Die boer had een vrouw.quote:Op maandag 19 november 2012 20:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien als er toen zo'n programma was geweest, efin je snapt wel waar ik heen wil
Hoiquote:
Zo andersquote:Op maandag 19 november 2012 20:17 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ook. Maar zo nu en dan een vrouw
Ik kom binnen en zie die postquote:
Buitenvrouwquote:
Tegelijk nog beterquote:
Nou bedanktquote:Op maandag 19 november 2012 20:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik had jou veel braver verwacht
Beter ja ? Alleen op sommige vlakken dan toch neem ik aanquote:
Ik kan niet eens binnenvrouw vinden, laat staan een buitenvrouw.quote:Op maandag 19 november 2012 20:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
BuitenvrouwBoer zoekt buitenvrouw de multi culti versie
(ja dit is best een beetje racistisch)
Mensen moeten eens niet zoveel denkenquote:Op maandag 19 november 2012 20:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Niks mis mee verder overigens hoor
Ik heb er ook niet echt veel geluk mee.quote:Op maandag 19 november 2012 20:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kan niet eens binnenvrouw vinden, laat staan een buitenvrouw.
Zoiets zei ik vanavond nog tegen m'n nichtjequote:Op maandag 19 november 2012 20:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mensen moeten eens niet zoveel denken
Dat is mens eigenquote:Op maandag 19 november 2012 20:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mensen moeten eens niet zoveel denken
Gaat toch goed nu?quote:Op maandag 19 november 2012 20:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb er ook niet echt veel geluk mee.
Dat magquote:Op maandag 19 november 2012 20:22 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik kom binnen en zie die post, die moest ik wel quoten
.
Ik heb goede hoop dat het ergens heen gaat met dat contact wat ik nu heb. Ik ga haar dit weekend zien. Ik heb er zin inquote:
Nee hoor. Op alle vlakkenquote:Op maandag 19 november 2012 20:26 schreef DaMook het volgende:
[..]
Beter ja ? Alleen op sommige vlakken dan toch neem ik aan.
Weet ikquote:
Gelukkigquote:
Ow, dan zou je niets voor mij zijnquote:
Als ze lekkerder zoenen of beffen doe je iets verkeerdquote:Op maandag 19 november 2012 20:40 schreef DaMook het volgende:
Ow, dan zou je niets voor mij zijn. Als het nou alleen was omdat ze lekkerder zoenen en beffen, ok
.
Ik hoop het beste voor je.quote:Op maandag 19 november 2012 20:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb goede hoop dat het ergens heen gaat met dat contact wat ik nu heb. Ik ga haar dit weekend zien. Ik heb er zin in
Nou ja, ik kan me voorstellen dat de ene vrouw weet wat ze lekker vind en dat bij een andere vrouw kan toepassenquote:Op maandag 19 november 2012 20:41 schreef Tally het volgende:
[..]
Als ze lekkerder zoenen of beffen doe je iets verkeerd
Het is gewoon het tedere en zachte tegelijk met het ruwe en harde
hou es opquote:Op maandag 19 november 2012 20:41 schreef Tally het volgende:
[..]
Als ze lekkerder zoenen of beffen doe je iets verkeerd
Het is gewoon het tedere en zachte tegelijk met het ruwe en harde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |