Zo vies lelijk dat Futwizquote:Op maandag 19 november 2012 21:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Futhead deed raar bij mij. Search reageerde niet goed.
Doet pijn aan mijn ogen ja, al zijn die workrates wel handig.quote:
Da's wel een vette featurequote:Op maandag 19 november 2012 21:58 schreef Zhano het volgende:
[..]
Team bouwen en je kots inhouden. Dan snel switchen naar Web App View en fappen maar
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 19 november 2012 21:58 schreef Zhano het volgende:
[..]
Team bouwen en je kots inhouden. Dan snel switchen naar Web App View en fappen maar
[ afbeelding ]
Ik vond beide spitsen echt zwaar tegenvallen. Dribbling/Handling-wise ondermaats en écht snel zijn ze nou ook niet. (Dat zou evt kunnen compenseren)quote:
Rodrigo is fucking goed manquote:Op maandag 19 november 2012 22:04 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik vond beide spitsen echt zwaar tegenvallen. Dribbling/Handling-wise ondermaats en écht snel zijn ze nou ook niet. (Dat zou evt kunnen compenseren)
Hoe kom jij aan zo'n grote blocklist danquote:Op maandag 19 november 2012 22:05 schreef DutchSL het volgende:
Het slechtste aan de PS3 is niet het ontbreken van een party chat of andere functionaliteiten waar ik toch nooit gebruik van maak, maar dit:
De block list kan maar x aantal personen bevatten en als ik iemand er bij wil zetten moet ik dus eerst iemand weg gooien, wat dan ook nog eens een seconde of 30 a 40 duurt
Alle tegenstander die je niet meer wil tegenkomen erin pleuren.quote:Op maandag 19 november 2012 22:06 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hoe kom jij aan zo'n grote blocklist dan
Ik blokkeer iedereen die mij uitscheld en iedereen die ik er van verdenk een tooltje te hebben om mij te laten disconnecten, zoals net die lostomillos16.quote:Op maandag 19 november 2012 22:06 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hoe kom jij aan zo'n grote blocklist dan
Diagne is kut. Het was niet zomaar een challenge.quote:Op maandag 19 november 2012 21:54 schreef Tim86 het volgende:
Kent, als je Bassong nou eens weglaat..
[ afbeelding ]
Echt het laagste wat je in dit spel kunt doenquote:Op maandag 19 november 2012 22:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik moet eens proberen iemand van de wedstrijd te booten
Benieuwd of het werkt eerderquote:Op maandag 19 november 2012 22:11 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Echt het laagste wat je in dit spel kunt doen
10k bonusquote:
Nigeriaanse linksbacks doen het altijd goed.quote:Op maandag 19 november 2012 22:13 schreef MartijnTor het volgende:
Handelstips gezocht, fixen mislukken altijd
Mijn fix loopt nog steeds en ik heb monopoliequote:Op maandag 19 november 2012 22:13 schreef MartijnTor het volgende:
Coins kopen van mijquote:Op maandag 19 november 2012 22:13 schreef MartijnTor het volgende:
Niks mis met Diagné imo en Adryan is de beste Braziliaanse silver CAMquote:Op maandag 19 november 2012 22:09 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Diagne is kut. Het was niet zomaar een challenge.Wel een goed team trouwens! drielanden hybrid.
En is dat een lesbo op CAM?
Silver/gold/bronze?quote:Op maandag 19 november 2012 22:14 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Mijn fix loopt nog steeds en ik heb monopolie
gewoon van der wiel pricefixen, gaat primaquote:Op maandag 19 november 2012 22:16 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Silver, van golds zijn er teveel om te pricefixen
Echt? Volgens mij 7,5k toch?quote:
Haha, nee moet dan te veel spelers op mijn tradepile wisselen steeds.quote:
Ik kreeg 10quote:Op maandag 19 november 2012 22:18 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Echt? Volgens mij 7,5k toch?
O nee 10k kan prima eigenlijk.
Ok. Dat idee dat je zelf hebt met Bassong erbij en verder amper EPL maakt het echt onmogelijk though..je zal ergens concessies moeten doen.quote:Op maandag 19 november 2012 22:20 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Haha, nee moet dan te veel spelers op mijn tradepile wisselen steeds.
Div1 is 7.5k + premium gold pack, div2 is 10kquote:Op maandag 19 november 2012 22:18 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Echt? Volgens mij 7,5k toch?
O nee 10k kan prima eigenlijk.
quote:
Ja I know.quote:Op maandag 19 november 2012 22:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ok. Dat idee dat je zelf hebt met Bassong erbij en verder amper EPL maakt het echt onmogelijk though..je zal ergens concessies moeten doen.
Dat kan wel ja, maar dat gaat tegen mijn geloof in.quote:Op maandag 19 november 2012 22:24 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ja I know.Of 1 iemand op 7 chem want in mijn 4321 team merk ik daar ook geen kut van.
quote:Op maandag 19 november 2012 22:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat kan wel ja, maar dat gaat tegen mijn geloof in.
Ik maak deze ook niet.quote:
Grappenmakerquote:Op maandag 19 november 2012 22:29 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik maak deze ook niet.Jammer dat je bijvoorbeeld niet de optie had om in elk team 1 lijntje te mogen wegstrepen.
gewoon opsnuivenquote:Op maandag 19 november 2012 22:29 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik maak deze ook niet.Jammer dat je bijvoorbeeld niet de optie had om in elk team 1 lijntje te mogen wegstrepen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |