Ligt nog open.quote:Op maandag 19 november 2012 19:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Laatste verslag: Ik stond met haar te praten tijdens werk. Net toen het leuk begon te worden moest ik naar binnen om iemand daar te vervangen.
Ik zie haar donderdag weer, als het goed is.
Gelukkig ben ik niet zo dom. Oeps, ik bedoel natuurlijk dat ik ietsje slimmer benquote:Op maandag 19 november 2012 19:43 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik heb 1 keer een folder aangenomen... nu staan ze elke zaterdag klokslag 11:00 voor mijn deur!
Ik kan handmassages geven. Ik heb een boekje.quote:Op maandag 19 november 2012 19:44 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Mijn geheime project zo spoedig mogelijk af hebben, maar eerst ff van die verkramping in m'n hand af zien te komen
Oh okee.quote:Op maandag 19 november 2012 19:45 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Daar zou ie zo onderhand wel aan gewend moeten zijn hoor
Ik flirt wel eens met haar ja.quote:Op maandag 19 november 2012 19:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Ligt nog open.
Heb je met haar geflirt mijn beste?
Ik dacht dat er geen leuke meiden woonden bij jou in de buurt.quote:Op maandag 19 november 2012 19:45 schreef Faxie het volgende:
Jehova's komen hier ook elk jaar aan de deur. Is een gezin dat in de buurt woont volgens mij. Wel een hete dochter van rond de 16-17
Maarja, geven slechts een flyertje, een glimlach en een goedendag. Ik vind het allemaal best
Tof welquote:Op maandag 19 november 2012 19:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kan handmassages geven. Ik heb een boekje.![]()
Hier, kun je het zelf doen.
Is jouw linkerarm het niet gewend?quote:Op maandag 19 november 2012 19:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh okee.
Ik had gisteren opeens enorme kramp in mijn linkerarm. Heel vreemd, nu is het wel weg.
Ben je ook grieperig?quote:Op maandag 19 november 2012 19:48 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Tof wel.. Ik deed net zelf een beetje masseren en het doet echt pijn.. Like wtf
Zenuw knel dan wslquote:Op maandag 19 november 2012 19:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben je ook grieperig?
Er zitten geen spieren daar he?
Zenuw kan even rot zitten ja. Kan ook een peesje zijn die even ontstoken is.quote:Op maandag 19 november 2012 19:50 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Zenuw knel dan wsl
En nee, niet grieperig/ziek.. Denk dat ik net gewoon een rare beweging heb gemaakt ofzo
Mooi, heel mooi.quote:Op maandag 19 november 2012 19:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik flirt wel eens met haar ja.
Ik kan geen nee zeggenquote:Op maandag 19 november 2012 19:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij kan ook moeilijk nee zeggen?
Ik gebruik mijn linkerarm nooit.quote:Op maandag 19 november 2012 19:48 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Is jouw linkerarm het niet gewend?
Nja, hopelijk is t straks/morgen iig over, want ik MOET verderquote:Op maandag 19 november 2012 19:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zenuw kan even rot zitten ja. Kan ook een peesje zijn die even ontstoken is.
Ik heb trouwens al wel 2 maanden dat ik een pijnlijke plek op mijn dij heb. En de laatste dagen is die plek ineens ongevoelig geworden. Best raar.
Joy? Ga ik dood?
Ja, overmorgen.quote:Op maandag 19 november 2012 19:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zenuw kan even rot zitten ja. Kan ook een peesje zijn die even ontstoken is.
Ik heb trouwens al wel 2 maanden dat ik een pijnlijke plek op mijn dij heb. En de laatste dagen is die plek ineens ongevoelig geworden. Best raar.
Joy? Ga ik dood?
Misschien moet je even met een hand werken dan.quote:Op maandag 19 november 2012 19:53 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Nja, hopelijk is t straks/morgen iig over, want ik MOET verder
En wtf O.o.. Zou je dat niet even laten nakijken dan.. Lijkt me niet helemaal goed
Neequote:
Vanmiddag gedaanquote:Op maandag 19 november 2012 19:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien moet je even met een hand werken dan.
Ik ga morgen naar de dokter ja. Wilde sowieso mijn bloeddruk op laten meten wegens mijn duizeligheid.
Jawelquote:Op maandag 19 november 2012 19:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh
dus wat ik vanmiddag vroeg wil je eigenlijk niet
Hehe, jij slikt.quote:Op maandag 19 november 2012 19:54 schreef Joysa het volgende:
[..]
Vanmiddag gedaan132/84 terwijl ik bloeddrukverlagers slik
Is nogal gevaarlijk omdat gevaarlijke machinesquote:Op maandag 19 november 2012 19:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien moet je even met een hand werken dan.
Ik ga morgen naar de dokter ja. Wilde sowieso mijn bloeddruk op laten meten wegens mijn duizeligheid.
Het luktequote:
Maar ik ben niet eng tochquote:Op maandag 19 november 2012 19:55 schreef Raene het volgende:
[..]
Jawel... Ik durf alleen nooit zo goed
...
Nee je bent liefquote:
Voor mijn doen aan de hoge kantquote:Op maandag 19 november 2012 19:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe, jij slikt.
Keurige waarden.
Ik heb geen pedopasjequote:Op maandag 19 november 2012 19:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik dacht dat er geen leuke meiden woonden bij jou in de buurt.
Jeetje.quote:Op maandag 19 november 2012 19:55 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Is nogal gevaarlijk omdat gevaarlijke machines
En goedzo dat je gaat
quote:Op maandag 19 november 2012 19:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jeetje.
Misschien kan zuster Joy jou verder helpen met liefde en aandacht en zachte strelingen.
De instantie die de pasje uitgaf is ook recent opgedoekt.quote:
Jaja, dat wil ze wel hoor.quote:
Ja gevonden?quote:
Dat van die vrouwenliefde?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |