SPOILER: Winterefteling - Januari?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: boterkoekkoffiepannenkoekenbiergamesextettenslaapmeet 19/20 of 26/27 januari - HoornOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - ??? - NijmegenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-11-2012 19:10:06 ]![]()
Klopt. Hoewel sperma andersom ook niet lief is voor de vagina. Gooit je hele zuurgraad uit balans.quote:Op maandag 19 november 2012 19:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De vagina is een heel vijandige omgeving, vooral voor zaadcellen.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Kijk het nog maar een week aan, mocht het niet minder worden of de klachten verergeren.. even de HA bellen.quote:Op maandag 19 november 2012 18:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Pijn aan de binnenkant van mijn vinger (handpalm kant).The way that you flip your hair gets me overwhelmed.![]()
Ik had de diagnose al gesteld.quote:Op maandag 19 november 2012 19:01 schreef Fera het volgende:
Ik vraag straks aan mijn moeder wat het eventueel kan zijn.But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Voor sommige misschien welquote:Op maandag 19 november 2012 19:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Klopt. Hoewel sperma andersom ook niet lief is voor de vagina. Gooit je hele zuurgraad uit balans.
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.![]()
Cholera?quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Jep.quote:But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Ja dus helaas vin, ik zou alvast je moeder maar inlichten.quote:Op maandag 19 november 2012 19:03 schreef Joysa het volgende:
[..]
Met de dood binnen een week tot gevolg.But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
De prognose van zere vingers is helaas zeer slecht.quote:Op maandag 19 november 2012 19:04 schreef Raene het volgende:
[..]
Ja dus helaas vin, ik zou alvast je moeder maar inlichten.
Ik wil graag een stuk kersentaart bij de koffietafel.The way that you flip your hair gets me overwhelmed.![]()
I call dibs on his stuffquote:Op maandag 19 november 2012 19:04 schreef Raene het volgende:
[..]
Ja dus helaas vin, ik zou alvast je moeder maar inlichten.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Daarom gewoon niet daar klaarkomen.quote:Op maandag 19 november 2012 19:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Klopt. Hoewel sperma andersom ook niet lief is voor de vagina. Gooit je hele zuurgraad uit balans.
Affreus en abject is het.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik heb het ook maar ergens gelezen.quote:
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Dat klopt. Heb stekende pijn in op de bovenkant van mijn hand, handpalm niet en duwen maakt ook niks uit.quote:Op maandag 19 november 2012 19:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Dus zeurende pijn in elke vinger behalve je duim? En de rest van je hand, voel je daar pijn? In de palm bijvoorbeeld? Hoe is het als je er op duwt?![]()
True story.quote:
Maar niet iedere vagina heeft dezelfde zuurgraad
Sowieso klaarkomenquote:Op maandag 19 november 2012 19:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daarom gewoon niet daar klaarkomen.
Affreus en abject is het.zo zondig
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Je moet eens stoppen met jezelf in een slachtofferrol te plaatsen bij alles wat er gezegd word.quote:Op maandag 19 november 2012 18:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vroeg wat IK gedaan had tally.
Zeg je ''dat gezeik van afgelopen dagen''
Dusja dan krijg ik de indruk dat je de schuld bij mij neerlegd.
Daar zeg ik dat het stom is om tieten te plaatsen als de SC onder een vergrootglas ligt.Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.![]()
Nou is die van jou wel extreem zuur natuurlijk.quote:Op maandag 19 november 2012 19:05 schreef Joysa het volgende:
[..]
True story.
Maar niet iedere vagina heeft dezelfde zuurgraad
Zure matten zijn er niks bij.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Zal ik serieus eens in mijn klapper kijken wat die zegt?quote:Op maandag 19 november 2012 19:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat klopt. Heb stekende pijn in op de bovenkant van mijn hand, handpalm niet en duwen maakt ook niks uit.
quote:Op maandag 19 november 2012 19:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nou is die van jou wel extreem zuur natuurlijk.
Zure matten zijn er niks bij.
Nee, klaarkomen is goed. Vermindert de kans op prostaatproblemen.quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik voel het pas sinds vandaag, zaterdag heb ik dat vrijgezellenfeest gehad.quote:Op maandag 19 november 2012 19:02 schreef Joysa het volgende:
[..]
Kijk het nog maar een week aan, mocht het niet minder worden of de klachten verergeren.. even de HA bellen.Liever nietquote:Op maandag 19 november 2012 19:03 schreef Joysa het volgende:
[..]
Met de dood binnen een week tot gevolg.![]()
![]()
Je bent een post vergeten.quote:Op maandag 19 november 2012 19:05 schreef Tally het volgende:
[..]
Je moet eens stoppen met jezelf in een slachtofferrol te plaatsen bij alles wat er gezegd word.
Daar zeg ik dat het stom is om tieten te plaatsen als de SC onder een vergrootglas ligt.But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Is dat zo? Bron?quote:Op maandag 19 november 2012 19:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, klaarkomen is goed. Vermindert de kans op prostaatproblemen.14 SHADES OF GREY
Graagquote:Op maandag 19 november 2012 19:05 schreef Joysa het volgende:
[..]
Zal ik serieus eens in mijn klapper kijken wat die zegt?![]()
![]()
Kappen met het opnieuw starten van die rel. Het is afgelopen nu.Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Ik ben heel goed in klaarkomen, wat nu?quote:Op maandag 19 november 2012 19:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, klaarkomen is goed. Vermindert de kans op prostaatproblemen.Rustig aan.![]()
Ik zou er als het morgen niet minder is gewoon mee naar de dokter gaanquote:Op maandag 19 november 2012 19:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat klopt. Heb stekende pijn in op de bovenkant van mijn hand, handpalm niet en duwen maakt ook niks uit.
dus![]()
2 minuten per dag naar gezonde tieten staren ookquote:Op maandag 19 november 2012 19:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, klaarkomen is goed. Vermindert de kans op prostaatproblemen.![]()
dus![]()
Is er een afwijkende stand?quote:
Kun je het normaal bewegen?
Is het dik?The way that you flip your hair gets me overwhelmed.![]()
Sorry Joy, maar het is de waarheid.quote:
Gelukkig houdt Mur van zure matten.http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/12887469quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Maar hoe zie je dat tieten gezond zijn?quote:Op maandag 19 november 2012 19:08 schreef Evie het volgende:
[..]
2 minuten per dag naar gezonde tieten staren ook
14 SHADES OF GREY
Is het onderzoek gebaseerd op real time pleasure of virtuele plaatjes?quote:Op maandag 19 november 2012 19:08 schreef Evie het volgende:
[..]
Rustig aan.![]()
Vooral bij typen heb ik het. Kan het nog wel normaal bewegen en ik zie niks diks.quote:Op maandag 19 november 2012 19:08 schreef Joysa het volgende:
[..]
Is er een afwijkende stand?
Kun je het normaal bewegen?
Is het dik?![]()
Dan ben ik de meest gezonde man op deze aardbol als dat zo is.quote:Op maandag 19 november 2012 19:08 schreef Evie het volgende:
2 minuten per dag naar gezonde tieten staren ook![]()
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you![]()
irlquote:Op maandag 19 november 2012 19:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Is het onderzoek gebaseerd op real time pleasure of virtuele plaatjes?
dus![]()
Gewoon doorgaan er mee.quote:Op maandag 19 november 2012 19:07 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ben heel goed in klaarkomen, wat nu?Bron?quote:Op maandag 19 november 2012 19:08 schreef Evie het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Veel kijken natuurlijk.quote:Op maandag 19 november 2012 19:08 schreef tijnbrein het volgende:
Maar hoe zie je dat tieten gezond zijn?
Kun je een aanleiding bedenken?quote:Op maandag 19 november 2012 19:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vooral bij typen heb ik het. Kan het nog wel normaal bewegen en ik zie niks diks.
Ik zou het zelf nog een paar dagen aankijken en alleen bellen als het erger wordt.
Mijn klapper zegt triage U4.. dat is niet dringend, en mag ook de volgende dag ingepland worden
Kogelstoten? Touwtrekken?quote:Op maandag 19 november 2012 19:09 schreef Joysa het volgende:
[..]
Kun je een aanleiding bedenken?
Ik zou het zelf nog een paar dagen aankijken en alleen bellen als het erger wordt.![]()
Sommige dingen moet je gewoon als waarheid aannemen. Dit is er zoéén.quote:I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Dan ga ik snel dood denk ik.quote:Op maandag 19 november 2012 19:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sommige dingen moet je gewoon als waarheid aannemen. Dit is er zoéén.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Oke als de dokter het zegtquote:Op maandag 19 november 2012 19:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sorry Joy, maar het is de waarheid.
Gelukkig houdt Mur van zure matten.
[..]
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/12887469even wat fapvoer opzoeken
14 SHADES OF GREY
Je was oké.quote:
Joh, niet zo zeiken dan. Zijn niet echt dingen die je dagelijks doet dus misschien is het gewoon spierpijnquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The way that you flip your hair gets me overwhelmed.![]()
quote:Op maandag 19 november 2012 19:11 schreef Joysa het volgende:
[..]
Joh, niet zo zeiken dan. Zijn niet echt dingen die je dagelijks doet dus misschien is het gewoon spierpijnJa dat zeg ik tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Sinds wanneer? Wat heb je gedaan? Wat is er gebeurd? Wat voor een pijn? Continu? Zeurend? Stekend? Waar zit de pijn precies en wordt het door uitgelokt? (beweging ook in rust, bepaalde stand? Rood, warm, kloppend? Hoe is het veranderd over de loop der tijd? Wat kan je nog wel en niet meer met je hand? Heb je verder nog ergens last van? Heb je koorts? Heb je het eerder gehad? zow.. vragenuurtjequote:Op maandag 19 november 2012 19:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vooral bij typen heb ik het. Kan het nog wel normaal bewegen en ik zie niks diks.dus![]()
Deze net besteld voor een FOK! en DEF maatje van me
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Even een kleine huishoudelijke mededeling:
Er zijn 2 data naar boven gekomen mbt de boterkoekkoffiepannenkoekenbiergamesextettenslaapmeet
(zie de OP)
1 van deze 2 data gaat het worden, de gene die aangegeven stonden als zeker en als ovb hebben een PM gekregen.
Later als de data bekend wordt gemaakt zal er meer info volgen
Vriendelijk bedankt voor uw tijd
Mvg, Mevrouw Lola
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-11-2012 19:16:01 ]![]()
Ik zal je wel foto's van mijn pener sturen.quote:Op maandag 19 november 2012 19:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oke als de dokter het zegteven wat fapvoer opzoeken
Op mijn grafschip zal staan: Hij keek te weinig naar tieten.quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Als je even terug leest kan je het allemaal vindenquote:Op maandag 19 november 2012 19:12 schreef Evie het volgende:
[..]
Sinds wanneer? Wat heb je gedaan? Wat is er gebeurd? Wat voor een pijn? Continu? Zeurend? Stekend? Waar zit de pijn precies en wordt het door uitgelokt? (beweging ook in rust, bepaalde stand? Rood, warm, kloppend? Hoe is het veranderd over de loop der tijd? Wat kan je nog wel en niet meer met je hand? Heb je verder nog ergens last van? Heb je koorts? Heb je het eerder gehad? zow.. vragenuurtje![]()
![]()
Ik was al aardig op weg zo te zien.quote:Op maandag 19 november 2012 19:12 schreef Evie het volgende:
[..]
Sinds wanneer? Wat heb je gedaan? Wat is er gebeurd? Wat voor een pijn? Continu? Zeurend? Stekend? Waar zit de pijn precies en wordt het door uitgelokt? (beweging ook in rust, bepaalde stand? Rood, warm, kloppend? Hoe is het veranderd over de loop der tijd? Wat kan je nog wel en niet meer met je hand? Heb je verder nog ergens last van? Heb je koorts? Heb je het eerder gehad? zow.. vragenuurtje![]()
Weeejoooo, ik had veul van die vragen alquote:Op maandag 19 november 2012 19:12 schreef Evie het volgende:
[..]
Sinds wanneer? Wat heb je gedaan? Wat is er gebeurd? Wat voor een pijn? Continu? Zeurend? Stekend? Waar zit de pijn precies en wordt het door uitgelokt? (beweging ook in rust, bepaalde stand? Rood, warm, kloppend? Hoe is het veranderd over de loop der tijd? Wat kan je nog wel en niet meer met je hand? Heb je verder nog ergens last van? Heb je koorts? Heb je het eerder gehad? zow.. vragenuurtje
ik ga ook geneeskunde doen, ik zweeeeer
JA DOKTER dat heb ik net ook al tegen 10 andere artsen verteldquote:Op maandag 19 november 2012 19:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als je even terug leest kan je het allemaal vinden
EN TOCH ZUL JE HET GVD NOG EEN KEER MOETEN VERTELLEN JONGEThe way that you flip your hair gets me overwhelmed.![]()
Heb mijn info liever geconcentreerdquote:Op maandag 19 november 2012 19:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als je even terug leest kan je het allemaal vindenMaar kan je aanraden om naar de dokter te gaan als het je verhindert of de pijn niet wegtrekt ipv dokter internet te raadplegen
dus![]()
Goed idee. Ben je dalijk 35 als je eindelijk een baan hebt.quote:Op maandag 19 november 2012 19:13 schreef Joysa het volgende:
[..]
Weeejoooo, ik had veul van die vragen al
Een mailtje? Heb jij m'n mailadres dan?quote:Op maandag 19 november 2012 19:12 schreef LovelyLady het volgende:
Even een kleine huishoudelijke mededeling:
Er zijn 2 data naar boven gekomen mbt de boterkoekkoffiepannenkoekenbiergamesextettenslaapmeet
(zie de OP)
1 van deze 2 data gaat het worden, de gene die aangegeven stonden als zeker en als ovb hebben een mailtje gekregen.
Later als de data bekend wordt gemaakt zal er meer info volgen
Vriendelijk bedankt voor uw tijd
Mvg, Mevrouw Lola
Ok, dan maar nietquote:Op maandag 19 november 2012 19:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goed idee. Ben je dalijk 35 als je eindelijk een baan hebt.
PM heb ik wel gekregenquote:Op maandag 19 november 2012 19:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Een mailtje? Heb jij m'n mailadres dan?
Brutal. Fucking. Metal.![]()
Dit is even een standaard opdreuntje hoor.. als ik er over nadenk heb ik vast meer vragen. Maar belangrijker is het om het te zien, en te weten wat er gebeurd is als iemand last van zn hand heeft imoquote:Op maandag 19 november 2012 19:13 schreef Joysa het volgende:
[..]
dus![]()
Coolquote:Op maandag 19 november 2012 19:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zal je wel foto's van mijn pener sturen.ik zie je PM/DM wel verschijnen
14 SHADES OF GREY
Pmquote:Op maandag 19 november 2012 19:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Een mailtje? Heb jij m'n mailadres dan?sorry
![]()
Je was idd goed op wegquote:Op maandag 19 november 2012 19:13 schreef Joysa het volgende:
[..]
dus![]()
Hehehehhee, die wil ik ookquote:Op maandag 19 november 2012 19:12 schreef ErwinRommel het volgende:
Deze net besteld voor een FOK! en DEF maatje van me
[ afbeelding ]
Brutal. Fucking. Metal.![]()
Ik hoef maar tot aan die vragen te wetenquote:Op maandag 19 november 2012 19:15 schreef Evie het volgende:
[..]
Dit is even een standaard opdreuntje hoor.. als ik er over nadenk heb ik vast meer vragen. Maar belangrijker is het om het te zien, en te weten wat er gebeurd is als iemand last van zn hand heeft imo
daarna is advies of afspraak.. handig
Wat? Iemand die het daadwerkelijk wil zien?quote:Op maandag 19 november 2012 19:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Coolik zie je PM/DM wel verschijnen
Oke, nog een keer dan voor jou.quote:Op maandag 19 november 2012 19:12 schreef Evie het volgende:
[..]
Sinds wanneer? Wat heb je gedaan? Wat is er gebeurd? Wat voor een pijn? Continu? Zeurend? Stekend? Waar zit de pijn precies en wordt het door uitgelokt? (beweging ook in rust, bepaalde stand? Rood, warm, kloppend? Hoe is het veranderd over de loop der tijd? Wat kan je nog wel en niet meer met je hand? Heb je verder nog ergens last van? Heb je koorts? Heb je het eerder gehad? zow.. vragenuurtje
- Vanmorgen
- Zaterdag touwtrekken, kogelstoten
- Zeurend, maar ook stekend
- In mijn vingers (geen duim), aan de binnenkant van mijn hand.
- Tijdens het typen vooral
- Niet rood, warm op kloppend.
- Sinds vanmorgen erger geworden
- Ik kan alles nog voor zover ik weet
- Ik lig met griep (koude rillingen) op bed, al heb ik het nu warm (behalve handen).
- Nog nooit eerder gehad.![]()
Bij een val op de hand bij pijn bij drukken op de snuifmuis altijd een fotoowtje laten maken he?! jeweetsquote:Op maandag 19 november 2012 19:16 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik hoef maar tot aan die vragen te weten
daarna is advies of afspraak.. handig
dus![]()
Is dat zo raar?quote:Op maandag 19 november 2012 19:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat? Iemand die het daadwerkelijk wil zien?14 SHADES OF GREY
Mag ik niet hequote:Op maandag 19 november 2012 19:17 schreef Evie het volgende:
[..]
Bij een val op de hand bij pijn bij drukken op de snuifmuis altijd een fotoowtje laten maken he?! jeweets
Moet ik eerst naar arts sturen..
griep.. die vind ik leuker om op in te gaanquote:Op maandag 19 november 2012 19:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oke, nog een keer dan voor jou.
- Vanmorgen
- Ik lig met griep (koude rillingen) op bed, al heb ik het nu warm (behalve handen).
- Nog nooit eerder gehad.
Ja.quote:
Naast jou en Ayumu is er namelijk niemand die dat wil.
Ow, en Newb.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Doe maarquote:Op maandag 19 november 2012 19:18 schreef Joysa het volgende:
[..]
griep.. die vind ik leuker om op in te gaan![]()
![]()
Overstrekking van je pezen en of gewrichten.. gaat wel weer over zou mijn eerste gok zijn.quote:Op maandag 19 november 2012 19:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oke, nog een keer dan voor jou.
- Vanmorgen
- Nog nooit eerder gehad.
Tweede icm griep (spierpijn en verzuring van spieren)..
Maargoed als het niet wegtrekt even langsgaan bij de dokter he?!
dus![]()
En ikquote:Op maandag 19 november 2012 19:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja.
Ow, en Newb.![]()
![]()
Zal ik doenquote:Op maandag 19 november 2012 19:19 schreef Evie het volgende:
[..]
Overstrekking van je pezen en of gewrichten.. gaat wel weer over zou mijn eerste gok zijn.
Tweede icm griep (spierpijn en verzuring van spieren)..
Maargoed als het niet wegtrekt even langsgaan bij de dokter he?!![]()
![]()
Dat zijn al 2 andere naast mijquote:Op maandag 19 november 2012 19:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja.
Ow, en Newb.als je gaat zoeken hier op Fok! vast wel meer
14 SHADES OF GREY
Misschien een hint dat ik maar eens bij de mannen moet gaan zoeken.quote:Op maandag 19 november 2012 19:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat zijn al 2 andere naast mijals je gaat zoeken hier op Fok! vast wel meer
Lesbo's werkt toch echt niet he?quote:Op maandag 19 november 2012 19:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien een hint dat ik maar eens bij de mannen moet gaan zoeken.The way that you flip your hair gets me overwhelmed.![]()
Alleen als jij dat wilt.quote:Op maandag 19 november 2012 19:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien een hint dat ik maar eens bij de mannen moet gaan zoeken.
14 SHADES OF GREY
Alsof ik alleen op Rokje val.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
quote:Op maandag 19 november 2012 19:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alsof ik alleen op Rokje val.Wie zijn die andere vier meiden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
[..]
Alsof ik alleen op Rokje val.Ken jij er zoveel? Je kan een lijstje afwerken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Dat is een geheim he?quote:Op maandag 19 november 2012 19:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wie zijn die andere vier meiden?
1) Potquote:Op maandag 19 november 2012 19:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Ken jij er zoveel? Je kan een lijstje afwerken.
2) bezet
3) wil mij niet
4) durf ik niet te vragen
5) friendzone
Zoiets?14 SHADES OF GREY
Gelijk heb jequote:
14 SHADES OF GREY
[..]
Alsof ik alleen op Rokje val.Ik denk dat ze het niet eens zo bedoeldeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Ik hoop het niet voor hem.quote:Op maandag 19 november 2012 19:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
1) Pot
2) bezet
3) wil mij niet
5) friendzone
Zoiets?C'est la vie
1) Lesbisch.quote:Op maandag 19 november 2012 19:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
1) Pot
2) bezet
3) wil mij niet
5) friendzone
Zoiets?
2) Bezet.
3) Bezet.
4) Bezet.
5) Wil mij niet.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik wil graag opheldering in zaak 5, is het feit dat zij jou niet wil 100% zeker?C'est la vie
Klinkt een beetje als mij.quote:Op maandag 19 november 2012 19:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
1) Lesbisch.
2) Bezet.
3) Bezet.
4) Bezet.
5) Wil mij niet.
14 SHADES OF GREY
Hmm, zit je niet mee he...quote:Op maandag 19 november 2012 19:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
1) Lesbisch.
2) Bezet.
3) Bezet.
4) Bezet.
5) Wil mij niet.Rustig aan.![]()
Ga aan wederhoor doen bij dame nummer 5quote:Op maandag 19 november 2012 19:31 schreef heloef het volgende:
Ik wil graag opheldering in zaak 5, is het feit dat zij jou niet wil 100% zeker?14 SHADES OF GREY
Joy kennende.quote:Op maandag 19 november 2012 19:30 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het niet eens zo bedoeldeNee, procent of 80.quote:Op maandag 19 november 2012 19:31 schreef heloef het volgende:
Ik wil graag opheldering in zaak 5, is het feit dat zij jou niet wil 100% zeker?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Krijg de tyfus. Eerst moest ik naar de wc, zat ik net, gaat de bel. Jehova's
.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
quote:Op maandag 19 november 2012 19:33 schreef Samzz het volgende:
.
Sorry
![]()
![]()
20% kans...quote:
Daar spreek ik willekeurige dame wel voor aan hoor, schiet op die luie stoel van je uit
Rustig aan.![]()
Gezellig mensen tochquote:Op maandag 19 november 2012 19:33 schreef Samzz het volgende:
.
die komen nog iets brengen, meeste mensen die aan de deur komen wil iets van je hebben
14 SHADES OF GREY
Ik baalDe kleine heeft mijn telefoon even langs de muur gehaald dus zitten er krassen in mn beschermlaagje
Moet ik weer een nieuwe kopen want ik kan niet zo goed tegen oneffenheden in het scherm
Ik kan godverdomme niet lopenquote:Op maandag 19 november 2012 19:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gezellig mensen tochdie komen nog iets brengen, meeste mensen die aan de deur komen wil iets van je hebben
.
Die waren vanmiddag hier!quote:Op maandag 19 november 2012 19:33 schreef Samzz het volgende:
.
die lopen een end zeg
Ik ben bezig KT, ik ben bezig. Plannen zijn in uitvoer.quote:Op maandag 19 november 2012 19:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
20% kans...
Daar spreek ik willekeurige dame wel voor aan hoor, schiet op die luie stoel van je uitEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik ga niet meer opstaan voor de komende paar uurquote:.
Schiet opquote:Op maandag 19 november 2012 19:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben bezig KT, ik ben bezig. Plannen zijn in uitvoer.
Rustig aan.![]()
Ik ook nietquote:Op maandag 19 november 2012 19:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga niet meer opstaan voor de komende paar uur.
![]()
![]()
En ze hebben niet aan gebedsgenezing gedaan en je been genezen?quote:14 SHADES OF GREY
Goedenavond.. Mijn hand gaat er zo af vallen, hij is al zwart
What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Hier komen ze nooitquote:Op maandag 19 november 2012 19:35 schreef Tally het volgende:
[..]
Die waren vanmiddag hier!
die lopen een end zeg![]()
dus![]()
Je transformeert in zwarte piet, je gaat mee naar spanje enzo.quote:Op maandag 19 november 2012 19:37 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Rustig aan.![]()
NOESSSSSSSSSSSSquote:Op maandag 19 november 2012 19:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je transformeert in zwarte piet, je gaat mee naar spanje enzo.
quote:Op maandag 19 november 2012 19:37 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Dat is niet zo mooi![]()
![]()
Mag ik hem?quote:Op maandag 19 november 2012 19:37 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Ik verwacht wel procesverslagen.quote:Op maandag 19 november 2012 19:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben bezig KT, ik ben bezig. Plannen zijn in uitvoer.C'est la vie
Ik heb met een zuur gezicht de deur dichtgesmetenquote:Op maandag 19 november 2012 19:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En ze hebben niet aan gebedsgenezing gedaan en je been genezen?.
quote:![]()
Nee, want ik ben nog niet klaar met mijn geheime project
Ik wil dat je m er ff weer op naait eerst, tot ik klaar ben met mijn doelquote:![]()
Daarna mag je m hebben
Als ze nu eens naar de maan lopen...quote:Op maandag 19 november 2012 19:35 schreef Tally het volgende:
[..]
die lopen een end zeg“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Dat is wel het bestequote:Op maandag 19 november 2012 19:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb met een zuur gezicht de deur dichtgesmeten.
14 SHADES OF GREY
Laatste verslag: Ik stond met haar te praten tijdens werk. Net toen het leuk begon te worden moest ik naar binnen om iemand daar te vervangen.quote:
Ik zie haar donderdag weer, als het goed is.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Maar natuurlijk ga ik je wel missen.quote:Op maandag 19 november 2012 19:39 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik geloof er geen zak van
Rustig aan.![]()
Geheim project, toe maarquote:Op maandag 19 november 2012 19:39 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]![]()
Nee, want ik ben nog niet klaar met mijn geheime project![]()
![]()
Deal. Ik pak mijn naald en draad.quote:Op maandag 19 november 2012 19:39 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik wil dat je m er ff weer op naait eerst, tot ik klaar ben met mijn doel![]()
Daarna mag je m hebben
Succesquote:Op maandag 19 november 2012 19:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Laatste verslag: Ik stond met haar te praten tijdens werk. Net toen het leuk begon te worden moest ik naar binnen om iemand daar te vervangen.
Ik zie haar donderdag weer, als het goed is.
14 SHADES OF GREY
Allicht zouden er dan wat meer mensen overtuigd worden van dat geloofquote:Op maandag 19 november 2012 19:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als ze nu eens naar de maan lopen...
Rustig aan.![]()
quote:Op maandag 19 november 2012 19:41 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar natuurlijk ga ik je wel missen.Ja jaquote:
Hokeujjjjquote:Op maandag 19 november 2012 19:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Deal. Ik pak mijn naald en draad.
Wat is je doel eigenlijk?quote:Op maandag 19 november 2012 19:42 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Ja ja![]()
[..]
Hokeujjjj
Ik heb 1 keer een folder aangenomen... nu staan ze elke zaterdag klokslag 11:00 voor mijn deurquote:Op maandag 19 november 2012 19:35 schreef Tally het volgende:
[..]
die lopen een end zeg!
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
gezelligquote:Op maandag 19 november 2012 19:43 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik heb 1 keer een folder aangenomen... nu staan ze elke zaterdag klokslag 11:00 voor mijn deur!
![]()
Jij kan ook moeilijk nee zeggen?quote:Op maandag 19 november 2012 19:43 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik heb 1 keer een folder aangenomen... nu staan ze elke zaterdag klokslag 11:00 voor mijn deur!
![]()
![]()
Je kunt zo een ding op je brievenbus doen... En dan ipv ''nee, nee'' gewoon: ''Geen jehova's''quote:Op maandag 19 november 2012 19:43 schreef Raene het volgende:
[..]
Rustig aan.![]()
Mijn geheime project zo spoedig mogelijk af hebben, maar eerst ff van die verkramping in m'n hand af zien te komenquote:
Dat brengt mij op ideeen...quote:Op maandag 19 november 2012 19:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij kan ook moeilijk nee zeggen?
Rustig aan.![]()
Weer te hard gesopt?quote:Op maandag 19 november 2012 19:44 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Mijn geheime project zo spoedig mogelijk af hebben, maar eerst ff van die verkramping in m'n hand af zien te komenC'est la vie
Daar zou ie zo onderhand wel aan gewend moeten zijn hoorquote:
Jehova's komen hier ook elk jaar aan de deur. Is een gezin dat in de buurt woont volgens mij. Wel een hete dochter van rond de 16-17
Maarja, geven slechts een flyertje, een glimlach en een goedendag. Ik vind het allemaal best![]()
![]()
Ligt nog open.quote:Op maandag 19 november 2012 19:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Laatste verslag: Ik stond met haar te praten tijdens werk. Net toen het leuk begon te worden moest ik naar binnen om iemand daar te vervangen.
Ik zie haar donderdag weer, als het goed is.
Heb je met haar geflirt mijn beste?C'est la vie
Gelukkig ben ik niet zo dom. Oeps, ik bedoel natuurlijk dat ik ietsje slimmer benquote:Op maandag 19 november 2012 19:43 schreef Raene het volgende:
[..]
.
Ik kan handmassages geven. Ik heb een boekje.quote:Op maandag 19 november 2012 19:44 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Mijn geheime project zo spoedig mogelijk af hebben, maar eerst ff van die verkramping in m'n hand af zien te komen![]()
Hier, kun je het zelf doen.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Oh okee.quote:Op maandag 19 november 2012 19:45 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Daar zou ie zo onderhand wel aan gewend moeten zijn hoor
Ik had gisteren opeens enorme kramp in mijn linkerarm. Heel vreemd, nu is het wel weg.C'est la vie
Mijn buren zijn jehova's
Nooit last van gehad dat ze je willen overtuigen oid wel foldertje gehad maar verder zijn het de liefste buren ooit![]()
![]()
Ik flirt wel eens met haar ja.quote:Op maandag 19 november 2012 19:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Ligt nog open.
Heb je met haar geflirt mijn beste?
Ik dacht dat er geen leuke meiden woonden bij jou in de buurt.quote:Op maandag 19 november 2012 19:45 schreef Faxie het volgende:
Jehova's komen hier ook elk jaar aan de deur. Is een gezin dat in de buurt woont volgens mij. Wel een hete dochter van rond de 16-17
Maarja, geven slechts een flyertje, een glimlach en een goedendag. Ik vind het allemaal best“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Tof welquote:Op maandag 19 november 2012 19:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kan handmassages geven. Ik heb een boekje.![]()
Hier, kun je het zelf doen... Ik deed net zelf een beetje masseren en het doet echt pijn.. Like wtf
Collega van mij is jehova, hij weet dat aanbellen bij geen zin heeft. En daarom doet hij dat ook nietVerder wel een toffe collega
14 SHADES OF GREY
Is jouw linkerarm het niet gewend?quote:Op maandag 19 november 2012 19:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh okee.
Ik had gisteren opeens enorme kramp in mijn linkerarm. Heel vreemd, nu is het wel weg.
Ben je ook grieperig?quote:Op maandag 19 november 2012 19:48 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Tof wel.. Ik deed net zelf een beetje masseren en het doet echt pijn.. Like wtf
Er zitten geen spieren daar he?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Zenuw knel dan wslquote:Op maandag 19 november 2012 19:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben je ook grieperig?
Er zitten geen spieren daar he?
En nee, niet grieperig/ziek.. Denk dat ik net gewoon een rare beweging heb gemaakt ofzo
Zenuw kan even rot zitten ja. Kan ook een peesje zijn die even ontstoken is.quote:Op maandag 19 november 2012 19:50 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Zenuw knel dan wsl
En nee, niet grieperig/ziek.. Denk dat ik net gewoon een rare beweging heb gemaakt ofzo
Ik heb trouwens al wel 2 maanden dat ik een pijnlijke plek op mijn dij heb. En de laatste dagen is die plek ineens ongevoelig geworden. Best raar.
Joy? Ga ik dood?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Mooi, heel mooi.quote:Op maandag 19 november 2012 19:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik flirt wel eens met haar ja.C'est la vie
Ik kan geen nee zeggenquote:Op maandag 19 november 2012 19:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij kan ook moeilijk nee zeggen?...
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Ik gebruik mijn linkerarm nooit.quote:Op maandag 19 november 2012 19:48 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Is jouw linkerarm het niet gewend?C'est la vie
Nja, hopelijk is t straks/morgen iig over, want ik MOET verderquote:Op maandag 19 november 2012 19:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zenuw kan even rot zitten ja. Kan ook een peesje zijn die even ontstoken is.
Ik heb trouwens al wel 2 maanden dat ik een pijnlijke plek op mijn dij heb. En de laatste dagen is die plek ineens ongevoelig geworden. Best raar.
Joy? Ga ik dood?
En wtf O.o.. Zou je dat niet even laten nakijken dan.. Lijkt me niet helemaal goed
Ja, overmorgen.quote:Op maandag 19 november 2012 19:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zenuw kan even rot zitten ja. Kan ook een peesje zijn die even ontstoken is.
Joy? Ga ik dood?The way that you flip your hair gets me overwhelmed.![]()
Misschien moet je even met een hand werken dan.quote:Op maandag 19 november 2012 19:53 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Nja, hopelijk is t straks/morgen iig over, want ik MOET verder
En wtf O.o.. Zou je dat niet even laten nakijken dan.. Lijkt me niet helemaal goed
Ik ga morgen naar de dokter ja. Wilde sowieso mijn bloeddruk op laten meten wegens mijn duizeligheid.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Neequote:.
C'est la vie
Vanmiddag gedaanquote:Op maandag 19 november 2012 19:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien moet je even met een hand werken dan.
Ik ga morgen naar de dokter ja. Wilde sowieso mijn bloeddruk op laten meten wegens mijn duizeligheid.132/84 terwijl ik bloeddrukverlagers slik
Jawelquote:Op maandag 19 november 2012 19:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh
dus wat ik vanmiddag vroeg wil je eigenlijk niet... Ik durf alleen nooit zo goed
...
Hehe, jij slikt.quote:Op maandag 19 november 2012 19:54 schreef Joysa het volgende:
[..]
Vanmiddag gedaan132/84 terwijl ik bloeddrukverlagers slik
Keurige waarden.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Is nogal gevaarlijk omdat gevaarlijke machinesquote:Op maandag 19 november 2012 19:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien moet je even met een hand werken dan.
Ik ga morgen naar de dokter ja. Wilde sowieso mijn bloeddruk op laten meten wegens mijn duizeligheid.
En goedzo dat je gaat
Het luktequote:Het lukte JAAH
! YES WE DID IT
!
Maar ik ben niet eng tochquote:Op maandag 19 november 2012 19:55 schreef Raene het volgende:
[..]
Jawel... Ik durf alleen nooit zo goed
...
![]()
![]()
Nee je bent liefquote:.
Voor mijn doen aan de hoge kantquote:Op maandag 19 november 2012 19:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe, jij slikt.
Keurige waarden.maar niks om me druk over te maken
Ik heb geen pedopasjequote:Op maandag 19 november 2012 19:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik dacht dat er geen leuke meiden woonden bij jou in de buurt.![]()
![]()
Jeetje.quote:Op maandag 19 november 2012 19:55 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Is nogal gevaarlijk omdat gevaarlijke machines
En goedzo dat je gaat
Misschien kan zuster Joy jou verder helpen met liefde en aandacht en zachte strelingen.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
quote:Op maandag 19 november 2012 19:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jeetje.
Misschien kan zuster Joy jou verder helpen met liefde en aandacht en zachte strelingen.
De instantie die de pasje uitgaf is ook recent opgedoekt.quote:14 SHADES OF GREY
Jaja, dat wil ze wel hoor.quote:
In mijn gedachten worden je wangetjes al rood.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ja gevonden?quote:But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Dat van die vrouwenliefde?quote:
Ik vreesde even dat Heloef dood was.
Permanente erectie wordt neger fataal
Opmerkelijk • Geplaatst door Ronald (Djeez) op 19-11-2012 @ 19:13
Shelton Dinganga uit Zaranyika is een bizarre dood gestorven. Een permanente stijve is de 34-jarige Zimbabwenees fataal geworden.
Dinganga is vorige week woensdag ter aarde besteld. Pas tijdens deze plechtigheid kwam de ware doodsoorzaak naar boven. De beste man bleek last te hebben gehad van een niet te stoppen erectie.
De beste man, die gezien zijn afkomst al een flinke tampeloeres moet hebben gehad, is mogelijk door hogerhand gestraft. Hij had namelijk de vrouw van een familielid een beurt gegeven. Direct na de seks bleef hij last houden van een enorme, kloppende roede. Ook zijn kroonjuwelen bleken enorm te zijn gezwollen.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
quote:Op maandag 19 november 2012 20:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Shelton Dinganga uit Zaranyika is een bizarre dood gestorven. Een permanente stijve is de 34-jarige Zimbabwenees fataal geworden.
Dinganga is vorige week woensdag ter aarde besteld. Pas tijdens deze plechtigheid kwam de ware doodsoorzaak naar boven. De beste man bleek last te hebben gehad van een niet te stoppen erectie.
De beste man, die gezien zijn afkomst al een flinke tampeloeres moet hebben gehad, is mogelijk door hogerhand gestraft. Hij had namelijk de vrouw van een familielid een beurt gegeven. Direct na de seks bleef hij last houden van een enorme, kloppende roede. Ook zijn kroonjuwelen bleken enorm te zijn gezwollen.![]()
![]()
De beste man, die gezien zijn afkomst al een flinke tampeloeres moet hebben gehad, is mogelijk door hogerhand gestraft. Hij had namelijk de vrouw van een familielid een beurt gegeven. Direct na de seks bleef hij last houden van een enorme, kloppende roede. Ook zijn kroonjuwelen bleken enorm te zijn gezwollen.![]()
![]()
14 SHADES OF GREY
Vrouwenliefdequote:.
De beste man, die gezien zijn afkomst al een flinke tampeloeres moet hebben gehad, is mogelijk door hogerhand gestraft. Hij had namelijk de vrouw van een familielid een beurt gegeven. Direct na de seks bleef hij last houden van een enorme, kloppende roede. Ook zijn kroonjuwelen bleken enorm te zijn gezwollen.
Wel creepy.
I knowquote:
Soms mis ik het
Maar zonder een piemel kan ik ook niet
En weer in de trein.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
Echt weer een Djeez bericht
have funquote:Op maandag 19 november 2012 20:12 schreef kingtoppie het volgende:
Fijne avond, ik ga een rondje schaatsen.![]()
![]()
Bij een zure doosch blijft hij toch niet overeind staan?quote:
quote:
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
Ik heb liever een piemel welquote:Op maandag 19 november 2012 20:11 schreef Tally het volgende:
[..]
I know
Soms mis ik het
Maar zonder een piemel kan ik ook niet.
Agressieve SOA's hebben ze daar.quote:Op maandag 19 november 2012 20:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
De beste man, die gezien zijn afkomst al een flinke tampeloeres moet hebben gehad, is mogelijk door hogerhand gestraft. Hij had namelijk de vrouw van een familielid een beurt gegeven. Direct na de seks bleef hij last houden van een enorme, kloppende roede. Ook zijn kroonjuwelen bleken enorm te zijn gezwollen.C'est la vie
Hoiquote:.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
Ik liever een... oh wacht.C'est la vie
![]()
Handig dat Google Ads.
C'est la vie
Ik ook. Maar zo nu en dan een vrouwquote:
Misschien als er toen zo'n programma was geweest, efin je snapt wel waar ik heen wilquote:14 SHADES OF GREY
Die boer had een vrouw.quote:Op maandag 19 november 2012 20:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien als er toen zo'n programma was geweest, efin je snapt wel waar ik heen wilC'est la vie
Hoiquote:!
Zo andersquote:Op maandag 19 november 2012 20:17 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ook. Maar zo nu en dan een vrouw![]()
![]()
![]()
Ik kom binnen en zie die postquote:, die moest ik wel quoten
.
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
Buitenvrouwquote:Boer zoekt buitenvrouw de multi culti versie
(ja dit is best een beetje racistisch)
14 SHADES OF GREY
Tegelijk nog beterquote:
Nou bedanktquote:Op maandag 19 november 2012 20:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik had jou veel braver verwacht![]()
![]()
Beter ja ? Alleen op sommige vlakken dan toch neem ik aanquote:.
Ik kan niet eens binnenvrouw vinden, laat staan een buitenvrouw.quote:Op maandag 19 november 2012 20:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
BuitenvrouwBoer zoekt buitenvrouw de multi culti versie
(ja dit is best een beetje racistisch)
C'est la vie
Mensen moeten eens niet zoveel denkenquote:Op maandag 19 november 2012 20:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Niks mis mee verder overigens hoor![]()
![]()
Ik heb er ook niet echt veel geluk mee.quote:Op maandag 19 november 2012 20:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kan niet eens binnenvrouw vinden, laat staan een buitenvrouw.14 SHADES OF GREY
Zoiets zei ik vanavond nog tegen m'n nichtjequote:Op maandag 19 november 2012 20:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mensen moeten eens niet zoveel denken![]()
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Dat is mens eigenquote:Op maandag 19 november 2012 20:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mensen moeten eens niet zoveel denken.
Gaat toch goed nu?quote:Op maandag 19 november 2012 20:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb er ook niet echt veel geluk mee.C'est la vie
Dat magquote:Op maandag 19 november 2012 20:22 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik kom binnen en zie die post, die moest ik wel quoten
.
.
Ik heb goede hoop dat het ergens heen gaat met dat contact wat ik nu heb. Ik ga haar dit weekend zien. Ik heb er zin inquote:14 SHADES OF GREY
Nee hoor. Op alle vlakkenquote:Op maandag 19 november 2012 20:26 schreef DaMook het volgende:
[..]
Beter ja ? Alleen op sommige vlakken dan toch neem ik aan.
Weet ikquote:.
Gelukkigquote:.
Ow, dan zou je niets voor mij zijnquote:. Als het nou alleen was omdat ze lekkerder zoenen en beffen, ok
.
Als ze lekkerder zoenen of beffen doe je iets verkeerdquote:Op maandag 19 november 2012 20:40 schreef DaMook het volgende:
Ow, dan zou je niets voor mij zijn. Als het nou alleen was omdat ze lekkerder zoenen en beffen, ok
.
Het is gewoon het tedere en zachte tegelijk met het ruwe en harde
Ik hoop het beste voor je.quote:Op maandag 19 november 2012 20:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb goede hoop dat het ergens heen gaat met dat contact wat ik nu heb. Ik ga haar dit weekend zien. Ik heb er zin inC'est la vie
Nou ja, ik kan me voorstellen dat de ene vrouw weet wat ze lekker vind en dat bij een andere vrouw kan toepassenquote:Op maandag 19 november 2012 20:41 schreef Tally het volgende:
[..]
Als ze lekkerder zoenen of beffen doe je iets verkeerd
Het is gewoon het tedere en zachte tegelijk met het ruwe en harde. Verder oefen ik nog steeds graag om het te perfectioneren
.
hou es opquote:Op maandag 19 november 2012 20:41 schreef Tally het volgende:
[..]
Als ze lekkerder zoenen of beffen doe je iets verkeerd
Het is gewoon het tedere en zachte tegelijk met het ruwe en harde![]()
![]()
![]()
Zoals elke vent is ook elke vrouw andersquote:Op maandag 19 november 2012 20:42 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nou ja, ik kan me voorstellen dat de ene vrouw weet wat ze lekker vind en dat bij een andere vrouw kan toepassen. Verder oefen ik nog steeds graag om het te perfectioneren
.
De ene houdt van rechtstreekse stimulatie op de clit en de ander van juist de omgeving er om heen. Dus nee ik neem niet zo maar aan dat elke vrouw weet wat een andere vrouw lekker vind
En zoenen kan ik ook met een ventSommige vrouwen kunnen dat ook erg ruw hoor
Als ik het gehad hebquote:
Sinds ik zwanger ben droom ik over niets anders dan sex
En geregeld komen er trio's in voor
Ik droom de laatste tijd ook nog maar over seks. Ik kan me zo snel niet iemand bedenken die ik nog niet heb gehad in mijn dromen.quote:Op maandag 19 november 2012 20:47 schreef Tally het volgende:
[..]
Zoals elke vent is ook elke vrouw andersDe ene houdt van rechtstreekse stimulatie op de clit en de ander van juist de omgeving er om heen. Dus nee ik neem niet zo maar aan dat elke vrouw weet wat een andere vrouw lekker vind
[..]
Als ik het gehad heb
Sinds ik zwanger ben droom ik over niets anders dan sex
En geregeld komen er trio's in voorAlleen ik ben niet zwanger. Denk ik.
#TeamMiley![]()
Dank jequote:![]()
Een goeie vriendin zou ook leuk zijn. Maar wie weet zit er meer in dan alleen vriendschap14 SHADES OF GREY
Okquote:Op maandag 19 november 2012 20:47 schreef Tally het volgende:
[..]
Zoals elke vent is ook elke vrouw andersDe ene houdt van rechtstreekse stimulatie op de clit en de ander van juist de omgeving er om heen. Dus nee ik neem niet zo maar aan dat elke vrouw weet wat een andere vrouw lekker vind
, dacht dat het dan iets makkelijker was omdat je het lichaam waar je mee bezig bent beter kent
. Niet dus
.
Zoals bij seks met een man.. Praten praten praten. Zeggen wat je lekker vind dan komt het goedquote:Op maandag 19 november 2012 20:49 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ok, dacht dat het dan iets makkelijker was omdat je het lichaam waar je mee bezig bent beter kent
. Niet dus
.
Of nee dan kom je goed
Oh m.i is het niet zo heeeel moeilijk om de juiste plekjes te vinden, maar t is wel elke keer weer anders, dus zeker weten of je goed zit weet je nooitquote:Op maandag 19 november 2012 20:49 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ok, dacht dat het dan iets makkelijker was omdat je het lichaam waar je mee bezig bent beter kent
. Niet dus
.
Nou ja ik heb het ook als ik een tijdje geen seks heb gehad. Maar dat is nu niet het gevalquote:Op maandag 19 november 2012 20:48 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik droom de laatste tijd ook nog maar over seks. Ik kan me zo snel niet iemand bedenken die ik nog niet heb gehad in mijn dromen.Alleen ik ben niet zwanger. Denk ik.
Daar heb ik ook geen last van.quote:Op maandag 19 november 2012 20:51 schreef Tally het volgende:
[..]
Nou ja ik heb het ook als ik een tijdje geen seks heb gehad. Maar dat is nu niet het gevalNouja, doordeweeks niks, maargoed.
#TeamMiley![]()
Daar ben ik het helemaal mee eensquote:Op maandag 19 november 2012 20:51 schreef Tally het volgende:
[..]
Zoals bij seks met een man.. Praten praten praten. Zeggen wat je lekker vind dan komt het goed
Of nee dan kom je goed, praten werkt en is niet stom
. Al denken sommige dat dat wel stom is
.
Ik ook weinig. Want dan issie moe. Of ben ik moe. Of ik lig al te slapen als hij thuis komt.quote:Op maandag 19 november 2012 20:52 schreef arachide. het volgende:
[..]
Daar heb ik ook geen last van.Nouja, doordeweeks niks, maargoed.
En wakker maken lukt niet zo goed als voorheenToen maakte ik hem of hij mij nog wel eens wakker voor een beurt 's nachts. Maar we worden niet zo goed wakker meer
En als ik geluk heb en lang genoeg slaap krijg. Dan kom ik zelfs klaarquote:Op maandag 19 november 2012 20:54 schreef muhahaha het volgende:
Waarom droom ik over werk, auto's of saaie dingen. Ik wil ook over sex dromen.
Ik kan er ook alleen maar over dromen.quote:Op maandag 19 november 2012 20:54 schreef muhahaha het volgende:
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Van dromen ruilen?quote:Op maandag 19 november 2012 20:54 schreef muhahaha het volgende:
C'est la vie
quote:Op maandag 19 november 2012 20:55 schreef Tally het volgende:
[..]
En als ik geluk heb en lang genoeg slaap krijg. Dan kom ik zelfs klaarHoe awesome is dat.
Zover ben ik nog helemaal niet. Ik ben 18 en heb een relatie met wat afstand ertusen.quote:Op maandag 19 november 2012 20:54 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ook weinig. Want dan issie moe. Of ben ik moe. Of ik lig al te slapen als hij thuis komt.
En wakker maken lukt niet zo goed als voorheenToen maakte ik hem of hij mij nog wel eens wakker voor een beurt 's nachts. Maar we worden niet zo goed wakker meer
Al kan ik al wel 's middags denken "seks!" en 's avonds "Ohmygaaawd, slapen." Ik ben een beetje een oud wijf.
#TeamMiley![]()
Gewoon dromen over dood en verderf, haske leukquote:Op maandag 19 november 2012 20:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik kan er ook alleen maar over dromen.
Das heerlijkquote:Dan word je lekker wakker
Dat hoef ik dan weer niet, geeft zo een rommelquote:Op maandag 19 november 2012 20:55 schreef Tally het volgende:
[..]
En als ik geluk heb en lang genoeg slaap krijg. Dan kom ik zelfs klaarquote:Op maandag 19 november 2012 20:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik kan er ook alleen maar over dromen.Ja ok, mag jij lekker werken in je dromen. Of iets andersquote:.
![]()
Dat zou ik dan wel weer willen.quote:Op maandag 19 november 2012 20:55 schreef Tally het volgende:
[..]
En als ik geluk heb en lang genoeg slaap krijg. Dan kom ik zelfs klaar#TeamMiley![]()
quote:Op maandag 19 november 2012 20:57 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Gewoon dromen over dood en verderf, haske leukSPOILER: Moest aan jou denkenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Prima.quote:Op maandag 19 november 2012 20:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja ok, mag jij lekker werken in je dromen. Of iets anders.
C'est la vie
Bobby!quote:Op maandag 19 november 2012 20:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik kan er ook alleen maar over dromen.Ik ben echt een oud wijfquote:Op maandag 19 november 2012 20:57 schreef arachide. het volgende:
[..]
Zover ben ik nog helemaal niet. Ik ben 18 en heb een relatie met wat afstand ertusen.Al kan ik al wel 's middags denken "seks!" en 's avonds "Ohmygaaawd, slapen." Ik ben een beetje een oud wijf.
Met een kind van anderhalf en eentje op komst.
Die laatste laat me niet slapen dus val ik regelmatig vroeg in slaap
Maar ik kom wel aan mijn trekken hoor.. Wheehehehehe..Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Jij wordt ook nat als je slaaptquote:Op maandag 19 november 2012 20:57 schreef arachide. het volgende:
[..]
Zover ben ik nog helemaal niet. Ik ben 18 en heb een relatie met wat afstand ertusen.Al kan ik al wel 's middags denken "seks!" en 's avonds "Ohmygaaawd, slapen." Ik ben een beetje een oud wijf.
, kan hij gewoon zijn gang gaan
. Heb jij wel niets aan
.
Laatst zoende ik in 1 droom met een superknap meisje, toen sprong ik in een zwembad, kreeg daar ruzie met een klasgenootje en werd daarna neergestoken met breinaalden door mijn stiefmoeder omdat ze me zo haatte.quote:Op maandag 19 november 2012 20:57 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Gewoon dromen over dood en verderf, haske leuk#TeamMiley![]()
quote:Op maandag 19 november 2012 20:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]Ach, soms wel leuk hoorSPOILER: Moest aan jou denkenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hehehe, 72,3 eh.. Of ,8 :$ ben er nog niet helemaal over uit
Noh, de vuige bitchquote:Op maandag 19 november 2012 20:59 schreef arachide. het volgende:
[..]
Laatst zoende ik in 1 droom met een superknap meisje, toen sprong ik in een zwembad, kreeg daar ruzie met een klasgenootje en werd daarna neergestoken met breinaalden door mijn stiefmoeder omdat ze me zo haatte.
Wel jammer dat ik niet braaf stil lig.quote:Op maandag 19 november 2012 20:58 schreef DaMook het volgende:
[..]
Jij wordt ook nat als je slaapt, kan hij gewoon zijn gang gaan
. Heb jij wel niets aan
.
#TeamMiley![]()
Tally!quote:De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
De afgelopen 18 weken heb ik wel geteld 1 keer gedroomd over een verhuizing (kwam geen seks in voor) en de rest alleen maar over seks. Met iedereen. En overal
Ik droom over afgewezen worden.quote:Op maandag 19 november 2012 20:57 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Gewoon dromen over dood en verderf, haske leuk
Ja, die droom heeft wel tot iets leuks (Ik ben er nog niet over uit of ik het echt leuk vind), want ik zoende in die droom met een meisje en toen zat ik in die droom "shit, dat had ik eerst aan mijn vriend moeten vragen." En nu mag ik met een meisje zoenen zonder het eerst te vragen. Jeej, vrijheid waar ik niet van weet of ik hem wil.quote:#TeamMiley![]()
Als mij man me anders aanraakt zoals we in slaap zijn gevallen word ik wakker.quote:Op maandag 19 november 2012 20:58 schreef DaMook het volgende:
[..]
Jij wordt ook nat als je slaapt, kan hij gewoon zijn gang gaan
. Heb jij wel niets aan
.
Ook als hij zich al om draait
En das toch veel te zonde!Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Maakt het extra uitdagendquote:Op maandag 19 november 2012 20:59 schreef arachide. het volgende:
[..]
Wel jammer dat ik niet braaf stil lig..
Het kan, geloof me.
Dan zijn dromen over dood en verderf nog beter jaquote:Op maandag 19 november 2012 21:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik droom over afgewezen worden.
agreequote:Op maandag 19 november 2012 21:01 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Dan zijn dromen over dood en verderf nog beter jaNote-to-self: aangeven dat je niet in je slaap geneukt wil worden.quote:Op maandag 19 november 2012 21:01 schreef DaMook het volgende:
[..]
Maakt het extra uitdagend.
Het kan, geloof me.
#TeamMiley![]()
Is toch mooi dat t mag? En nu gewoon afwachten tot je iemand tegenkomt met wie je dat echt WIL.. Denk ikquote:Op maandag 19 november 2012 21:01 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ja, die droom heeft wel tot iets leuks (Ik ben er nog niet over uit of ik het echt leuk vind), want ik zoende in die droom met een meisje en toen zat ik in die droom "shit, dat had ik eerst aan mijn vriend moeten vragen." En nu mag ik met een meisje zoenen zonder het eerst te vragen. Jeej, vrijheid waar ik niet van weet of ik hem wil.
Ja. Dat is minder zielig.quote:Op maandag 19 november 2012 21:01 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Dan zijn dromen over dood en verderf nog beter ja
Wel eens gedroomd dat ik doodging in een ruimtestation. De zon ontplofte ofzo. Dat voelde best warm van binnen.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
In slaap geneukt worden is ook niet prettig hoorquote:Op maandag 19 november 2012 21:02 schreef arachide. het volgende:
[..]
Note-to-self: aangeven dat je niet in je slaap geneukt wil worden.
Nja, het zijn meestal m'n vrienden die de dupe worden.. Da's ook nie allesquote:Op maandag 19 november 2012 21:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja. Dat is minder zielig.
Wel eens gedroomd dat ik doodging in een ruimtestation. De zon ontplofte ofzo. Dat voelde best warm van binnen... Maar afwijzingen.. Meh
Ik moet een beetje aan Spike denken in de laatste ep van Buffy
Ik kon er niets aan doenquote:Op maandag 19 november 2012 21:02 schreef arachide. het volgende:
[..]
Note-to-self: aangeven dat je niet in je slaap geneukt wil worden., dacht dat ze wakker was
, kleren uit en alles, wie wordt er dan niet wakker
.
Ja, maar wat zegt het als ik het echt WIL? Het is niet echt meer experimenteren.quote:Op maandag 19 november 2012 21:02 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Is toch mooi dat t mag? En nu gewoon afwachten tot je iemand tegenkomt met wie je dat echt WIL.. Denk ik#TeamMiley![]()
Ik heb meerdere malen afgelopen weken gedroomd over reusachtige reusachtige robots..quote:Op maandag 19 november 2012 21:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja. Dat is minder zielig.
Wel eens gedroomd dat ik doodging in een ruimtestation. De zon ontplofte ofzo. Dat voelde best warm van binnen.But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: