Dat moet je met de organisatoren overleggenquote:
Tof!quote:Op maandag 19 november 2012 18:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
Boterkoekenmeet ga ik wsl ook heen!![]()
Zet mij maar op misschien
Bah, wat een kutzooi. KloteNS.quote:Op maandag 19 november 2012 18:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Intercity's reden niet door werkzaamheden, moest per sprinter naar woerden, overstappen op een nood sprinter naar Rotterdam, maar die ging niet zo snel...
Laatste metro ging om 00:54 en ik kwam om 01:10 aan
Naam en adres... Ga ik wel even langsquote:Op maandag 19 november 2012 18:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat moet je met de organisatoren overleggen.
quote:Op maandag 19 november 2012 18:21 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Naam en adres... Ga ik wel even langs
O die heb je nog steeds niet gevonden?quote:Op maandag 19 november 2012 18:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
Anyway, zo naar eigen huos, daar N64 zoekwn..
Daarvoor moet je bij de organisatoren zijnquote:Op maandag 19 november 2012 18:21 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, de NS is schuld omdat ProRail aan het spoor werktquote:
Nou neequote:Op maandag 19 november 2012 18:21 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Je eigen huisquote:Op maandag 19 november 2012 18:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
Anyway, zo naar eigen huos, daar N64 zoekwn..
Moekquote:
Nope, ik moet m vinden, kan er iemand blijkbaar blij mee makenquote:Op maandag 19 november 2012 18:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
O die heb je nog steeds niet gevonden?
Oudersquote:Op maandag 19 november 2012 18:26 schreef Raene het volgende:
[..]
Je eigen huis!? Waar ben je nu dan
?
Arme jij, moet dokter Raene langskomenquote:Op maandag 19 november 2012 18:28 schreef Vinniiee het volgende:
Goeienavond.
Al mijn spieren zijn moe of zitten in een knoop
Goeie tieten wel...quote:Op maandag 19 november 2012 18:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tsja, je zal er maar 3 hebben
Ruilen voor mijn kniequote:Op maandag 19 november 2012 18:28 schreef Vinniiee het volgende:
Goeienavond.
Al mijn spieren zijn moe of zitten in een knoop
Als je zou kunnen masseren, graagquote:Op maandag 19 november 2012 18:29 schreef Raene het volgende:
[..]
Arme jij, moet dokter Raene langskomen?
Het voelt niet goed om hier naar te kijken, mijn AAAH BABYquote:
Mij bekruipt een ieeeeeuuuuuwl-gevoelquote:Op maandag 19 november 2012 18:30 schreef Raene het volgende:
[..]
Het voelt niet goed om hier naar te kijken, mijn AAAH BABY! gevoel is in de verste vertes niet te vinden
..
Kvind het gewoon een lekker wijfquote:Op maandag 19 november 2012 18:30 schreef Raene het volgende:
[..]
Het voelt niet goed om hier naar te kijken, mijn AAAH BABY! gevoel is in de verste vertes niet te vinden
..
quote:Op maandag 19 november 2012 18:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik sprong aan de kant en lande verkeerd waardoor mijn knie een pirouette wilde inzetten waar mijn lichaam niet in mee ging.
Ze ligt op haar rug en je ziet bijna niks...quote:Op maandag 19 november 2012 18:32 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kvind het gewoon een lekker wijf
Ja zoiets iddquote:Op maandag 19 november 2012 18:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mij bekruipt een ieeeeeuuuuuwl-gevoel.
Je ziet er ook zoveel vanquote:Op maandag 19 november 2012 18:32 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kvind het gewoon een lekker wijf
Zeikerd, ze heeft mooie borsten, dat is genoeg.quote:Op maandag 19 november 2012 18:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ze ligt op haar rug en je ziet bijna niks...
> KLBquote:Op maandag 19 november 2012 18:33 schreef Spezza19 het volgende:
Baby's.... We zitten hier niet in OUD
Ik ookquote:
Ja ga daar klagenquote:
Dat kun je alleen beoordelen als ze rechtop zit/staat ...quote:Op maandag 19 november 2012 18:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zeikerd, ze heeft mooie borsten, dat is genoeg.
Hoe weet je dat nou? Een positie waarin je borsten niet kan beoordelen is op de rug gelegenquote:Op maandag 19 november 2012 18:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zeikerd, ze heeft mooie borsten, dat is genoeg.
Ik ben het er niet mee eens.quote:Op maandag 19 november 2012 18:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe weet je dat nou? Een positie waarin je borsten niet kan beoordelen is op de rug.
Gezellig samen vervelenquote:
Ik heb zin in magic...quote:
Zat aan serie kijken te denkenquote:
Misschien als ze rechtop zit hangen ze wel scheefquote:
Moet ze maar blijven liggen dan.quote:Op maandag 19 november 2012 18:36 schreef Raene het volgende:
[..]
Misschien als ze rechtop zit hangen ze wel scheef.
Kan dat ook via Fok?quote:
Dat weet je niet, wie weet geilt zij er wel op!quote:Op maandag 19 november 2012 18:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Eh. Ik denk niet dat jij spierpijn in letterlijk elk lichaamsdeel fijn vind
Maar natuurlijk kun je iemands borsten wel mooi vinden als iemand ligt.quote:
Ik zou nog wel willenquote:Op maandag 19 november 2012 18:30 schreef Raene het volgende:
[..]
..
Dat heb ik liever dan een verrekte knieband.quote:Op maandag 19 november 2012 18:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Eh. Ik denk niet dat jij spierpijn in letterlijk elk lichaamsdeel fijn vind
Jaquote:Op maandag 19 november 2012 18:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Bedoel je dat kaartenspel ofzo?
quote:Op maandag 19 november 2012 18:36 schreef Raene het volgende:
[..]
Misschien als ze rechtop zit hangen ze wel scheef.
Ik weet nog niet of ik wilquote:
Zijn ze ook wel, mijn vriend werd link omdat ik met zijn dure kaarten gooidequote:Op maandag 19 november 2012 18:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik vind zulke kaartenspellen zo duur alleen.
quote:Op maandag 19 november 2012 18:39 schreef Raene het volgende:
[..]
Zijn ze ook wel, mijn vriend werd link omdat ik met zijn dure kaarten gooide.
Is iets voor te zeggen jaquote:Op maandag 19 november 2012 18:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat heb ik liever dan een verrekte knieband.
Wat een saaie foto.quote:
Ze mag vast wel gewoon plat gaan liggen zonder te veel te bewegen, dus alle hoop is nog niet vervlogen hoor!quote:Op maandag 19 november 2012 18:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Is iets voor te zeggen ja
Hoe lang mag je niks doen?
quote:Op maandag 19 november 2012 18:41 schreef kingtoppie het volgende:
Zo te zien lekken ze een beetje KTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind dit gewoon mooie borsten en kan me slecht voorstellen dat dat lelijk zou ogen als ze zou staan.![]()
Minimaal een week. En daarna kijken hoe het voelt.quote:Op maandag 19 november 2012 18:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Is iets voor te zeggen ja
Hoe lang mag je niks doen?
Supernerd hoorquote:
Een keer een magic meet doen?quote:
Magic kaarten mee naar de Hoorn meetquote:
ik heb geen magic kaartenquote:Op maandag 19 november 2012 18:44 schreef Raene het volgende:
[..]
Magic kaarten mee naar de Hoorn meet!
dat zijn de siliconen die lek zijnquote:Op maandag 19 november 2012 18:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zo te zien lekken ze een beetje KT
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
Ik heb helaas zelf geen magic kaarten, ik ken het spel wel.quote:Op maandag 19 november 2012 18:44 schreef Raene het volgende:
[..]
Magic kaarten mee naar de Hoorn meet!
Welke hoop?quote:Op maandag 19 november 2012 18:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ze mag vast wel gewoon plat gaan liggen zonder te veel te bewegen, dus alle hoop is nog niet vervlogen hoor!
Hmm, dat is wel klote. Sterktequote:Op maandag 19 november 2012 18:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Minimaal een week. En daarna kijken hoe het voelt.
quote:Op maandag 19 november 2012 18:44 schreef Evie het volgende:
[..]
dat zijn de siliconen die lek zijn
ok....das best wel bijzonder!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik geloof niet dat dit kan vin.quote:Op maandag 19 november 2012 18:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm, dat is wel klote. Sterkte
Ik heb zelfs spierpijn in mijn vingers
Hoop waaropquote:Op maandag 19 november 2012 18:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ze mag vast wel gewoon plat gaan liggen zonder te veel te bewegen, dus alle hoop is nog niet vervlogen hoor!
Miss wel in een spoiler ik weet het ook nietquote:Op maandag 19 november 2012 18:44 schreef Samzz het volgende:
Ik dacht dat tieten niet gepost mochten worden. Ben ik abuis?
Toch is het zo. Waar zou die pijn in mijn vingers dan vandaan moeten komen?quote:Op maandag 19 november 2012 18:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
En ik maar denken dat ik de meest nerdige was.
[..]
Ik geloof niet dat dit kan vin.
SSSSTTTquote:Op maandag 19 november 2012 18:44 schreef Samzz het volgende:
Ik dacht dat tieten niet gepost mochten worden. Ben ik abuis?
Je kunt het wel spelenquote:Op maandag 19 november 2012 18:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
ik heb geen magic kaarten
Niet zoveel rukkenquote:Op maandag 19 november 2012 18:44 schreef Vinniiee het volgende:
Ik heb zelfs spierpijn in mijn vingers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |