volgende:
Reed ze ook in een Aston Martin DB8 steef?
quote:
quote:Op maandag 19 november 2012 23:02 schreef BDIL het volgende:
Het is Lamborghini Murcielago niet Ferrari
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 19 november 2012 23:07 schreef Zhano het volgende:
DaleJij bent nog niet zo ver.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
quote:Op maandag 19 november 2012 23:07 schreef Zhano het volgende:
DaleNee manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
nee echt?!quote:Op maandag 19 november 2012 23:02 schreef BDIL het volgende:
Het is Lamborghini Murcielago niet Ferrari
Aflevering 7.quote:
Op zich is het wel leuk om te zien hoe snel ik mijn coins verdien en ik merk wel duidelijk verbetering qua commentaarquote:Op maandag 19 november 2012 23:20 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Aflevering 7.Ik ga ze straks allemaal even kijken.
quote:Op maandag 19 november 2012 23:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Op zich is het wel leuk om te zien hoe snel ik mijn coins verdien en ik merk wel duidelijk verbetering qua commentaar
Wtf is datquote:Op maandag 19 november 2012 23:22 schreef Lindgren. het volgende:
Oh, en haters haten op mijn Pou.
[ afbeelding ]
Haha, dat is toch een app ofzo?quote:Op maandag 19 november 2012 23:22 schreef Lindgren. het volgende:
Oh, en haters haten op mijn Pou.
[ afbeelding ]
quote:
Ja, voor Android only. Een soort Tamagotchi, maar die kun je helemaal stylen.quote:
Haha dat verhaal over Sukquote:
Met silver packs verlies ik nu eigenlijk alleen maar coins, maar als ik zoveel coins heb kan ik natuurlijk wel een keer wat missen. Ik heb op mijn 2e account nog maar 235k omdat ik daar niet heb gehandeld en ik heb alleen maar coins aan packs uitgegevenquote:Op maandag 19 november 2012 23:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Haha dat verhaal over Suk
Silver pack openings lijkt me ook wel leuk. Bronze boeit me niet zo
"...en het zou best kunnen dat het nu weer zo is, maar dat weet ik niet helemaal zeker."quote:
Top afleveringen, alleen wel jammer dat zo weinig mensen er naar kijken.quote:
3412quote:Op maandag 19 november 2012 23:35 schreef Lindgren. het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/squads/1292501/
Ik ga dit team omzetten. Ik word met deze formatie en spelers echt aan alle kanten overlopen. Tegen een slechte tegenstander win ik makkelijk met 5, 6-0, maar tegen een redelijke tegenspeler met wat pace in zijn team ben ik kansloos. Ik ga 't anders doen en maak er een 3-5-2 van. Palladino en Sau gaan eruit en ook de Nederlanders ga ik vervangen denk ik.Alleen Jucilei, Danilinho, Zelao en Kanu blijven denk ik.
Is het ooit op NL123 geweest?quote:
Ik drink alleen geen alcohol dus dat wordt dan lastig. Ik heb nog geen echt dure teams zoals mijn BraSilver team van vorig jaar. Sowieso ga ik IF Grabban halen als die uitkomtquote:Op maandag 19 november 2012 23:36 schreef pascal08 het volgende:
[..]
"...en het zou best kunnen dat het nu weer zo is, maar dat weet ik niet helemaal zeker."
Wel gooooeeeeeiiiieeee deals man. 1.5M, je zou die coins echt moeten verkopen, kan je aardig wat kratjes van halen.
Ja, was de enige formatie waar ik ze allemaal op 9 chem kreeg.quote:
RTL 7 geloof ik. Maar echt een kuttijd.quote:Op maandag 19 november 2012 23:39 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Is het ooit op NL123 geweest?
Dan geef je een feestje.quote:Op maandag 19 november 2012 23:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik drink alleen geen alcohol dus dat wordt dan lastig. Ik heb nog geen echt dure teams zoals mijn BraSilver team van vorig jaar. Sowieso ga ik IF Grabban halen als die uitkomt
Weet je niet waar hij helemaal woont :pquote:Op maandag 19 november 2012 23:42 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dan geef je een feestje.Genoeg mensen hier die wel een biertje willen drinken bij jou, denk ik.
Ik hoop voor je dat IF Grabben in TOTW zit volgende keer, ik gun het je.
Hij kan z'n adres toch geven.quote:Op maandag 19 november 2012 23:49 schreef Thorb het volgende:
[..]
Weet je niet waar hij helemaal woont :p
Dat is inderdaad wel een idee, ik kan mijn andere account gebruiken voor silver pack openings. Mijn TP zit nu best wel vol en die kaarten moeten eigenlijk in mijn TP blijven tot ik de volgende aflevering opneem. Op mijn 2e account heb dan wel weer maar 30 plaatsen in mijn TP (eigenlijk 29 omdat 1 kaart vast zit)quote:Op maandag 19 november 2012 23:45 schreef Lindgren. het volgende:
Elke keer als ik die filmpjes van DS2 kijk, krijg ik zin om te handelen.
Die Sukie op het eind.![]()
Goed bezig, DS2. Ik vind ze grappig om te zien. Ga lekker zo verder zou ik zeggen. Misschien is een silver pack opening inderdaad wel leuk. Of pik wat hoogtepunten bij elkaar van bronze pack openings.
Ik kom best vaak in Friesland.quote:Op maandag 19 november 2012 23:51 schreef Thorb het volgende:
[..]
Bedoel meer dat hij in het afgelegen Friesland woont
2 goaltjes..niet heel bijzonder toch? Voor een spits tenminste..quote:
Er zijn zo vaak spelers die voor minder een IF hebben gekregen. Het is maar net waar EA zin in heeft.quote:Op dinsdag 20 november 2012 00:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
2 goaltjes..niet heel bijzonder toch? Voor een spits tenminste..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
quote:Op dinsdag 20 november 2012 00:12 schreef detennismaster het volgende:
De laatste aflevering van seizoen 1 Breaking Bad.
Nog even een vraagje:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TWD:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ga denk ik meedoen aan de WELCOME TO BEAST competition.
Lijkt me geniaal
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
quote:Op dinsdag 20 november 2012 00:15 schreef Zhano het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TWD:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_![]()
quote:Op dinsdag 20 november 2012 00:18 schreef detennismaster het volgende:
[..]Moet om half 7 mn nest uit, dus ga maar eens slapen. Anders had ik m zeker nog gekekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Zo dan maar dus.Nu de rest nog even bazig invullen.
Ik had trouwens nog een dealtje waar DS2 jaloers van zou worden.
Laagste bin als CF is 20,5k
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Ik had 4 Palladino's op xbox vannacht voor 1,5k als CAM. Gewoon op geboden en toen ik wakker werd had ik ze gewonnenquote:Op dinsdag 20 november 2012 00:31 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Zo dan maar dus.Nu de rest nog even bazig invullen.
Ik had trouwens nog een dealtje waar DS2 jaloers van zou worden.
Laagste bin als CF is 20,5k
[ afbeelding ]![]()
![]()
Eerste seizoen had het helemaal geen hoog soap gehalte imo, seizoen 2 wel. Het einde van seizoen 2 en so far heel seizoen 3 zijn wel echt geniaal.quote:Op dinsdag 20 november 2012 00:22 schreef Vijf_voor het volgende:
Is TWD na dat eerste seizoen beter geworden? Of heeft het nog steeds een erg hoog soap gehalte.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Mwah, de hele serie bestaat uit rennen voor zombies. En daar waar er groepsgenoten doodgaan komen er weer nieuwe bij. Er gebeurt eigenlijk geen reet. Dexter dit seizoen daarentegen is/vind ik pas echt geniaalquote:Op dinsdag 20 november 2012 00:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Eerste seizoen had het helemaal geen hoog soap gehalte imo, seizoen 2 wel. Het einde van seizoen 2 en so far heel seizoen 3 zijn wel echt geniaal.
Dexter is nu juist een voorspelbare soap geworden..smaken verschillen I guess.
De nieuwe challenge is NEC vs Vitesse met 8 tegen 11
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Ik vond Dexter niet boeiend, maar ik moet zeggen dat ik het ook niet langer dan aflevering 1 heb volgehouden. TWD was leuk om te volgenMaar ik vind het vervelend om elke week weer een aflevering te gaan kijken, dus zocht maar weer iets anders. Eerste 2 seizoenen wel gezien.
![]()
Wel iets meer soap, maar vind het niet echt voorspelbaar, sowieso afgelopen aflevering niet. En het is veel beter dan de vorige twee seizoenen imo. Vooruitgang is altijd beter en TWD is mijns inziens vanaf het begin al aan een vrije val begonnen en ze zijn net pas beland. Maar ik moet de aflevering van deze week nog kijken dus dat ga ik nu meteen maar doenquote:Op dinsdag 20 november 2012 00:41 schreef Tim86 het volgende:
Dexter is nu juist een voorspelbare soap geworden..smaken verschillen I guess.
De nieuwe challenge is NEC vs Vitesse met 8 tegen 11
Ik moet weer ff een nieuwe serie kijken, maar ik vind het altijd zonde dat 80% van de series flopt. En van die 'case per aflevering' series hou ik niet echt.
Misschien toch de Wire nog eens proberen.![]()
Ik heb 2,5 seizoen van dexter gekeken, toen vond ik het wat minder worden.RvP; Feyenoord
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.![]()
Die keeper is zonder overdrijven echt de slechtste keeper die ik ooit heb gehad bronze/silver/gold fifa 11/12/13.quote:Op maandag 19 november 2012 22:35 schreef Ajacied7 het volgende:
Bundesliga heeft ook goede silver dit jaar![]()
[ afbeelding ]
Fahrmann van Schalke is veeeeeel beter (voor mij, maar op futhead zijn er meerderen negatief over Muller).![]()
quote:Op dinsdag 20 november 2012 01:31 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Die keeper is zonder overdrijven echt de slechtste keeper die ik ooit heb gehad bronze/silver/gold fifa 11/12/13.
Fahrmann van Schalke is veeeeeel beter (voor mij, maar op futhead zijn er meerderen negatief over Muller).Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
The WD spoiler / vraag :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
quote:Op dinsdag 20 november 2012 01:36 schreef BDIL het volgende:
The WD spoiler / vraag :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
De afgelopen 2 uur ongeveer voor 40k aan koopjes binnengehengeld. Verwachte opbrengst over 12 uur is een dikke 75k.
quote:Op dinsdag 20 november 2012 01:36 schreef BDIL het volgende:
The WD spoiler / vraag :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Walking deadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nolan says that "We're not addressing The Joker at all. That is something I felt very strongly about in terms of my relationship with Heath and the experience I went through with him on The Dark Knight".quote:Op dinsdag 20 november 2012 01:31 schreef Rijst het volgende:
Tim86 wat hebben ze eigenlijk met The Joker gedaan na TDK?
He added that "I didn't want to in any way try and account for a real-life tragedy. That seemed inappropriate to me. We just have a new set of characters and a continuation of Bruce Wayne's story. Not involving The Joker".
Geen idee dus..Hij zal zogenaamd ergens vastzitten ofzo.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Lol er is een programma op RTL :'' Rappers in de sneeuw''
Hala Madrid !
Ik opende een pakje omdat ik op mijn tweede account nog 7,5k had en hij geeft zowaar winst.
Een 4-4-2 Gundogan, een Rose in 4-4-1-1 (LB van Sunderland. Ongeveer 8k waard), een gouden squad fitness en een 4-5-1 kaartje.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
quote:Op dinsdag 20 november 2012 01:47 schreef Lindgren. het volgende:
De afgelopen 2 uur ongeveer voor 40k aan koopjes binnengehengeld. Verwachte opbrengst over 12 uur is een dikke 75k.quote:Op dinsdag 20 november 2012 02:52 schreef Lindgren. het volgende:
Ik opende een pakje omdat ik op mijn tweede account nog 7,5k had en hij geeft zowaar winst.
Een 4-4-2 Gundogan, een Rose in 4-4-1-1 (LB van Sunderland. Ongeveer 8k waard), een gouden squad fitness en een 4-5-1 kaartje.![]()
Ik heb alles van gisteren verkocht op 5 kaarten na. Willems, Hosogai, Opare, Suk en Schaken.![]()
Ik ga vandaag wel een silver pack opening opnemen, ik ga die serie van FUT11 nieuw leven inblazen (dus ik ga kijken hoeveel shiny spelers ik in silver packs krijg) Ik kan bijna met zekerheid zeggen dat ik verlies ga maken hiermee. Misschien moet ik mijn video's wat meer tags geven, ik ga het niet promoten op de EA forums want dan krijg ik dislikes![]()
![]()
Waarom die pack opening doen als je op zeker verlies gaat maken? Om maar eens iemand te citeren: "sommige mensen letten echt niet op"quote:Op dinsdag 20 november 2012 07:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ga vandaag wel een silver pack opening opnemen, ik ga die serie van FUT11 nieuw leven inblazen (dus ik ga kijken hoeveel shiny spelers ik in silver packs krijg) Ik kan bijna met zekerheid zeggen dat ik verlies ga maken hiermee. Misschien moet ik mijn video's wat meer tags geven, ik ga het niet promoten op de EA forums want dan krijg ik dislikes
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Waarom alcohol drinken als je zeker weet dat je een kater gaat beleven de volgende dag?quote:Op dinsdag 20 november 2012 07:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Waarom die pack opening doen als je op zeker verlies gaat maken? Om maar eens iemand te citeren: "sommige mensen letten echt niet op"![]()
Haters maken je famous.quote:Op dinsdag 20 november 2012 07:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ga vandaag wel een silver pack opening opnemen, ik ga die serie van FUT11 nieuw leven inblazen (dus ik ga kijken hoeveel shiny spelers ik in silver packs krijg) Ik kan bijna met zekerheid zeggen dat ik verlies ga maken hiermee. Misschien moet ik mijn video's wat meer tags geven, ik ga het niet promoten op de EA forums want dan krijg ik dislikes
Hoofdpijn![]()
![]()
Bij mij is dat altijd nog maar afwachten hoor. En met een kansverdeling van 50/50 vind ik het de moeite waardquote:Op dinsdag 20 november 2012 07:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Waarom alcohol drinken als je zeker weet dat je een kater gaat beleven de volgende dag?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Je weet wat ik je zeiquote:Op dinsdag 20 november 2012 07:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ga vandaag wel een silver pack opening opnemen, ik ga die serie van FUT11 nieuw leven inblazen (dus ik ga kijken hoeveel shiny spelers ik in silver packs krijg) Ik kan bijna met zekerheid zeggen dat ik verlies ga maken hiermee. Misschien moet ik mijn video's wat meer tags geven, ik ga het niet promoten op de EA forums want dan krijg ik dislikesOp donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P![]()
Dat ik 'm views en alles kan gevenquote:Op dinsdag 20 november 2012 07:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ikke niet, dus misschien een kleine resume voor al je fans?Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
gewoon doen yoloquote:Op dinsdag 20 november 2012 07:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dat ik 'm views en alles kan geven![]()
Zo'n heel descriptionbox vol zekerquote:Op dinsdag 20 november 2012 07:52 schreef Zhano het volgende:
Meer tags lijkt me sowieso een goed idee DS
Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Gewoon Justin Bieber en iets over meisjes neerzetten en het moet lukken tochquote:Op dinsdag 20 november 2012 07:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zo'n heel descriptionbox vol zeker![]()
Gewoon zo'n lijst opzoeken met 10000 voetbalgerelateerde tagsquote:Op dinsdag 20 november 2012 07:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zo'n heel descriptionbox vol zeker![]()
![]()
jazekerquote:Op dinsdag 20 november 2012 07:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Kan iemand me vertellen of er al een nieuw thematoernooi is/komt?![]()
Netjes. Ik ben 's morgens nog te lui om de dingen die ik te koop heb staan weer te listenquote:Op dinsdag 20 november 2012 08:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
En eerste koopje voor de ochtend binnen: Sarioglu voor 2k. Marktwaarde: 15k ofzo
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Denk dat 's avonds listen in de regel ook meer oplevertquote:Op dinsdag 20 november 2012 08:49 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Netjes. Ik ben 's morgens nog te lui om de dingen die ik te koop heb staan weer te listen
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Degene die Joker speelde in TDK is IRL overleden. Vandaar dat ze dat geen vervolg meer kunnen/konden geven.quote:Op dinsdag 20 november 2012 02:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nolan says that "We're not addressing The Joker at all. That is something I felt very strongly about in terms of my relationship with Heath and the experience I went through with him on The Dark Knight".
He added that "I didn't want to in any way try and account for a real-life tragedy. That seemed inappropriate to me. We just have a new set of characters and a continuation of Bruce Wayne's story. Not involving The Joker".
Geen idee dus..Hij zal zogenaamd ergens vastzitten ofzo.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Bedankt voor de samenvattende vertaling.quote:Op dinsdag 20 november 2012 08:51 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Degene die Joker speelde in TDK is IRL overleden. Vandaar dat ze dat geen vervolg meer kunnen/konden geven.
ps. degene was dus de Heath waar het in de quote over gaat![]()
![]()
Mijn gevoel zegt van niet...maar nooit geprobeerd.quote:Op dinsdag 20 november 2012 09:26 schreef fetss het volgende:
kun je eigenlijk met een;
IF reus LM
en
NIF reus ST
tegelijk spelen?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
nee dat kan niet
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ja, maar alleen in 3-4-3 met ook een SIF Lucas op LW, IF Lucas op RW en NIF Lucas op CM of ST.quote:Op dinsdag 20 november 2012 09:26 schreef fetss het volgende:
IF reus LM
en
NIF reus ST
tegelijk spelen?![]()
quote:Op dinsdag 20 november 2012 09:52 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ja, maar alleen in 3-4-3 met ook een SIF Lucas op LW, IF Lucas op RW en NIF Lucas op CM of ST.![]()
![]()
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Mocht er iemand nog zitten te wachten op een update over mijn collega en haar via relatieplanet.nl overspel zoekende man: ze is vandaag en gisteren ineens zonder enige reden en aankondiging vrij. Zitten waarschijnlijk in een hutje op de Drentse hei, met een relatietherapeut in hun midden
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
En die relatietherapeut heb ze gevonden via relatieplanet?quote:Op dinsdag 20 november 2012 10:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Mocht er iemand nog zitten te wachten op een update over mijn collega en haar via relatieplanet.nl overspel zoekende man: ze is vandaag en gisteren ineens zonder enige reden en aankondiging vrij. Zitten waarschijnlijk in een hutje op de Drentse hei, met een relatietherapeut in hun midden![]()
![]()
Ik neem aan in 2 verschillende teams? Dan wel. Maar je kunt ze niet bij elkaars team op de bankzetten.quote:Op dinsdag 20 november 2012 09:26 schreef fetss het volgende:
IF reus LM
en
NIF reus ST
tegelijk spelen?![]()
Niets is onmogelijkquote:Op dinsdag 20 november 2012 10:57 schreef Joodnl het volgende:
[..]
En die relatietherapeut heb ze gevonden via relatieplanet?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op dinsdag 20 november 2012 07:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
[..]![]()
Ik heb alles van gisteren verkocht op 5 kaarten na. Willems, Hosogai, Opare, Suk en Schaken.
![]()
waz dit man!?Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
quote:Op dinsdag 20 november 2012 10:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Mocht er iemand nog zitten te wachten op een update over mijn collega en haar via relatieplanet.nl overspel zoekende man: ze is vandaag en gisteren ineens zonder enige reden en aankondiging vrij. Zitten waarschijnlijk in een hutje op de Drentse hei, met een relatietherapeut in hun midden
Misschien waren hun coins opquote:Op dinsdag 20 november 2012 11:25 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Wtf doet Legrottaglie in dat team![]()
De goedkoopste BIN voor SIF Hamsik gepakt: 90k en hij was CM
Een na duurste goedkoopste was 96.5k gewoon als CAM.![]()
quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:54 schreef DutchSL het volgende:
De goedkoopste BIN voor SIF Hamsik gepakt: 90k en hij was CM
Een na duurste was 96.5k gewoon als CAM.
CAM - CM kaarten zijn rond de 8K toch?Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Daarnet Schweinsteiger gekocht. Teampje speelt echt lekker, vorige divisie 1 op 1 punt na niet gewonnen. Was nog nooit zo dichtbij de titel.![]()
![]()
![]()
Je kan ook een betere CAM nemen hé! Mata bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 20 november 2012 11:57 schreef Jelle_96 het volgende:
Daarnet Schweinsteiger gekocht. Teampje speelt echt lekker, vorige divisie 1 op 1 punt na niet gewonnen. Was nog nooit zo dichtbij de titel.![]()
[ afbeelding ]RvP; Feyenoord
Zoiets ja, maar soms kun je zulke IF's op hun onnatuurlijke posities gewoon voor 10k of meer zelfs extra verkopen (al zal dat wel iets minder makkelijk gaan nu mensen kunnen zoeken op de onnatuurlijke posities en dus makkelijker goedkopere opties zien).quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:57 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
CAM - CM kaarten zijn rond de 8K toch?
Ook al een goedkope Fred en Rui Patricio opgepikt en die Noorse CB 2x voor onder zijn discard value.![]()
Ik kan een keer geluk hebben, als ik bv. een Wallyson krijg dan horen jullie mijn live reactie in die videoquote:Op dinsdag 20 november 2012 07:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Waarom die pack opening doen als je op zeker verlies gaat maken? Om maar eens iemand te citeren: "sommige mensen letten echt niet op"Misschien iets met Dutch, live commentary, dat soort dingen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 07:52 schreef Zhano het volgende:
Meer tags lijkt me sowieso een goed idee DSquote:Op dinsdag 20 november 2012 08:02 schreef Thorb het volgende:
[..]
Gewoon Justin Bieber en iets over meisjes neerzetten en het moet lukken toch![]()
![]()
Aflevering 1:
De rest kun je dan zelf vinden maar die oude video's van FUT11 zou ik maar niet bekijken![]()
![]()
Daar heb ik gister 40K voor betaald als CDM.quote:
Als hij geen high/med work rates had maar med/med of high/high of med/high zou ik hem in mijn team gezet hebben, nu laat ik het bij Luiz Gustavo.quote:Op dinsdag 20 november 2012 12:20 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Daar heb ik gister 40K voor betaald als CDM.![]()
Ik heb hem nu naast Ramires en achter IF Ronaldinho als CDM. Doet het tot nog toe geweldigquote:Op dinsdag 20 november 2012 12:28 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Als hij geen high/med work rates had maar med/med of high/high of med/high zou ik hem in mijn team gezet hebben, nu laat ik het bij Luiz Gustavo.
Ik heb een 4-5-1 met Gustavo op CM die voor de balans zou moeten zorgen, maar hij speelt al veel te aanvallend met zijn med/high, laat staan als ik er iemand neer zet met high/med![]()
![]()
Ach oke dan is het begrijpelijk. Het is je enige middenvelder die verdedigend iets moet opknappen. Bij doet Ramires vaak het nuttige werk en met Paulinho probeer ik de flanken te benutten of Ronaldinho te bereiken zodat die het voorin kan afmaken als een fenomeen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 12:35 schreef DutchSL het volgende:
Ik heb een 4-5-1 met Gustavo op CM die voor de balans zou moeten zorgen, maar hij speelt al veel te aanvallend met zijn med/high, laat staan als ik er iemand neer zet met high/med
Top!quote:Op dinsdag 20 november 2012 12:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
Aflevering 1:
De rest kun je dan zelf vinden maar die oude video's van FUT11 zou ik maar niet bekijken
Ben nu zelf bezig met een Black Ops 2 montage heb de meeste clips moet alleen nog gaan editten en muziek eronder gooien![]()
Is NIF Paulinho nu wat waard ? CDM 4-2-3-1Hala Madrid !
Denk het niet, er zijn er genoeg van op de markt. En is niet een gewilde NIF.quote:Op dinsdag 20 november 2012 12:38 schreef BDIL het volgende:
Is NIF Paulinho nu wat waard ? CDM 4-2-3-1Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Minimaal 150cquote:Op dinsdag 20 november 2012 12:38 schreef BDIL het volgende:
Is NIF Paulinho nu wat waard ? CDM 4-2-3-1Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Hij is normaal CM hequote:Op dinsdag 20 november 2012 12:40 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Denk het niet, er zijn er genoeg van op de markt. En is niet een gewilde NIF.
Hala Madrid !
Iemand die normaal CDM is als CM wordt flink meer waard, andersom nauwelijks want die positiekaartjes zijn goedkoper.quote:![]()
Ik ben Paulinho nog nooit tegen gekomen in een Braziliaans team. Het zijn altijd Ramires + Felipe Melo/Luis Gustavo/Lucas Leiva.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Eliasquote:Op dinsdag 20 november 2012 12:42 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik ben Paulinho nog nooit tegen gekomen in een Braziliaans team. Het zijn altijd Ramires + Felipe Melo/Luis Gustavo/Lucas Leiva.![]()
![]()
Ik dacht al dat ik iemand was vergeten op te noemen.quote:
Half 3 college, wat een achterlijke tijd
RvP; Feyenoord
Kun je een keer uitslapen, is het weer niet goedquote:Op dinsdag 20 november 2012 13:20 schreef vandermar het volgende:
Half 3 college, wat een achterlijke tijd
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Wel de hele dag nu verneuktquote:Op dinsdag 20 november 2012 13:24 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Kun je een keer uitslapen, is het weer niet goedmorgen half 12, ook een kut tijd. Liever van half 9 tot 10, heb je nog wat aan de dag
RvP; Feyenoord
Dat waren nog eens tijden ja...dat ik alle verplichtingen voor die dag al om half 11 had afgerondquote:Op dinsdag 20 november 2012 13:25 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wel de hele dag nu verneuktmorgen half 12, ook een kut tijd. Liever van half 9 tot 10, heb je nog wat aan de dag
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik had vandaag dus wel half 9 tot 10, is mn halve projectgroep (:')) er niet, omdat het zo vroeg isquote:Op dinsdag 20 november 2012 13:25 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wel de hele dag nu verneuktmorgen half 12, ook een kut tijd. Liever van half 9 tot 10, heb je nog wat aan de dag
En de 3 die er waren (inclusief mijzelf) moesten het verst reizen.
![]()
quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:28 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik had vandaag dus wel half 9 tot 10, is mn halve projectgroep (:')) er niet, omdat het zo vroeg isEn de 3 die er waren (inclusief mijzelf) moesten het verst reizen.
sowieso projectgroepjes
verantwoordelijk zijn voor het slechte werk dat iemand anders levert
RvP; Feyenoord
Dit dus. Zoiets typisch...ik wil hier natuurlijk niet generaliseren, maar vaak zijn het mensen uit de Randstad met dit soort smoesjes, want die zijn grotere afstanden niet gewendquote:Op dinsdag 20 november 2012 13:28 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik had vandaag dus wel half 9 tot 10, is mn halve projectgroep (:')) er niet, omdat het zo vroeg isEn de 3 die er waren (inclusief mijzelf) moesten het verst reizen.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Jij bent toch stokoud?quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dit dus. Zoiets typisch...ik wil hier natuurlijk niet generaliseren, maar vaak zijn het mensen uit de Randstad met dit soort smoesjes, want die zijn grotere afstanden niet gewend![]()
Bij ons zeggen ze, je haalt de opleiding niet zelf maar je haalt het met elkaar.quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dit dus. Zoiets typisch...ik wil hier natuurlijk niet generaliseren, maar vaak zijn het mensen uit de Randstad met dit soort smoesjes, want die zijn grotere afstanden niet gewend![]()
wat een gigantische bullshit. Ik zit daar niet om iemand anders een opleiding te laten halen lol. Ik zit er om zelf de opleiding te halen en niet om anderen te helpen.
RvP; Feyenoord
Alles boven de 27quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Vertel mij wat jij stokoud vind...![]()
quote:RvP; Feyenoord
Njah die gasten wonen dus in Zwolle zelf en moeten dan om half 9 aanwezig zijn. Dus misschien half 8 opstaan, klaarmaken en max 15 fietsen. Ik moet om half 7 mn nest uit en dan 45 minuten met de trein.quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Aan de andere kant is het soms wel handig als je elkaar (over en weer) soms wat verder kan helpen, al doende...maar het verneukeratieve van studie is dat het altijd dezelfde mensen zijn met free-rider gedrag, die alleen maar ballast vormen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:38 schreef vandermar het volgende:
[..]
Bij ons zeggen ze, je haalt de opleiding niet zelf maar je haalt het met elkaar.![]()
wat een gigantische bullshit. Ik zit daar niet om iemand anders een opleiding te laten halen lol. Ik zit er om zelf de opleiding te halen en niet om anderen te helpen.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dat is de hoofdreden om naar de uni te gaan voor mij.quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Aan de andere kant is het soms wel handig als je elkaar (over en weer) soms wat verder kan helpen, al doende...maar het verneukeratieve van studie is dat het altijd dezelfde mensen zijn met free-rider gedrag, die alleen maar ballast vormen.RvP; Feyenoord
Zwolle...da's nog veel erger dan Randstadquote:Op dinsdag 20 november 2012 13:39 schreef Zhano het volgende:
[..]
Njah die gasten wonen dus in Zwolle zelf en moeten dan om half 9 aanwezig zijn. Dus misschien half 8 opstaan, klaarmaken en max 15 fietsen. Ik moet om half 7 mn nest uit en dan 45 minuten met de trein.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
1 gast van ons groepje is al 2 weken spoorloos en daar hadden we het vanochtend ook over. Vond die leraar dat we vaker contact moesten proberen op te nemenquote:Op dinsdag 20 november 2012 13:38 schreef vandermar het volgende:
[..]
Bij ons zeggen ze, je haalt de opleiding niet zelf maar je haalt het met elkaar.![]()
Hebben al talloze keren gebeld/gemaild etc. Toen zei ik iedereen zit hier voor zichzelf om deze opleiding te doen en kennelijk hoeft hij niet zo nodig. Toen keek die docent me ook een partij raar aan
![]()
![]()
Ik zal je uit de droom helpen: ik zat op de uniquote:Op dinsdag 20 november 2012 13:41 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat is de hoofdreden om naar de uni te gaan voor mij.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Haten op Randstadquote:Op dinsdag 20 november 2012 13:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zwolle...da's nog veel erger dan Randstad
Hala Madrid !
Gelukkig weet ik al vrij veel af van de opleiding die ik ga doen en daar is enkel eenmalig een kleine groepsopdracht. Voor de rest alleen maar werkgroepen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik zal je uit de droom helpen: ik zat op de uni
RvP; Feyenoord
Fryslan Boppequote:Op dinsdag 20 november 2012 13:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zwolle...da's nog veel erger dan Randstad![]()
![]()
Hbo is het slechte van mbo en wo bijelkaarquote:Op dinsdag 20 november 2012 13:41 schreef Zhano het volgende:
[..]
1 gast van ons groepje is al 2 weken spoorloos en daar hadden we het vanochtend ook over. Vond die leraar dat we vaker contact moesten proberen op te nemenHebben al talloze keren gebeld/gemaild etc. Toen zei ik iedereen zit hier voor zichzelf om deze opleiding te doen en kennelijk hoeft hij niet zo nodig. Toen keek die docent me ook een partij raar aan
RvP; Feyenoord
Kun je mij het verschil tussen een werkgroep en een groepsopdracht uitleggen? Voor mij is het hetzelfde: je doet iets met een groep, met alle verwerpelijke soorten van mensen gedrag tot gevolgquote:Op dinsdag 20 november 2012 13:43 schreef vandermar het volgende:
[..]
Gelukkig weet ik al vrij veel af van de opleiding die ik ga doen en daar is enkel eenmalig een kleine groepsopdracht. Voor de rest alleen maar werkgroepen.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Als jij je mening weet te onderbouwen kan ik je reactie begrijpen maar haten zonder reden isquote:Op dinsdag 20 november 2012 13:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik vond dat reacties zo lang uitbleven, maar daar is-ie eindelijkwaardig
Hala Madrid !
Ik lees alleen maar negatieve dingen over HBO.quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:43 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hbo is het slechte van mbo en wo bijelkaar
Ik moet mijn baard afscheren, ik ga richting dit namelijk
RvP; Feyenoord
Nee niks sorry! Ik moet ouderen respecterenquote:Op dinsdag 20 november 2012 13:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dan ben ik stokoud ja. En nu?![]()
![]()
Die werkgroepen zijn er om samen te studeren, niet om achterlijke projectopdrachten te maken. Voor deze week moet ik met mijn groepje een beschouwing schrijven van 2 pagina'squote:Op dinsdag 20 november 2012 13:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Kun je mij het verschil tussen een werkgroep en een groepsopdracht uitleggen? Voor mij is het hetzelfde: je doet iets met een groep, met alle verwerpelijke soorten van mensen gedrag tot gevolgmet 3 man 2 pagina's
RvP; Feyenoord
U vraagt, wij draaien (nogmaals):quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:45 schreef BDIL het volgende:
[..]
Als jij je mening weet te onderbouwen kan ik je reactie begrijpen maar haten zonder reden iswaardig
Ik heb het al tig keren meegemaakt, dat ik vanuit Breda in Den Haag of Amsterdam moest zijn voor een afspraak. Komen vervolgens mensen uit Rotterdam of Haarlem te laat op diezelfde afspraak, vanwege de grote afstand
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
I fail to see the problem. Opiequote:Op dinsdag 20 november 2012 13:45 schreef vandermar het volgende:
Ik moet mijn baard afscheren, ik ga richting dit namelijk
[ afbeelding ]![]()
![]()
Van mij moet je niks hoor knulquote:Op dinsdag 20 november 2012 13:45 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nee niks sorry! Ik moet ouderen respecteren
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Rotterdammers willen dan ook liever niet naar amsterdamquote:Op dinsdag 20 november 2012 13:46 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien (nogmaals):
Ik heb het al tig keren meegemaakt, dat ik vanuit Breda in Den Haag of Amsterdam moest zijn voor een afspraak. Komen vervolgens mensen uit Rotterdam of Haarlem te laat op diezelfde afspraak, vanwege de grote afstand
RvP; Feyenoord
FF serieus: samen studeren?quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:46 schreef vandermar het volgende:
[..]
Die werkgroepen zijn er om samen te studeren, niet om achterlijke projectopdrachten te maken. Voor deze week moet ik met mijn groepje een beschouwing schrijven van 2 pagina'smet 3 man 2 pagina's
Wat houdt dat in? Dat er 1 iemand voorleest uit een boek, en de rest stampt het in zijn kop?? Ik weet niet hoor...
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Met je klas ofzo gezellig ergens zitten en dan elkaar toucherenquote:Op dinsdag 20 november 2012 13:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
FF serieus: samen studeren?
Wat houdt dat in? Dat er 1 iemand voorleest uit een boek, en de rest stampt het in zijn kop?? Ik weet niet hoor...
RvP; Feyenoord
Dat is een slap excuus van iemand maar om dan te gaan generaliseren is wel een beetje matigquote:Op dinsdag 20 november 2012 13:46 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien (nogmaals):
Ik heb het al tig keren meegemaakt, dat ik vanuit Breda in Den Haag of Amsterdam moest zijn voor een afspraak. Komen vervolgens mensen uit Rotterdam of Haarlem te laat op diezelfde afspraak, vanwege de grote afstandOverigens weet ik niet of jij Surinamers etc kent die komen nooit op tijd dus raak je het gewend hier
![]()
Hala Madrid !
Dan nog maar een keer voor de duidelijkheid: die Rotterdammert moest naar Den Haag...:+quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:47 schreef vandermar het volgende:
[..]
Rotterdammers willen dan ook liever niet naar amsterdamNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Den Haag is ook een moeilijk bereikbaar dorpquote:Op dinsdag 20 november 2012 13:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dan nog maar een keer voor de duidelijkheid: die Rotterdammert moest naar Den Haag...:+RvP; Feyenoord
Daar heb je de eerste smoes van een Randstaddert alquote:Op dinsdag 20 november 2012 13:51 schreef vandermar het volgende:
[..]
Den Haag is ook een moeilijk bereikbaar dorp
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Een Bredanaar (Heet dat zo en ben je dat?quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dan nog maar een keer voor de duidelijkheid: die Rotterdammert moest naar Den Haag...:+) en een Rotterdammert spreken af in Den Haag. Waarom?
![]()
Van een stad naar een dorp is een hele grote en moeilijke stapquote:Op dinsdag 20 november 2012 13:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Daar heb je de eerste smoes van een Randstaddert al
RvP; Feyenoord
Obvious troll is obvious.quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Daar heb je de eerste smoes van een Randstaddert al![]()
Hawt ghey sjexquote:Op dinsdag 20 november 2012 13:53 schreef Zhano het volgende:
[..]
Een Bredanaar (Heet dat zo en ben je dat?) en een Rotterdammert spreken af in Den Haag. Waarom?
RvP; Feyenoord
Zo heet dat jaquote:Op dinsdag 20 november 2012 13:53 schreef Zhano het volgende:
[..]
Een Bredanaar (Heet dat zo en ben je dat?) en een Rotterdammert spreken af in Den Haag. Waarom?
Omdat die collega en ik samen een afspraak hadden bij een klant in Den Haag.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Oh zo ja, dan is het wel logisch.quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zo heet dat ja
Omdat die collega en ik samen een afspraak hadden bij een klant in Den Haag.![]()
Ik zou die lilliputter uit mijn verdediging halen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:00 schreef Eurynox het volgende:
http://www.ea.com/intl/football/fifa-ultimate-team/show-off#ikCHdehWnIbPK:ps3
Thoughts?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
En vervangen voor?quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:01 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik zou die lilliputter uit mijn verdediging halen.You're gonna touch the sun, and kiss the motherfucking rainbow![]()
goedemorgen,
OSM loopt niet zo lekker. 0 punten uit 3 wedstrijden
0 voor en 9 tegen volgens mijFeyenoord Rotterdam![]()
Daar heb je mij voor ouwequote:Op dinsdag 20 november 2012 14:04 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik hoef toch niet alles voor te zeggen?![]()
Gewoon seizoenskaart kopenquote:Op dinsdag 20 november 2012 14:04 schreef Fuszy het volgende:
goedemorgen,
0 voor en 9 tegen volgens mijOp donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Al mn coins zitten in deze Squadquote:Op dinsdag 20 november 2012 14:03 schreef Rijst het volgende:
[..]
Mranda en als je coins teveel hebt Ramos+-20k over
You're gonna touch the sun, and kiss the motherfucking rainbow![]()
dat helpt toch niet sukkelquote:Op dinsdag 20 november 2012 14:05 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Gewoon seizoenskaart kopen. Die had ik trouwens nog. 3 wedstrijden ofzo van vroegah
Feyenoord Rotterdam![]()
Sukkelquote:Op dinsdag 20 november 2012 14:06 schreef Fuszy het volgende:
[..]
dat helpt toch niet sukkel. Die had ik trouwens nog. 3 wedstrijden ofzo van vroegah
ha gayquote:Op dinsdag 20 november 2012 14:08 schreef Fuszy het volgende:
[..]nergens voor nodig dit.
Krijg ik een mini gold pack met 2 ballen erin.
![]()
EA vind het dus nodig om jou 2 ballen te geven.quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:08 schreef Fuszy het volgende:
Niet waar, gisteren nog gefapt op die mooie vrouw in da filmpje.quote:tsss. ook nergens voor nodig ditquote:Op dinsdag 20 november 2012 14:09 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
EA vind het dus nodig om jou 2 ballen te geven.
Feyenoord Rotterdam![]()
http://thereisnoneed.comquote:Op dinsdag 20 november 2012 14:08 schreef Fuszy het volgende:
![]()
![]()
Morgenavond weer aanwezig in de Arena.Nog meer van hier die heengaan?
Je zegt het inderdaad goed zo... heengaanquote:Op dinsdag 20 november 2012 14:14 schreef Lindgren. het volgende:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je zegt het inderdaad goed zo... heengaan
Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
http://www.henkeningrid.org/![]()
4-2-3-1 schiet van afstand, pressie 0%, mentaliteit zeer defensief, hoog baltempo. Aanval helpt middenveld, middenveld zoekt de aanval en verdediging blijft achterin. Mandekking, geen buitenspelval.quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:04 schreef Fuszy het volgende:
goedemorgen,
0 voor en 9 tegen volgens mij
Garantie voor succes.![]()
![]()
Ik denk dat ik maar weer eens een standaard Braziliaans team maak, heb nu team om Nani heen gebouwd maar dan moet je alles op Nani geven, beetje saai. Wel goede speler trouwens.Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
Heb Nzogbia vorige week vervangen voor Nani, en hij speelt inderdaad top!quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:20 schreef tochweerhenk het volgende:
Ik denk dat ik maar weer eens een standaard Braziliaans team maak, heb nu team om Nani heen gebouwd maar dan moet je alles op Nani geven, beetje saai. Wel goede speler trouwens.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik vraag me wel af of hij bijvoorbeeld zo veel beter dan Robinho is, 30k verschil namelijk.quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Heb Nzogbia vorige week vervangen voor Nani, en hij speelt inderdaad top!Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:20 schreef tochweerhenk het volgende:
Ik denk dat ik maar weer eens een standaard Braziliaans team maak, heb nu team om Nani heen gebouwd maar dan moet je alles op Nani geven, beetje saai. Wel goede speler trouwens.
puu.sh doet stoer.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Vak Fquote:Op dinsdag 20 november 2012 14:14 schreef Lindgren. het volgende:
Heb IF Paulinho gekocht, speelde geweldig. Maar toen dacht ik: ik moet hem verkopen omdat zijn waarde gaat zakken en ik wilde niet 20k verliezen. Hij is nu nog steeds 40k waard.quote:
Maar ik denk dat ik in 4-1-2-1-2 ga spelen.Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
Paulinho zal niet gaan dalen tot 20K denk ik. Ik heb hem ook voor 40K gehaald gister avond. Ronaldinho voor 135Kquote:Op dinsdag 20 november 2012 14:28 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Heb IF Paulinho gekocht, speelde geweldig. Maar toen dacht ik: ik moet hem verkopen omdat zijn waarde gaat zakken en ik wilde niet 20k verliezen. Hij is nu nog steeds 40k waard.
Maar ik denk dat ik in 4-1-2-1-2 ga spelen.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:30 schreef Zhano het volgende:
[..]
Daar moet je heen nadat je in de lineup handjes vast gehouden hebt met Subotic?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
[..]
[..]
Jepperdeprepquote:Op dinsdag 20 november 2012 14:14 schreef Lindgren. het volgende:
![]()
nul punten voor Ajax. Dortmund is dan wel een leuke club om naar te kijken, dus je gaat niet voor niks.quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:14 schreef Lindgren. het volgende:
Feyenoord Rotterdam![]()
[..]
Daar moet je heen nadat je in de lineup handjes vast gehouden hebt met Subotic?Ik heb dat een keer gedaan in de kuip. Feyenoord - RKC
. Dat was echt een leuke ervaring.
Feyenoord Rotterdam![]()
Aldus de heer Fuszy, die om een krat had gewed dat Ajax in totaal 0 punten zou halen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:38 schreef Fuszy het volgende:
[..]
nul punten voor Ajax. Dortmund is dan wel een leuke club om naar te kijken, dus je gaat niet voor niks.![]()
Iemand heeft aflevering 2 en 3 gedislikedHoe kom ik erachter wie dat is geweest? Ik snap ook niet waarom iemand van het forum mijn comment over Grabban downvote.
![]()
Nee trek het niet uit zijn verband! Ik zei niet meer dan 1 punt. Ik had een gelijkspel verwacht tegen Dortmund. Dat had ik ingecalculeerd, maar nu blijkt dat Dortmund sterker is dan City.quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:39 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Aldus de heer Fuszy, die om een krat had gewed dat Ajax in totaal 0 punten zou halen.Feyenoord Rotterdam![]()
quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
Iemand heeft aflevering 2 en 3 gedislikedHoe kom ik erachter wie dat is geweest? Ik snap ook niet waarom iemand van het forum mijn comment over Grabban downvote.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
quote:HOI MET DE POLITIE JA MET DE BRANDWEER HET ZIJN DE MOFFEN IK HERHAAL HET ZIJN DE MOFFEN VERSTOPT UW FIETSEN MENSEN VERSTOPT UW FIETSEN EN OPEN DE OGENOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam![]()
quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:42 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Lieve man, dieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik heb alles nu verkocht behalve die Suk, als die verkoopt voor meer dan 300 dan heb ik in aflevering 7 tot nu toe de meeste winst gemaakt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.x100
Welke suk kel zet zijn Suk er dan ook voor 200cbin op he. #Sommigemensenquote:Op dinsdag 20 november 2012 14:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb alles nu verkocht behalve die Suk, als die verkoopt voor meer dan 300 dan heb ik in aflevering 7 tot nu toe de meeste winst gemaakt.![]()
Hahaahaaahaha suk kel xDquote:Op dinsdag 20 november 2012 14:44 schreef Rijst het volgende:
[..]
Welke suk kel zet zijn Suk er dan ook voor 200cbin op he. #SommigemensenOp donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
twitter:FreeFUTpacks twitterde op woensdag 14-11-2012 om 17:45:50Bij welke club speelt arjen robben? (Eerste 5 goede antwoorden winnen rooney) #RT reageer retweet
![]()
Feyenoord Rotterdam![]()
quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:45 schreef GekkeGerrit- het volgende:
twitter:FreeFUTpacks twitterde op woensdag 14-11-2012 om 17:45:50Bij welke club speelt arjen robben? (Eerste 5 goede antwoorden winnen rooney) #RT reageer retweet
twitter:FreeFUTpacks twitterde op dinsdag 13-11-2012 om 22:59:23Welke portugese aanvaller speelt er bij Real Madrid? (Eerste goede antwoord wint Neymar IF) reageer retweet
Feyenoord Rotterdam![]()
pfoe nou ik weet het niet hoor coentrao ofzo xd :Squote:Op dinsdag 20 november 2012 14:46 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]twitter:FreeFUTpacks twitterde op dinsdag 13-11-2012 om 22:59:23Welke portugese aanvaller speelt er bij Real Madrid? (Eerste goede antwoord wint Neymar IF) reageer retweet
![]()
Voor de grap een fout e-mail en ww sturen. Kijken wat zijn reactie isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Kut ik weet ze beide niet, anders had ik wel ff meegedaan!quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:46 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]twitter:FreeFUTpacks twitterde op dinsdag 13-11-2012 om 22:59:23Welke portugese aanvaller speelt er bij Real Madrid? (Eerste goede antwoord wint Neymar IF) reageer retweet
![]()
![]()
Hij speelt toch niet want hij is toch geblesseerdquote:Op dinsdag 20 november 2012 14:45 schreef GekkeGerrit- het volgende:
![]()
![]()
![]()
Zal ik lief zijn voor mijn ouders en gaan stofzuigen of niet?
Mijn horoscoop klopte vandaag trouwens. Het was iets met: je hebt een rustige dag vandaag, maar dat heb je wel nodig na de laatste tijd met problemen en incidenten.
Gisteren bijna iemand onze projectgroep uitgestuurd en vandaag kreeg iedereen taken behalve ik. Ja, ik moest ff de spelling controleren van een e-mail..
Groetjens, FuszyFeyenoord Rotterdam![]()
Lief dagboek...quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:50 schreef Fuszy het volgende:
Zal ik lief zijn voor mijn ouders en gaan stofzuigen of niet?
Mijn horoscoop klopte vandaag trouwens. Het was iets met: je hebt een rustige dag vandaag, maar dat heb je wel nodig na de laatste tijd met problemen en incidenten.
Gisteren bijna iemand onze projectgroep uitgestuurd en vandaag kreeg iedereen taken behalve ik. Ja, ik moest ff de spelling controleren van een e-mail..
Groetjens, FuszyNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik wist wel dat ik iets vergeten was. Bij deze #liefdagboek /liefdagboek enquote:
* Fuszy opent zijn dagboek en leest hem voor aan alle lieve FUT mensjesFeyenoord Rotterdam![]()
Misschien moet je toch maar gewoon gaan stofzuigen voor je paps en je mamsquote:Op dinsdag 20 november 2012 14:51 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik wist wel dat ik iets vergeten was. Bij deze #liefdagboek /liefdagboek en
* Fuszy opent zijn dagboek en leest hem voor aan alle lieve FUT mensjes
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ja idd, val ons niet lastig.quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Misschien moet je toch maar gewoon gaan stofzuigen voor je paps en je mams![]()
quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Misschien moet je toch maar gewoon gaan stofzuigen voor je paps en je mamsJe wil me gewoon weghebben.
Jou ken ik niet, dus jouw mening telt niet.quote:
Feyenoord Rotterdam![]()
inb4quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:55 schreef Fuszy het volgende:
[..]Je wil me gewoon weghebben.
[..]
Jou ken ik niet, dus jouw mening telt niet.![]()
INFORM DRUGBOAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH OMGquote:Feyenoord Rotterdam![]()
Lekker lekker dit, mensen terugnaaien
meisje ging naar de docent toe om mij te naaien, nu is ze een e-mail vergeten en naai ik haar dubbel hard terug
SHUT YOR FOOKING MAUFquote:Op dinsdag 20 november 2012 14:57 schreef Fuszy het volgende:
[..]
INFORM DRUGBOAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH OMG![]()
Anaal?quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:57 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
meisje ging naar de docent toe om mij te naaien, nu is ze een e-mail vergeten en naai ik haar dubbel hard terugFeyenoord Rotterdam![]()
Zit je op de basisschool?quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:57 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
meisje ging naar de docent toe om mij te naaien, nu is ze een e-mail vergeten en naai ik haar dubbel hard terug![]()
Kwam het zo over dan?quote:![]()
Ik wilde alleen zeggen dat ik wel voldoende van je dagboek heb gelezen voor vandaag
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Meisjes naaien piemels aaien!quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:57 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
meisje ging naar de docent toe om mij te naaien, nu is ze een e-mail vergeten en naai ik haar dubbel hard terug![]()
Meisjes plagen....quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:57 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
meisje ging naar de docent toe om mij te naaien, nu is ze een e-mail vergeten en naai ik haar dubbel hard terug🍆![]()
Ze is niet geefbaarquote:Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Zij begintquote:
Dit was nog niksquote:Op dinsdag 20 november 2012 14:59 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Kwam het zo over dan?![]()
Ik wilde alleen zeggen dat ik wel voldoende van je dagboek heb gelezen voor vandaag. Wacht maar
Feyenoord Rotterdam
Forum Opties Forumhop: Hop naar: