nee echt?!quote:Op maandag 19 november 2012 23:02 schreef BDIL het volgende:
Het is Lamborghini Murcielago niet Ferrari
Aflevering 7.quote:
Op zich is het wel leuk om te zien hoe snel ik mijn coins verdien en ik merk wel duidelijk verbetering qua commentaarquote:Op maandag 19 november 2012 23:20 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Aflevering 7.Ik ga ze straks allemaal even kijken.
quote:Op maandag 19 november 2012 23:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Op zich is het wel leuk om te zien hoe snel ik mijn coins verdien en ik merk wel duidelijk verbetering qua commentaar
Wtf is datquote:Op maandag 19 november 2012 23:22 schreef Lindgren. het volgende:
Oh, en haters haten op mijn Pou.
[ afbeelding ]
Haha, dat is toch een app ofzo?quote:Op maandag 19 november 2012 23:22 schreef Lindgren. het volgende:
Oh, en haters haten op mijn Pou.
[ afbeelding ]
quote:
Ja, voor Android only. Een soort Tamagotchi, maar die kun je helemaal stylen.quote:
Haha dat verhaal over Sukquote:
Met silver packs verlies ik nu eigenlijk alleen maar coins, maar als ik zoveel coins heb kan ik natuurlijk wel een keer wat missen. Ik heb op mijn 2e account nog maar 235k omdat ik daar niet heb gehandeld en ik heb alleen maar coins aan packs uitgegevenquote:Op maandag 19 november 2012 23:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Haha dat verhaal over Suk
Silver pack openings lijkt me ook wel leuk. Bronze boeit me niet zo
"...en het zou best kunnen dat het nu weer zo is, maar dat weet ik niet helemaal zeker."quote:
Top afleveringen, alleen wel jammer dat zo weinig mensen er naar kijken.quote:
3412quote:Op maandag 19 november 2012 23:35 schreef Lindgren. het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/squads/1292501/
Ik ga dit team omzetten. Ik word met deze formatie en spelers echt aan alle kanten overlopen. Tegen een slechte tegenstander win ik makkelijk met 5, 6-0, maar tegen een redelijke tegenspeler met wat pace in zijn team ben ik kansloos. Ik ga 't anders doen en maak er een 3-5-2 van. Palladino en Sau gaan eruit en ook de Nederlanders ga ik vervangen denk ik.Alleen Jucilei, Danilinho, Zelao en Kanu blijven denk ik.
Is het ooit op NL123 geweest?quote:
Ik drink alleen geen alcohol dus dat wordt dan lastig. Ik heb nog geen echt dure teams zoals mijn BraSilver team van vorig jaar. Sowieso ga ik IF Grabban halen als die uitkomtquote:Op maandag 19 november 2012 23:36 schreef pascal08 het volgende:
[..]
"...en het zou best kunnen dat het nu weer zo is, maar dat weet ik niet helemaal zeker."
Wel gooooeeeeeiiiieeee deals man. 1.5M, je zou die coins echt moeten verkopen, kan je aardig wat kratjes van halen.
Ja, was de enige formatie waar ik ze allemaal op 9 chem kreeg.quote:
RTL 7 geloof ik. Maar echt een kuttijd.quote:Op maandag 19 november 2012 23:39 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Is het ooit op NL123 geweest?
Dan geef je een feestje.quote:Op maandag 19 november 2012 23:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik drink alleen geen alcohol dus dat wordt dan lastig. Ik heb nog geen echt dure teams zoals mijn BraSilver team van vorig jaar. Sowieso ga ik IF Grabban halen als die uitkomt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |