Daar heb ik gister 40K voor betaald als CDM.quote:
Als hij geen high/med work rates had maar med/med of high/high of med/high zou ik hem in mijn team gezet hebben, nu laat ik het bij Luiz Gustavo.quote:Op dinsdag 20 november 2012 12:20 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Daar heb ik gister 40K voor betaald als CDM.
Ik heb hem nu naast Ramires en achter IF Ronaldinho als CDM. Doet het tot nog toe geweldigquote:Op dinsdag 20 november 2012 12:28 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Als hij geen high/med work rates had maar med/med of high/high of med/high zou ik hem in mijn team gezet hebben, nu laat ik het bij Luiz Gustavo.
Ach oke dan is het begrijpelijk. Het is je enige middenvelder die verdedigend iets moet opknappen. Bij doet Ramires vaak het nuttige werk en met Paulinho probeer ik de flanken te benutten of Ronaldinho te bereiken zodat die het voorin kan afmaken als een fenomeen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 12:35 schreef DutchSL het volgende:
Ik heb een 4-5-1 met Gustavo op CM die voor de balans zou moeten zorgen, maar hij speelt al veel te aanvallend met zijn med/high, laat staan als ik er iemand neer zet met high/med
Top!quote:Op dinsdag 20 november 2012 12:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
Aflevering 1:
De rest kun je dan zelf vinden maar die oude video's van FUT11 zou ik maar niet bekijken
Denk het niet, er zijn er genoeg van op de markt. En is niet een gewilde NIF.quote:Op dinsdag 20 november 2012 12:38 schreef BDIL het volgende:
Is NIF Paulinho nu wat waard ? CDM 4-2-3-1
Minimaal 150cquote:Op dinsdag 20 november 2012 12:38 schreef BDIL het volgende:
Is NIF Paulinho nu wat waard ? CDM 4-2-3-1
Hij is normaal CM hequote:Op dinsdag 20 november 2012 12:40 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Denk het niet, er zijn er genoeg van op de markt. En is niet een gewilde NIF.
Iemand die normaal CDM is als CM wordt flink meer waard, andersom nauwelijks want die positiekaartjes zijn goedkoper.quote:
Ik ben Paulinho nog nooit tegen gekomen in een Braziliaans team. Het zijn altijd Ramires + Felipe Melo/Luis Gustavo/Lucas Leiva.quote:
Eliasquote:Op dinsdag 20 november 2012 12:42 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik ben Paulinho nog nooit tegen gekomen in een Braziliaans team. Het zijn altijd Ramires + Felipe Melo/Luis Gustavo/Lucas Leiva.
Ik dacht al dat ik iemand was vergeten op te noemen.quote:
Kun je een keer uitslapen, is het weer niet goedquote:Op dinsdag 20 november 2012 13:20 schreef vandermar het volgende:
Half 3 college, wat een achterlijke tijd
Wel de hele dag nu verneuktquote:Op dinsdag 20 november 2012 13:24 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Kun je een keer uitslapen, is het weer niet goed
Dat waren nog eens tijden ja...dat ik alle verplichtingen voor die dag al om half 11 had afgerondquote:Op dinsdag 20 november 2012 13:25 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wel de hele dag nu verneuktmorgen half 12, ook een kut tijd. Liever van half 9 tot 10, heb je nog wat aan de dag
Ik had vandaag dus wel half 9 tot 10, is mn halve projectgroep (:')) er niet, omdat het zo vroeg isquote:Op dinsdag 20 november 2012 13:25 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wel de hele dag nu verneuktmorgen half 12, ook een kut tijd. Liever van half 9 tot 10, heb je nog wat aan de dag
quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:28 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik had vandaag dus wel half 9 tot 10, is mn halve projectgroep (:')) er niet, omdat het zo vroeg isEn de 3 die er waren (inclusief mijzelf) moesten het verst reizen.
Dit dus. Zoiets typisch...ik wil hier natuurlijk niet generaliseren, maar vaak zijn het mensen uit de Randstad met dit soort smoesjes, want die zijn grotere afstanden niet gewendquote:Op dinsdag 20 november 2012 13:28 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik had vandaag dus wel half 9 tot 10, is mn halve projectgroep (:')) er niet, omdat het zo vroeg isEn de 3 die er waren (inclusief mijzelf) moesten het verst reizen.
Jij bent toch stokoud?quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dit dus. Zoiets typisch...ik wil hier natuurlijk niet generaliseren, maar vaak zijn het mensen uit de Randstad met dit soort smoesjes, want die zijn grotere afstanden niet gewend
Bij ons zeggen ze, je haalt de opleiding niet zelf maar je haalt het met elkaar.quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dit dus. Zoiets typisch...ik wil hier natuurlijk niet generaliseren, maar vaak zijn het mensen uit de Randstad met dit soort smoesjes, want die zijn grotere afstanden niet gewend
Alles boven de 27quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Vertel mij wat jij stokoud vind...
quote:
Njah die gasten wonen dus in Zwolle zelf en moeten dan om half 9 aanwezig zijn. Dus misschien half 8 opstaan, klaarmaken en max 15 fietsen. Ik moet om half 7 mn nest uit en dan 45 minuten met de trein.quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Aan de andere kant is het soms wel handig als je elkaar (over en weer) soms wat verder kan helpen, al doende...maar het verneukeratieve van studie is dat het altijd dezelfde mensen zijn met free-rider gedrag, die alleen maar ballast vormen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:38 schreef vandermar het volgende:
[..]
Bij ons zeggen ze, je haalt de opleiding niet zelf maar je haalt het met elkaar.![]()
wat een gigantische bullshit. Ik zit daar niet om iemand anders een opleiding te laten halen lol. Ik zit er om zelf de opleiding te halen en niet om anderen te helpen.
Dat is de hoofdreden om naar de uni te gaan voor mij.quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Aan de andere kant is het soms wel handig als je elkaar (over en weer) soms wat verder kan helpen, al doende...maar het verneukeratieve van studie is dat het altijd dezelfde mensen zijn met free-rider gedrag, die alleen maar ballast vormen.
Zwolle...da's nog veel erger dan Randstadquote:Op dinsdag 20 november 2012 13:39 schreef Zhano het volgende:
[..]
Njah die gasten wonen dus in Zwolle zelf en moeten dan om half 9 aanwezig zijn. Dus misschien half 8 opstaan, klaarmaken en max 15 fietsen. Ik moet om half 7 mn nest uit en dan 45 minuten met de trein.
1 gast van ons groepje is al 2 weken spoorloos en daar hadden we het vanochtend ook over. Vond die leraar dat we vaker contact moesten proberen op te nemenquote:Op dinsdag 20 november 2012 13:38 schreef vandermar het volgende:
[..]
Bij ons zeggen ze, je haalt de opleiding niet zelf maar je haalt het met elkaar.![]()
wat een gigantische bullshit. Ik zit daar niet om iemand anders een opleiding te laten halen lol. Ik zit er om zelf de opleiding te halen en niet om anderen te helpen.
Ik zal je uit de droom helpen: ik zat op de uniquote:Op dinsdag 20 november 2012 13:41 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat is de hoofdreden om naar de uni te gaan voor mij.
Haten op Randstadquote:Op dinsdag 20 november 2012 13:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zwolle...da's nog veel erger dan Randstad
Gelukkig weet ik al vrij veel af van de opleiding die ik ga doen en daar is enkel eenmalig een kleine groepsopdracht. Voor de rest alleen maar werkgroepen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik zal je uit de droom helpen: ik zat op de uni
Fryslan Boppequote:Op dinsdag 20 november 2012 13:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zwolle...da's nog veel erger dan Randstad
Hbo is het slechte van mbo en wo bijelkaarquote:Op dinsdag 20 november 2012 13:41 schreef Zhano het volgende:
[..]
1 gast van ons groepje is al 2 weken spoorloos en daar hadden we het vanochtend ook over. Vond die leraar dat we vaker contact moesten proberen op te nemenHebben al talloze keren gebeld/gemaild etc. Toen zei ik iedereen zit hier voor zichzelf om deze opleiding te doen en kennelijk hoeft hij niet zo nodig. Toen keek die docent me ook een partij raar aan
Kun je mij het verschil tussen een werkgroep en een groepsopdracht uitleggen? Voor mij is het hetzelfde: je doet iets met een groep, met alle verwerpelijke soorten van mensen gedrag tot gevolgquote:Op dinsdag 20 november 2012 13:43 schreef vandermar het volgende:
[..]
Gelukkig weet ik al vrij veel af van de opleiding die ik ga doen en daar is enkel eenmalig een kleine groepsopdracht. Voor de rest alleen maar werkgroepen.
Als jij je mening weet te onderbouwen kan ik je reactie begrijpen maar haten zonder reden isquote:Op dinsdag 20 november 2012 13:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik vond dat reacties zo lang uitbleven, maar daar is-ie eindelijk
Ik lees alleen maar negatieve dingen over HBO.quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:43 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hbo is het slechte van mbo en wo bijelkaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |