En Sexy en gewaagd toch?quote:Op maandag 19 november 2012 18:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Absoluut niet
Maar het mag niet hier op FOK! behalve in kpd/kel
Hallooo!quote:
Kun je niet omschrijven wat je voelt dan?quote:Op maandag 19 november 2012 18:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Weet ik veel
[..]
Zullen dan wel pezen zijn.
Dat is volgens mij niet met echt blote delenquote:
Linkjequote:
Ik weet niet beter dan wat ik net zei... Maar het was meer een soort van waarschuwing.quote:Op maandag 19 november 2012 18:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Blijkbaar mag het in B&H ook, en in SEX dan weer niet.
Meer kijken dan daar.quote:Op maandag 19 november 2012 18:54 schreef Raene het volgende:
Dat is volgens mij niet met echt blote delen.
Geen idee. Ik kijk er nooitquote:Op maandag 19 november 2012 18:54 schreef Raene het volgende:
[..]
Goed goed en met u?quote:
Dat gezeik van de afgelopen dagen. Vanmiddag nog neer gezet dat we de SC in de gaten houden.quote:Op maandag 19 november 2012 18:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gezien de afgelopen dagen?
Wat heb ik nu weer gedaan dan?![]()
Had ze al weggehaald overigens.
Pijn aan de binnenkant van mijn vinger (handpalm kant).quote:Op maandag 19 november 2012 18:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Kun je niet omschrijven wat je voelt dan?
Idd. Daar moet het ook bedekt. In KPD mag het naakt.quote:Op maandag 19 november 2012 18:54 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik geniet gewoon ook van naar borsten kijken..quote:Op maandag 19 november 2012 18:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet noodzakelijk. Als je ze live komt laten zien is dat ook prima hoor. Desalniettemin merk ik dat hoe meer je erover roept, hoe lager de interesse wordt. Wat ik al zei, blijkbaar valt er iets te compenseren.
Ja leg de schuld maar bij mij neerquote:Op maandag 19 november 2012 18:55 schreef Tally het volgende:
Dat gezeik van de afgelopen dagen. Vanmiddag nog neer gezet dat we de SC in de gaten houden.
Weggehaald ja. Wel te laat want genote.
Ja, maar omschrijf de soort pijn is. Voel je het bijvoorbeeld kloppen/zweren?quote:Op maandag 19 november 2012 18:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Pijn aan de binnenkant van mijn vinger (handpalm kant).
Je moest eens weten.quote:Op maandag 19 november 2012 18:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je het ook leuk vond om te kijken. Ik dacht altijd dat jij meer van het zelf doen was.
Ik deel je genot.quote:Op maandag 19 november 2012 18:56 schreef Evie het volgende:
Ik geniet gewoon ook van naar borsten kijken..Mag toch?!
O ja want ik heb ook gezegd dat het jouw schuld isquote:Op maandag 19 november 2012 18:56 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja leg de schuld maar bij mij neer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |