quote:Op maandag 19 november 2012 20:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik vreesde even dat Heloef dood was.
Permanente erectie wordt neger fataal
Opmerkelijk • Geplaatst door Ronald (Djeez) op 19-11-2012 @ 19:13
Shelton Dinganga uit Zaranyika is een bizarre dood gestorven. Een permanente stijve is de 34-jarige Zimbabwenees fataal geworden.
Dinganga is vorige week woensdag ter aarde besteld. Pas tijdens deze plechtigheid kwam de ware doodsoorzaak naar boven. De beste man bleek last te hebben gehad van een niet te stoppen erectie.
De beste man, die gezien zijn afkomst al een flinke tampeloeres moet hebben gehad, is mogelijk door hogerhand gestraft. Hij had namelijk de vrouw van een familielid een beurt gegeven. Direct na de seks bleef hij last houden van een enorme, kloppende roede. Ook zijn kroonjuwelen bleken enorm te zijn gezwollen.
Shelton Dinganga uit Zaranyika is een bizarre dood gestorven. Een permanente stijve is de 34-jarige Zimbabwenees fataal geworden.
Dinganga is vorige week woensdag ter aarde besteld. Pas tijdens deze plechtigheid kwam de ware doodsoorzaak naar boven. De beste man bleek last te hebben gehad van een niet te stoppen erectie.
De beste man, die gezien zijn afkomst al een flinke tampeloeres moet hebben gehad, is mogelijk door hogerhand gestraft. Hij had namelijk de vrouw van een familielid een beurt gegeven. Direct na de seks bleef hij last houden van een enorme, kloppende roede. Ook zijn kroonjuwelen bleken enorm te zijn gezwollen.
Vrouwenliefdequote:
I knowquote:
have funquote:Op maandag 19 november 2012 20:12 schreef kingtoppie het volgende:
Fijne avond, ik ga een rondje schaatsen.
Bij een zure doosch blijft hij toch niet overeind staan?quote:
quote:
Ik heb liever een piemel welquote:Op maandag 19 november 2012 20:11 schreef Tally het volgende:
[..]
I know
Soms mis ik het
Maar zonder een piemel kan ik ook niet
Agressieve SOA's hebben ze daar.quote:Op maandag 19 november 2012 20:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoiquote:
Ik ook. Maar zo nu en dan een vrouwquote:
Misschien als er toen zo'n programma was geweest, efin je snapt wel waar ik heen wilquote:
Die boer had een vrouw.quote:Op maandag 19 november 2012 20:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien als er toen zo'n programma was geweest, efin je snapt wel waar ik heen wil
Hoiquote:
Zo andersquote:Op maandag 19 november 2012 20:17 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ook. Maar zo nu en dan een vrouw
Ik kom binnen en zie die postquote:
Buitenvrouwquote:
Tegelijk nog beterquote:
Nou bedanktquote:Op maandag 19 november 2012 20:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik had jou veel braver verwacht
Beter ja ? Alleen op sommige vlakken dan toch neem ik aanquote:
Ik kan niet eens binnenvrouw vinden, laat staan een buitenvrouw.quote:Op maandag 19 november 2012 20:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
BuitenvrouwBoer zoekt buitenvrouw de multi culti versie
(ja dit is best een beetje racistisch)
Mensen moeten eens niet zoveel denkenquote:Op maandag 19 november 2012 20:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Niks mis mee verder overigens hoor
Ik heb er ook niet echt veel geluk mee.quote:Op maandag 19 november 2012 20:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kan niet eens binnenvrouw vinden, laat staan een buitenvrouw.
Zoiets zei ik vanavond nog tegen m'n nichtjequote:Op maandag 19 november 2012 20:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mensen moeten eens niet zoveel denken
Dat is mens eigenquote:Op maandag 19 november 2012 20:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mensen moeten eens niet zoveel denken
Gaat toch goed nu?quote:Op maandag 19 november 2012 20:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb er ook niet echt veel geluk mee.
Dat magquote:Op maandag 19 november 2012 20:22 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik kom binnen en zie die post, die moest ik wel quoten
.
Ik heb goede hoop dat het ergens heen gaat met dat contact wat ik nu heb. Ik ga haar dit weekend zien. Ik heb er zin inquote:
Nee hoor. Op alle vlakkenquote:Op maandag 19 november 2012 20:26 schreef DaMook het volgende:
[..]
Beter ja ? Alleen op sommige vlakken dan toch neem ik aan.
Weet ikquote:
Gelukkigquote:
Ow, dan zou je niets voor mij zijnquote:
Als ze lekkerder zoenen of beffen doe je iets verkeerdquote:Op maandag 19 november 2012 20:40 schreef DaMook het volgende:
Ow, dan zou je niets voor mij zijn. Als het nou alleen was omdat ze lekkerder zoenen en beffen, ok
.
Ik hoop het beste voor je.quote:Op maandag 19 november 2012 20:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb goede hoop dat het ergens heen gaat met dat contact wat ik nu heb. Ik ga haar dit weekend zien. Ik heb er zin in
Nou ja, ik kan me voorstellen dat de ene vrouw weet wat ze lekker vind en dat bij een andere vrouw kan toepassenquote:Op maandag 19 november 2012 20:41 schreef Tally het volgende:
[..]
Als ze lekkerder zoenen of beffen doe je iets verkeerd
Het is gewoon het tedere en zachte tegelijk met het ruwe en harde
hou es opquote:Op maandag 19 november 2012 20:41 schreef Tally het volgende:
[..]
Als ze lekkerder zoenen of beffen doe je iets verkeerd
Het is gewoon het tedere en zachte tegelijk met het ruwe en harde
Zoals elke vent is ook elke vrouw andersquote:Op maandag 19 november 2012 20:42 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nou ja, ik kan me voorstellen dat de ene vrouw weet wat ze lekker vind en dat bij een andere vrouw kan toepassen. Verder oefen ik nog steeds graag om het te perfectioneren
.
Als ik het gehad hebquote:
Ik droom de laatste tijd ook nog maar over seks. Ik kan me zo snel niet iemand bedenken die ik nog niet heb gehad in mijn dromen.quote:Op maandag 19 november 2012 20:47 schreef Tally het volgende:
[..]
Zoals elke vent is ook elke vrouw andersDe ene houdt van rechtstreekse stimulatie op de clit en de ander van juist de omgeving er om heen. Dus nee ik neem niet zo maar aan dat elke vrouw weet wat een andere vrouw lekker vind
En zoenen kan ik ook met een ventSommige vrouwen kunnen dat ook erg ruw hoor
[..]
Als ik het gehad heb
Sinds ik zwanger ben droom ik over niets anders dan sex
En geregeld komen er trio's in voor
Dank jequote:
Okquote:Op maandag 19 november 2012 20:47 schreef Tally het volgende:
[..]
Zoals elke vent is ook elke vrouw andersDe ene houdt van rechtstreekse stimulatie op de clit en de ander van juist de omgeving er om heen. Dus nee ik neem niet zo maar aan dat elke vrouw weet wat een andere vrouw lekker vind
En zoenen kan ik ook met een ventSommige vrouwen kunnen dat ook erg ruw hoor
Zoals bij seks met een man.. Praten praten praten. Zeggen wat je lekker vind dan komt het goedquote:Op maandag 19 november 2012 20:49 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ok, dacht dat het dan iets makkelijker was omdat je het lichaam waar je mee bezig bent beter kent
. Niet dus
.
Oh m.i is het niet zo heeeel moeilijk om de juiste plekjes te vinden, maar t is wel elke keer weer anders, dus zeker weten of je goed zit weet je nooitquote:Op maandag 19 november 2012 20:49 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ok, dacht dat het dan iets makkelijker was omdat je het lichaam waar je mee bezig bent beter kent
. Niet dus
.
Nou ja ik heb het ook als ik een tijdje geen seks heb gehad. Maar dat is nu niet het gevalquote:Op maandag 19 november 2012 20:48 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik droom de laatste tijd ook nog maar over seks. Ik kan me zo snel niet iemand bedenken die ik nog niet heb gehad in mijn dromen.Alleen ik ben niet zwanger. Denk ik.
Daar heb ik ook geen last van.quote:Op maandag 19 november 2012 20:51 schreef Tally het volgende:
[..]
Nou ja ik heb het ook als ik een tijdje geen seks heb gehad. Maar dat is nu niet het geval
Daar ben ik het helemaal mee eensquote:Op maandag 19 november 2012 20:51 schreef Tally het volgende:
[..]
Zoals bij seks met een man.. Praten praten praten. Zeggen wat je lekker vind dan komt het goed
Of nee dan kom je goed
Ik ook weinig. Want dan issie moe. Of ben ik moe. Of ik lig al te slapen als hij thuis komt.quote:Op maandag 19 november 2012 20:52 schreef arachide. het volgende:
[..]
Daar heb ik ook geen last van.Nouja, doordeweeks niks, maargoed.
En als ik geluk heb en lang genoeg slaap krijg. Dan kom ik zelfs klaarquote:Op maandag 19 november 2012 20:54 schreef muhahaha het volgende:
Waarom droom ik over werk, auto's of saaie dingen. Ik wil ook over sex dromen.
Ik kan er ook alleen maar over dromen.quote:Op maandag 19 november 2012 20:54 schreef muhahaha het volgende:
Van dromen ruilen?quote:Op maandag 19 november 2012 20:54 schreef muhahaha het volgende:
quote:Op maandag 19 november 2012 20:55 schreef Tally het volgende:
[..]
En als ik geluk heb en lang genoeg slaap krijg. Dan kom ik zelfs klaar
Zover ben ik nog helemaal niet. Ik ben 18 en heb een relatie met wat afstand ertusen.quote:Op maandag 19 november 2012 20:54 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ook weinig. Want dan issie moe. Of ben ik moe. Of ik lig al te slapen als hij thuis komt.
En wakker maken lukt niet zo goed als voorheenToen maakte ik hem of hij mij nog wel eens wakker voor een beurt 's nachts. Maar we worden niet zo goed wakker meer
Gewoon dromen over dood en verderf, haske leukquote:Op maandag 19 november 2012 20:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik kan er ook alleen maar over dromen.
Das heerlijkquote:
Dat hoef ik dan weer niet, geeft zo een rommelquote:Op maandag 19 november 2012 20:55 schreef Tally het volgende:
[..]
quote:Op maandag 19 november 2012 20:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja ok, mag jij lekker werken in je dromen. Of iets andersquote:
Dat zou ik dan wel weer willen.quote:Op maandag 19 november 2012 20:55 schreef Tally het volgende:
[..]
quote:Op maandag 19 november 2012 20:57 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Gewoon dromen over dood en verderf, haske leuk
SPOILER: Moest aan jou denkenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Prima.quote:Op maandag 19 november 2012 20:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja ok, mag jij lekker werken in je dromen. Of iets anders.
Bobby!quote:Op maandag 19 november 2012 20:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ben echt een oud wijfquote:Op maandag 19 november 2012 20:57 schreef arachide. het volgende:
[..]
Zover ben ik nog helemaal niet. Ik ben 18 en heb een relatie met wat afstand ertusen.Al kan ik al wel 's middags denken "seks!" en 's avonds "Ohmygaaawd, slapen." Ik ben een beetje een oud wijf.
Jij wordt ook nat als je slaaptquote:Op maandag 19 november 2012 20:57 schreef arachide. het volgende:
[..]
Zover ben ik nog helemaal niet. Ik ben 18 en heb een relatie met wat afstand ertusen.Al kan ik al wel 's middags denken "seks!" en 's avonds "Ohmygaaawd, slapen." Ik ben een beetje een oud wijf.
Laatst zoende ik in 1 droom met een superknap meisje, toen sprong ik in een zwembad, kreeg daar ruzie met een klasgenootje en werd daarna neergestoken met breinaalden door mijn stiefmoeder omdat ze me zo haatte.quote:Op maandag 19 november 2012 20:57 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 19 november 2012 20:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]Ach, soms wel leuk hoorSPOILER: Moest aan jou denkenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hehehe, 72,3 eh.. Of ,8 :$ ben er nog niet helemaal over uit
What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Noh, de vuige bitchquote:Op maandag 19 november 2012 20:59 schreef arachide. het volgende:
[..]
Laatst zoende ik in 1 droom met een superknap meisje, toen sprong ik in een zwembad, kreeg daar ruzie met een klasgenootje en werd daarna neergestoken met breinaalden door mijn stiefmoeder omdat ze me zo haatte.
Wel jammer dat ik niet braaf stil lig.quote:Op maandag 19 november 2012 20:58 schreef DaMook het volgende:
[..]
Jij wordt ook nat als je slaapt, kan hij gewoon zijn gang gaan
. Heb jij wel niets aan
.
Tally!quote:
Ik droom over afgewezen worden.quote:Op maandag 19 november 2012 20:57 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ja, die droom heeft wel tot iets leuks (Ik ben er nog niet over uit of ik het echt leuk vind), want ik zoende in die droom met een meisje en toen zat ik in die droom "shit, dat had ik eerst aan mijn vriend moeten vragen." En nu mag ik met een meisje zoenen zonder het eerst te vragen. Jeej, vrijheid waar ik niet van weet of ik hem wil.quote:
Als mij man me anders aanraakt zoals we in slaap zijn gevallen word ik wakker.quote:Op maandag 19 november 2012 20:58 schreef DaMook het volgende:
[..]
Jij wordt ook nat als je slaapt, kan hij gewoon zijn gang gaan
. Heb jij wel niets aan
.
Maakt het extra uitdagendquote:Op maandag 19 november 2012 20:59 schreef arachide. het volgende:
[..]
Wel jammer dat ik niet braaf stil lig.
Dan zijn dromen over dood en verderf nog beter jaquote:Op maandag 19 november 2012 21:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik droom over afgewezen worden.
agreequote:Op maandag 19 november 2012 21:01 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Dan zijn dromen over dood en verderf nog beter ja
Note-to-self: aangeven dat je niet in je slaap geneukt wil worden.quote:Op maandag 19 november 2012 21:01 schreef DaMook het volgende:
[..]
Maakt het extra uitdagend.
Het kan, geloof me.
Is toch mooi dat t mag? En nu gewoon afwachten tot je iemand tegenkomt met wie je dat echt WIL.. Denk ikquote:Op maandag 19 november 2012 21:01 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ja, die droom heeft wel tot iets leuks (Ik ben er nog niet over uit of ik het echt leuk vind), want ik zoende in die droom met een meisje en toen zat ik in die droom "shit, dat had ik eerst aan mijn vriend moeten vragen." En nu mag ik met een meisje zoenen zonder het eerst te vragen. Jeej, vrijheid waar ik niet van weet of ik hem wil.
Ja. Dat is minder zielig.quote:Op maandag 19 november 2012 21:01 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Dan zijn dromen over dood en verderf nog beter ja
In slaap geneukt worden is ook niet prettig hoorquote:Op maandag 19 november 2012 21:02 schreef arachide. het volgende:
[..]
Note-to-self: aangeven dat je niet in je slaap geneukt wil worden.
Nja, het zijn meestal m'n vrienden die de dupe worden.. Da's ook nie allesquote:Op maandag 19 november 2012 21:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja. Dat is minder zielig.
Wel eens gedroomd dat ik doodging in een ruimtestation. De zon ontplofte ofzo. Dat voelde best warm van binnen.
Ik kon er niets aan doenquote:Op maandag 19 november 2012 21:02 schreef arachide. het volgende:
[..]
Note-to-self: aangeven dat je niet in je slaap geneukt wil worden.
Ja, maar wat zegt het als ik het echt WIL? Het is niet echt meer experimenteren.quote:Op maandag 19 november 2012 21:02 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Is toch mooi dat t mag? En nu gewoon afwachten tot je iemand tegenkomt met wie je dat echt WIL.. Denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |