Zoals elke vent is ook elke vrouw andersquote:Op maandag 19 november 2012 20:42 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nou ja, ik kan me voorstellen dat de ene vrouw weet wat ze lekker vind en dat bij een andere vrouw kan toepassen. Verder oefen ik nog steeds graag om het te perfectioneren
.
Als ik het gehad hebquote:
Ik droom de laatste tijd ook nog maar over seks. Ik kan me zo snel niet iemand bedenken die ik nog niet heb gehad in mijn dromen.quote:Op maandag 19 november 2012 20:47 schreef Tally het volgende:
[..]
Zoals elke vent is ook elke vrouw andersDe ene houdt van rechtstreekse stimulatie op de clit en de ander van juist de omgeving er om heen. Dus nee ik neem niet zo maar aan dat elke vrouw weet wat een andere vrouw lekker vind
En zoenen kan ik ook met een ventSommige vrouwen kunnen dat ook erg ruw hoor
[..]
Als ik het gehad heb
Sinds ik zwanger ben droom ik over niets anders dan sex
En geregeld komen er trio's in voor
Dank jequote:
Okquote:Op maandag 19 november 2012 20:47 schreef Tally het volgende:
[..]
Zoals elke vent is ook elke vrouw andersDe ene houdt van rechtstreekse stimulatie op de clit en de ander van juist de omgeving er om heen. Dus nee ik neem niet zo maar aan dat elke vrouw weet wat een andere vrouw lekker vind
En zoenen kan ik ook met een ventSommige vrouwen kunnen dat ook erg ruw hoor
Zoals bij seks met een man.. Praten praten praten. Zeggen wat je lekker vind dan komt het goedquote:Op maandag 19 november 2012 20:49 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ok, dacht dat het dan iets makkelijker was omdat je het lichaam waar je mee bezig bent beter kent
. Niet dus
.
Oh m.i is het niet zo heeeel moeilijk om de juiste plekjes te vinden, maar t is wel elke keer weer anders, dus zeker weten of je goed zit weet je nooitquote:Op maandag 19 november 2012 20:49 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ok, dacht dat het dan iets makkelijker was omdat je het lichaam waar je mee bezig bent beter kent
. Niet dus
.
Nou ja ik heb het ook als ik een tijdje geen seks heb gehad. Maar dat is nu niet het gevalquote:Op maandag 19 november 2012 20:48 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik droom de laatste tijd ook nog maar over seks. Ik kan me zo snel niet iemand bedenken die ik nog niet heb gehad in mijn dromen.Alleen ik ben niet zwanger. Denk ik.
Daar heb ik ook geen last van.quote:Op maandag 19 november 2012 20:51 schreef Tally het volgende:
[..]
Nou ja ik heb het ook als ik een tijdje geen seks heb gehad. Maar dat is nu niet het geval
Daar ben ik het helemaal mee eensquote:Op maandag 19 november 2012 20:51 schreef Tally het volgende:
[..]
Zoals bij seks met een man.. Praten praten praten. Zeggen wat je lekker vind dan komt het goed
Of nee dan kom je goed
Ik ook weinig. Want dan issie moe. Of ben ik moe. Of ik lig al te slapen als hij thuis komt.quote:Op maandag 19 november 2012 20:52 schreef arachide. het volgende:
[..]
Daar heb ik ook geen last van.Nouja, doordeweeks niks, maargoed.
En als ik geluk heb en lang genoeg slaap krijg. Dan kom ik zelfs klaarquote:Op maandag 19 november 2012 20:54 schreef muhahaha het volgende:
Waarom droom ik over werk, auto's of saaie dingen. Ik wil ook over sex dromen.
Ik kan er ook alleen maar over dromen.quote:Op maandag 19 november 2012 20:54 schreef muhahaha het volgende:
Van dromen ruilen?quote:Op maandag 19 november 2012 20:54 schreef muhahaha het volgende:
quote:Op maandag 19 november 2012 20:55 schreef Tally het volgende:
[..]
En als ik geluk heb en lang genoeg slaap krijg. Dan kom ik zelfs klaar
Zover ben ik nog helemaal niet. Ik ben 18 en heb een relatie met wat afstand ertusen.quote:Op maandag 19 november 2012 20:54 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ook weinig. Want dan issie moe. Of ben ik moe. Of ik lig al te slapen als hij thuis komt.
En wakker maken lukt niet zo goed als voorheenToen maakte ik hem of hij mij nog wel eens wakker voor een beurt 's nachts. Maar we worden niet zo goed wakker meer
Gewoon dromen over dood en verderf, haske leukquote:Op maandag 19 november 2012 20:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik kan er ook alleen maar over dromen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |