Welnee, doet het goed voor je notes.quote:
Je hebt er wel pezen en botjes. Kan iets ontstoken zijn, kan iets verrekt zijn. Kan iets gescheurd zijn.quote:
Nee, ik heb pijn in mijn vingers.quote:Op maandag 19 november 2012 18:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Klopt. Zit em vast dan in de onderarmen. Of hij overdrijft 't een beetje
Ik ook niet. Hoezo dat ineens?quote:Op maandag 19 november 2012 18:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap niet wat Vinnie eraan heeft dat ik wel kan bewegen.
denk je dat ik niet mee kijkquote:
Voor mij hoeft het niet, voor jezelf misschienquote:Op maandag 19 november 2012 18:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Moet ik ze maar even weghalen?
Papier en dobbelstenenquote:Op maandag 19 november 2012 18:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Bedoel je met echte poppetjes of alleen maar met een velletje papier en wat dobbelstenen?
Je roept dat nou al zo vaak over je eigen tieten, blijkbaar valt er iets te compenseren. Anders geven anderen die complimenten wel.quote:Op maandag 19 november 2012 18:50 schreef Evie het volgende:
Zeker grappig![]()
Niks mis met mooie borsten!!
quote:Op maandag 19 november 2012 18:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Welnee, doet het goed voor je notes.
Vreemd dat dat tegelijk komt met spierpijn dan.quote:Op maandag 19 november 2012 18:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hebt er wel pezen en botjes. Kan iets ontstoken zijn, kan iets verrekt zijn. Kan iets gescheurd zijn.
quote:Op maandag 19 november 2012 18:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Welnee, doet het goed voor je notes.
Nou ja. Weet je, laat maarquote:Op maandag 19 november 2012 18:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ook niet. Hoezo dat ineens?
Jij wil gewoon een fotoquote:Op maandag 19 november 2012 18:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je roept dat nou al zo vaak over je eigen tieten, blijkbaar valt er iets te compenseren. Anders geven anderen die complimenten wel.
Ik wist niet dat je het ook leuk vond om te kijken. Ik dacht altijd dat jij meer van het zelf doen was.quote:Op maandag 19 november 2012 18:51 schreef Tally het volgende:
denk je dat ik niet mee kijk
Gezien de afgelopen dagen is dat best stom he KT
O god dat heb ik ook ooit gedaan! Ik ging vrij snel dood alleen, wou dat ik meerdere levens had net zoals in marioquote:
Kan best met vermoeidheid. Spierpijn kan ook van vermoeidheid en griep komen. Even wat mindere weerstand.quote:Op maandag 19 november 2012 18:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vreemd dat dat tegelijk komt met spierpijn dan.
Ik ben Ranger.quote:
Wat voor een soort pijn is het dan?quote:Op maandag 19 november 2012 18:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gezien de afgelopen dagen?quote:Op maandag 19 november 2012 18:51 schreef Tally het volgende:
denk je dat ik niet mee kijk
Gezien de afgelopen dagen is dat best stom he KT
Ook pezen kan je overbelastenquote:Op maandag 19 november 2012 18:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Meh, ik had zaterdag actieve vrijgezellenfeest. Maar het zal ongetwijfeld meespelen.quote:Op maandag 19 november 2012 18:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kan best met vermoeidheid. Spierpijn kan ook van vermoeidheid en griep komen. Even wat mindere weerstand.
[..]
Ik ben Ranger.
Absoluut nietquote:Op maandag 19 november 2012 18:50 schreef Evie het volgende:
[..]
Zeker grappig![]()
Niks mis met mooie borsten!!
Niet noodzakelijk. Als je ze live komt laten zien is dat ook prima hoor. Desalniettemin merk ik dat hoe meer je erover roept, hoe lager de interesse wordt. Wat ik al zei, blijkbaar valt er iets te compenseren.quote:Op maandag 19 november 2012 18:51 schreef Evie het volgende:
Jij wil gewoon een fotomag alleen aan deze kant van het beeldscherm
Weet ik veelquote:Op maandag 19 november 2012 18:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat voor een soort pijn is het dan?(naast de spierpijn)
Zullen dan wel pezen zijn.quote:
Blijkbaar mag het in B&H ook, en in SEX dan weer niet.quote:Op maandag 19 november 2012 18:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Absoluut niet
Maar het mag niet hier op FOK! behalve in kpd/kel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |