Hehe, jij slikt.quote:Op maandag 19 november 2012 19:54 schreef Joysa het volgende:
[..]
Vanmiddag gedaan132/84 terwijl ik bloeddrukverlagers slik
Is nogal gevaarlijk omdat gevaarlijke machinesquote:Op maandag 19 november 2012 19:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien moet je even met een hand werken dan.
Ik ga morgen naar de dokter ja. Wilde sowieso mijn bloeddruk op laten meten wegens mijn duizeligheid.
Het luktequote:
Maar ik ben niet eng tochquote:Op maandag 19 november 2012 19:55 schreef Raene het volgende:
[..]
Jawel... Ik durf alleen nooit zo goed
...
Nee je bent liefquote:
Voor mijn doen aan de hoge kantquote:Op maandag 19 november 2012 19:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe, jij slikt.
Keurige waarden.
Ik heb geen pedopasjequote:Op maandag 19 november 2012 19:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik dacht dat er geen leuke meiden woonden bij jou in de buurt.
Jeetje.quote:Op maandag 19 november 2012 19:55 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Is nogal gevaarlijk omdat gevaarlijke machines
En goedzo dat je gaat
quote:Op maandag 19 november 2012 19:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jeetje.
Misschien kan zuster Joy jou verder helpen met liefde en aandacht en zachte strelingen.
De instantie die de pasje uitgaf is ook recent opgedoekt.quote:
Jaja, dat wil ze wel hoor.quote:
Ja gevonden?quote:
Dat van die vrouwenliefde?quote:
quote:Op maandag 19 november 2012 20:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik vreesde even dat Heloef dood was.
Permanente erectie wordt neger fataal
Opmerkelijk • Geplaatst door Ronald (Djeez) op 19-11-2012 @ 19:13
Shelton Dinganga uit Zaranyika is een bizarre dood gestorven. Een permanente stijve is de 34-jarige Zimbabwenees fataal geworden.
Dinganga is vorige week woensdag ter aarde besteld. Pas tijdens deze plechtigheid kwam de ware doodsoorzaak naar boven. De beste man bleek last te hebben gehad van een niet te stoppen erectie.
De beste man, die gezien zijn afkomst al een flinke tampeloeres moet hebben gehad, is mogelijk door hogerhand gestraft. Hij had namelijk de vrouw van een familielid een beurt gegeven. Direct na de seks bleef hij last houden van een enorme, kloppende roede. Ook zijn kroonjuwelen bleken enorm te zijn gezwollen.
Shelton Dinganga uit Zaranyika is een bizarre dood gestorven. Een permanente stijve is de 34-jarige Zimbabwenees fataal geworden.
Dinganga is vorige week woensdag ter aarde besteld. Pas tijdens deze plechtigheid kwam de ware doodsoorzaak naar boven. De beste man bleek last te hebben gehad van een niet te stoppen erectie.
De beste man, die gezien zijn afkomst al een flinke tampeloeres moet hebben gehad, is mogelijk door hogerhand gestraft. Hij had namelijk de vrouw van een familielid een beurt gegeven. Direct na de seks bleef hij last houden van een enorme, kloppende roede. Ook zijn kroonjuwelen bleken enorm te zijn gezwollen.
Vrouwenliefdequote:
I knowquote:
have funquote:Op maandag 19 november 2012 20:12 schreef kingtoppie het volgende:
Fijne avond, ik ga een rondje schaatsen.
Bij een zure doosch blijft hij toch niet overeind staan?quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |