Volgens mij nietquote:Op maandag 19 november 2012 18:45 schreef Raene het volgende:
[..]
Miss wel in een spoiler ik weet het ook niet.
Typefoutquote:Op maandag 19 november 2012 18:46 schreef Fera het volgende:
Bureau bij IKEA. "Nieuwe verlaagde prijs: van ¤189,- voor ¤189,-"____ !!!
quote:Op maandag 19 november 2012 18:41 schreef kingtoppie het volgende:
Ze staan nu al, en bestrijden daarmee de wetmatigheden van de zwaartekracht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind dit gewoon mooie borsten en kan me slecht voorstellen dat dat lelijk zou ogen als ze zou staan.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Nicequote:Op maandag 19 november 2012 18:46 schreef Fera het volgende:
Bureau bij IKEA. "Nieuwe verlaagde prijs: van ¤189,- voor ¤189,-"____ !!!
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/50196373/quote:Op maandag 19 november 2012 18:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Typefoutof de prijs blijft gelijk en de rest van de producten stijgt wel
Ik snap het nietquote:Op maandag 19 november 2012 18:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
[..]
De hoop dat ze in elk geval nog -iets- kan
Oh, ja dat hoop ik ook voor haar.quote:Op maandag 19 november 2012 18:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
[..]
De hoop dat ze in elk geval nog -iets- kan
quote:Op maandag 19 november 2012 18:46 schreef Raene het volgende:
[..]
Niet zoveel rukken![]()
![]()
!
Hehehehe. Nee, het is beter dat ik dat maar even niet doe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jezus christusquote:Op maandag 19 november 2012 18:47 schreef Fera het volgende:
[..]
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/50196373/
Tofquote:Op maandag 19 november 2012 18:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik kan het wel snel leren?
Ehm...doordenkertje dan maarquote:
Tering wat een Faalquote:Op maandag 19 november 2012 18:47 schreef Fera het volgende:
[..]
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/50196373/
quote:
Je hebt niet echt vingerspieren namelijk.quote:Op maandag 19 november 2012 18:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Toch is het zo. Waar zou die pijn in mijn vingers dan vandaan moeten komen?
Blij dat jij het grappig vindquote:Op maandag 19 november 2012 18:48 schreef Evie het volgende:
[..]
Echt wel.. aan deze kant van het beeldschermmuhahahahahahahaha
Ik snap niet wat Vinnie eraan heeft dat ik wel kan bewegenquote:Op maandag 19 november 2012 18:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ehm...doordenkertje dan maar
Zo moeilijk is ie niet namelijk, zeker niet gezien de locatie van deze sc
Waar komt die pijn dan vandaan?quote:Op maandag 19 november 2012 18:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hebt niet echt vingerspieren namelijk.
Klopt. Zit em vast dan in de onderarmen. Of hij overdrijft 't een beetjequote:Op maandag 19 november 2012 18:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hebt niet echt vingerspieren namelijk.
Ik dacht eerst gewoon, normaal iets doen.quote:Op maandag 19 november 2012 18:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap niet wat Vinnie eraan heeft dat ik wel kan bewegen.
Welnee, doet het goed voor je notes.quote:
Je hebt er wel pezen en botjes. Kan iets ontstoken zijn, kan iets verrekt zijn. Kan iets gescheurd zijn.quote:
Nee, ik heb pijn in mijn vingers.quote:Op maandag 19 november 2012 18:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Klopt. Zit em vast dan in de onderarmen. Of hij overdrijft 't een beetje
Ik ook niet. Hoezo dat ineens?quote:Op maandag 19 november 2012 18:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap niet wat Vinnie eraan heeft dat ik wel kan bewegen.
denk je dat ik niet mee kijkquote:
Voor mij hoeft het niet, voor jezelf misschienquote:Op maandag 19 november 2012 18:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Moet ik ze maar even weghalen?
Papier en dobbelstenenquote:Op maandag 19 november 2012 18:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Bedoel je met echte poppetjes of alleen maar met een velletje papier en wat dobbelstenen?
Je roept dat nou al zo vaak over je eigen tieten, blijkbaar valt er iets te compenseren. Anders geven anderen die complimenten wel.quote:Op maandag 19 november 2012 18:50 schreef Evie het volgende:
Zeker grappig![]()
Niks mis met mooie borsten!!
quote:Op maandag 19 november 2012 18:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Welnee, doet het goed voor je notes.
Vreemd dat dat tegelijk komt met spierpijn dan.quote:Op maandag 19 november 2012 18:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hebt er wel pezen en botjes. Kan iets ontstoken zijn, kan iets verrekt zijn. Kan iets gescheurd zijn.
quote:Op maandag 19 november 2012 18:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Welnee, doet het goed voor je notes.
Nou ja. Weet je, laat maarquote:Op maandag 19 november 2012 18:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ook niet. Hoezo dat ineens?
Jij wil gewoon een fotoquote:Op maandag 19 november 2012 18:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je roept dat nou al zo vaak over je eigen tieten, blijkbaar valt er iets te compenseren. Anders geven anderen die complimenten wel.
Ik wist niet dat je het ook leuk vond om te kijken. Ik dacht altijd dat jij meer van het zelf doen was.quote:Op maandag 19 november 2012 18:51 schreef Tally het volgende:
denk je dat ik niet mee kijk
Gezien de afgelopen dagen is dat best stom he KT
O god dat heb ik ook ooit gedaan! Ik ging vrij snel dood alleen, wou dat ik meerdere levens had net zoals in marioquote:
Kan best met vermoeidheid. Spierpijn kan ook van vermoeidheid en griep komen. Even wat mindere weerstand.quote:Op maandag 19 november 2012 18:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vreemd dat dat tegelijk komt met spierpijn dan.
Ik ben Ranger.quote:
Wat voor een soort pijn is het dan?quote:Op maandag 19 november 2012 18:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gezien de afgelopen dagen?quote:Op maandag 19 november 2012 18:51 schreef Tally het volgende:
denk je dat ik niet mee kijk
Gezien de afgelopen dagen is dat best stom he KT
Ook pezen kan je overbelastenquote:Op maandag 19 november 2012 18:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Meh, ik had zaterdag actieve vrijgezellenfeest. Maar het zal ongetwijfeld meespelen.quote:Op maandag 19 november 2012 18:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kan best met vermoeidheid. Spierpijn kan ook van vermoeidheid en griep komen. Even wat mindere weerstand.
[..]
Ik ben Ranger.
Absoluut nietquote:Op maandag 19 november 2012 18:50 schreef Evie het volgende:
[..]
Zeker grappig![]()
Niks mis met mooie borsten!!
Niet noodzakelijk. Als je ze live komt laten zien is dat ook prima hoor. Desalniettemin merk ik dat hoe meer je erover roept, hoe lager de interesse wordt. Wat ik al zei, blijkbaar valt er iets te compenseren.quote:Op maandag 19 november 2012 18:51 schreef Evie het volgende:
Jij wil gewoon een fotomag alleen aan deze kant van het beeldscherm
Weet ik veelquote:Op maandag 19 november 2012 18:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat voor een soort pijn is het dan?(naast de spierpijn)
Zullen dan wel pezen zijn.quote:
Blijkbaar mag het in B&H ook, en in SEX dan weer niet.quote:Op maandag 19 november 2012 18:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Absoluut niet
Maar het mag niet hier op FOK! behalve in kpd/kel
En Sexy en gewaagd toch?quote:Op maandag 19 november 2012 18:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Absoluut niet
Maar het mag niet hier op FOK! behalve in kpd/kel
Hallooo!quote:
Kun je niet omschrijven wat je voelt dan?quote:Op maandag 19 november 2012 18:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Weet ik veel
[..]
Zullen dan wel pezen zijn.
Dat is volgens mij niet met echt blote delenquote:
Linkjequote:
Ik weet niet beter dan wat ik net zei... Maar het was meer een soort van waarschuwing.quote:Op maandag 19 november 2012 18:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Blijkbaar mag het in B&H ook, en in SEX dan weer niet.
Meer kijken dan daar.quote:Op maandag 19 november 2012 18:54 schreef Raene het volgende:
Dat is volgens mij niet met echt blote delen.
Geen idee. Ik kijk er nooitquote:Op maandag 19 november 2012 18:54 schreef Raene het volgende:
[..]
Goed goed en met u?quote:
Dat gezeik van de afgelopen dagen. Vanmiddag nog neer gezet dat we de SC in de gaten houden.quote:Op maandag 19 november 2012 18:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gezien de afgelopen dagen?
Wat heb ik nu weer gedaan dan?![]()
Had ze al weggehaald overigens.
Pijn aan de binnenkant van mijn vinger (handpalm kant).quote:Op maandag 19 november 2012 18:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Kun je niet omschrijven wat je voelt dan?
Idd. Daar moet het ook bedekt. In KPD mag het naakt.quote:Op maandag 19 november 2012 18:54 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik geniet gewoon ook van naar borsten kijken..quote:Op maandag 19 november 2012 18:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet noodzakelijk. Als je ze live komt laten zien is dat ook prima hoor. Desalniettemin merk ik dat hoe meer je erover roept, hoe lager de interesse wordt. Wat ik al zei, blijkbaar valt er iets te compenseren.
Ja leg de schuld maar bij mij neerquote:Op maandag 19 november 2012 18:55 schreef Tally het volgende:
Dat gezeik van de afgelopen dagen. Vanmiddag nog neer gezet dat we de SC in de gaten houden.
Weggehaald ja. Wel te laat want genote.
Ja, maar omschrijf de soort pijn is. Voel je het bijvoorbeeld kloppen/zweren?quote:Op maandag 19 november 2012 18:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Pijn aan de binnenkant van mijn vinger (handpalm kant).
Je moest eens weten.quote:Op maandag 19 november 2012 18:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je het ook leuk vond om te kijken. Ik dacht altijd dat jij meer van het zelf doen was.
Ik deel je genot.quote:Op maandag 19 november 2012 18:56 schreef Evie het volgende:
Ik geniet gewoon ook van naar borsten kijken..Mag toch?!
O ja want ik heb ook gezegd dat het jouw schuld isquote:Op maandag 19 november 2012 18:56 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja leg de schuld maar bij mij neer
Lekkerquote:
Nee, het is geen kloppende pijn. Beetje van die zeurende pijn, vooral als ik mijn vingers gebruik.quote:Op maandag 19 november 2012 18:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, maar omschrijf de soort pijn is. Voel je het bijvoorbeeld kloppen/zweren?
Het doet mij goed dat je na al die tijd nog weet te verrassen. Wat ben je tochquote:
Spannendquote:Op maandag 19 november 2012 18:55 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja ook goed hoor![]()
Vrijdag voor het eerst op mijzelf wonen
Dat vind mijn man nou ookquote:Op maandag 19 november 2012 18:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het doet mij goed dat je na al die tijd nog weet te verrassen. Wat ben je toch
En welke vinger is het?quote:Op maandag 19 november 2012 18:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, het is geen kloppende pijn. Beetje van die zeurende pijn, vooral als ik mijn vingers gebruik.
Ja ik wil ook wel een bakkiequote:
Lucky bastard!quote:
Ik vroeg wat IK gedaan had tally.quote:Op maandag 19 november 2012 18:57 schreef Tally het volgende:
[..]
O ja want ik heb ook gezegd dat het jouw schuld is
Het is cholera.quote:Op maandag 19 november 2012 18:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wijsvinger, middelvinger, ringvinger, pink.
Niet zo veel op jezelf betrekkenquote:Op maandag 19 november 2012 18:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vroeg wat IK gedaan had tally.
Zeg je ''dat gezeik van afgelopen dagen''
Dusja dan krijg ik de indruk dat je de schuld bij mij neerlegd.
Amenquote:
Dus zeurende pijn in elke vinger behalve je duim? En de rest van je hand, voel je daar pijn? In de palm bijvoorbeeld? Hoe is het als je er op duwt?quote:Op maandag 19 november 2012 18:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wijsvinger, middelvinger, ringvinger, pink.
Verkeerde hoek gemaakt? Of bijtend zuur.quote:
Dat doe ik allicht somsvaak ten onrechte, maargoed dit kon ik moeilijk anders interpreteren.quote:
Jaaaaquote:
De vagina is een heel vijandige omgeving, vooral voor zaadcellen.quote:Op maandag 19 november 2012 19:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Verkeerde hoek gemaakt? Of bijtend zuur.
Ik vraag straks aan mijn moeder wat het eventueel kan zijn.quote:
Er is niks gebeurd.quote:Op maandag 19 november 2012 19:00 schreef tijnbrein het volgende:
Welk gezeik? Wat heb ik gemist? Een rel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |