Nee, het is geen kloppende pijn. Beetje van die zeurende pijn, vooral als ik mijn vingers gebruik.quote:Op maandag 19 november 2012 18:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, maar omschrijf de soort pijn is. Voel je het bijvoorbeeld kloppen/zweren?
Het doet mij goed dat je na al die tijd nog weet te verrassen. Wat ben je tochquote:
Spannendquote:Op maandag 19 november 2012 18:55 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja ook goed hoor![]()
Vrijdag voor het eerst op mijzelf wonen
Dat vind mijn man nou ookquote:Op maandag 19 november 2012 18:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het doet mij goed dat je na al die tijd nog weet te verrassen. Wat ben je toch
En welke vinger is het?quote:Op maandag 19 november 2012 18:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, het is geen kloppende pijn. Beetje van die zeurende pijn, vooral als ik mijn vingers gebruik.
Ja ik wil ook wel een bakkiequote:
Lucky bastard!quote:
Ik vroeg wat IK gedaan had tally.quote:Op maandag 19 november 2012 18:57 schreef Tally het volgende:
[..]
O ja want ik heb ook gezegd dat het jouw schuld is
Het is cholera.quote:Op maandag 19 november 2012 18:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wijsvinger, middelvinger, ringvinger, pink.
Niet zo veel op jezelf betrekkenquote:Op maandag 19 november 2012 18:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vroeg wat IK gedaan had tally.
Zeg je ''dat gezeik van afgelopen dagen''
Dusja dan krijg ik de indruk dat je de schuld bij mij neerlegd.
Amenquote:
Dus zeurende pijn in elke vinger behalve je duim? En de rest van je hand, voel je daar pijn? In de palm bijvoorbeeld? Hoe is het als je er op duwt?quote:Op maandag 19 november 2012 18:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wijsvinger, middelvinger, ringvinger, pink.
Verkeerde hoek gemaakt? Of bijtend zuur.quote:
Dat doe ik allicht somsvaak ten onrechte, maargoed dit kon ik moeilijk anders interpreteren.quote:
Jaaaaquote:
De vagina is een heel vijandige omgeving, vooral voor zaadcellen.quote:Op maandag 19 november 2012 19:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Verkeerde hoek gemaakt? Of bijtend zuur.
Ik vraag straks aan mijn moeder wat het eventueel kan zijn.quote:
Er is niks gebeurd.quote:Op maandag 19 november 2012 19:00 schreef tijnbrein het volgende:
Welk gezeik? Wat heb ik gemist? Een rel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |