Nee, zo erg was het helaas wel.quote:Op maandag 19 november 2012 22:17 schreef padlarf het volgende:
Zo slecht was het toch ook weer niet?
Het was vooral net 1 of misschien wel 2 keer te veel en ook niet echt grappig.quote:
Ben ook benieuwd...quote:Op maandag 19 november 2012 22:37 schreef Faux. het volgende:
Ik heb niet gekeken en zie deze TT, wat is er gebeurd?
Echt???? Waar kan ik iets van hem lezenquote:Op dinsdag 20 november 2012 01:46 schreef bloodymary1 het volgende:
Dan te bedenken dat Nico Dijkshoorn ooit gewoon is begonnen hier op dit forum door net zo te zeiken over alles als de mensen in dit topic
Hij postte vroeger onder de naam doordevil. Was nogal fanatiek in de BigBrothertijd, was wel lachen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 09:58 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
[..]
Echt???? Waar kan ik iets van hem lezen.?
Haha dat heb ik ookquote:Op dinsdag 20 november 2012 10:52 schreef Doodloper het volgende:
Als ik dat lees dan hoor ik in m'n hoofd gewoon Nico het oplezen, super irritant
bron: Mediacourantquote:Sanne Wallis de Vries heeft spijt van persiflage DWDD
Sanne Wallis de Vries heeft er spijt van dat ze maandag in De Wereld Draait Door een persiflage deed op Yvon Jaspers. Dat blijkt uit haar berichten op Twitter. De nieuwste Boer Zoekt Vrouw-persiflage in de VARA-talkshow leidde tot hevige kritiek op Twitter, omdat bijna niemand de persiflage grappig leek te vinden. “Zonder m’n mentions te (willen) lezen, zeg ik: okee! Duidelijk! Conclusie hier is ‘hand overspeeld!’ #dwdd #bzv Wel fijn voor Yvon. #gewonnen“, schrijft De Vries.
De Vries stelt twitteraars gerust. “Kortom: ik zal ‘t niet meer doen. #bzv bij #dwdd. Tis klaar. Dus stop maar met negativiteit storten, kee? En vergeet niet: vorige x wel okee.”
Het is ook De Vries niet ontgaan dat de kritiek wel heel persoonlijk gericht is. “Ik zal ‘n rustig plekje opzoeken en voorzichtig erdoorheen.”
Mensen noemen de persiflage ‘geheel niet grappig’, ‘pesterij’ en ‘tenenkrommend’. Ook wordt gesproken over ‘kinderachtig terugpakken’.
Dat vraag ik mij ook altijd afquote:Op dinsdag 20 november 2012 12:27 schreef Karina het volgende:
Ik hoop dat ze ook nog even dit topic doorleest
quote:In his 1807 Almanach des Gourmands, gastronomist Grimod de La Reyničre presents his rôti sans pareil ("roast without equal")—a bustard stuffed with a turkey, a goose, a pheasant, a chicken, a duck, a guinea fowl, a teal, a woodcock, a partridge, a plover, a lapwing, a quail, a thrush, a lark, an ortolan bunting and a garden warbler—although he states that, since similar roasts were produced by ancient Romans, the rôti sans pareil was not entirely novel.[5][6][7] The final bird is very small but large enough to hold just an olive; it also suggests that, unlike modern multi-bird roasts, there was no stuffing or other packing placed in between the birds.
wat schrijft ze kinderachtig zegquote:
quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Claudia mag ook wegblijven wat een vervelend mens.
wat nou hert of reequote:
Inderdaad, dat mogen ze zich wel eens realiseren. Ik begrijp ook niet waarom ze maar door bleven gaan met die imitaties terwijl er nagenoeg geen positieve reacties op kwamen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:14 schreef Gamesua het volgende:
DWDD is sowieso tegenwoordig vooral een verzameling van oude stamgasten die steeds terugkomen, gemixt met wat er de laatste tijd zoal populair is. Helaas komt BzV dan dus ook lang, maar dat kom er t omdat ze dus niet beseffen dat de doelgroepen anders zijn. Al kijken een kwart van de Nederlanders BzV, dat betekent niet per se dat ze overlappen met DWDD-kijkers...
idd, en ik snap ook niet dat blijkbaar zoveel mensen ernaar kijken. Ik ken letterlijk niemand in mijn omgeving die het ooit heeft gekekenquote:Op dinsdag 20 november 2012 13:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat Boer Zoekt Vrouw zit ook niemand op te wachten.
Geouwehoer over niets is het.
Ze is nu twee keer geweest, dus ik zie haar nog wel vaker terugkomen daar.quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:47 schreef Gamesua het volgende:
Oh Gerdi was inderdaad heel leuk maar ik had het gevoel dat dat eenmalig was (al zeiden ze iets over dat ze misschien nog een keer terugkomt ofzo maar ik denk dat ze moeilijk een stamgast gaat worden).
Dat laatste denk ik niet hoor. Ik studeer aan de UU en ik ken een hoop mede studenten die naar BZV kijken. Ik denk eerder dat je het onderscheid kunt maken tussen mannen en vrouwen. Al weet ik dat in het seizoen waar Wietse en Peter in zaten ook een hoop mannen keken.quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:47 schreef Gamesua het volgende:
Oh Gerdi was inderdaad heel leuk maar ik had het gevoel dat dat eenmalig was (al zeiden ze iets over dat ze misschien nog een keer terugkomt ofzo maar ik denk dat ze moeilijk een stamgast gaat worden).
Over Boer Zoekt Vrouw, het gaat natuurlijk erom dat er een bepaalde groep mensen naar kijkt. Ik wil er niet laagdunkend over doen en zeggen dat dat per se SBS-kijkers zijn, maar zo'n beetje in die richting. Het is dus niet verwonderlijk dat de gemiddelde DWDD-kijker en/of hoogopgeleide weinig of geen mensen kent die BzV kijken.
Beatrix is een van haar beste typetjes.quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:20 schreef MightyMightyM het volgende:
Sanne Wallis de VriesVind wel meer van haar persiflages en typetjes tenenkrommend (die van Beatrix bijvoorbeeld).
En alsnog is het tenenkrommend...quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Beatrix is een van haar beste typetjes.
Nou, op BZV zitten helaas wel veel mensen te wachten, een miljoen of 4 zelfs.quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat Boer Zoekt Vrouw zit ook niemand op te wachten.
Geouwehoer over niets is het.
Gisteren was Connie Palmen een goeie geweest.quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:07 schreef Dos37 het volgende:
Ze moeten een tafelheer/dame zoeken die past bij de materie waar het die avond over zal gaan.
Wordt tijd dat Jan Mulder stopt, met alles.quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:05 schreef Loserkid het volgende:
Dwdd heeft frissere tafelheren/dames nodig.. Theo Maassen was leuk.. Hugo Borst.. Hans Teeuwen..
Niet weer Jan Mulder of Fidan Ekiz..
Dit vat het wegglijden van DWDD wel goed samen denk ik. Met als aanvulling dat Halina en Fidan ook al niet meer echt verfrissend zijn.quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:14 schreef Gamesua het volgende:
Verder dus veel te vaak dezelfde stamgasten en niet meer echt iets nieuws/interessants... Dijkshoorn vind ik echt te vaak terugkomen en zijn 'gedichten' worden echt oud, Sylvana mag van mij echt altijd wegblijven, de Breij is echt maar 1/100x leuk dus bij uitzondering graag, Jan Mulder vind ik wel leuk maar die komt ook te vaak, en verder is het natuurlijk ontzettend duidelijk dat wanneer de hot topic economie is Jort Kelder langskomt en bij misdaad de Vries. Zo voorspelbaar tegenwoordig. De enige recentere tafelgasten die ik me kan herinneren die leuk waren, waren Halina Rijn en Fidan Ekiz.
Ik denk dat die weer teveel lullen en dat vindt Matthijs niet zo leuk.quote:
Nee.. Gewoon nee.quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:20 schreef Specularium het volgende:
I.p.v. Pieter kunnen ze ook elke week een andere jonge/beginnende cabaretier een kans geven.
Omdat de redactie waarschijnlijk dronken was bij de voorselectie.quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:22 schreef Karina het volgende:
Dat was een tijdje terug toch? Elke week een andere cabaretier? Alleen heeft dat niet zo lang geduurd.
Op een zeker moment is de formule uitgewerkt, zou dat nu zijn?quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:57 schreef tompsv18 het volgende:
DWDD is de laatste tijd toch wel heel ver afgezakt zeg. Iedere keer dezelfde gasten, items die mensen grappig moeten vinden maar waar niemand om lacht en ga zo maar door. Jammer.
Toen Fransico van Jole het nog meepresenteerde, dat waren tijdenquote:Op dinsdag 20 november 2012 16:25 schreef hexje het volgende:
DWDD is al heel lang op. Zonder dit topic zou ik niet kijken. de eerste paar jaren heb ik het trouw gekeken. Daarna ben ik gestopt met kijken. Sinds een een klein half jaartje kijk ik weer. Ik voel dat ik weer ga stoppen met DWDD kijken. Het is echt niks.
Kijken om het zeiken denk ik.quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:55 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat ik eigenlijk niet begrijp, hebben jullie dan echt helemaal niks anders te doen? Ik kijk altijd pas na middernacht naar DWDD, anders heb ik er geen tijd voor. Ik vind het programma nog steeds heel leuk. Maar dat jullie dan allemaal kijken terwijl je er niks aan vindt, dat begrijp ik niet. Ja, tenzij je echt verder geen leven hebt dan t.v. kijken....
Dat had ze ook van te voren aan kunnen zien komen natuurlijkquote:Op dinsdag 20 november 2012 12:01 schreef Mike het volgende:
[Sanne Wallis de Vries heeft spijt van persiflage DWDD]
bron: Mediacourant
Jottemquote:
Weer Peterrrrrr vanavond.twitter:PeterRdeV twitterde op dinsdag 20-11-2012 om 18:15:32Zo meteen bij #DWDD in discussie met Folkert Jensma van NRC over de vraag of iedereen DNA moet afstaan... reageer retweet
Peter is er toch voor dat iedereen DNA afstaat?quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:18 schreef Pino112 het volgende:
Weer Peterrrrrr vanavond.twitter:PeterRdeV twitterde op dinsdag 20-11-2012 om 18:15:32Zo meteen bij #DWDD in discussie met Folkert Jensma van NRC over de vraag of iedereen DNA moet afstaan... reageer retweet
Na middernacht lig ik al in bedquote:Op dinsdag 20 november 2012 17:55 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat ik eigenlijk niet begrijp, hebben jullie dan echt helemaal niks anders te doen? Ik kijk altijd pas na middernacht naar DWDD, anders heb ik er geen tijd voor. Ik vind het programma nog steeds heel leuk. Maar dat jullie dan allemaal kijken terwijl je er niks aan vindt, dat begrijp ik niet. Ja, tenzij je echt verder geen leven hebt dan t.v. kijken....
Mwa, die muziek tribute-serie was bijv echt erg leuk. Het probleem ligt hem juist aan het gebrek aan vernieuwing op dit moment. Iedereen is Muldermoe en de dag dat Peter R de Vries de camera voorgoed gedag zou zomaar een nationale feestdag kunnen worden. Ze hebben juist het voordeel dat ze imo een wat hoger opgeleide doelgroep hebben. Doe eens wat gasten die echt weten waar ze het over hebben, ook al kent SBS 6 ze niet.quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:38 schreef Bosbeetle het volgende:
Wat ik vind dat dwdd soms mist is een beetje durf. Maar als je de zeurende menigte leest, wat dus hun kijkers zijn... dan snap ik ook wel dat je steeds minder durft.
De recordings?quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:59 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mwa, die muziek tribute-serie was bijv echt erg leuk.
Ik ook niet. Anders zat ik hier toch niet?quote:
Ook.quote:
quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:18 schreef Pino112 het volgende:
Welke is ook al weer Wauke?quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:12 schreef Tem het volgende:
Maar het staat Wauke natuurlijk vrij een andere reeks te openen, louter bestemd voor positivo's.
Peter heeft ook foto's van zichzelf boven zijn bed hangen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:21 schreef Specularium het volgende:
Peter wil gewoon ongegeneerd overal kunnen aftrekken met zijn dna.
Niet eens zo slecht. Al leidt haar gebit me wel een beetje af.quote:
Leuk geprobeerd. Maar haalt het bij lange na niet.quote:
Peter is wel een gast met een duidelijke mening.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:21 schreef Karina het volgende:
Kijk daar heb je het al, WEER Peter R. Gisteren zat hij er, daarna bij P&W en nu zit hij WEER hier.
En Tim Knol hebben we ook al vaker gezien.
Ja, volgens mij is bloodymary type Wauke.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:22 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Welke is ook al weer Wauke?
Van Sch?
Het hijgerige op het einde stoort mij. Verder vind ik hem prima.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:23 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Niet eens zo slecht. Al leidt haar gebit me wel een beetje af.
Wat doe jij dan tussen 19:25 en 20:25 uur?quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:55 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat ik eigenlijk niet begrijp, hebben jullie dan echt helemaal niks anders te doen? Ik kijk altijd pas na middernacht naar DWDD, anders heb ik er geen tijd voor.
Die zal inderdaad wel een pollepel hebben.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:24 schreef Tem het volgende:
[..]
Ja, volgens mij is bloodymary type Wauke.
Kreeg net een PM over WF Hermansquote:
Hmm, dan vond ik de sample herkomst colleges van Leo Blokhuis in de top2000 quizen interessanter.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:29 schreef clumsy_clown het volgende:
De tributes waren imo niet beter dan de originelen, maar legden wel ff aandacht op vaak geweldige en voor jongere kijkers soms nieuwe muziek.
Ze waren misschien niet beter, maar het was inderdaad wel leuk om naar te kijken.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:29 schreef clumsy_clown het volgende:
De tributes waren imo niet beter dan de originelen, maar legden wel ff aandacht op vaak geweldige en voor jongere kijkers soms nieuwe muziek.
Je kunt beter spijt hebben van iets wat je wel hebt gedaan dan van iets wat je niet hebt gedaan.quote:
Al ben ik hem nu wel een beetje moequote:
Kleine geertje zat vroeger al tierend op de bank in z'n pyjamaatjequote:
Nee ik ben de enige fokker die Claudia de Breij wel leuk vindt. Ik luister haar radioprogramma ook met veel plezierquote:
Andere Fokker werd gemaaild door 13jarige voor informatie over Hermansquote:
Beetje jammer ditquote:Op dinsdag 20 november 2012 19:33 schreef alors het volgende:
[..]
Nee ik ben de enige fokker die Claudia de Breij wel leuk vindt. Ik luister haar radioprogramma ook met veel plezier
.......oke........quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:33 schreef alors het volgende:
[..]
Nee ik ben de enige fokker die Claudia de Breij wel leuk vindt. Ik luister haar radioprogramma ook met veel plezier
quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:33 schreef alors het volgende:
[..]
Thank you for sharing.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:33 schreef alors het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:34 schreef GGMM het volgende:
Dat hij de tering krijgt met z'n nationale DNA-bank.
Wat is deze?quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:33 schreef alors het volgende:
[..]
Ok, jij bent dus doof?quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:33 schreef alors het volgende:
[..]
Wel een WTC.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:34 schreef Cynix ® het volgende:
Nederland heeft toch geen Twintowers?
Ik vind haar ook leuk.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:33 schreef alors het volgende:
[..]
Wel een WTCquote:Op dinsdag 20 november 2012 19:34 schreef Cynix ® het volgende:
Brave new worldquote:Op dinsdag 20 november 2012 19:35 schreef GGMM het volgende:
'Iedereen moet gewoon meedoen'We gaan echt die kant op he?
Hier zoeken we Ronald en Frank de Boer.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:34 schreef Cynix ® het volgende:
Maar weer geen Bush.quote:
Misschien wel een fokmeet gaande? Het is voor iedereen toegankelijk.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:34 schreef NoCigar het volgende:
Jezus, wat is dat publiek weer lelijk.
Niet elke kut is positief...quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:36 schreef hexje het volgende:
Wat schelden mensen toch met kut. Kut is positief mensen!!!!!!
En dan denken ze dat iedereen dood is want dan is er van iedereen DNA gevondenquote:Op dinsdag 20 november 2012 19:35 schreef Karina het volgende:
Like ditEn dan maar hopen dat er geen bom wordt gegooid op die server waar de database op staat.
Alleen Burgers Bushquote:
quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:36 schreef hexje het volgende:
Wat schelden mensen toch met kut. Kut is positief mensen!!!!!!
Ik moest lachen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:36 schreef Mignon het volgende:
[..]
Misschien wel een fokmeet gaande? Het is voor iedereen toegankelijk.
Dat jij lelijk bent, wil niet zeggen dat iedere fok!ker lelijk is.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:36 schreef Mignon het volgende:
[..]
Misschien wel een fokmeet gaande? Het is voor iedereen toegankelijk.
stream van drizzt?quote:
quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:37 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ach.., als je niets te verbergen hebt, wat boeit het dan?
De equivalent van een hoed maar dat staat zo raar in de studio.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:37 schreef Mani89 het volgende:
Waarom heeft die man een bril in zijn haar?
Hipster3.11.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:37 schreef Mani89 het volgende:
Waarom heeft die man een bril in zijn haar?
Sero-positiefquote:Op dinsdag 20 november 2012 19:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niet elke kut is positief...
correct. Sjek zondag ook alquote:Op dinsdag 20 november 2012 19:38 schreef henkde_j het volgende:
Claudia heeft het nieuwe Serious Request shirt aan?
Dutroux boeide ook.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:37 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ach.., als je niets te verbergen hebt, wat boeit het dan?
Dit.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:39 schreef Specularium het volgende:
De samples van het Vaatstra-onderzoek worden niet vernietigd he?
Terwijl men dat had beloofd.
Dat.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:39 schreef Meneerik2 het volgende:
Privacy gaat altijd boven veiligheid
Wat heb jij dan te verbergen smerige pedofiel?quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:39 schreef Meneerik2 het volgende:
Privacy gaat altijd boven veiligheid
Echt waar?quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:39 schreef Specularium het volgende:
De samples van het Vaatstra-onderzoek worden niet vernietigd he?
quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:40 schreef tong80 het volgende:
Lijk gevonden. Sylvana. Haar DNA spoorde niet.
En het kromme is dat in Duitsland een DNA systeem niet eens ter sprake komt. Zo anti administratie zijn ze daar tegenwoordig. Vandaar ook geen streetview in Duitslandquote:Op dinsdag 20 november 2012 19:39 schreef Sloggi het volgende:
Een Godwin, maar wel een goede:
De Duitsers profiteerden in de Tweede Wereldoorlog van de uitstekende administratie van de Nederlanders; alle joden stonden geregistreerd en konden zo worden opgehaald...
Kut voor je.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:40 schreef hexje het volgende:
Ik ben het vandaag niet eens met Peter.
HA!quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat heb jij dan te verbergen smerige pedofiel?
Zorgverzekeraars zullen graag dit willen wetenquote:Op dinsdag 20 november 2012 19:39 schreef Njosnavelin het volgende:
Kans op Alzheimer is wel degelijk te zien in DNA natuurlijk. Peter
Ik ook niet. Rechts standpuntje van hem.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:40 schreef hexje het volgende:
Ik ben het vandaag niet eens met Peter.
Dat is het hele probleem.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:40 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zorgverzekeraars zullen graag dit wil weten
Boete?quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:42 schreef julian6 het volgende:
Zijn er niet heel veel praktische bezwaren tegen zo'n verplichting? Wat als iemand weigert om zijn DNA af te staan?
Dan ben je een terroristische pedofiel.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:42 schreef julian6 het volgende:
Wat als iemand weigert om zijn DNA af te staan?
Spuit elfquote:Op dinsdag 20 november 2012 19:41 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik ken vrij veel meisjes met sperma op en in hun lichaam
Ja dat had ik gehoord, maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat het in de nabije toekomst niet vernietigd wordt. Eerst even elke Fries zorgvuldig screenen zou ik iig doen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Er wordt 'zorgvuldig mee omgegaan'.
Hoe is het internet in de bajes?quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:42 schreef marcodej het volgende:
Vaatstra lijkt me een enorme bitch geweest te zijn, zo afgaande op die foto.
Goedenavond btw.
Bam.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:39 schreef Sloggi het volgende:
Een Godwin, maar wel een goede:
De Duitsers profiteerden in de Tweede Wereldoorlog van de uitstekende administratie van de Nederlanders; alle joden stonden geregistreerd en konden zo worden opgehaald...
Een godwin en ad hominem, het lijkt NWS wel.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:43 schreef Specularium het volgende:
Peter heeft geen weerwoord en wordt persoonlijk.
Duidelijk.
2 kilometer verderop woonde ie. Terwijl de asielzoekers het wel verderop zochten.quote:
hij is knuffelbeer van dwdd toch?quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:45 schreef hexje het volgende:
WTF doet die Tim daar. Ik snap het niet. Waarom heeft zo iemand een podium.
Omdat hij een kennis van Leo Blokhuis is en zo via via. Ik mag Tim overigens wel, erg relaxte gast.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:45 schreef hexje het volgende:
HIJ IS ZO SCHATTIG EN MOLLIGquote:Op dinsdag 20 november 2012 19:45 schreef hexje het volgende:
Mwoah.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:44 schreef Meneerik2 het volgende:
De Belastingdienst gaat ook niet secuur met je data om, Peter. Gebeuren rare dingen daar
Meldt!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |