Hoe weet je dat nou? Een positie waarin je borsten niet kan beoordelen is op de rug gelegenquote:Op maandag 19 november 2012 18:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zeikerd, ze heeft mooie borsten, dat is genoeg.
Ik ben het er niet mee eens.quote:Op maandag 19 november 2012 18:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe weet je dat nou? Een positie waarin je borsten niet kan beoordelen is op de rug.
Gezellig samen vervelenquote:
Ik heb zin in magic...quote:
Zat aan serie kijken te denkenquote:
Misschien als ze rechtop zit hangen ze wel scheefquote:
Moet ze maar blijven liggen dan.quote:Op maandag 19 november 2012 18:36 schreef Raene het volgende:
[..]
Misschien als ze rechtop zit hangen ze wel scheef.
Kan dat ook via Fok?quote:
Dat weet je niet, wie weet geilt zij er wel op!quote:Op maandag 19 november 2012 18:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Eh. Ik denk niet dat jij spierpijn in letterlijk elk lichaamsdeel fijn vind
Maar natuurlijk kun je iemands borsten wel mooi vinden als iemand ligt.quote:
Ik zou nog wel willenquote:Op maandag 19 november 2012 18:30 schreef Raene het volgende:
[..]
Het voelt niet goed om hier naar te kijken, mijn AAAH BABY! gevoel is in de verste vertes niet te vinden
..
Dat heb ik liever dan een verrekte knieband.quote:Op maandag 19 november 2012 18:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Eh. Ik denk niet dat jij spierpijn in letterlijk elk lichaamsdeel fijn vind
Jaquote:Op maandag 19 november 2012 18:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Bedoel je dat kaartenspel ofzo?
quote:Op maandag 19 november 2012 18:36 schreef Raene het volgende:
[..]
Misschien als ze rechtop zit hangen ze wel scheef.
Ik weet nog niet of ik wilquote:
Zijn ze ook wel, mijn vriend werd link omdat ik met zijn dure kaarten gooidequote:Op maandag 19 november 2012 18:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik vind zulke kaartenspellen zo duur alleen.
quote:Op maandag 19 november 2012 18:39 schreef Raene het volgende:
[..]
Zijn ze ook wel, mijn vriend werd link omdat ik met zijn dure kaarten gooide.
Is iets voor te zeggen jaquote:Op maandag 19 november 2012 18:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat heb ik liever dan een verrekte knieband.
Wat een saaie foto.quote:
Ze mag vast wel gewoon plat gaan liggen zonder te veel te bewegen, dus alle hoop is nog niet vervlogen hoor!quote:Op maandag 19 november 2012 18:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Is iets voor te zeggen ja
Hoe lang mag je niks doen?
quote:Op maandag 19 november 2012 18:41 schreef kingtoppie het volgende:
Zo te zien lekken ze een beetje KTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind dit gewoon mooie borsten en kan me slecht voorstellen dat dat lelijk zou ogen als ze zou staan.![]()
Minimaal een week. En daarna kijken hoe het voelt.quote:Op maandag 19 november 2012 18:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Is iets voor te zeggen ja
Hoe lang mag je niks doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |