Supernerd hoorquote:
Een keer een magic meet doen?quote:
Magic kaarten mee naar de Hoorn meetquote:
ik heb geen magic kaartenquote:Op maandag 19 november 2012 18:44 schreef Raene het volgende:
[..]
Magic kaarten mee naar de Hoorn meet!
dat zijn de siliconen die lek zijnquote:Op maandag 19 november 2012 18:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zo te zien lekken ze een beetje KT
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
Ik heb helaas zelf geen magic kaarten, ik ken het spel wel.quote:Op maandag 19 november 2012 18:44 schreef Raene het volgende:
[..]
Magic kaarten mee naar de Hoorn meet!
Welke hoop?quote:Op maandag 19 november 2012 18:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ze mag vast wel gewoon plat gaan liggen zonder te veel te bewegen, dus alle hoop is nog niet vervlogen hoor!
Hmm, dat is wel klote. Sterktequote:Op maandag 19 november 2012 18:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Minimaal een week. En daarna kijken hoe het voelt.
quote:Op maandag 19 november 2012 18:44 schreef Evie het volgende:
[..]
dat zijn de siliconen die lek zijn
ok....das best wel bijzonder!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik geloof niet dat dit kan vin.quote:Op maandag 19 november 2012 18:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm, dat is wel klote. Sterkte
Ik heb zelfs spierpijn in mijn vingers
Hoop waaropquote:Op maandag 19 november 2012 18:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ze mag vast wel gewoon plat gaan liggen zonder te veel te bewegen, dus alle hoop is nog niet vervlogen hoor!
Miss wel in een spoiler ik weet het ook nietquote:Op maandag 19 november 2012 18:44 schreef Samzz het volgende:
Ik dacht dat tieten niet gepost mochten worden. Ben ik abuis?
Toch is het zo. Waar zou die pijn in mijn vingers dan vandaan moeten komen?quote:Op maandag 19 november 2012 18:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
En ik maar denken dat ik de meest nerdige was.
[..]
Ik geloof niet dat dit kan vin.
SSSSTTTquote:Op maandag 19 november 2012 18:44 schreef Samzz het volgende:
Ik dacht dat tieten niet gepost mochten worden. Ben ik abuis?
Je kunt het wel spelenquote:Op maandag 19 november 2012 18:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
ik heb geen magic kaarten
Niet zoveel rukkenquote:Op maandag 19 november 2012 18:44 schreef Vinniiee het volgende:
Ik heb zelfs spierpijn in mijn vingers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
Volgens mij nietquote:Op maandag 19 november 2012 18:45 schreef Raene het volgende:
[..]
Miss wel in een spoiler ik weet het ook niet.
Typefoutquote:Op maandag 19 november 2012 18:46 schreef Fera het volgende:
Bureau bij IKEA. "Nieuwe verlaagde prijs: van ¤189,- voor ¤189,-"____ !!!
quote:Op maandag 19 november 2012 18:41 schreef kingtoppie het volgende:
Ze staan nu al, en bestrijden daarmee de wetmatigheden van de zwaartekracht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind dit gewoon mooie borsten en kan me slecht voorstellen dat dat lelijk zou ogen als ze zou staan.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Nicequote:Op maandag 19 november 2012 18:46 schreef Fera het volgende:
Bureau bij IKEA. "Nieuwe verlaagde prijs: van ¤189,- voor ¤189,-"____ !!!
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/50196373/quote:Op maandag 19 november 2012 18:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Typefoutof de prijs blijft gelijk en de rest van de producten stijgt wel
Ik snap het nietquote:Op maandag 19 november 2012 18:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
[..]
De hoop dat ze in elk geval nog -iets- kan
Oh, ja dat hoop ik ook voor haar.quote:Op maandag 19 november 2012 18:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
[..]
De hoop dat ze in elk geval nog -iets- kan
quote:Op maandag 19 november 2012 18:46 schreef Raene het volgende:
[..]
Niet zoveel rukken![]()
![]()
!
Hehehehe. Nee, het is beter dat ik dat maar even niet doe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jezus christusquote:Op maandag 19 november 2012 18:47 schreef Fera het volgende:
[..]
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/50196373/
Tofquote:Op maandag 19 november 2012 18:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik kan het wel snel leren?
Ehm...doordenkertje dan maarquote:
Tering wat een Faalquote:Op maandag 19 november 2012 18:47 schreef Fera het volgende:
[..]
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/50196373/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |