Nee, zo erg was het helaas wel.quote:Op maandag 19 november 2012 22:17 schreef padlarf het volgende:
Zo slecht was het toch ook weer niet?
Het was vooral net 1 of misschien wel 2 keer te veel en ook niet echt grappig.quote:
Ben ook benieuwd...quote:Op maandag 19 november 2012 22:37 schreef Faux. het volgende:
Ik heb niet gekeken en zie deze TT, wat is er gebeurd?
Echt???? Waar kan ik iets van hem lezenquote:Op dinsdag 20 november 2012 01:46 schreef bloodymary1 het volgende:
Dan te bedenken dat Nico Dijkshoorn ooit gewoon is begonnen hier op dit forum door net zo te zeiken over alles als de mensen in dit topic
Hij postte vroeger onder de naam doordevil. Was nogal fanatiek in de BigBrothertijd, was wel lachen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 09:58 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
[..]
Echt???? Waar kan ik iets van hem lezen.?
Haha dat heb ik ookquote:Op dinsdag 20 november 2012 10:52 schreef Doodloper het volgende:
Als ik dat lees dan hoor ik in m'n hoofd gewoon Nico het oplezen, super irritant
bron: Mediacourantquote:Sanne Wallis de Vries heeft spijt van persiflage DWDD
Sanne Wallis de Vries heeft er spijt van dat ze maandag in De Wereld Draait Door een persiflage deed op Yvon Jaspers. Dat blijkt uit haar berichten op Twitter. De nieuwste Boer Zoekt Vrouw-persiflage in de VARA-talkshow leidde tot hevige kritiek op Twitter, omdat bijna niemand de persiflage grappig leek te vinden. “Zonder m’n mentions te (willen) lezen, zeg ik: okee! Duidelijk! Conclusie hier is ‘hand overspeeld!’ #dwdd #bzv Wel fijn voor Yvon. #gewonnen“, schrijft De Vries.
De Vries stelt twitteraars gerust. “Kortom: ik zal ‘t niet meer doen. #bzv bij #dwdd. Tis klaar. Dus stop maar met negativiteit storten, kee? En vergeet niet: vorige x wel okee.”
Het is ook De Vries niet ontgaan dat de kritiek wel heel persoonlijk gericht is. “Ik zal ‘n rustig plekje opzoeken en voorzichtig erdoorheen.”
Mensen noemen de persiflage ‘geheel niet grappig’, ‘pesterij’ en ‘tenenkrommend’. Ook wordt gesproken over ‘kinderachtig terugpakken’.
Dat vraag ik mij ook altijd afquote:Op dinsdag 20 november 2012 12:27 schreef Karina het volgende:
Ik hoop dat ze ook nog even dit topic doorleest
quote:In his 1807 Almanach des Gourmands, gastronomist Grimod de La Reynière presents his rôti sans pareil ("roast without equal")—a bustard stuffed with a turkey, a goose, a pheasant, a chicken, a duck, a guinea fowl, a teal, a woodcock, a partridge, a plover, a lapwing, a quail, a thrush, a lark, an ortolan bunting and a garden warbler—although he states that, since similar roasts were produced by ancient Romans, the rôti sans pareil was not entirely novel.[5][6][7] The final bird is very small but large enough to hold just an olive; it also suggests that, unlike modern multi-bird roasts, there was no stuffing or other packing placed in between the birds.
wat schrijft ze kinderachtig zegquote:
quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Claudia mag ook wegblijven wat een vervelend mens.
wat nou hert of reequote:
Inderdaad, dat mogen ze zich wel eens realiseren. Ik begrijp ook niet waarom ze maar door bleven gaan met die imitaties terwijl er nagenoeg geen positieve reacties op kwamen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:14 schreef Gamesua het volgende:
DWDD is sowieso tegenwoordig vooral een verzameling van oude stamgasten die steeds terugkomen, gemixt met wat er de laatste tijd zoal populair is. Helaas komt BzV dan dus ook lang, maar dat kom er t omdat ze dus niet beseffen dat de doelgroepen anders zijn. Al kijken een kwart van de Nederlanders BzV, dat betekent niet per se dat ze overlappen met DWDD-kijkers...
idd, en ik snap ook niet dat blijkbaar zoveel mensen ernaar kijken. Ik ken letterlijk niemand in mijn omgeving die het ooit heeft gekekenquote:Op dinsdag 20 november 2012 13:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat Boer Zoekt Vrouw zit ook niemand op te wachten.
Geouwehoer over niets is het.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |